FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Loc de discutat cu distinsul coleg latunski criticul și cu neprețuita sa secretară Nina Lapșenninikova
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu pot rezista plăcerii unei conversații cu domniile voastre. Cum astfel de conversații, desfășurate sub topicul „Probleme” și probleme reale ar putea distrage atenția de la fondul problemei, care se vrea a fi unul serios și aplicat, am inițiat acest topic.

Așadar, distinse coleg, vorbeați de malul stâng al Nistrului? Parcă Românistria, Găgănia,Transmânia și Romuzia s-ar afla pe malul drept! Asta dacă nu cumva în Găgăuzia, tot ce e posibil, determinarea malurilor nu se face stând cu spatele spre vărsare.

Agenția latunskisti ar trebui să vină cu precizări.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata
finele paragrafului 2 ...și "urnă volantă" să-i zici.....
am folosit ghilimezuri nepotrivite.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-03-18 13:49:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  (Lada de la Bentu)

1. Iată că auzind și citind acestea, președintele sucursalei județene a P.P.D*. a zis: „În curînd vor avea loc alegeri democratice. Și să se aleagă dintre noi în fiecare localitate cîte un primar, iar la Bentu să se aleagă Marin Porridge! Este adevărat că, fiind născut la Bîlhacu, nu știu dacă are drept să candideze, dar soția lui, Mary Popcorn, fiind din Bentu, să dăm noi o derogare și să se poată, chiar dacă nu este nevoie”.
2. Apoi l-a chemat pe Marin Porridge la sediu și l-a instruit: „Înainte de alegeri să faci o Ladă cu latura unui pătrat de 1,2 metri (120 de centimetri pentru dulgherul Haisus, 1200 de milimetri pentru Johny Building care este arhitect si inginer si de 3,99 picioare pentru James Carrnagie, investitor străin); iar pentru alți intelectuali si țărani de-ai tăi, suficient de mare ca ei să-i poată da ocol cînd se îndreaptă către (și dinspre) cabinele de votare. Iar pentru cei fără știință de carte, ori care votează din oficiu, să faci o cutie mai mică, ce poate fi purtată sub braț de către doi membri ai comisiei, care se deplasează prin Bentu; și să-i zici aceleia.
3. Lada și urnele volante să fie apoi păstrate patru ani în arhiva primăriei și să fie scoase doar la viitoarele alegeri (și apără-ne pe noi de anticipate, amin!).
Iar la trei metri distanță de ladă să faci mai multe cabine; pereții să fie din PAL melaminat, înălțimea fiecărei cabine să fie de 2,3 metri, iar pe peretele din spate să fixezi o poliță, cu lățimea unui format A4 și la înălțimea de 0,9 metri, în așa fel încît votantul să poată așeza buletinul de vot perpendicular pe înălțimea cabinei și să aplice ștampila în rubrica aferentă partidului de guvernămînt, fără a fi incomodat de alte rubrici.
4. Intrarea în cabina de votare să fie comodă și rapidă, din pînză portocalie; în nici un caz din pînză roșie; alegătorul trebuie să împingă perdeaua de pînză cu mîna dreaptă în care are ștampila înmuiată în tuș; iar în mîna stîngă să țină buletinele de
vot. Pagina pe care trebuie aplicată ștampila trebuie pliată discret și anticipat de către membrul comisiei care îi dă lui buletinul de vot.
5. Și Lada trebuie îmbrăcată cu pînză portocalie; pentru a prezenta un dizain corespunzător este bine ca aceasta să fie plisată din loc în loc. Iar de la ușă pînă la masa Comisiei de votare, de la masa Comisiei la cabine și de la cabinele de votare
la Ladă să fie întinse mochete sau covoare, după posibilități. Lungimea fiecărui covor sau mochetă să fie de la ușă la masă, de la masă la cabine și de la cabine la Ladă. Lățimea lor nu este așa de importantă.
6. Pereții sălii în care are loc votarea nu trebuie să aibă mijloace de agitație vizuală, sau cum se zice mai nou, mijloace de campanie electorală; dacă alegerile se țin la școala din localitate poți să lași pozele clasicilor, dar să le privești cu atenție înainte, pentru a nu crea confuzii. Și tabelele cu funcții trigonometrice pot rămîne. Și tu să nu faci ca alții, la ultimele alegeri, să nu confunzi poza lui Cicerones Popescu, bardul nostru zonal, cu
poza fostului senator arestat pentru fraudă și evaziune fiscală!”


* - P.P.D. - Partidul Picioarelor Drepte
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-03-18 13:46:22
         
 
  "Salut! Murim!". Vin nuclearele călare peste noi.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-03-17 19:27:07
         
 
  Scenariul este un fel de inflorescență cu mulți boboci dintre care unul, cel puțin, ar putea parfuma apele Nistrului. Înainte de a deveni fruct și apoi posibil, samahoancă! Destinată să înduplece fermitatea mitarnicilor. De la care domnia voastră s-ar putea alege cu un canon de vorbe de duh.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-03-17 19:19:51
         
 
  Privind de pe malul stîng al Nistrului (stînd cu spatele spre amonte), Transnistria (adică țara de peste Nistru) poate fi foarte bine locul unde se fură voturi în parlamentul de talk-shău, unde sînt mai mulți Sheriffi și unde tot unul dictează, precum Igor Smirnov.
Acum, domnia-voastră știe că Transnistria este locul meu de refugiu în ireal (foarte bine putea fi: Cecenia, Kossovo, Somalia), cum și neprețuita Nina este rodul imaginației lui Bulgakov.
"Parcă Românistria, Găgănia,Transmânia și Romuzia s-ar afla pe malul drept!" (E.C.) PARCĂ!
Iar eu nu discut scenarii de vot, pentru că nu pot colecta nimic de la vameși, sînt doar un pescar de vorbe, culese aiurea și-n pripă...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-03-17 14:40:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE