FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prima închinare
Text postat de Marian Tudorel Lazar


Cândva, omul trăia în Rai, cu Dumnezeu. În palatele sale, din aur și diamante, ardeau tot timpul lumânari cu miros de santal. Ce mult îi plăceau, ce frumos mirosea!
Și Adam a fost alungat din Rai. A făcut copii, a avut nepoți. Cu câtă nostalgie le pomenea Adam despre palatele lui Dumnezeu și lumânarile care ardeau acolo! Într-o zi, unul din nepoți, cioban vorbind cu oile, a făcut o lumânare din seu de oaie. Ce frumos mirosea în micul lui bordei a lumină și căldură! A luat lumânarea în mîini, a acoperit-o cu palmele și a scos-o afară, în întunericul nopții.
„Doamne, ce frig și întuneric trebuie să fie în palatele tale de aur și diamant fără de fiul tău, Adam! Uite, ia un mic dar, să te încălzești!” Și a lăsat lumânarea acolo, să ardă în întunericul nopții….
Lacrimi cădeau pe pământ, în jurul lumânării, care continua să ardă.
„Adame, vino înapoi în rai!” a strigat Dumnezeu.
Dar Adam nu venea, căci pământ era și în pământ se întorsese.
„Cine mi-l va aduce pe Adam din pământ?” a șoptit cu durere Dumnezeu.
Și atunci, cel mai măreț dintre îngeri, Luceafărul dimineții, s-a aruncat spre Pământ și mulți îngeri cu el.
„Adame, adu-mi Luceafărul înapoi!” a mai apucat să strige Dumnezeu, oprind căderea îngerilor…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc de apreciere! Te asigur ca face mult pentru mine.
Privitor la articol, in primul rand era preluat dupa un blog si persoana respectiva nu stia autorul. Deci nu-mi apartinea si nu stiam sa spun cui apartine. Dar nu l-am retras, mi-a fost retras, nu stiu de cine si nici de ce. Si cum nu-mi sta in fire sa ma plang, ci imi rezolv singur problemele, cand pot, am preferat sa las lucrurile cum erau. Dar, daca m-ai intrebat, am crezut ca este musai sa iti spun ce s-a intamplat cu el.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-15 14:39:30
         
 
  Mult mai interesantă și mai valoroasă această abordare.

PS. Parcă publicaseși un articol referitor la Eminescu. De ce l-ai retras?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-01-15 13:29:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE