FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Amanta (franturi de zbucium)
Text postat de roxana niedl
Sunt amanta perfecta.
N-am prea multe de oferit. Iluzia unei normalitati pe care mi-o defineste celalalt, sex, o mangaiere, conversatie inteligenta. In viata mea nu-I loc de mai mult.
Am la dispozitie 2 ore pe saptamana pentru iubire. Le programez in functie de traficul din oras si de vremea de afara. Daca ploua, iti pot acorda o jumatate de ora in plus pe care o recuperez saptamana viitoare. Timpul asta, strict delimitat printr-o clepsidra cu nisip violet pe care ti-am facut-o cadou la prima intalnire, seteaza coordonatele vietii mele.
Tu incerci sa-mi argumentezi ca intr-o zi cu soare vrei sa te bucuri alaturi de mine de verdele parcurilor, ca vrei sa-ti fiu alaturi la sindrofia organizata de colegii de birou sau ti-ai dori ca macar o data, in seara de Craciun, sa privim impreuna bradul impodobit cu incapatanare, an de an.
Dragul meu, pentru asta exista neveste.
Eu te iubesc doua ore in fiecare saptamana, iti dau ceea ce-mi ceri si sunt frumoasa. Celelalte 166 de ore nu-ti apartin. Sunt clipele mele in care nisipul violet se aduna inapoi in clepsidra, fir cu fir, din nebunia de ganduri si culori din care-mi adun puterea urmatoarelor 2 ore.
Cand ies pe usa casei tale imi cresc aripi de catifea si ma transform in fluture alb. Mor si renasc in fiecare zi pentru ca uit cat de rau le face lumina fluturilor, dar asta nu ma opreste din zbor. Si cu fiecare pereche noua de aripi ma ridic mai sus, mai repede si mai usor, pana la cea mai stralucitoare raza care-mi arde visele si-mi toarna nisip violet in clepsidra.
Am pentru tine 2 ore. Nici un minut mai mult. Si nu iti cer nimic.
Vin sa-ti las toata lumina calda a razelor din saptamana asta, sa-mi scutur iubirea de pe talpi, sa-ti mangai fruntea ingandurata cu catifeaua alba a aripilor. Si plec.
Sunt amanta perfecta – traiesc 2 ore in fiecare saptamana.
In restul de 166, zbor si ard, cad si ma ridic, invat si uit, renasc si mor pentru ca tu sa ai cel mai frumos fluture din lume.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si terapeutic si sentimental 2 ore sunt mai mult decat suficient....
Nu stiu sa-mi fi scris nimeni un volum de poezii...poate n-as mai fi fost amanta perfecta. :)
Multumesc pentru aprecieri. De exersat, au trecut cam multi ani de la "exercitii"....
 
Postat de catre roxana niedl la data de 2010-09-26 02:48:13
         
 
  Poetul Gheorghe Azap are o carte de versuri cu titlul: "Roxana, Roxana, Roxana"!
Să fie Roxana - autoarea de mai sus - aceea?
Sau e o simplă Roxană, aflată sub stare de pseudonim, și atît?
Să fie Roxana cea care seamănă la stil cu știu eu cine?
Numai 2 ore?
Terapeutic vorbind, e riscant de puțin!
Se produc oarece acumulări - pe care mă sfiesc a le numi - ce pot duce la complicații mai mult decît sentimentale.
Nu în ceea ce-l privește pe amant, desigur, căci sunt o mulțime de fluturici pe mapamond.
Oricum, e scrisă bine bucățica de mai sus și trădează un condei exersat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-25 20:11:52
         
 
  Multumesc!  
Postat de catre roxana niedl la data de 2010-09-24 19:22:20
         
 
  Ce cuibrire in sine, Roxana!

Mi-a placut proza (poezia?) ta pentru concentrarea expresiei, cuvintele "cad" la locul potrivit fara sa faca prea mult "zgomot...

O sugestie; as renunta la ultimul paragraf, "in rest....." e o repetare si dilueaza, cumva.

aprecieri,

calvar *
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2010-09-24 18:05:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Faină chemare. Nu știu dacă e particulară sau generalizată. Mie îmi sînt suficiente 2,5 ore. Pentru că nu e cazul să fii rugată, două ore îmi ajung ca să-mi cer scuze, acceptate fiind, mai rămîne jumadeceas pentru cafeaua și țigara de după (după ce?). Oricum, votez(nu știu cum se face) da-ți dau o stea, că n-o dau de la mine, ci din oglinda uraniscului montată pe tavan. Perfecto!
Latunski, naiv între două vîrste, cu bătaie spre a treia...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-24 17:53:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE