FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Guralivul Duda
Text postat de nicolae tudor
In tara creste treptat un vid in locul supremului conducator. Basescu anunta ca este dispus sa negocieze renuntarea la tron iar opozitia nu are un lider puternic. Treptat isi face loc ginerele Duda, incanta oamenii cu strangeri de maini si vorbe mestesugite rostite cu buze din ce in ce mai... nobile!
Poporul roman primeste pumnii istoriei in bot si nu cranceste, probabil crede ca suntem blestemati. Acuma tace pe toata linia, se adanceste in somnul cel de moarte. Daca va initia cineva un referendum, chiar daca se vor prezenta cativa guramare sa stampileze, va iesi cine trebuie. Oricum votul a devenit o corvoada, votam sa nu zica cineva ca n-avem democratie. Spunea Dl Corbu cand imi sucea pe toate fetele ideea de a schimba lumea, ca trainic este numai ceea ce se asuma organic de un popor.
Ma intreb daca acum poporul este copt sa-si asume regalitatea pentru ca incercarile si cu aia si cu aia au dat gres? Daca asumarea organica presupune o incercare, asa cum forezi dupa petrol sau apa potabila. Si daca este normal ca-n curtea rotunda a tarii sa avem numai si numai ghiorlaneli dupa cautarea normalitatii?
Am vazut de curand, imediat dupa 10 mai o emisiune cu Gadea realizata exact in palatul Elisabeta. Ca acolo era o atmosfera de cripta, nu amintesc. Dar am fost atent la guralivul Duda, care lua vizibil si deranjant fata Margaretei, care Margareta chiar mi-a placut cand a zis ca nu stie daca Romania avea un progres economic, dar autoritatile statului ar fi avut o noblete. Nobletea este si acesta un fenomen care nu se deprinde hodoronc-tronc, este nevoie de educatie multa si ceva confort material, fiindca nobletea inseamna sa nu ma-nghesui la un rand cand este posibil sa n-apuc o reducere la carne, ba chiar sa cumpar doar o caserola si sa ofer locul unei femei mai amarate sau care se chinuie cu un copil in brate. Daca economia mergea/merge tot asa, dupa spusele Margaretei, la ce buna nobletea, atata timp cat romanul nu face organic trecerea de la stadiul de animal la om?
Dar ce a zis Omul care strange mainile? Cica ar fi venit un regizor si i-ar fi cerut sa vorbeasca cu Mihai sa-l lase sa filmeze o scena in dormitorul regal. Iar dumnealui a sarit ars in sus, aratandu-i pentru fiecare motiv cate un deget, in total trei. Cum crezi dumneata ca ma pot preta eu sa-i cer regelui asa ceva? Asta era prima. Apoi: Dupa 50 de ani de (nu stiu ce!) regele are dreptul sa fie linistit, asa ca nu trebuie deranjat de nimeni! Si a mai aratat un deget, dar nu l-am mai retinut. Iar Gadea (destept tipu'!) a replicat: "Eu cred ca Regele tocmai asta trebuie sa faca, sa fie soliciat de poporul roman si sa fie fericit ca poate sa ajute!"
S-a facut Duda-al dv, fete-fete. Dar si-a revenit repede si a acuzat vehement tara ca, vai de mine, la palat se intreprind actiuni pentru poporul roman si se fac cu cheltuielile casei regale, ca ar trebui suportate de la buget.
Iata cum, in cateva minute, am avut oglinda exacta a familiei regale si m-am luminat: acolo palpaie flacara unei posibile si definitive dictaturi. Poporul va primi exact ce am sters: castravetele!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bade Nicolae,
Eu nu cred ca regele Carol l-a asasinat pe Eminescu din mai multe motive. Primul ar fii ca regele Carol era casatorit cu o poetesa care era regina Elizabeta, numita si Carmen Silva. Deci marele rege nu iubea poezia numai la figurat ci si la propriu. In al doilea rand si-a trimis primul ministru sa mearga pe jos in urma cortegiului funerar al lui Eminescu. A fost primul si ultimul conducator de stat al romanilor care a facut acest lucru cu ocazia inmormantarii unui mare poet sau scriitor. In al treilea rand marele pamfletar Cocea a spus lucruri mult mai grave despre Carol Intai si voda nu numai ca nu l-a asasinat dar nu i-a atins nici un firicel din putinul par pe care-l mai avea cheliosul Cocea. Daca nu ma credeti cititi inca odata "La pensie maiestate!" si alte pamlete de Cocea. Toate incercarile de a da vina pe altcine pentru moartea prea timpurie a marelui poet nu trebuiesc luate in serios fiindca nu sunt altceva decat baliverne. Am aici un volum din "Manuscript" dedicat in intregime mortii lui Eminescu care a avut loc dupa o suferinta de trei ani in care poetul nu a mai scris aproape nimic. Eu nu vad cum Carol Intai putea sa-l convinga pe un nebun aflat la azilul in care era internat Eminescu, sa-i dea acestuia cu caramida in cap. Imi pare rau ca nu suntem mai aproape ca sa vi-l pot imprumuta.
Numai bine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-15 18:49:51
         
 
  Acum la otv se aduc dovezi ca regele Carol este criminalul marelui Eminescu din cauza ca avea amanta pe una "nasoasa" si trebuia sa abdice din cauza unui iminent scandal international declansat de articolele lui Eminescu, articole in care mereu intreba:"ce cauta astia in tara noastra si ce vor sa faca din ea?"  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-15 18:19:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cica Principesa Margareta, ca semn de recunostinta pentru iubitul ei a cerut sa se tipareasca un timbru cu Duda. Si se duce Duda, deghizat, la un oficiu postal, sa vada cum se vinde timbrul.
- Nu se vinde, spune functionarul.
- De ce?
- Nu se lipeste.
Cere Duda un timbru, scuipa pe lipici, il pune pe un plic si-i arata functionarului:
- De ce spui ca nu se lipeste? Uite, se lipeste!
- Da, spune functionarul, dar toata lumea scuipa pe partea cealalta...
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-11 19:27:30
         
 
  "Dupa parea mea un conducator trebuie sa fie un Caesar cu sufletul lui Iisus."

(Domnul Nicolae, o asemene ligioana nu va ajunge niciodata la conducerea unui stat pentru simplul motiv ca ea, pe langa faptul ca nu exista, nici nu va putea fi creeata vreodata. Sa nu uitam ca un cezar a ajuns cezar si va ramane cezar numai atata timp cat nu are nici o mila de adversarii sai. Ori un cezar cu sufletul lui Iisus ar trebuii sa se plimbe pe strazile poporului sau numai pentru placerea de a-i oferi si obrazul celalat unui supus nemultumit care ii da o palma.
Cum numarul de nemultumiti pe care trebuie sa-i faca pentru a fi intradevar cezar e cu mult mai mare decat numarul minutelor dintr-o zi cred ca sunteti si dumneavoastra de acord ca indidului i-ar fi imposibil sa indeplineasca si functia de cezar si functia de Iisus in acelasi timp.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-10 18:54:16
         
 
  Dupa parea mea un conducator trebuie sa fie un Caesar cu sufletul lui Iisus. Asta inseamna ca trebuie sa faca legi foarte dure si sa taie in carne vie cand acestea sunt incalcate. Si sa aiba mila si sa faca ceva pentru cel mai sarman din cetate. La Cotroceni un om si-a dat ieri foc. azi acuza ministerul de interne ca i s-a cerut mita, ca a facut memorii si nu i s-a raspuns. Un Caesar ar fi dat afara imediat tot departamentul in care a fost posibil cuvantul mita. Dar cine s-o faca? Ce impiedica/a impiedicat puterile postdecembriste sa instaureze "nobletea"? Lipsa regulilor.

De la un timp vizitez saituri politice. La dl. Nastase a comentat un domn, Cosmin, si a prezentat viziunea sa despre o altfel de Romanie. L-am preluat si eu pe FM. Apoi a cerut sa fie pus in legatura cu comisia care se ocupa de agricultura fiindca voia sa-si aduca aportul. A cerut sa nu i se publice cererea, dar ea a aparut. Ceea ce inseamna ca omul a spus ceva, a latrat precum cainele, iar ursul isi vede de treaba. Am poposit si eu de cateva ori pe situl d-lui Iliescu si am folosit cuvantul cat de periculos am putut incercand sa zdruncin la varf filozofia de stanga, care doar vorbeste ca apara oamenii saraci, dar se face una cu filozofia capitalista crezand fals ca problemele se rezolva daca vor aparea noi locuri de munca. am zis ca stangii ii lipseste un etalon de referinta, si am numit paradisul visat de Dumnezeu cand fiecare ales de-al Sau va munci pentru sine si nu pentru altul. Am cerut o deschidere catre a treia cale, care trece exact printre comunism si capitalism, impacandu-le si opunandu-li-se. astfel, daca i se reprosa capitalismului exploatarea muncitorului, a treia cale se ingrijeste ca muncitorul exploatat sa poata lucra pentru sine. Pe bloguri se aproba orice interventie, dar nu se raspunde decat celor care injura tabara adversa, aducand inca noi injurii.
Ideea ca o tara trebuie condusa de cel mai excroc dintre excroci mi se pare revoltatoare.
Daca este posibil inca este pentru ca membrii comunitatii nu se implica preferand revolutiile de la 50 de ani.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-10 17:02:52
         
 
  Un ascultator intreaba la Radio Erevan:

- Printul Duda are sange albastru?
- Nu, nu are, dar face transfuzii zilnice cu albastru de metil.
- Dar ochi albastri?
- Nu, nu are nici ochi albastri. Lucreaza sub acoperire.

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-06-10 16:59:34
         
 
  "In calitate de umil scriitor care a facut peste 100 de portrete umane, pot sa afirm, dupa tupeu si felul de-a fi ca printul Duda este un excroc de mare clasa."
(Nicolae Tudor)

Domnul Nicolae,
De ce incercati sa ma faceti mai regalist de cat sunt ridicandu-l in slavi pe printul Duda?
Toti politicienii de mare clasa au fost escroci.
Bismark, cel care a facut unficarea Germaniei a fost un mare excroc, si asta este doar un exemplu. Bonaparte nu ajungea Napoleaon daca nu era excroc, inca un exemplu. Ganditi-va si dumneavoastra! Sa zicem ca vecinii nostri ungurii ar avea ca sef de stat un mare excroc care vrea sa discute ceva cu seful Statului Roman care este om cinstit. Pai il va manca ungurul cu fulgi cu tot.
Eu cred ca Romania dupa atatia sefi de stat post revolutionari care s-au incadrat in categoria prostanacilor cinstiti nu numai ca trebuie dar are datoria sa-si aleaga un sef de stat care este excroc.
Sunt incantat ca printul Duda are astfel de calitati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-10 15:51:45
         
 
  Nenea Genu, nu vreau sa va contrazic. dar dv aparati foarte frumos patul conjugal al regelui, cum d-lor n-au facut-o. Problema s-a pus asa: ca nu-si permite sa-l roage pe rege,(fie vorba intre noi, observ ca d-lui isi permite chiar foarte mult, isi permite sa se considere chiar rege, prin atitudine), si regele nu poate fi deranjat, ca si cum era Papa pe patul de moarte si nu putea elibera dormitorul regal. ca asa ceva nu se face, este discutabil.
In calitate de umil scriitor care a facut peste 100 de portrete umane, pot sa afirm, dupa tupeu si felul de-a fi ca printul Duda este un excroc de mare clasa.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-06-10 14:01:30
         
 
  "Dar ce a zis Omul care strange mainile? Cica ar fi venit un regizor si i-ar fi cerut sa vorbeasca cu Mihai sa-l lase sa filmeze o scena in dormitorul regal."
(Nicolae Tudor)

Si dumneavoastra daca ati avea varsta regelui, l-ati refuza pe un regizor care ar vrea sa filmeze o scena in dormitor dumneavoastra conjugal. Si asta nu din rautate ci pur si simplu pentru faptul ca scena respectiva nu ar mai putea avea loc.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-10 13:02:15
         
 
  "Iata cum, in cateva minute, am avut oglinda exacta a familiei regale si m-am luminat: acolo palpaie flacara unei posibile si definitive dictaturi. Poporul va primi exact ce am sters: castravetele!"
(Nicolae Tudor dupa deceptia avuta ca regele nu i-a aratat patul conjugal la televizor)

Domnul Nicolae, si aici trebuie sa va contrazic. Din cei patru regi pe care i-a avut Romania, trei din ei -e vorba de Carol Intai, Ferdinand si Mihai Intai au refuzat categoric sa arate paturile lor conjugale la persoane straine. (Patul conjugal al intregitorului de tara a fost destul de des aratat la straini dar nu de regele Ferdinand ci de regina Maria, ori noi aicea vorbim despre regi)
Nici unul din acesti regi nu a ajuns dictator. Singurul nostru rege care a aratat cu multa bunavointa si pricepere patul conjugal unei pleiade de amatoare a fost Carol al Doilea care a si ajuns dictator. Deci concluzia la care ajung eu studiind istoria este contrarie concluziei dumneavoastre: un rege care refuza sa arate patul conjugal altor persone, indiferent cat de tinere si apetisante ar fi ele, este un democrat inrait care nu va ajunge niciodata dictator.
Cu toata stima


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-10 12:46:39
         
 
  Domnul Nicolae
Eu nu cred ca dormitorul regelui a servit sau va servi vreodata interesele Poporului Roman fiindca nu e facut pentru asa ceva. El e facut pentru a sevi< in exclusivitate, interesele reginei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-06-10 12:31:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE