FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Romani, sclavi pe plantatiile FMI
Text postat de ecsintescu virtual
www.oananiculescumizil.wordpress.com

Daca l-am blamat atat timp pe bietul Boc pentru ca nu a fost in stare sa fie prim-ministru, lasandu-i locul lui Basescu sa taie si sa spanzure in numele tuturor ministrilor, iata ca nici macar Basescu nu mai este seful executivului. Nu este o gluma sinistra, este o realitate. Guvernul Romaniei este acum condus de FMI prin reprezentantul Jeffrey Franks, noul nostru prim-ministru. Dealtfel, domnul Franks, constatand ca seful statului a uitat sa vorbeasca poporului prin vorbe si prefera hahaielile, a luat problema in serios si ne explica, chiar dumnealui, personal, ce hotarari a luat pentru Romania, de unde mai trebuie taiat, cine mai trebuie sa moara de foame si cine sa traiasca.

Cu alte cuvinte, FMI a pus stapanire pe Romania, pentru ca stim cu totii ca “nu cel care gestioneaza un conflict are puterea, ci acela care gestioneaza o datorie”. Iar acum, FMI are puterea asupra acestei tari, cu degetul aratator indreptat catre cei care trebuie sacrificati, viitorii sclavi pe plantatiile Fondului. Ce mai conteaza acum greva doamnei invatatoare Anghel, mitinguri cu zeci de mii de romani flamanzi, medicii si profesorii care incearca sa supravietuiasca cu 150 euro pe luna? Ce mai conteaza cine si ce a votat in Parlamentul Romaniei, cum de o lege care ar fi trebuit sa ne ajute sa traim ceva mai bine este intoarsa de la promulgare.
Nu mai avem guvern, nu mai avem prim-ministru. Jeffrey Franks este dictatorul Romaniei, invitat la ospat de insusi presedintele Basescu. Pretul platit de acest popor este sangeros si nesfarsit. Imprumutul pe care Basescu l-a facut in numele acestui popor ne va arunca, definitiv, la cosul de gunoi al Europei. Mai mult decat atat, Romania se asteapta si la sanctiuni, atat de la FMI cat si de la Uniunea Europeana.
Si acum sa ne amintim de falimentul Argentinei si de sindromul de care ar putea suferi si Romania, cu putin efort. Si acolo a intervenit FMI, cu o solutie ucigasa, asa cum se intampla peste tot.

“Argentina a fost și încă este izolată internațional din punct de vedere financiar, funcționând exclusiv pe baza resurselor interne. Doar că o face cu succes, analiștii economici occidentali grăbinduse să o catalogheze drept o excepție și nu o regulă privitoare la vinovații de „default”. Însă pentru a înțelege mai bine, trebuie să ne întoarcem în urmă cu 20 de ani.” http://www.evz.ro/detalii/stiri/sindromul-argentina-cum-da-o-tara-faliment-897372.html

Oare vom avea curajul argentinienilor?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  FMI, este mai mult decat un club...Intra cine vrea, iese...cine poate. Si cine a spus ca s-ar putea?!
Este ca si cum ai crede ca, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, am fi putut ramane neutri.
Pai, noi nu suntem Elvetia, domnule Waldmann. Iar, daca nu vedeti ca suntem intr-o conflagratie mondiala, daca nu vedeti ca acum sefii de armate sunt bancherii si generalii sunt marii industriasi, daca nu realizati ca, daca pierdem razboiul asta, redevenim "granarul Europei", ca acum ne castigam sau ne pierdem un loc in cadrul economiei globale, atunci e de rau. E de rau, pentru ca sunteti un om inteligent si, daca oamenii inteligenti nu vad asta, ce pretentie sa mai avem de la cei mai putin inteligenti?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-05 17:29:37
         
 
  FMI este un club international in care ar trebui sa intre nu cei care pretind ca isi permit sa devina membri sau promit - pe bunastarea locuitorilor sai - ca vor indeplini conditiile de aderare.
Nu exista nici o dovada practica referitoare la avantajele membrilor ceva mai amarati - profita,ca intotdeuna, cei care au stabilit regurile clubului, reguli creata exact dupa chipul economiilor si socistatilor membrilor fondatori.
Unul dintre motivele pentru care Romania s-a bagat in acest club, a fost si dorinta de a se asigura ca trecutul sau recent nu se mai intoarce(inapoi).
Realitatile societati romanesti sunt insa in mare parte diametral opuse cerintelor FMI-ului - cel putin pentru inca o generatie plus vreo 45 de ani.
Pentru ce sa se accepte regurile de joc impuse de FMI?
Doar deoarece daca nu se respecta,Romania risca sa fie exclusa din club?
Cine beneficiaza de impunerea regurilor FMI in Romania?
Nici macar FMI-ul....
Impresia mea (de specialist in probleme de apicultura, columbofil si am si certificat de la clinica aia de pe calea Victoriei unde steptomocina era PE GRATIS) este ca daca Romania se duce cat mai repede pe calea economica a Greciei,Spaniei sau Portugaliei,tot FMI-ul pierde,fiind nevoit sa se prezinte cu frumoasa suma de circa EUR 18.3 miliarde,cu care ocazie POATE se mai adauga si vreo 300 metri la soseaua nationala Oradea -Cluj-Napoca - cu toate ca se pare ca deocamdata n-a-poca soseaua asta sa ajung chiar pina la Cluj.
(mai am si alte teori similare,inclusiv o teorie despre 'cum s-a format masivu muntos Caraiman,cu tot cu poze si un cantecel interpretat de Gigi Marga la 'Cina' cam prin 1983,inainte de ai fi furat (hoti) dantura.
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-11-04 05:12:28
         
 
  Ecsi, las-o pe oananiculescumizil.wordpress.com și pune mîna pe pix. Poți mai mult decît ea, și e păcat să umpli pagina asta cu platitudini.

Vorbesc despre formă, nu despre conținut. Uite, chestia asta cu coșul de gunoi al istoriei e atît de uzată, încît nici nu mai are cap sau coadă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-11-03 20:04:49
         
 
  Bărăganu' nu-i pampas, dar nici oana n-are nas...de Evită!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-03 14:21:07
         
 
  Exceptia confirma regula, domnule Ecsintescu. Globalizarea este un fapt, nu mai este un simplu deziderat. A ne izola, nu este si nu va fi niciodata o solutie. Asa ca, trebuie sa mergem tot inainte, cu faliment sau fara.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 12:46:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE