FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ne-au tăiat-o?
Text postat de Andrei Florian
- Ne-au tăiat pensiile, ai dreacu de nemâncați!
- Cine, dragă, să ne-o taie? Gică poștașul? Că eu am luat pensia întreagă.
- Păi ce, fă, Gică îți dă ție pensie? poștașul?
- Mă, Vasile, tu ești întreg? Păi nu ne dă Gică pensiile? Al drecu Gică, s-a îvățat la bani.
- Nu, fă, Guvernul ne dă pensia. Gică doar ne-o aduce acasă.
- Și nu mai vrea Gică să ne-o aducă pe toată?
- Ba da, dar și lui i-a tăiat un sfert din salar', sărmanul
- De ce sărman, că vrea să ne-o taie ca să-și completeze el banii de bere?
- Tu nu auzi că nu el ne-a tăiat-o
- Păi ziceai că nu ne-au taiat-o
- Nu ne-au tăiat-o, că nu i-a lăsat opoziția
- Pe cine, mă, Vasile?
- Cum pe cine? pe Guvern.
- Păi nu Guvernul ne dă pensia? Că așa ziceai.
- Păi da, dar tot ei, ai dreacu, ne-o taie
- Păi dacă ne-o dă, de ce ne-o mai taie?
- Nu ți-am zis? De-ai dreacu ce sunt, sta-le-ar în gât să le stea, numai că n-au apucat să ne-o taie
- Mă, Vasile, ne-au tăiat-o sau nu?
- Nu, dar au vrut
- Dar lu' Gică, ia spune, au apucat să i-o taie?
- Ce să-i taie?
- Leafa, mă, Vasile, că doar ce naiba să-i mai taie? Nu ziceai tu că i-au tăiat un sfert?
- Da, lui au apucat să-i taie... că și opoziția asta, săraca, ce să facă mai repede? Să ne apere pe noi sau pe ei?
- E bună opoziția, nu-i așa Vasile? Că dacă erau la putere, cine ne-ar mai fi apărat? Da-le-ar Dumnezeu sănătate și să rămână în opoziție până ne-om prăpădi noi!
- Fă, Leano, nu e bine.
- De ce, Vasile?
- Păi nu e bine, că dacă vine la putere opoziția, uite ce scrie la jurnal, că ne măresc pensiile. Pricepi?
- Pai dacă vine la putere, asta înseamnă că nu mai avem opoziție, nu?
- Nu, că trec ceilalți în opoziție
- Și cine o să ne mai apere pe noi? Ăștia care vor să ne-o taie?
- Măi, femeie, înțelege, pentru Dumnezeu, că dacă vine opoziția la putere, adică ăștia a lu Iliescu, ei bine, atunci toată lumea o s-o ducă bine
- Și Gică?
- Și Gică, ce dreacu? ...că suntem oameni, nu câini. Îi dăm și lui, acolo, cât să fie mulțumit.
- Eu zic să nu-i dăm, Vasile, că-i bea. Mi-a zis mie nevastă-sa să nu-i mai dau ciubuc că se îmbată la cârciumă în fiecare seară și nu duce nimic la copii.
- Și ce treabă ai tu? Să-i bea, treaba lui! Ia nu te mai băga tu în familia lor. Îi dam și gata. Fără discuții!
- Bine, mă Vasile, dacă zici tu să-i dăm, îi dăm sfertul înapoi, dar cu condiția să se lase de băutură.
- Păi dacă îi dam sfertul înapoi, asta însemnă că nu-i mărim leafa
- Ba da, pentru că, uite, acum are leafa mai mică cu un sfert. Că spui că i-au tăiat-o, nu?
- Da, dar asta înseamnă că va avea leafa de dinainte de tăiere. Eu zic să-i dăm cinci sferturi, că doar știi cât aleargă, sărmanul. Și nu mai am de gand să negociez, așa că nu mai insista aiurea.
- Bine, Vasile, făcem cum spui tu. Auzi? ...dar lu Mărioara lu Cănciu, aia care s-a scos la pensie de bolânzeală, îi dăm și ei? Că știi doar, aia are pensie de revoluționară, iar la revoluție, pe când fugise la București să se cocoșească cu Nae, ăla de era ospătar la bufetul din gară, și au bătut-o bagabonții că i-a îmbolnavit, și-a scos certificatu spunând că a bătut-o securiștii. Eu zic că ar fi bine să i-o luăm pensia de revoluționară și să-i dăm una mai mică. Așa, cam cât a noastră, dar mai mică.
- Eu știu, fă, Leano, dacă e bine să ne punem cu revoluționarii? Cred că ar fi bine să ne mai gândim. Eu zic că ar fi bine să negociez cu ea, că ai dreptate și tu. Nu te duci la cocoșeală pentru ca apoi să ceri pensie de erou. Vorbesc eu cu ea și cădem la înțelegere, că doar suntem oameni.
- Nu, lasă că negociez eu, că tu nu reziști la negocieri. Pe tine te prostește și-o babă, darămite una cu cinșpe ani mai tinerică.
- Mai bine taci și dă drumu la Realitatea, că ăștia spun adevărul. Mulțam frumos! Du-te și pune și tu de un ceai, că după ce ne-au tăiat pensia nici de ceai nu mai avem
......
......
- Leano, vino repede să vezi corupția în direct. Videanu are de plătit nu-ș ce sumă la nu-ș ce bancă …hoțu dreacu! Ia uite la pungașul ăsta ce făcu..
- Ăsta ce-a mai făcut ?
- Păi cum ce ? A furat.
- Ce a furat, mă, Vasile? Când ?
- Păi tocmai ce a spus fătuca asta blondă, cum că, ăsta cu drumurile, Bercenu a luat banii ... că e ministru peste drumuri
- Videanu sau Berceanu? ...că nu înțeleg
- Păi și Videanu, dar ăsta, de cand e minstru fură și mai mult
- Berceanu?
- Amândoi. Cu bordurile.
- Ăsta nu e Videanu?
- Pai eu ce zic ? Cu drumurile.
- Care ?
- Ăsta care fură, nu pricepi ?
- Ce-a furat ?
- Bordurile.
- Cine, mă, Vasile, Videanu?
- Da, e corupt, nu vezi?
- Auzi, mă, Vasile, da noi care am luat țevile alea de aluminiu ca să proptim grajdu', alea de udau ăia de la cooperativă cu ele, suntem și noi corupți?
- Nu, Doamne iartă-mă, cum să fim corupți, fă? Păi nu a luat tot satu'?
- Adică ăsta a furat de unul singur toate bordurile?
- Nu, ăsta le-a pus.
- Păi dacă le-a pus, cum le-a furat?
- Uite așa, simplu, că nu îi mai satură Dumnezeu, de corupți ce sunt.
- Și cu Berceanu ăsta ce e?
- Ăsta este și mai al dreacu, că nu a luat banii de la Europa că să facă drumurile
- Păi dacă nu a luat banii, cum a furat?
- Păi trebuia să-i ia, fă, ca să facă drumuri, ce nu pricepi?
- Vasile, însemnă că și ăsta furat borduri?
- Nu, ăsta face drumuri
- Păi le face sau nu le face?
- Nu le face, că din cauza asta l-au schimbat
- Și ăstălaltul pe care l-au pus în locul lui face?
- Nu face nici ăsta, că zice că n-are bani și că trebuie să reducă cheltuielile cu bugetu
- Și e bine?
- Păi nu prea e bine, că asta înseamna sa taie.
- Din pensii? ce au ăștia, mă, cu pensiile noastre? Au înebunit?
- Nu din pensii, din salarii
- Adică de la poștași?
- Și de la ei
- Să taie, că sunt bețivi și poate rămân mai mulți bani pentru pensii
- Păi asta înseamn㠓măsuri dureroase”, că așa scrie la televizor – adică să se reducă cheltuielile de la buget..
- Păi tocmai ! Să reducă cheltuielile, nu să taie din pensie.
- Ca să reducă cheltuielile înseamnă să taie..
- Atunci să nu le reducă, na!
- Iar Băsescu s-a trezit să țină femeile până la 63 de ani..
- Unde să le țină, Vasile?
- La muncă, unde dreacu să le țină?
- Și e de bine?
- Păi tu ce crezi?
- Nu știu, Vasile, că eu nu mă pricep la politică ca tine
- Păi e de bine, zic eu, pentru că Băsescu a zis să se reducă creșterea vârstei de pensionare la femei …
- Cum vine asta, Vasile? ..să se reducă creșterea?
- Adică să crească, dar în același timp să se reducă. E grea politica asta, fă, Leano!
- Dar ăsta, Vasile, ăsta care vorbește la televizor acum și ne cheamă în stradă, cine este , mă?
- Ăsta e șef de sindicat, fă! Marica îl cheamă
- Și de ce să ieșim în stradă?
- Ca să nu ne taie pensiile
- Păi n-am hotărât noi că nu ni le taie?
- Da, dar dacă ni le taie?
- Și opoziția, opoziția ce păzește?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Umor de calitate.
Imi aduce aminte de umorul lui Vasile Tomazian,unul dintre putini comici-satiristi ai 'iepoci de aur' al carui umor depasa chiar si rigorie cenzuri pentru simplu motiv ca era mult mai direct decat se astepta insasi cenzura.
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-23 19:19:53
         
 
  Nu vă jucați cu focul, boieri, nu vă jucați!!!!!




zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-23 01:01:38
         
 
  Intrebare de concurs:
Cine a rostit celebra replica si cu ce ocazie?
"Iar dacă țara duce lipsă de boieri, vom face alții, cinstiți și drepți!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-23 00:50:10
         
 
  Gheorghe, da-mi adresa unde sa iti trimit poemele, pentru ca ti-am spus, aici nu-mi permite regulamentul. Ce e atat de greu de inteles? Iar daca poti sa te musti de pumn ai o bere de la mine. Dar ce spun eu? ...ai doua, trei, cate poti bea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-23 00:25:15
         
 
  Ce-ți plac glumele tale, nu-i așa Florian...ești la a doua bere sau ai trecut pe scotch?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-23 00:23:15
         
 
  Breaking news: Actualul ministru de externe, Teodor Baconschi, va fi noul președinte al României. Din 2014, desigur. Să sperăm că nu o va tăia nici acesta și nici succesorul său :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-23 00:21:33
         
 
  Nu o să te caut acum în bocancii literari, nu am timp...da' ceva mai nou n-ai, decît "dă-mi umbrele napoi?"
Și nu mai bea bere, vezi că te balonează.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-23 00:16:37
         
 
  Gheorghe, nu o dau dupa cires, chiar te rog sa formulezi intrebarea in clar, pentru ca nu stiu ce informatii iti lipsesc din dosarul meu. Plus de asta, daca tot imi cunosti poemele de pe Bocancul Literar, acolo unde poti posta fara cenzura ecoliterara, cunosti si faptul ca acestea, poemele adica, nu ar trece de niciun editor al acestui site. Sunt lipsite de inhibitii feciorelnice, fapt care ar atrage dupa sine si blocarea lor. Nu ma plang, pentru ca am acceptat aceasta limita data de politica editoriala a site-ului, dar nici nu am de gand sa ma schimb. Postez atat cat corespunde nivelului acceptat de regulament.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-23 00:01:46
         
 
  Floriane,
De ce o dai după cireș?...nu era un sondaj de opinii, doar o simplă curiozitate..dacă nu poți răspunde net, te înțeleg...Poezia ne-o scrii?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-22 23:45:50
         
 
  Gheorghe, daca nu iti gasesti cuvintele potrivite in timp util sa stii ca dupa ce termin si berea asta ma duc ma duc sa ma odihnesc. Hai, grabeste-te! ...curaj!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-22 23:38:09
         
 
  Gheorghe, daca vrei sa imi spui ceva, spune-mi, puiule, barbateste. Nu pricep ce aluzii faci si nici nu ma straduiesc sa o fac, pentru ca n-am timp de muierisme. Daca ai ceva sa imi spui, spune-o public. Pana prinzi curaj, ma duc sa mai desfac o bere.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-22 23:25:05
         
 
  PS. Nu ne scrii în weekend și-o poezea? Una d'aia melancolică, faină, cu "dă-mi umbra înapoi"? Mere de minune la bere, mai ceva decît alunele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-22 23:01:52
         
 
  Florian,
Azi am cunoscut cîțiva pedelei tineri, băieți simpatici, dezghețați, fără încrîncenarea liderilor intens mediatizați. I-am întrebat dacă te cunosc și au dat stingheriți din umeri:" Andrei Florian? Media? Nu, n-am auzit numele..."
Încă o curiozitate: cînd treci de la B1 la Realitatea îți operează transferul și-n cartea de muncă?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-22 22:56:57
         
 
  Cristi, ca oile votează toată clasa politică, de stânga la dreapta și în sens invers. Mi-aș pierde timpul inutil. În afară de UDMR, care a știut să îi promoveze pe cei mai inteligenți dintre ei, toate partidele au promovat o ”armată regulat㔠de personaje aidoma lui Vanghelie, ușor de manipulat, ușor de șantajat și fără coloană vertebrală.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-22 22:35:12
         
 
  Gheorghe, :))
Normal că gust umorul involuntar. Plus de asta, dincolo de gusturile mele îndoielnice în materie de umor, ești singura persoană care a realizat că acest text face parte dintr-o conspirație bine pusă la punct, de nivel național.
Cum dracului să nu te iubeasca lumea, Gheorghe, când ești atât de amuzant? :)))
Citez din clasici: "Când lumea se uită urât la tine pe stradă doar pentru că ai o mașină mai scumpă, ce bucurie poți să mai ai?"
Să trecem!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-22 22:25:48
         
 
  Mie mi se pare hilară doar sforțarea asta, chipurile spirituală și frustă de a demola și anihila telectualii ăia ce pusără de-o conspirație în contra gvernului capabil , onest și bine intenționat; pentru o lucrătură "partizană" trebuia "dinamită" nu fîsîieli de petarde.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-22 21:42:30
         
 
  Involuntar, Liviu? Că Florian numai pe ăla-l gustă...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-22 21:37:34
         
 
  Pînă la urmă, de ce să nu recunoaștem, e un text cu umor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-10-22 21:15:33
         
 
  Pai se pare ca:
Nu! :)
Andrei,
de ce scrii o sceneta comica depre cum baietii portocalii voteaza ca oile?

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-22 20:39:41
         
 
  Da, dar n-au taiat-o, nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-20 20:49:37
         
 
  Păi cum să nu!
Am scăpat de Vîntu-Voicu-Geoană (cum de ai uitat de Voiculescu?!) și am dat peste Băsescu-Boc-Udrea-Roberțica-Cotoi-Cocoș-Videanu-Berceanu- &co. Cu late cuvinte, am scăpat de dracu și am dat peste tac-su!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-20 20:43:30
         
 
  Domnule Peia,
"Stenogramele arata din nou cat de aproape de indeplinire a fost scenariul unei Romanii conduse de triada Vantu-Voicu-Geoana, cu tot ce am vazut in spatele lor: santaj, coruptie si crima organizata conectate la cea mai inalta functie in stat. Pe scurt, statul captiv. In slujba lor, o armata regulata de ziaristi si intelectuali. Cred ca acest lucru il constata, cu stupoare, toate cancelariile occidentale reprezentate la Bucuresti si raporteaza cum o tara din UE s-a oprit milimetric la buza prapastiei. De la alegeri incoace, tot inclinam intr-o parte si in alta"
Dan Tapalaga
Sursa HotNews: Stenogramele lui SOV printre randuri. Firul rosu
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-7950924-stenogramele-lui-sov-printre-randuri-firul-rosu.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-20 20:39:00
         
 
  Nu v-au tăiat-o, Florică, da' nici mult nu mai aveți!
Păcat de voi, că era cît pe ce să împînziți ogorul cu progenitura voastră jucăușă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-20 00:36:12
         
 
  De fapt, parerea mea este ca subiectul insusi, in momentul actual, este prea serios ca sa se preteze la orice fel de satira. Poate doar la un haz de necaz. Sunt probleme mari, si nu numai la noi in tara, ci in cam toata Uniunea. Se vede clar ca nu este chiar atat de usor sa conduci o caruta atat de sofisticata, fara a avea o experienta corespunzatoare. Suntem, de fapt, in mijlocul unui imens experiment: statul multistatal. Ori reuseste, ori ne intoarcem in trecut, dar nu stiu la ce perioada. Nu cred insa ca exista si cale de intors. Lumea are nevoie de poli, sau cel putin asa ne-am obisnuit pana acum. Daca UE dispare, vor ramane sa se lupte pentru suprematie SUA si Rusia iar tarile Uniunii vor fi atrase de partea unei parti sau a celeilalte, pentru ca in final sa se genereze tensiuni tot mai mari. Concluzia mea este ca Uniunea Europeana este condamnata sa existe, sa reziste, cu criza sau fara, cu sau fara conducere proprie. Iar modul cum va supravietui, il vor decide eminentele cenusii ale lumii, ca popoarele nu stiu altceva decat "paine si circ", asa cum o dovedesc zi de zi si clipa de clipa.
Aleluia!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-19 15:00:00
         
 
  umor bun...la "Urzica", da' și-acolo cu multă bunăvoință!
Măi Floriane, vrînd să fii acid, ai dat cu oiștea satirei, nu în gard, c-atunci măcar sunau surlele ieremiadelor, ci în glod. Plus că limbajul ce se vrea argotic, regional sau mai știu eu cum, e neverosimil.
Oricum, după un an de pauză,ne-așteptam la ceva mai convingător de la un ins care se ocupă cu televiziunea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-19 14:46:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE