FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dan Norea: EPI... GRAMATICA
Text postat de Dumitru Cioaca
Ieri mi-a sosit un volum masiv de eigrame si catrene care poarta semnatura fostului nostru coleg de site dan Norea. L-am citit pe nerasuflate si il voi reciti in viitor de nenumarate ori fiindca este doldora de epigrame foarte bine ticluite asa cum doar Dan Norea poate sa le ticluiasca. Recomand cu caldura iubitorilor de epigrame si catrene acest volum garantandu-le ca nu vor fi dezamagiti. Volumul este tiparit dar se afla si in format on line, forma in care mi-a parvenit mie.
Sincere felicitari Dan Norea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  În calitate de epigramist bunicel, dar mai ales în calitate de președinte de club, sunt invitat la multe festivaluri de umor, din țară sau din Republica Moldova. Acum o oră m-am întors de la Alba Iulia, acesta e motivul pentru care răspund atât de târziu la acest text.

Dan Norea

Drumurile astea toate
Te cam obosesc Norică
Și acum ți-e peste poate
Să mai scoți o... bunicică!

Norică stimabile, explică-mi rogu-te: epigramist bunicel e totuna cu bunic(el) epigramist?


 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2011-05-30 14:52:05
         
 
  Dragă Genu, mulțumesc din suflet pentru anunț și pentru vorbele frumoase.
Dragă Vero, Tea, Liviu, mulțumesc pentru că v-ați adus aminte de mine. Am și acum proaspătă în memorie căldura cu care am fost totdeauna întâmpinat aici, pe europeea.
Din păcate, prezența unei persoane pe un site literar cam aduce cu acea curbă a lui Gauss. Adică are un vârf de activitate, în care capeți o oarecare dependență, te loghezi de zeci de ori într-o zi, postezi și comentezi ca un înecat. După care intervine o răceală și chiar o plecare definitivă, fie de pe site, fie chiar din lumea literară.
Eu am rărit relațiile cu lumea virtuală și le-am început serios cu lumea reală. Fac parte din Uniunea Epigramiștilor din România, sunt membru în câteva cenacluri literare, am colaborări la o mulțime de reviste literare (la una din ele am o rubrică permanentă), am apărut în peste 20 de antologii și volume colctive (trei din ele coordonate de mine), iar acum am început să public volume personale. Acesta de epigrame e proaspăt (îl lansez vineri 10 iunie), dar mai am texte suficiente pentru volume de proză scurtă, poezie umoristică, haiku și pagini de jurnal.
Însă realizarea pe care o așez pe locul întâi în top este înființarea, în decembrie 2008, a Clubului Umoriștilor Constănțeni "Prăvălia cu umor", pe care îl conduc de atunci.
În calitate de epigramist bunicel, dar mai ales în calitate de președinte de club, sunt invitat la multe festivaluri de umor, din țară sau din Republica Moldova. Acum o oră m-am întors de la Alba Iulia, acesta e motivul pentru care răspund atât de târziu la acest text.

În legătură cu volumul de epigrame în format online, am înțeles că până la urmă a ajuns la Vero și la Tea, lucru care mă bucură. Îl poate primi oricine își manifestă dorința, dacă promite că va citi măcar un catren întreg. :)

Încă o dată, mulțumiri tuturora pentru vorbele frumoase și cele mai sincere urări de bine,
Norică


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2011-05-30 00:05:01
         
 
  Sigur ca nu putem decat sa ne socializam, ca de cand ne-a plecat procurorul nu mai e nimeni care sa ia apararea legii, si de cand ne-a plecat generalul care ne pazea granitele toti ne-o incalca dupa bunul lor plac, si de cand ne-a plecat gospodina praful si pulberea s-a ales de bucataria noastra. Spune-mi si mie ce rau poate sa faca un general care scrie pozie? Era mai bibe sa traga cu tunul?  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-27 20:08:40
         
 
  Oh ! padure tânara !... Unde sunt mosii si stramosii vostri? Presa­rati... [...]. Unde sunt parintii vostri? [...] Unde sunt batrânul Manuil si Goian, si Stibor, si Cânde, si Dobrul, si Iuga, si Cangur, si Gotca, si Mihai Spatarul, si Ilea Huru comisul, si Dajbog pârcalabul, si Oana, si Gherman, si fiara palosului... Boldur?... Pamânt...

Deocamdată, pe aici, stindardul moșiei bleu-pal îl ține domnul profesor Buricea. Ar fi de rîs, dacă nu ar fi de plîns.

În rest, ca pe facebook. Mai socializăm.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-05-27 19:36:52
         
 
  Multumesc frumos, Nene Genu, v-am trimis acuma un email, ca eu aveam adresa dv, asa ca acuma o aveti pe a mea.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-05-27 19:09:15
         
 
  Draga Veronica,
I-am scris lui Dan Norea si imediat ce voi avea noi amanunte te voi anunta. Mie mi-a venit volumul ca un atasament la e-mai . Daca o sa regasesc adresa ta de e-mail voi incereca sa-ti trimit e-mailul meu in speranta ca va ajunge si atasamentul. Nu sunt sigur de treaba asta dar voi incerca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-27 19:05:52
         
 
  Draga Tea,
Si eu m-as bucura de revenirea lui Dan Norea care nu este numai un excelent epigramis dar si un om de o integritate morala desavarsita. Pana atunci ma bucur de revenirea ta, chiar daca deocamdata este numai cu comentarii. Sper ca in curand sa revi si cu texte texte. Ar fi pacat ca acest site sa dispara.
Multumesc de vizita.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-27 16:51:29
         
 
  Felicitari Dan Norea!
Avem si noi voie sa citim volumul?
nene Genu, cere-i voi lui Dan Norea sa dezvalui site-ul. Sau, cum putem face rost de volum? Am o prietena in Romania care mi l-ar putea cumpara.

Vero.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-05-27 16:41:10
         
 
  Felicitari, Dan Norea!

Si popate revi sa "inseninezi" si tu, ca si Genu site-ul acesta aflat cumva intr-o zona "confuza' -ca sa zic asa.

Merci Genu pentru stire,

calvar
vot
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-05-27 16:17:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE