FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
N-AM VRUT SĂ MOR, MI-AȚI DAT OCAZIA... să plec!
Text postat de Ernesto Che Guevara


Nu am vrut să mor părăsindu-mi țara, pentru o alta, nu mă vedeam adaptându-mă într-un alt loc de pe acest teritoriu, nici nu mi-am pus problema vreodată că voi pleca. Acum câțiva ani, când am decis să plec - să-mi urmez destinul, fie`mea m-a întrebat, pe bună dreptate, "dacă ai răbdat atâta până acum, ai o vârstă, nu ți-ai găsit și tu o româncă?" Așa a fost să fie, i-am răspuns. Și în adâncul sufletului îi dau dreptate și acum dacă nu ar fi fost acest "dacă".

Nu, nu aș fi plecat din România dacă situația mea și a celor dragi mie, ar fi fost respectată; părinții mei au muncit , tata a murit în lagărul comunist, mama a trudit să mă crească, să-mi fie bine dintrun singur salar, chinuit , de contabil... și nu a reușit să facă sau să cumpere o casă, sau să cumpere ceva în casă de multă vreme. Am locuit în chirie. După ce am plecat am ajutat-o eu, cu salariul meu de profesor în America. I-am cumpărat teren, i-am făcut proiect, i-am obținut autorizații, i-am făcut gard, toată construcția casei, cu o firmă particulară,, cu asistență profesională... i-am pus centrală solară, sistem eolian pentru energie electrică și am schimbat gazonul și ce mai avea nevoie. Asta în câteva luni de vară....
Acum fiică-mea este doctorand în științe politice într-o țară din Europa de tradiție în domenil legislativ...
Acum ea îm dă dreptate, familia ei, bunica din țară (ca o casă de vacanță veșnic primitoare, ca un loc de regăsire, ca un loc unde se poate trăi în liniște, cu bani verzi, ) și căsuța de pe coasta Atlanticului, unde săptămânal vine să-și încarce bateriile la... tătuțul ei și la mama adoptivă... America.!



nu știu cine mi-a amestecat prezentul cu... tot ce-a fost, dar, mirifdic va fi rezoanța...

doinașul țării!... permanent!
che.


dintre sute de catarge...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  PS: vezi, tăticuțule doinaș,cînd mergi la maica americuța, să nu-ți rupi dantura sugînd la biberoanele măgăoaiei aleia de Statuia Libertății, or' mai rău ți-o șmanglească zlătarii de cubanezi, că-s sute de tone de aramă în ea,bre!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-28 14:27:21
         
 
  terry-tavy
usted es un hombre sincero de la tierra donde crescas las palavres?
Parodie, recunoaște e textulețu' lu matale, iar finis coronat opus:
"nu știu cine mi-a amestecat prezentul cu... tot ce-a fost, dar, mirifdic va fi rezoanța...

doinașul țării!... permanent!"

Că bine le doiniși...usted para siempre cu neuronii conectați...pentru un permanent fără bigudiuri, doar cu agramatisme!

Dacă nu știi unde-i buba,
Pune straița-n vîrf de băț
Emigrează, bre, în Cuba
Fidel te-așteaptă în răsfăț!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-28 12:45:28
         
 
  Îmi pare rău, nu am posibilitatea sa comunic urgent... o sa ma plâng sefului cel mare... asta chiar e o parodie de linșaj politic. Mă doare că u pot spune repede și la obiect...

era ceva cu...
Domnule Gigicu
Sunteti un mare erou al revoluției de fotoliu!
Noi, partizanii, vom solicita să vi se ridice o statuie, una mare și neagră, cu lămpițe tricolore din feștilă neconsumabilă, dacă, numai dacă, aderați la partidul zeroteviștilor, unde fiecare pensionar, pasionat de elodisme, are o masă asigurată, în parcul central din Tg. Jiu.
Vivat Revoluția de fotoliu, vivat Diacon Escu!

Che.

mărite intermediar, lasă comurile (pricipiale) în dezbatere...
te iubesc, oricum ai fii!
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-09-27 00:04:26
         
 
  Domnule Gigicu
Sunteti un mare erou al revoluției de fotoliu!
Noi, partizanii, vom solicita să vi se ridice o statuie, una mare și neagră, cu lămpițe tricolore din feștilă neconsumabilă, dacă, numai dacă, aderați la partidul zeroteviștilor, unde fiecare pensionar, pasionat de elodisme, are o masă asigurată, în parcul central din Tg. Jiu.
Vivat Revoluția de fotoliu, vivat Diacon Escu!

Che.
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-09-26 19:28:37
         
 
  Cîteva vorbe despre utopia lui Tavy, alias terenthe, zis și El Comandante.
Mesajul e clar, cînd se referă la America, doinașul nostru nu specifică de care Americă e vorba...e clar că-i cea Latină unde Che al nostru, cu guevarismul său bîlbîit la bandulieră, speră să pună de-o revoluție printre cultivatorii de banane și etnobotanice..așa terry, bărbate, revolución hasta su muerte etílico!Cuba libre!"(3sferturi rhumm, 1sfert coca-cola?)
Mi-a plăcut finalul discursului, este elocvent:
"u știu cine mi-a amestecat prezentul cu... tot ce-a fost, dar, mirifdic va fi rezoanța...

doinașul țării!... permanent!"
Chiar așa măi cine i-a amestecat în carcalete, pălincă,rom havana și trei pagini din îndreptar ortografic și ortopeic al limbii române,ediția 1953?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-26 17:16:08
         
 
  Nu-l întărîta dom' Peia că acuși pune de un sondaj..măcar să cpntracareze "campaniile de presă"!
hint:http://www.romanialibera.com/voxpopuli/voxpopuli.php?n=crt
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-26 16:54:34
         
 
  În plus, cunosc toate lucrurile astea, Florică.
De fapt, cred că bănuiești, dar tu nu pentru mine dai exemplele, ci pt a-ți justifica solda. Că, vorba aia, cum să stai de lemn-Tănase și să dai la babaroase?! Trebuie să vă justificați și voi anticomunismul ăla al lui băsescu (virgulă) care a condamnat în draci comunismu', da n-am văzut nici sămânță de ei!
A, stai, era simplu: toți care-s împotriva lu bossu este nește comuniști feroce! La grămadă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 16:25:01
         
 
  Nu te mai obosi, Florică, să-mi furnizezi linkurile alea!
Eu nu am "surse" și nici nu le iau în seamă.
Eu judec.
Sorry!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 16:16:16
         
 
  http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/actiunea_de_exhumare_simion_muresan/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/raport_cimitirul_saracilor/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/raport_tira_gheza/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/misterul_executiei_lui_iosif_orsa/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/raport_halmasau/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/o_noua_campanie_de_exhumari_desfasurata_de_iiccr_pe_valea_ariesului/
http://www.crimelecomunismului.ro/ro/proiecte/investigatii_speciale/campanii_referitoare_la_executiile_sumare_ale_securitatii_din_anii_1949_1952/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-26 15:35:08
         
 
  Domnule Peia, te rog sa comentezi fara sa scuipi pe memoria acelora dintre noi care nu au mai reusit sa apuce pe drumurile civilizatiei occidentale.
http://www.crimelecomunismului.ro/pdf/ro/investigatii_speciale/raport_sighet.pdf
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-26 15:29:54
         
 
  Radu, nu te da prea dur la domnul Peia, pentru ca acum joaca in echipa noastra. Atat dansul cat si eu comentam astfel incat sa punem in lumina aspectele criminale ale comunismului si ale lipsei toale de libertati civile pe care le implica acest tip de oranduire criminala. In ciuda aparentelor, domnul Peia ne este extrem de util.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-26 15:17:55
         
 
  Ștefănică, șiecsipiranule,
Tu ai "tradus" ceva pînă acum, poți continua, că, orș'cît, cărțile se fac, nu se scriu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 14:50:17
         
 
  Ionica, puiule, ai deja un discurs de tip Pavel Corut... da fii atent, daca scoti o carte din alea gen Kogaion, sa nu te acuze conu' Jorz de plagiat!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-26 14:38:33
         
 
  "Civilizatia alba europeana e pe duca." (Che)

Păi s-o dăm dracului de civilizație albă-europeană și, pe cale de consecință, și pe aia românească, penetrată, carcinomic, de unguri și țigani!
Iar acum, de civillizația indieno-chinezo-pakistanezo-arabă!
Vivat Noul Babilon!
Ești sigur că nu ajungi să porți turban, Cheghevărică?
Și să îngenunchi într-o moschee?
Fie că vrei, fie că nu?
S-au mai văzut, în istorie, păcăleli din astea cu prosperități de moment, după care alergau fraierii, ca găinile după palma de semințe!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 14:35:28
         
 
  E simptomatic: unde Florică, apare și Ștefănică?
De ce oare?!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 14:29:55
         
 
  er: //pe care l-a devalizat "mogulul" tău bun.//  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 14:28:54
         
 
  Floricuță,
1. Oricît de greu ți-ar veni să crezi, eu nu am plecat de aici pentru că NU AM PUTUT!
E calr?
Nu știu cum s-o fi numind asta, poate un simțămînt mai aparte, care ție ți-i greu a-l pricepe și pe care eu nu îndrăznesc a-l mânji cu termenul umflat de "patriotism", așa cum, în încercarea evidentă de a mă compromite, sugerezi tu.
În plus, o să rămîi siderat că, la concurența sălbatică și hapsînă, care a însemnat nenumărate lovituri la gioale, eu am rezistat cu întreprinderea mea mică și mijlocie. M-am încăpățînat să rezist, în pofida nenumăratelor șicane pe care mi le-au făcut slujbașii corupți ai statului, bașca legile hămesite și abuzive ale aceluași stat care nu urmărea consolidarea unei economii sănătoase, ci luarea a șapte piei de pe prostul care trage la șaibă.
Apoi,
Eu nu am stat, bre Florică, cu mîna întinsă la nimeni, dimpotrivă, statul a stat cu mîna-ntinsă la mine, strînsă sub formă de pumn băsescian! Și, vezi? eu, în acest timp, AM PRODUS CEVA, pe cînd tu, Florică, (virgulă) care ești un muncitor cu gura, ai păpat și papi din banii BANCOREXULUI, pe care la devalizat "mogulul" tău bun.
Păpați, tu și Năsosului, care e și asociat, din bani furați, ca să faceți gargară probăsesciană.
Apropo: de ce nu v-o fi dat "mogulul" vostru un spațiu în ditamai Intercontinentalul, șparlit de către el, cu banii Bancorexului, și vă ține-nghesuiți în colțul ăla din Calea Victoriei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 14:27:31
         
 
  dom. Tavi, daca textul de mai sus nu e o fictiune, eu iti urez bafta si sanatate, oriunde te-ai afla.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-26 14:08:30
         
 
  Che, :)
Dupa cum bine vezi, daca bunurile familiei tale, dobandite prin munca cinstita si prin competenta profesionala, nu se impart cu familiile milogilor din Romania, oameni obisnuiti sa intinda mana spre bugetul statului asistential, nu sunteti patrioti. Domnule Peia, succesul romanilor plecati, oriunde in lume, se rasfrange in mod pozitiv asupra imaginii Romaniei. Dumneavoastra nu ati plecat nu pentru ca va iubiti tara, asa cum incercati sa sugerati, ci pentru ca sunteti incompatibil cu traiul intr-o lume libera si bazata pe concurenta reala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-26 13:52:28
         
 
  Stimate Domn Peia, nu e problema mea personala.

„Traim vremuri intersante. Nationalismul de tip clasic e pe duca.
Patriotismul e de tip ubi bene ibi patria. Odata ce am intrat in familia europeana, cu timpul constiinta de cetatean european, o va substitui pe cea de cetatean roman. Intr-o generatie, doua. Asta e. Ne place, nu ne place,
Au plecat milioane de italieni in SUA dupa razboi si Italia nu a disparut si nici nu a fost o tragedie nationala.
Locul celor care pleca va fi luat de divizii de imigranti asa cum se petrece peste tot. Trebuie sa ne obisnuim si cu asta.
Vor aparea comunitati importante de indieni, chinezi, pakistanezi, arabi. Dati o fuga la Londra sa vedeti noul Babilon.
Civilizatia alba europeana e pe duca.
Chiar daca exista si „branciuri” politice, emigrarea e un fenomen natural.”

de exemplu /voxpublica
che
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-09-26 10:30:06
         
 
  Așa o fi, stimate Che, numai că vorbești, în mod exclusiv, despre situația ta personală. Despre fericirea ta personală. Despre reușita-ți personală. Ne spui că ai optat pentru asta dat fiind situația precară în care se afla familia ta.
Da, dar problema e că în situații la fel de precare, ba chiar mai, sunt și alte milioane de familii de români care nu și-au luat tălpășița spre "alte zări de soare pline". Nu discutăm motivele pentru care nu au făcut-o, ci doar luăm act de o stare de fapt. Astfel încît "triumful" tău transfug nu folosește decît familiei tale. Ca principiu, nu poate fi calificat decît ca o lașă fugă către un bine împărțit cu lumînarea, la consolidarea căruia nu ai contribuit cu nimic. Ca o dezertare din celula maternă, în care te-ai plămădit.
Nu știu ce vrei să dovedești cu ceea ce ai spus mai sus, dar ar fi trebuit să-ți rumegi cadoul de fericire acolo, în liniște, nu să vii cu justificări gratuite, care nu au nici un fel de valoare demonstrativă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-26 10:03:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE