FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scuze
Text postat de Dumitru Cioaca
Cer scuze poetei Sanda Nicucie pentru ofensa adusa. O rog sa-si reafiseze poemul promitandu-i ca pe viitor nu va mai avea cu mine nici un fel de probleme.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Sanda,
Mi-ai luat o pitra de pe inima, eu care am un talent special la calcatul in strachini am crezut ca am facut-o din nou. Cat priveste reproducerea catrenelor mele o voi putea face numai dupa ce-ti vei reposta poemul deoarece eu nu am nici o copie pentru cele afisate, deci nu pot reproduce versurile care "m-au inspirat" Nici catrenul nu cred ca-l voi putea reproduce suta la suta dar va fi ceva similar.
Astept deci repostarea poemului tau pentru a ma putea tine de cuvant.
Vreau sa precizez inca odata tuturor celor vatamati de mine ca eu imi afisez comentariile in propria pagina si nu in subsolul lor tocmai pentru a evita daunele: este suficient o vorba de nemultumire pentr a-mi sterge "creatia" fara a lasa vreo urma a infamiei in gradina operei originale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-01-11 03:39:17
         
 
  Domnule Cioaca,
Eu imi cer scuze ca nu am specificat motivul retragerii poeziei mele. Nici o secunda nu mi-a trecut minte ca veti interpreta astfel.
Niciodata, va repet, niciodata nu as putea sa ma supar pe dvs.
Catrenele dvs. m-au bucurat si onorat intotdeauna.
p.s.voi reposta poezia numai daca-mi promiteti ca veti reposta catrenul(desigur cu speranta ca domnul Mihai Buricea isi va desfasura talentele asa zise umoristice in pagina dumneanului).
 
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2011-01-10 19:33:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE