FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
poetul AAA a trecut printr-o mare cumpana...
Text postat de Dumitru Cioaca
"Îmi fixează timid
șlițul..."
(Versuri din poemul "Ca un drum taiat alb peste camp catre gara" de AAA din care reiese ca o vadana este interesata in puterea lirica a poetului)

nestind cat e de avida,
dupa ce-a lasat-o-n casa,
vadana, dintr-o timida,
a devenit fioroasa.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s.2
Printre numele poetilor mei preferati nu am inclus-o pe Loredana Cristea, nu ca nu mi-ar place cum scrie, ci de frica poetului Ioan Peia, cara atata asteapta!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-22 09:09:16
         
 
  Mult stimate mare dregator si cronicar de exceptie Gheorghe Rechesan,
Onorandu-ma cu o intrebare imi fac datoria sa va raspund: peste sa fie ca balti se gasesc. Ori la mine in ultima perioada pestele apare din ce in ce mai rar din lipsa de inspiratie. Nu-mi fac insa probleme fiindca nu m-am considerat niciodata un literat profesionist ci unul amator. Ar fi pacat ca Europeea sa esueze fiindca acest site a reusit sa reuneasca la un moment dat nume ca Radu Stefanescu, Gheorghe Rechesan, Ioan Peia,
Liviu Bordas, C. T. Atanasiu, Sorin Olariu, Kosta Vianu si alte multe astfel de nume mult mai pricepute in ale scrisului decat mine. Cred ca principala problema a fost intoleranta acestor nume fata de cei mai putin dotati printre care cu onoare si eu ma numar. Spre cinstea domnului Cristescu, pe acest site nu exista cenzura desi ea a fost ceruta de cei mai dotati membrii europeeici, sensibilizati de anumite atacuri lansate de alti membrii europeiici. Parerea mea este ca lipsa cenzurii este o pacoste cu mult mai mica decat prezenta cenzurii. Sunt de asemenea de parere ca Europeea fiind un atelier literar fiecare autor are dreptul sa-si publice incercarile, indiferent cat sunt ele de reusite sau nereusite, asa cum fiecare membru are dreptul sa-si spuna parerea asupra calitatii acestor incercari. Cea mai buna cenzura este numarul celor care citesc aceste incercari. Pe mine nu ma deranjeaza si nu ma va deranja niciodata daca am numai zece cititori dintre care cinci ma citesc spre a vedea cat scriu de prost. Incerc dupa puteri sa nu fiu sensibil nici la laude (lucru destul de greu)
si nici la critici (lucru care spre surprinderea mea nu e chiat atat de greu) si admir mult pe cei care nu imi iau in serios catrenele care nu sunt altceva decat glume de ocazie mai mult sau mai putin reusite. Eu sper ca cei plecati sa revina, sper ca atacurile la persona sa devina mai civilizate, si mai sper ca un atac necivilizat sa fie tratat cu indiferenta pe care o merita fiindca numai asa numarul lor va scadea. Din pacate in momentul de fata cel mai mare numar de cititori il au textele care contin in subsolul lor cele mai virulente atacuri si contraatacuri. Pentru aceasta stare nu putem sa-l facem vinovat pe domnul Cristescu ca "nu ia masuri" asa cum am mai spus asta ar insemna sa introduca cenzura si eu prefer sa fiu injurat de un coleg suparat pe mine din mai stiu eu pe ce motiv decat sa i se inchida gura. Il injur si eu (in gand fiindca tin cu sfintenie la nivelul meu) si cu asta nu numai ca am incheiat socoteile la modul cel mai echitabil dar ambii ne simtim mai bine.
Cu toata stima.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-05-22 09:03:20
         
 
  domnule Cioacă,
despre valoarea catrenului (că epigramă nu-i pot zice)se vor exprima probabil specialiștii (cercel, mv și cine din branșă mai e prin preajmă); altceva mă îngrijorează: cînd traficul europeic va ajunge cam de 2-3 cititori pe săptămînă ce veți face? Unde veți posta? Sau continuați ca un matelot veteran să străbateți apele liternauticii călare pe-o epavă?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-05-21 13:40:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE