FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Chestionar de evaluare
Text postat de Emanuel Cristescu
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHRzNFNUaTFvZ2ZiX1BaYm5PUDMzbVE6MQ
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  rezultate? concluzii? noutăți?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-20 18:55:38
         
 
  Evaluare facuta de cine, in ce scop si in ce calitate sau raport se gasesc evaluatii cu evaluatorul?
As fi fost tentat sa completez chestionarul daca as fi cunoscut miza. Altfel, este binestiut ca nu orice raceala se trateaza cu frectie.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-12-19 02:43:09
         
 
  Domnule Cristescu, așa ca între bărbați și păstînd discreția, vreau să vă rog ceva: la punctul trei al chestionarului de evaluare ați putea să mă menționați pe mine ca ocupant al locului întîi în preferințele postatorilor. Vă voi fi în veci recunoscător! Nemernicul de Critic Ariman este un arivist și un ins lipsit de talent, Criticul Ababkov nu se ridică la valoarea mea nici pînă la glezne, iar despre Freron nu vă zic nimic, știe și domnia voastră în ce situație se află. Vă mulțumesc cu anticipație și vă promit un bidon de samahoancă înaine de Crăciunul pe rit vechi. Cu deosebită considerațiune, Criticul latunski.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-12-16 07:59:49
         
 
  Radu, întrebare: ce te faci cu cei care au IP fluctuant?  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-12-11 21:45:49
         
 
  ceva ma face sa cred ca, totusi, l-as identifica dupa scris  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-12-11 21:27:04
         
 
  Adrian, presupun ca totusi se contorizeaza IP-urile... ar fi culmea sa validezi N opinii care pleaca de pe acelasi computer.

in cazul asta nea Buricea ma va declara pina maine dimineata de N ori indezirabil (N>100) si va trebui sa emigrez in Australia.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-12-11 21:25:49
         
 
  Oricum, salut inițiativa.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-12-11 19:51:06
         
 
  ...pentru că, presupunând că veți lua unele hotărâri pe baza acestui chestionar, s-ar putea să le luați pe baza a treizeci de păreri extraeuropeeice vs cinci păreri interne, ceea ce ar însemna, citez, daună totală în douj' de secunde, am încheiat citatul din PdptO (perversu' după târgu ocna)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-12-11 19:47:16
         
 
  err: chestionar/mai/păreri/pe  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-12-11 19:42:39
         
 
  Nu știu câtă relevanță are/va avea acest chestior, dat fiind faptul că:

- poate fi completat chiar de oricine
- poate fi completat de mau multe ori de aceeși persoană.

Cred că cel mai bine ar fi fost să postați un chestionar tip, care ar fi putut fi descărcat, completat, și trimis spre d-voastră prin mail, cu obligația ca acel mail să poarte o semnătură recognoscibilă. Dezavantajul ar fi fost că d-voastră ați fi știut cine, ce și cum, însă ar fi fost un foarte mic impediment, față de ce ar putea ieși folosind actualul chestinar. În felul despre care vorbesc, ați fi știu concret câte părei (unice) ar fi fost, cât ar fi cântărit fiecare (funcție de vechime, activitate oe site, și, de ce nu, valoare literară)
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-12-11 19:40:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE