FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un fleac, i-am spulberat
Text postat de ecsintescu virtual
Text preluat cu acordul autoarei de pe oananiculscumizil.wordpress.com
PSD VICTORIOS DIN NOU! AM CASTIGAT ALEGERILE DIN GALBINASI, JUDETUL CALARASI, DIN PRIMUL TUR! PAUL RADU, PRIMAR PSD!

Efortul PDL-ului de a frauda alegerile locale din Galbinasi au fost zadarnicite de hotararea ferma a cetatenilor de a vota candidatul PSD-ului, Paul Radu!

Chiar daca Presedintele PDL Calarasi, Marian Dinulescu, a dat ordin sa se opreasca curentul in sectiile de votare din Galbinasi si a fost dat afara cu jandarmii din sectia de votare, 1270 (73,9%) cetateni cu drept de vot din comuna au ales PSD-ul, din primul tur, cu o prezenta la vot de 67%. Vointa poporului nu mai poate fi infranta.

Din 1742 voturi valabil exprimate:

- PSD: 1270

- PDL: 357

- PNL: 61

- UNPR: 8

- PC: 45

Inca o data, echipa PSD Calarasi a dovedit ca social-democratia este ceea ce isi doresc romanii, acum!

Multumesc echipei mele si ii asigur pe oamenii din Galbinasi ca au facut cea mai buna alegere!

Un fleac, i-am spulberat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  alte voci, alte încăperi

http://www.dincalarasi.ro/paul-radu-ales-primar-la-galbinasi-psd-acuzat-de-frauda-pe-blogul-oanei-mizil/2010/09/
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-29 09:49:44
         
 
  Andrei, Boby e si el un operator acolo..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-28 20:36:41
         
 
  Fie ca va place, fie ca nu, Oana Niculescu Mizil a avut cel mai tare tras al unui tanar politician. In 2 ani de zile a castigat 5 alegeri. Asa ca...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-28 20:35:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dau un telefon :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-28 13:37:55
         
 
  Florian, vrei un rol?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-28 13:29:22
         
 
  Radu, da! Cred ca am exagerat puțin. Poate nu este așa de mărunt. Pe noi doi ne-a dibuit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-28 13:24:10
         
 
  Ce dai să-l scriu? monstru respect? ;))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-28 13:05:25
         
 
  Gheorghe, asta da idee de scenariu!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-28 12:40:48
         
 
  Ciulinii Bărăganului-remake 2010
DECOR:cîmpia nearată, buruieni roșii,portocalii, galbene, săgețică, omag(rudotel ecologic), conserve ruginite
PRIM PLAN:turnul eiffel din șarpantă văruită cu aurolac, ferma ewing cu turnulețe din tablă zincată, trei mercedesuri cuibare de cloști
DISTRIBUȚIA:în rolul lui Fl.Piersic:Adi Minune
Duduca:ONM
Tănase: Ion Iliescu
REGIA:Nicolae Titulescu, copil
CLAPMAN:voicu-virtulescu ecsinteian
CASTING: Agenția Națională de integritate salubră
Distribuit de:Mosfilm srl& brothers
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-28 12:06:33
         
 
  traiasca Republica Galbinasi! jos reactiunea! in alta ordine de idei, de data asta, Floriane, las-o jos ca macane :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-28 09:38:29
         
 
  Florică,
Tu crezi că eu am trăit pe sub pământ?
Sau nici nu erai născut pe vremea cînd Păunescu ăl bătrîn mînuia babaroasele?
Ia zi cum a ajuns Intercontinentalul în proprietatea lui?
Tu știi că eu știu, dar îți faci datoria de sluguliță.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-28 01:39:02
         
 
  Domnule Peia, Bobby Păunescu, patronul B1tv, este un regizor de succes al cinematografiei românești, iar tatăl său, George Constantin Păunescu este președintele Alianței Confederațiilor Patronale din România. Amândoi sunt sănătoși și activi profesional, contribuabili ca noi toți.
Despre ce și despre cine vorbiți dumneavoastră?
Sunteți un calomniator mărunt și nesemnificativ pentru opinia publică și așa veți rămâne să vă petreceți bătrânețile. Invidia este bună decât în măsura în care nu vă aduce prejudicii psihopatologice majore.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-28 01:05:42
         
 
  În 2004 AM FOST NEVOIT să votez împotriva lui Năsatase, cu Băsescu, deși individul îmi inspira un subteran sentiment de neîncredere, care s-a dovedit ulterior, numai după 2 ani, justificat.
Anul trecut AM FOST NEVOIT să votez cu Geoană, împotriva lui Băsescu, pentru că am considerat că nu există rău mai mare decât Băsescu. La drept vorbind aș fi votat și cu Fărîmiță Lambru, numai să nu-i mai văd moaca matrozului eșuat pă mal, ca țiganu'!
Iată că am avut dreptate, cu vîrf și îndesat: insul a alunecat definitiv de pe șine, a fost și este cea mai mare nenorocire a României după 89. Mai ales cînd ce ne mai liniștisem și noi oleacă, după guvernarea liberală.
Aia-i problema: că am fost nevoit totdeauna să votez împotrivă, la ambele alegeri finale.
Dar tu, Florică, nu prea îți poți permite tupeul să mă iei pe mine la întrebări, pentru că eu mi-s un om liber, nu zic săru-mâna nimănui. Pe când tu, Florică, ești o biată slugă, plătită din banii BANCOREXULUI, bancă devalizată de jupînul tău, Păunescu, care a pus mâna, printre altele, și pe hotel "Intercontinental"! Acu a tulit-o în America, de unde vă trimite vouă - ție și lu' Nasolu, care are acțiuni la postul ăla al paștelui, la care vă uitați numai voi - a tulit-o în Americi, zic, de unde vă trimite vouă, lacheilor producători de gargară portocalie, grăunțe verzi, la pachețel!
Eseu' ăsta îți plăcu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-28 00:44:09
         
 
  Domnule Peia, nu o mai scăldați aiurea. Ar fi fost cu mult mai cinstit, decât să scrieți un comentariu de tip eseu, să recunoașteți că ați fi votat candidatul PSD.
BTW, felicitari echipei câștigătoare!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-27 23:17:35
         
 
  Mai întîi și întîi trebuie să fim lucizi și să observăm că suntem sechestrați într-o fatalitate socială insurmontabilă: procentul de indivizi conștienți de ceea ce se întîmplă, adică de oameni cu oarecare pregătire de tip cultural, politic și moral este foarte mic. Ca și la așa-zisa revoluție: numărul cetățenilor care au participat - atenție! fără a avea măcar pretenția unei prezențe fizice, dar măcar partizane - a fost ridicol de mic. Revoluția - de fapt, un scenariu bine pus la punct de către forțe oculte! - a însemnat trecerea masivă a avuției naționale, din mîinile unui stat opresiv, în mîinile unor găști organizate pe criterii mafiote. În fapt, lupta politică ascunde lupta subterană a acestor găști. Adică, foștii comuniști din rangul doi și trei, precum și plozii lor, angrenați în mecanismul abject al manevrelor de culise. Sigur că ceea ce spun este un truism, consumat pînă-n filtru, dar e bine să ne amintim.
Consecința?
Marea masă de alegători, zăpăciți de evenimentele tulburi al politicului, au votat emoțional, duși cu zăhărelul de profesioniștii manipulării.
Așa s-a întîmplat că Grupa Mare fesenist㠖 alcătuită din seniorii actuali ai PSD-ului și PDL-ului, despărțiți, ulterior, de interese divergente, au pus laba pe putere, pe rînd, susținuți masiv de populația căzută în amoc după legănările de baiaderă politică ale lui Iliescu. 3 mandate,- cu o pauză scurtă, de retragere strategică - au dus România la sărăcie și degringoladă.
Au urmat un intermezzo liberal, - acceptat în mod tacit de către jucătorii de forță ai "roșiilor" pesediști și pedeliști, pentru a-și pregăti, liniștiți, viitorul asalt asupra redutelor statale - intermezzo care a semănat izbitor cu retragerea strategică ilescistă din timpul guvernării Convenției Democrate, pentru a lăsa un moment de respiro societății românești, adormindu-i instinctul de conservare. În estimp, profesioniștii celor două grupuri mafiote, PSD și PDL, s-au reorganizat, încercînd să obțină, prin manevre de prostire, mituire și forță a alegătorilor, să recucerească puterea, pentru că încercarea de a coabita a dus la eșec. Ultima mare miză a fost alegerea președintelui. Au cîștigat, prin fraudă, pedeliștii. Pentru că, vorba lui Ponta, furaseră mai mult, grosolan de mult, nesimțit de mult, pe față, avînd avantajul decisiv de a organiza alegerile. (Iată care-i motivul real al bătăliei veșnice pt ministeriatul internelor!). Pesediștii au pierdut, pt că au cedat, ca fraierii, ministerul cel mai important. Dealtfel, fapt relevat de către un fruntaș al PDL-ului la o ședință internă.
După Iliescu, abilitatea vechilor feseniști, boiți în pedeliști, care au stat în umbră și au pus la punct mașinăria diabolică a manevrelor de culise, culminînd cu multiplicarea și perfecționarea serviciilor secrete, care au și contribuit la cîștigarea frauduloasă a alegerilor prezidențiale, a dus, finalmente, la obținerea unui avantaj covîrșitor. Băsescu, benefeciarul absolut al acestor manevre, a transformat, pas cu pas, republica parlamentară, de jure, în republică prezidențială, de facto. Avînd, ca scop final, dictatura personală. Lucrurile au devenit din ce în ce mai evidente, iar cine neagă este, fie orb, fie slugă a noului ceaușescu. Dealtfel, modul cum a reacționat la demonstrația plițiștilor seamănă izbitor de mult cu reacția lui ceașcă la aflarea evenimenteleor de la Timișoara.
Va reuși să depășească momentul și să-și împlinească pohta ce-o pohtește, anume aceea de a deveni stăpînul absolut al României?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-27 21:12:08
         
 
  Și poate totuși Johanes ar fi o soluție!
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu, Johanes nu mai e o solutie de cand Angela Merkel s-a jurat ca nu mai da un Euro la nimeni. De fapt nici nu mai are de unde sa dea, saraca!, fiindca i-a dat pe toti grecilor. Cred ca stiti ca noii argonauti au furat vreo patru sute de miliarde de pe la bancile nemtesti si frantuzesti.
Asta da lana de aur!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-27 17:28:08
         
 
  Da, situația îmi aduce aminte de rabinul care a sfătuit cetățeanul care nu mai avea loc în casă să bage oaia, porcul, capra etc. Și apoi, când cetățeanul s-a plâns că situația a devenit infernală, sfătuit fiind să le scoată, a constatat de cât spațiu dispune! Am ajuns, ca națiune, să vedem salvarea în PSD! care ne va și sancționa cu impozitul lor progresiv. Și când te gândești că am votat ca să scăpăm de sistemul ticăloșit pesedist șistem care acum este mult mai ticăloșit însă și legalizat. Vai nouă! Însă din păcate ce se întâmplă acum ne va obliga la acest compromis. Pentru că situația a devenit insuportabilă! Și poate că doamna Mizil și domnul Tismăneanu ar trebui să mai lase și pe alții. Sigur nu trebuie judecați copiii prin faptele părinților dar să nu-mi spuneți că ei, acești copii, nu au profitat complice de pe urma părinților. Și asta îi face cumva responsabili. Oricum doamna Mizil pare mai credibilă că are o anume consecveță în timp ce domnul Tismăneanu, dacă, prin nu știu ce minune, s-ar întoarce roata istoriei, sigur va condamna capitalismul și va spune că el s-a infiltrat pentru a-l submina din interior! Oamenii cu multe fețe nu au niciun obraz! Vae victis! Și totuși cine ar putea fi albă ca zăpada? Acum parcă regret că nu suntem mai mulți. Ne-am fi putut organiza. Poate cei de pe Agonia sau alții. Personal văd o singură soluție: debarcarea cu orice preț a incompetenților care distrug acum România și alegeri anticipate. Și poate totuși Johanes ar fi o soluție!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-27 16:52:48
         
 
  esti tare, bade Ioane!

pai tu daca ai fi in locul ei, maritata cu getodacul bugetar Jimmy Tohme (vezi acilea femelia completa: http://oananiculescumizil.wordpress.com/album/), ai mai sterge praful si ti-ai mai pune copilasii pe olitza?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-27 14:15:34
         
 
  Mare brînză!
Înlocuim tusea cu junghiul! Nici pesediștii nu bat departe de pedeliști. Gena lor e roșie.
Dar femeiușca asta nu are și ea ce face pe-acasă, n-are bărbat căruia să-i facă mîncare și frecții, pisici să le numere, cîrpă să șteargă praful?!
Joacă operete media pe unde se nimerește?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-27 12:59:01
         
 
  Domnul Ecsintescu
Va felicit pentru succesul in alegeri si va doresc la mai mare. Sper ca Galbinasii sa fie numai rampa de lansare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-27 08:17:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE