FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de CT Popescu
Sunt om, deci sunt supus doar sorþii, (ca orice vietate pieritoare),
(Privesc cu demnitate spaima morþii), cum este scris în Cartea Mare.
Din zori ºi pânã-n preajma nopþii, (cãci orice zi are valoare),
(Venit aici cu-ngãduinþa Porþii), privesc ce-am dobândit ca pe-o onoare.
Aleg ºi nu vreau sã decidã sorþii, (refuz sã fiu fiinþã muritoare),
(Consult tarotul ºi ascult chiar morþii), nu sunt o lebãdã încrezãtoare,
Mã lupt ºi nu accept vestirea nopþii, (tot ce e viu devine întrebare),
(Chiar dacã-nþelepciunea mi se dã în porþii), speranþa Vieþii îmi devine alinare.


Dar vine-o vreme sã-mi plec capu-n poalã, (ºi orice înþelept poate-nþelege),
(Intotdeauna ziua fãrã noapte-i goalã), accept smerit ne-ndurãtoarea Lege,
ªi în lumina vie din noaptea ca o smoalã, (vreau doar sã vãd de mine ce se-alege),
(Cã tot ce-a fost, a fost numai o ºcoalã), acum aºtept sã aflu încotro voi merge.
E drept cã vin ca dup-o lungã boalã, (iar judecata-mi nu vrea sã se lege),
(Sufletu-mi greu chiar prinde sã mã doarã), ºi vreau sã judec, sã fiu numai LEGE,
Nu mai contez... sunt doar o dalbã coalã, (iar ce-am greºit, tot tinde sã m-alerge),
(Sunt gol la trup ºi nu am nici o þoalã) ºi Moartea de pe drumuri mã culege.


Iatã am trecut ºi mã îndrept pe datã, (simt entitãþi mai calde ºi senine)
(Dupã cum vreau, cu mintea-mi luminatã), cãci clipele au devenit mai pline.
Iar timpul cum îl ºtiu, altfel se-aratã, (pe cei de Jos, vreau sã-i ridic spre mine),
(Chiar ºi pãtrund în Casã ºi în Soartã ), ºi tuturor eu le aduc prinos de bine.
ªi iatã suntem iarãºi laolaltã, (noi toþi ce-am fost prieteni din vechime),
(Noi, cei ce n-am fost singuri niciodatã), ne ridicãm ca sã scãpãm de-ntunecime,
Ne pregãtim sã ardem Karma toatã, (sã revenim din nou pe acea Lume),
(Ne îndreptãm cu-ncredere spre altã Soartã), ca Zilele sã fie ºi mai pline.



30.01.2006

Nota autorului:
Poezia poate fi cititã cursiv ignorând parantezele, ori numai versurile din afara acestora, sau numai cele dintre ele. Mesajul poate capãta nuanþe adiacente culorilor fundamentale (roºu, galben, albastru), cãci pãtrunzând în miezul mesajului, veþi constata cã sunt acoperite toate culorile din spectrul luminos. „Culorile au rolul lor. Insã, nuanþele spun totul !”.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Culorile au rolul lor. Ins, nuanele spun totul !
Io-te o posibil surs de inspiraie:
"Gndim n culori pentru c toate nuanele conteaz.
Crem forme noi cu imaginaie i optimism.
Credem cu entuziasm n detalii i n farmecul lor.
Mereu surprinztor, Pall Mall are ntotdeauna ceva neschimbat."
Mai tragi un fum, i mai vine un vers...
 
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-31 23:53:05
         
 
  Domnule Badea,

Fac aici o dezvaluire cutremuratoare: n-am inchis ochii toat noaptea, asteptand un raspuns...
Intre timp, m-a strafulgerat alta idee - puieril sta, n-o fi cumva ANAGRAMAREA lui iepuril?...precis asta trebuie sa fie,... m gandesc eu c in nici un caz nu poate fi AGRAMAREA lui pueril...nu fceai mata asa o monstruozitate de eroare...
Da o nedumerire tot rmane...
Anagrama asta vru sa fie pseudonim sau ...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-31 08:12:51
         
 
  Liviule, Alandalule, ce-aveti, bre, cu omul?! Lasati omul sa ne bucure cu creatiile lui, invidiosilor, puIerililor!!  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-30 21:45:08
         
 
  "Deci oprete-te aici. Nu avem ce s ctigm din confruntarea aceasta puieril. "

Domnule Badea,
Lmurete-m i pe mine, puieril e numele sub care semnezi textul sau apelativul cu care i te adresezi lu' domnu' Ecs?...Adic, s-l lum ca pseudonim sau ca injurie?...c mi se pare important n context...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-30 21:40:51
         
 
  n-ai priceput ce-am insinuat nainte dar nu tiu de ce m mai obosesc. m-am sprijinit doar parial de textul tu pentru a-mi susine concluzia final. te-ai prins c m-am prins! bag-i dexu-n ele de versuri c proza o mnuieti mai bine!  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-30 21:28:06
         
 
  Pentru Al Andali
DEX'98
SOR, sori, s.m. (De obicei la pl.) Sistem de alegere, de desemnare, de repartiie prin aruncarea unor zaruri, prin tragerea unor bilete etc., care las s decid ntmplarea, dnd anse egale tuturor participanilor; zar sau bilet folosit la aceast operaie. ◊ Expr. A trage la sori = a) a hotr, prin sori, o mpreal, un ctig etc.; a participa, ca parte interesat, la o alegere prin sori; b) (n vechiul sistem de recrutare) a recruta pentru ndeplinirea serviciului militar prin sistemul sorilor. A cdea (sau a iei) la sori = a fi ales sau desemnat prin sori. A se alege sorii = a se ajunge la un rezultat, a se clarifica o situaie. Sori de izbnd = posibiliti de reuit; ans. Refcut din sori (pl. lui soart).

PS1. Imi este greu s te colesc altfel dac nu au fcut-o profesorii ti de limba i literatura romn.

PS2. Nu-i cunosc personal pe cei doi dar, citindu-i aici, mi face onoare aceast cunotin.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-30 21:09:55
         
 
  Ete aici comentariu referitor la prestaia matale:
"sunt om, deci sunt supus"-deci eti om
"aleg i nu vreau s decid sorii"-alegi i nu alegi
urmeaz bomba "...dalb coal"-beton, beton, beton...
Concluzia: C.T. Popescu= Marian Badea= Ovidiu Bufnil.
Europeenilor trezii-v din hipnoza pe care ne-o induc "cei trei" magicieni!
 
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-30 20:56:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Rog onoraii forumiti s renune la alegaii sterile i s se refere strict la prestaia mea.
V mulumesc.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-30 17:10:37
         
 
  Chestia Xerox de care te prevalezi pare interesanta.
Mimetismul, in literatura se cheama pastisa sau plagiat ,norocul tau este ca eu nu scriu literatura ca si tine de altfel....asadar iti urez succes in demersul tau artistic ce face omul face si maimuta...
Nu ma supar ca polemizam de altfel contradictia duce la progres...
Cat despre asemanarea cu distinsul Popescu m-am referit la aceasi substanta pe care o au txtele voastre si nu la forma lor plina de maretie si orgasm dialctic.
Cat despre IP recunosc mai prins... nu ma pricep ..dar natura in contrapartida m-a invatat sa miros IQ-urile ....
LA BUNA VEDERE....
pS contradictia duce la progres....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-30 11:01:06
         
 
  Stimate dom'le Ecs,
Este o onoare s mi atribui anumite haruri ale unor forumiti. Am discutat cu CT Popescu pe mess i am stabilit o stratagem. i, vezi bine c ine din moment ce unul att de iste ca tine se avnt n asemenea afirmaii. In ceea ce privete IP-ul (cred c tii ce-i aia ) lucrurile sunt mult mai simple. Poi s scrii de oriunde i s nregistrezi un anumit IP. O tie oricine din domeniu. Dar asta este altceva...
In ceea ce privete stilul, aici lucrurile sunt mai complicate, pentru c trebuie s fi nzestrat cu un sim empatic special pentru a putea s intri n pielea cuiva. i, uite, pentru a-i dovedi cele ce spun, curnd am s scriu ca tine. Adic te voi copia la milimetru. Nu tiu dac voi avea ceva de ctigat din asta (c nu cred c ai valoare), dar s-ar putea s m nel. i dac voi constata c ai valoare, voi fi primul de aici care i voi cere scuze n mod serios. Deci, hai s ateptm. Amndoi avem numai de nvat.

Vreau s te rog un singur lucru. Nu lua problema aceasta ca pe ceva personal, c chiar nu am nimic cu tine. Ceea ce am avut de spus, am spus i a pornit de la insultele pe care le-ai scris pe forum referitoare la oameni pe care nici nu i cunoti. Am crezut c ai priceput. i apoi, nu trebuie s ne maturizm toi ?

Deci oprete-te aici. Nu avem ce s ctigm din confruntarea aceasta puieril.
Mulumesc.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-30 10:49:30
         
 
  Bravo!!!
Adanc!!!
ca un vagin de lisita
sau de tantar anofel hermafrodit...

Pari mai interesant daca postezi sub doua nick-uri /?????
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-30 10:22:38
         
 
  Lui ecsintescu,
Da, omul sta are har (i-o vede chiar oricine !),
Tu nu l-ai primit n dar (i cred c e mai bine),
Deci, poate-ar trebui mcar, (cci eti un fitecine),
S te priveti profund i clar, (s vezi adnc n tine).

Vd foarte bine c eti mic, (nu toi sunt de valoare),
Simt chiar c ai un mare tic, (priveti cu nepsare),
Mi-e team c-ai s fii pitic, (rmi deci, ca atare),
De nu-nelegi mcar un pic, (pe-altul, mult mai mare !).
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-30 10:14:48
         
 
  te votez sa prinzi curaj si sa nu deviezi in Badea sa mai omori si proza....
Ramai maestre la poezie.... ai har crede-ma
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-30 09:30:10
         
 
  Doamne c scriitura...
Ce stil...Copiii de clasa a -II-a sunt invidiosi, plang in hohote, isi rup parul din cap iar invatatoarea lor jeleste -n versuri albe... Doamne ce coleg avem tot repeta in cor!!Copiii din clasa a III-a sunt si ei invidiosi dar nu pe tine ci doar intre ei pentru ca ei au trecut clasa iar tu nu , tot a II-a ai ramas cu textele tale cu tot....
In fine , copiii din clasa a IV-a , rasufla usurati niciodata un asa maestru ca tine n-o sa depaseasca a -II-a clasa chiar daca se dedubleaza ca GEAKIL SI HEIDE in Marian Badea...
Totodata elevii din a IV-a au initiat un concurs : Cum de a trecut acest geniu clasa a I-a ?
...Raspunsul in numarul urmator....
P.S.
Daca tot te mai dedublezi in Badea si vitaverta asa o sa bramburesti literatura excesiv-cromatic pe care o prestezi orgasmic prin frecare , incat o sa germineze saraca in baia comunala a sesnsurilor poetice scurgandu-se pa faianta, de-o sa te-ntrebi braconier ,, ce dracu ma de-am urme de laba in baie mi o fi fost muza vre-un urs...
La buna vedere.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-30 09:27:42
         
 
  Domnule CT, esti atat de profund in textele dumitale, incat eu ma si rusinez sa mai imi las semnatura sub ub text semnat de domnia ta, nu mai spun de umilele mele mazgaleli, nici nu banuiam io ca esti asa mare cunoscator de filosofie orientala, de lame de tarot ( arcane majore, sau cu toate jonglezi dumneata ?), nu, eu ma gandesc serios sa-mi rertrag textele si sa ma las de scribologie, m-ai pos serios pe ganduri, da, da, serios...
BESTIAL text, nu mai am cuvinte de admiratie!!!!
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-30 07:52:53
         
 
  Da, domule, acum chiar vii acas (c parca-i fost n lung deplasare),
Se pare c chiar i-am czut n plas (c tot ce scrii e-o adevrat desftare),
Simt chiar nevoia s-mi pun sentimentele pe mas (i sper ca strofa ta s aib cutare)
Cci totul e gndire pur, nu-i o fars ! (aa cum vd la unii, ce nu sunt chiar oricare !).
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-30 07:41:18
         
 
  Am rezolvat eu, Luchi. Carcotasii trebuie sa astepte alta ocazie :)  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-30 07:07:47
         
 
  C.T. miri c i-a aprut textul de dou ori? Probabil ai dat refresh paginii. terge repede unul dintre ele, preferabil pe sta cu atenionarea mea, pn nu se trezesc crcotaii!  
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-01-30 06:53:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE