FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dialog cu un membru Europeea
Text postat de Emanuel Cristescu
Pe un site de socializare, am primit un mesaj de la unul dintre membrii site-ului. Redau, mai jos, conversația care a avut loc.

Membru Europeea: Am citit editorialul dumneavoastră și mă-ntorc "acasă". Așa să fie, precum spuneți!
La mulți ani!

Emanuel Cristescu: Care sunt primele trei motive care au determinat plecarea?

Membru Europeea: Nu neapărat plecarea, ci mai degrabă refuzul de a posta, întrucât, în limita timpului, îmi citeam colegii.
Cred că a fost un concurs de împrejurări: doi-trei membri ai site-ului care credeau că se află întotdeauna în posesia adevărului, doi-trei care demontau orice, doar de dragul de a arăta că se poate:) (și-ntr-adevăr se poate, indiferent de text și autor) și faptul că unui autor i se acceptau mai multe conturi sub diverse nume.

Emanuel Cristescu: Aș putea posta, pe Europeea, fără să dau numele autorului, acest punct de vedere? Multumesc oricum. Vor mai fi fiind și alții în această situație?

Membru Europeea: Nu-mi permit să vorbesc decât în numele meu, domnule profesor. Puteți posta, sigur că da!
Eu consider că Europeea a fost casa mea; acolo am început actvitatea literară (electronic vorbind) și de aceea azi am revenit pentru că la cumpăna dintre ani întotdeauna am fost acolo.
Intru în al patrulea an și ca oricare, am tendința de a mă întoarce la rădăcini. Ce frumos ar fi chiar acea critică negativă, dar făcută într-un limbaj civilizat și fără malițiozitate. Nici eu nu am fost ușă de biserică, însă între timp mi-am revizuit atitudinea.

PS.
1.Va fi având dreptate interlocutorul meu?

2.Insist să nu vă depășiți limitele și, înainte de a invada spațiul ecobleu cu opiniile dumneavoastră, să mai învățați, aceia dintre dumneavoastră care nu ați depășit stadiul de “story rimat și ritmat” pentru poezie. Nu mă obligați să vă stric sărbătorile și să vă nominalizez pe cei care vă aflați în această postură.

3.De asemenea, fac, deocamdată, apel la mai multă parcimonie în acordarea steluțelor. Pentru aceia care aveți nivelul ce vă permite să acordați steluțe. Dacă veți continua să înstelați texte mediocre, anacronice, pășuniste, etc. veți pierde acest drept. Acest drept presupune, este adevărat, mult subiectivism însă implică și responsabilitate. Pentru că, așa cum remarcau câțiva membri, acordarea nejustificată a steluțelor induce sentimentul de partizanat, inechitate și, în final, se răsfrânge asupra calității site-ului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred ca obligatia celor care acorda voturi sau stele de a-si justifica gestul, oricat de zgarcit i-ar fi comentariul, ar rezolva problema "partizanatului" in acordarea stelelor, care doar orb sa fii sa nu observi ca exista (chiar daca, fie vorba, pe mine ma lasa rece si stelele si "partizanatul" lor). Este doar o sugestie si m-as bucura sa se aplice, chiar si cu mici exceptii, dar regula sa fie "lasi vot sau steluta, lasi si comentariu explicativ".
Va multumesc!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-12-30 13:04:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE