FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scuze publice
Text postat de ecsintescu virtual
Cer scuze public Europeei!

M-a furat fraza!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pe mine unu' m-a impresionat surrealismul scenei: clișeul "fiului evropeic" veșnic rătăcitor și perpetuu pocăit, pendulînd printre F(r)aze, domnul Cristescu, întors de la un "eveniment"(demimonden,ecoliterar, academic?)mimînd oripilarea...totul sub privirile insomniace ale singurului critic veritabil al lavrei, care-n loc să redacteze "critica narațiunii impure" privește indignat în sacristie, trapeza era pustie și exclamă:Ecce sputa, quo vadis europeea?
Hai, domle, că ne facem de rîs, cine intră pe-aici și nu e familiarizat cu moravurile mitocului,va crede că asistă la reprezentația unei piese cu subiect ecsistențialist jucată cu marionete din cîrpă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-09 11:20:11
         
 
  Duminica noaptea, pe la ora 3, cand m-am întors de la un eveniment, pe prima pagina a Europeii, trona o espresie neecoliterară, scrisă de către distinsul nostru coleg. Nu stiu câți vor fi văzut-o însă am invalidat-o și am redus nivelul colegului nostru, pâna va găsi resursele necesare pentru a nu se mai lăsa furat de frază! Evident, poate publica însă textele domniei sale vor fi validate de către un editor.

Totodată îi sugerez să nu se folosească de contul Ioanei, ori, dacă se folosește, să nu încalce regulamentul. Membrii Europeea știu de ce!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-11-09 07:46:55
         
 
  CARE FRAZĂ? Te referi la cele cîteva propoziții asmatice și căznite, nelipite între ele nici cu scuipat?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-11-09 05:14:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE