FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un și mai mic anunț umanitar
Text postat de latunski criticul
„Aștept deja înscrieri pentru achiziționarea volumului Sonete în traducerea lui Radu Ștefănescu traducere pe care o admir în comtinuare”
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-08 14:39:04

Cunoscînd apetența ilustrului traducător de Sonete pentru berea de calitate (apetență mărturisită chiar de domnia sa în aceste pagini albastre); imaginîndu-mi cam ce cantitate a consumat pe parcursul laborioasei întreprinderi; îngrijorat de faptul că ar putea ieși în deficit;
am recurs la un calcul sumar și minimal, după cum urmează:
154 sonete ori (minimum) 2 beri per sonet, rezultă 268 beri, ori (minimum) 3 lei per doză egal 804 lei. Dacă scădem din această sum㠄premiul pentru editare”, în valoare de 250 lei, mai rămîn de recuperat 554 lei.
În concluzie: mă ofer să cumpăr atîtea volume de Sonete cîte se cuprind în această sumă, la prețul de vînzare stabilit de editură. Suma este alocată din cuantumul pretinsei „pensie moale”.
Pentru politețurile cu care mă gratulează, îi mai ofer cadou și o cutie argintată (pentru rîme și viermuși), avînd gravat pe capac un citat din „Opera Magna” exintesciană. Ce, vreți să aflați și citatul? Mucles, asta-i surpriză!

Politețuri de traducător
Vrut-am și eu să-mi plec cornul critic către această lucrătură, dar mă prinse tusea, strănutul, junghiul, obrinteala și alte cele - după cum îmi prezise maestrul. Pentru că acesta lucrează mînă-n-mînă cu adevărata fiică a mamei Omida. El doar stele și voturi primește, iar cînd nu le primește trist este și și cu rîvnă se folosește de tehnica modernă. Din aceste motive port cu mine, în permanență, sticluța cu votcă, usturoiul și crucifixul sfințit de maica Ioana...
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-07 07:32:59

mai sunt si oratanii batrane atinse de parkinson care dupa un paharel dau in depresii insotite de melancolice, incontinente scurgeri de toamna...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-07 08:42:41

O, tu munte de tinerețe genială, dă-te de trei ori peste cap, ca să fii iar editor! Și să-ți invalidezi singur două comentarii, că iată, scoți tot ce ai mai bun în tine și începi să semeni cu exintescu, cel dinainte de prohibiție.
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-07 09:03:28

sau pekinezi cu vocatii eroice, care dupa vodculita matinala, din buzunarul stapanului, stau la glumitze cu ursu...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-07 09:04:33
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate Latunski,

Pentru ca tot iti place formula "Vot-Vero", pe care ca n-ai uitat-o (lucru care ma flateaza, venind din partea cuiva cu un simt al umorului pe care eu il gust din plin), iata, ti-o ofer, cu atat mai mult cu cat nici n-as fi putut face altceva, stelutzele fiind deja aprinse!
Deci, atentie:
Vot,
Vero.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-10-09 15:04:11
         
 
  onorabile latunski, scuza-ma pentru intarzierea cu care incerc sa raspund acestui act de amicala delațvoțiune literara, dar afaceri importante m-au ținut departe de computator, iar tastatura mobilului ma osteneste peste masura.
cu privire la text: cu exceptia sintagmei "pensie moale", care evident, se cerea declinata "pensii moi", n-am nimic de carcotit, astfel incat, evident, ofer 3 stele, asigurandu-te ca nu e vorba de un vulgar act de reciprocitate, ci de recunoasterea, fie ea si tardiva, a incontestabilelor matale merite artistice, si mai nou, vaz cu surprindere, contabilicesti.

respectele mele, astept lozu'

insetat,

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-09 07:54:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE