FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ultimele stiri politice
Text postat de Dumitru Cioaca
Purtatorul de cuvant al primului ministru izraelian Natanieiahu a declarat ca atata timp cat presedintele Statelor Unite Barac Husain Obamanu-si revizuieste pozitiile referitoate la viitoarele granite ale statului Izrael, Bibi nu va semna legea aprobata de Kneset prin care se stipuleaza acordarea de ajutor financiar si militar in valoare de sase milioarde de dolari pentru Statele Unite.
Acelasi purtator de cuvand a mai anuntat ca in guvernul Izraelian inca se mai discuta daca Izraelul isi va exercita dreptul lui de vot in cadrul Consiliului de Securitate de la Natiunile Unite atunci cand celelalte doua mari puteri vrasmase Statelor Unite, e vorma de Andora si statull Singapore, vor propune motiuni de cenzura contra imperiului care inca nedreptateste Pieile Rosii.

Presedintele Statelor Unite a declarat ca atata timp cat Izraelul nu isi va baza aspiratiile lui de mare putere de principii de drep si nu va renunta la depistarea ministrilor teroristi din administratia sa,
el nu va putea fi convins prin intimidare sa renunte la pronumele Husain.

Presedintele Romaniei Traian Basescu a anuntat Guvernul Izraelian ca in septembrie reprezentatntul Romaniei la ONU nu va vota impotriva recunoasterii statului palestinian pe motive de politica interna. Numarul harapilor de origine indiana din Romania a sarit de mult peste doua milioane si partidul lui nu-si poate permita sa piarda o parte substantiala a acestui electorat. Fostul presedinte Iliescu afland stirea a declarat ca presedintele Basescu ori e prost, ori e prost informat ori vrea sa dea cu noroi intr-o etnie pe care domnia sa o cunoste de cand s-a nascut.

Presedintele Pakistanului Sardari a declarat ca poza in care Usama Bin Laden apare cu turbat de diplomat la o reuniune data de el in cinstea demnitarilor straini este autentica dar ilegala fiindca a fost facuta CIA fara aprobarea seviciului secret pakistanez.

Ministrul izraelian Ehud Barac a luat apararea varului sau Barac Husain Obama sustinand ca el nu este un tradator ci doar un ratacit cazut in capcana
"In timp ce zbura pentru a-mi face o vizita avionul lui a fost palit cu prastia de beduini find silit sa faca o aterizare neprevazuta chiar in mijlocul desertului, unde salbaticii au si pus laba pe el. Numai pronumele de Husain la scapat de la pierznie. Insa toate declaratiile pe care le-a facut despre viitoarele granite izraeliene au fost obtinute prin constrangere. Sper ca echipa de salvare pe care o pregatesc sa-l elibereze in cel mai scurt timp posibil de astfel de ganduri nocive" a mai declarat ministrul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE