FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ANUNȚ
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit următorul mesaj:

"Din 14 aprilie vom rezilia contractul cu RDS. Nu stiu inca e posibilitati vor fi pentru mutarea serverului europeea.
E posibil ca site-ul sa nu fie accesibil o perioada!"


Vom găsi o soluție însă v-am anunțat ca să nu intrați în panică aceia dintre dumneavoastră care sunteți interesați de Europeea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Onorrraaaabil, mie-mi spui!
O mică ceată de pleșcari, ca și tine (apropo, din ce gamelă papi acum, împreună cu gașperu' Moraru?)
Să vedem cît o să mai pape din poznarele lu' patronu' Intercontinentalului!
Și cît or mai face vocalize sub bagheta lu Titi Riga,- era să zic Titirca!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-13 01:41:57
         
 
  Domnilor, B1tv este un post onorabil, condus si patronat de domnul Oancea, fostul director de la Antenele lui Voiculescu. Un profesionist desavarsit care a dorit sa se desprinda de influenta nefasta a turnatorilor la securitate. Sub bagheta doamnei Titiriga s-au nascut si au "cantat" departamentele de stiri ale Antenelor. Nu vad de ce trebuie sa denigrati un post de televiziune independent.
Va rog insistent sa nu mai aruncati cu noroi in B1Tv si in profesionistii acestui post.
Domnule Peia, va rog! Macar putina decenta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-13 01:20:26
         
 
  Au reușit, prin onorabilul Ghiță, căruia îi asfaltează poteci spre cabana din Bucegi, să facă o breșă majoră la "Realitatea TV". Acum se perindă,-n păr, toți tălmăcenii, să danseze rockul zăpăcit al politicii pedeliste.
Ca să nu mai vorbesc de B1, unde anal/istul ecstllaoldinal Clistoiu, ăla cale a desșscopelit găina cale naște pui vii, împreună cu țiganul vîndut Turcescu, ăla care a aranjat, în culise, jurămîntul strîmb, băsescian, pe Biblie.
Ei bine, ăștia doi gamelari de serviciu dau ei lecții de știrism și rîd ca proștii de poantele idioate ale lui Clistoiu, - fostul ditirambic al comunismului, "cale a lansat el, în plesa lomânească, o glămadă dă sintagme, cum ar fi: "știli gîdilitoare" și "pițifelnici dă plesă"!
Ăștia și alți de teapa lor, conduc și vrăjesc azi România.
Niște nesimțiți și ticăloși!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-12 15:06:54
         
 
  Domnule Peia,
Eu înțeleg îngrijorarea lui Florian! Dacă barcazu' bleuecololiterar piere în undele liternautice unde își mai postează el reflecțiile și maximele de om de televiziune, unde mai conversează pe tema scîrțîirii melodioase a osiei de la faetonu' portocaliu?!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-04-12 14:26:24
         
 
  Domnule Peia, ceea ce spuneti dunmeavoastra seamana ca doua picaturi de apa cu sloganul de alta sorginte, de trista amintire, "noi muncim, nu gandim". Dar se pare ca nu ati reusit inca sa va raspundeti la intrebarea: Cine "vom rezilia contractul cu RDS"?
Sa ma cautati dupa ce gasiti raspunsul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-12 13:19:36
         
 
  Eu te întreb așa, direct, amice:
Ce altceva produci pe aici, decît perturbații video, în domeniul de radiații vizibile, pe nuanța portocalie?
Aș spune chiar, avînd în vedere eterna ta prestație lucrativă, că produci numai mătreață!
Și cu asta, te poftesc să nu mă mai deranjenii cu idioțenii patente, de sorginte răsTălmăceană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-12 13:09:34
         
 
  Domnule Peia, ma ofer sa va ajut sa cititi acest anunt in mod corect. Gramatical.
"Din 14 aprilie vom rezilia contractul cu RDS"
Cine "vom rezilia contractul cu RDS"?
Daca veti reusi sa va raspundeti la aceasta intrebare, veti reusi sa intelegeti anuntul.
Din comentariul dumneavostra nu am inteles decat ca ati pus site-ul literar Europeea in randul televiziunilor de stiri, Realitatea si Antena 3. Ar fi trist si neonorant pentru Europeea, iar pentru patronatul acestui site asocierea cu Vantu si Voiculescu este total deplasata. Corect?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-04-12 12:59:27
         
 
  Nooa, sauve qui peut, femeile și copiii întîi...apres moi le deluge!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-04-12 12:48:24
         
 
  Eu nu știu ce să zic, dar cred că povestea asta cu eRDeeS-ul (care are inevitabile atingeri și cu jucărioara noastră de pe aici!) face parte dintr-un plan mai mare de anihilare a tuturor surselor media care îi incomodează pe portocalii. Uitați-vă ce breșă a făcut la tv Realitatea! Acum au început să-l populeze mai ceva decît păduchii, deși, pînă mai ieri, oho! era televiziunea leproasă a mogulilor.
A mai rămas Antena3 în drum și, atunci, o vor anihila prin inferențe legate de transportul informației. Bineînțeles că, odată cu ea, vor fi eliminate și saiturile, blogurile, blogulețele, și ce-or mai fi, care sunt un potențial pericol de răspîndire a informației defavorabile dinozaurilor de la putere.
Se pregătesc intens pt cîștigarea pentru alegerilor viitoare, închizînd gura tuturor celor care nu se conformează. Staliniști sadea, nenică!

Așa că acel "E posibil ca site-ul sa nu fie accesibil o perioada!", luați-l ca pe o lungă perioadă de carantină, precum spuneam. Adică: ceau gagica, ceau bambina, te-am ginit și plec în China!
Mă rog, era un pic altfel, dar bunele manere, care va zică, ne împiedică a fi vulgari, precum ne interzice a fi mr. Corbu!

Pînă-atunci, fraților, călare pe sait!
Împănați-l cu creațiunile voastre geniale,
să intrați în veșnicie,
ca niște eroi de seamă ai culturii de cuhnie!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-10 12:37:18
         
 
  eu zic că e timp destul să găsiți un un alt provider de internet, vorba aia, în București se calcă pe picioare...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-04-10 12:18:07
         
 
  Nu vom intra în panică!
Vom intra în carantină!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-04-10 11:50:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE