FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La băi
Text postat de latunski criticul
în crîng e tril de păsărele decrepite,
pe-acoperiș motanii-și caută pereche.

nepoate,
aici nu-i Vama Veche,
nici Sinaia, nici Buștenii,
e Sovata, e Govora,
unde-mi tratez eu podagra
guta, artrita, gonagra.

nu-i Sodoma, nici Gomora,
nici pucioasă, nici grătare,
e belșug de glaucom
și de alte beteșuguri.

pe sub geamuri se perindă fetițe
trecute de cinzeci, pustulachi acneici
cu chelie, dioptrii și proteze dentare
le urmăresc, țipă-n ei punctul de pensie
și virgula de bugetari indexați negativ.

ce bine-i la băi de sare, de soare,
de aburire, de mulțime,
soro, taci tu, spun eu !
lasă, lasă, lasă, lasă,
vom ajunge noi acasă
la timp și la țanc
pentru pomenile de sîmbăta morților.
de țărîna ne-o fi casa
moaște fi-vom, nevoie n-o mai fi
să ne plimbăm pe coate și-n genunchi pe la lavre.

trece pe lîngă pavilion și Titi Arapă,
ce spui?
aud?
are moț căzăcesc înspicat, e penal,
se vede că are „cîrlig” la cele mai tinere decît noi,
unde nu dă norocul să fim violate,
cum a pățit și văduva lui dom’ sergent major Petrache…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate V.V.(alias Jupp - că-mi aduceți aminte de ucenicul din "Trei camarazi" !),
am vaga impresie că ultimul depanator al virușilor din calculatorul meu (fi-i-ar antibioticul să-i fie!)a fost trimis de profesorul calculăreț, Buricea, cu menirea expresă de a-mi instala un dispozitiv secret în web-biroul meu de lucru; alfel nu-mi explic aluziile la suplimentul alimentar (alfel zis și bere). Că tocmai am terminat bidonul de samahoancă și mă delectam cu un gallon de bere. Bre, omule, chiar sînt așa ușor "de citit"? Că nici Nina nu mă prinde atît de repede, de fiecare dată cînd o chem, pitesc înainte pileala sub birou.
Chiar acum i-am transmis urările domniei-voastre și, de emoție, i s-a înverzit negul de pe obrazul stîng și i-a sclipit ochiul de sticlă. Vă mulțumește, dar așteaptă să-i faceți o epigramă gen: „buzele tale, două petale...”. Pînă atunci, tot la gaspadin Peia se gîndește, el i-a scris chiar un poem.
Cît despre faptul că apar mereu în altă ipostază (dimineața vis-a-vis de seara, sau reciproca) asta face parte din strategia mea de marketing, nevastă-mea e încîntată, crede de fiecare dată că sînt altul. Din considerație pentru domnia voastră, vă spun și un secret: cînd plec "pă-ici-colea", una din marile mele bucurii este să dau telefon acasă, pentru a mă convinge că nu sînt acolo (dar rămîne-ntre noi, da?)
Cu bucuria conversației, dar nu uitați, sînt în vacanță, la Novosibirsk.
A, nu-mi mai dați citate în engleză, eu abia descifrez "Beowulf". Profa mea de engleză zice că am șanse să înțeleg și limba lor modernă, doar dacă merg în fiecare an la "băi".
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-04 17:51:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Maître Latunski,

"În numai 10 luni s-au încheiat aliante politice în contra firii, s-au modificat legi organice, au avut loc divorturi supermediatizate."
Sper să nu vă depersonalizați la fiecare schimbare a alianțelor politice și nici de fiecare data cînd guvernul oranj mai scoate o lege sau cînd Irinel își dă obștescul divorț. Nu de alta, dar nici dvs. nu veți mai ști seara la a cui față vă veți strîmba în oglindă a doua zi dimineața. Mie îmi place așa cum sunteți acum.

În ciuda unor păreri buricate, poemul dvs. m-a emoționat (artistic) pînă la lacrima scursă de pe paharul aburit cu bere, pentru că m-am regăsit printre viitorii "pustulachi" care vor da gata sovata și vor devora govora. Am, totuși, un mare reproș să vă fac: ați republicat "băile" fără să vă gîndiți la consecințe și iată că doamna Vasilica a profitat de oportunitatea oferită și a postat pentru a doua oară aceeași poezea. După ce am citit-o, mi-am dorit să fi fost Ray Charles (și să cînt "Hit the Road, Jupp").

Domnia-voastra cu cine votati?
Eu aș vota cu don'șoara Nina.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2011-05-04 16:38:46
         
 
  "... tztztz..." (M.B.)
nea Buriceo, ți-au căzut "punțile" din față?
Remont, repede, că ce-or zice colegii matale, ăia "clasici"?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-04 11:57:52
         
 
  Vorbe-n vant aruncate pe ecran, Latunskiule....
Cine crezi ca se emotioneaa artistic citind aceste elucubratii?
Fa o lista cu ei, sa-i stim si noi, astia clasicii..
Daca ar fi sa traiesti din ceea ce scrii ai muri de inanitie... tztztz...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-05-04 11:21:47
         
 
  "... " Remarcabilă evoluția acestui poem care, în numai 10 luni, a suferit o schimbare profundă... (Jupp B. Itter)
Și ce dacă? În numai 10 luni s-au încheiat alianțe politice în contra firii, s-au modificat legi organice, au avut loc divorțuri supermediatizate. Dacă autoarea și-a modificat sexul, ori suferă de personalitate multiplă, e așa grav? Grav este pentru cine a înstelat această varză din sertarul cu amintiri.
"Un cetățean turmentat" (Jupp B. Itter)
Domnia-voastră cu cine votați?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-05-04 10:18:31
         
 
  Remarcabilă evoluția acestui poem care, în numai 10 luni, a suferit o schimbare profundă... de sex (al autorului), personajul principal și-a adăugat noi beteșuguri (gută, artrită și iarăși gută) iar mortu' din final a fost în sfîrșit identificat.

Se pare că domnișoara Nina s-a apucat de șters praful prin sertarul cu amintiri...

Un cetățean turmentat (după citire)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2011-05-03 16:26:24
         
 
  Bre Latunski, mi-aduc bine aminte de postarea asta pe care o facusesi odata sub alt nume. Iti postasem atunci, urmatoarele:

- soro Bernadette, sosiși bre, acasă?
că pă mine mă opri unu’prin lavră, na!
îmi violă parola, mă puse pe masă
și mă întrebă:"ești dispusă să cedezi,ori ba?"

(ce bine ne simțirăm la băi, la Govora:
dimineața, tratament, ne respectam ora,
la prânz beam apă clocită de la izvor,
seara ne făceau cu mâna, moșii din pridvor)

- ehei, Minodora, bre, tu nimeriși bine
pă mine mă aștepta unu’ -n dormitor
intrase cică, frumușel pe geam, (în fine,
ieșise din pușcărie, în violuri, amator).:))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-05-03 12:10:38
         
 
  urata-i batranetea, frate... in rest, reumatice butaforii celeste...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-05-03 10:47:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE