FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca

Mã descalþ întotdeauna când merg prin iarbã, vreau sã simt pãmântul trãind, sã ascult cântecul verdelui, nedureros, dimineaþa când se îndreaptã cortegiile spre somnul de veci.

Nici acolo, nici mãcar acolo în jurul mormintelor nu ating decât cu palmele iarba, sã simt iar suflul celor ce-au fost. Uneori mã dor ochii de viaþã, mi se zbat tâmplele de glasul celor ce ne strigã pe nume, de undeva din adâncuri. Rãdãcinile ierbii sunt fragile, eu calc fãrã sã le strivesc viaþa, ca ºi cum nu m-aº putea ierta pentru pãcatul pãmântului.

Mã lepãd de nume, mã lepãd de orice destin, îmi iau rãdãcinile ºi plec cât oi mai fi vie, vie aici, înãuntrul meu. E acolo o mânã care aºteaptã pâinea ºi apa. E numele mamei mele încrustat pe retinã, oricine mã priveºte o vede pe ea suspendatã între mine ºi cer. Nu pot atinge aerul din jurul ei, fac un lasou din ultimele clipe ºi-i prind calul morþii, sã-l adap din lacul meu.

E deºert în cer, spre apus. Pe-acolo trec mereu fete morgane, eu le trag voalurile cu fiecare rugãciune, îi strig Domnului: „Tatãl nostru care eºti în ceruri, lasã-mi voalul morganelor, sã mã acopãr o noapte, sã îmi mântuiesc pãcatul de a mai fi vie în urma maicii mele...”

ªi Domnul îmi viseazã pruncul, îmi destramã plânsul ºi îmi spune: „Sã nu calci iarba cerului, sã nu aºterni lacrimi în deºertul meu, sã mergi spre clopotul meu, pânã când îmi vei atinge ochiul.”

Ascult taina. Mã dor firele ierbii ce încã nu au rãsãrit. E urmã de mamã în ele.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tu, fat de rou, prinde carminul acela din via i ine-l binie, cci vz binie c tii i tu germenii aitia de iarb a cerului... Mulumesc pentru lumini.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-01-31 00:21:19
         
 
  Ai, Ela, Ela, cum stii tu asterne semintele ierbii asteia...iaca, lumina pentru mamele noastre, pentru toate mamele...  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-30 23:35:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE