FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intervenție,
Text postat de latunski criticul
făcută în tinda parlamentară europeică și adresată lordului-cancelar:
cu scopul de a i se mări nivelul de postare lui Marian Tudorel Lazăr, la 20, 50, să zicem. Dacă rețin bine, am acest drept, conform regulamentului. Să-l vedem ce-i poate pielea literară și nu numai... E luat pe răspunderea mea, dacă pot să mă exprim așa.
Deliberați în plen sau în tindă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Bordas,
referitor la un text ce-mi apartine si care va da fiori, sa stiti ca si mie imi da: ma-nfiorez cat de prost pot fi uneori. Si cum cel mai rau lucru ce se poate intampla unui om este sa uite sa se infioare de prostia sa, ma bucur ca am lasat un astfel de text chiar pe pagina mea de start, chiar daca de fiecare data cand il citesc inghit in sec. Am insa un dublu folos, ca acest text, pe de o parte, imi aduce aminte de unde am pornit si pornesc in fiecare zi, pe de alta parte ma fereste de compania si mai ales prietenia anumitor persoane. Sa zicem ca este ustoroiul cu care alung strigoii.
Va este teama de umilinta, domnule Bordas? Dar tocmai umilinta va inalta. Si nu pentru ca asa zice Dumnezeu, ci te inalta in masura in care te invata stapanirea de sine. Si cum ar putea invata stapanirea de sine un om bogat si mandru, care face doar ce-i place?! Asa ca certati-ma, criticati-ma, puneti-ma la colt, acoperiti-ma cu invective. Nu domniile voastre sunteti cei care conduceti situatia, desi asa vi se pare, eu sunt cel care trag de sfori! Sunt prost ca sa ma tratez, altii sunt destepti ca sa lancezeasca. Vom vedea la urma cine este mai sanatos.
O noapte cu stele!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-09-15 22:58:53
         
 
  Prea stimati domni,
m-am simtit si ma simt extrem de onorat pentru faptul ca domnul latunski a propus marirea nivelului meu si ii multumesc calduros. Insa, chiar daca am limba ascutita, dau dreptate domnilor care spun ca mai am multe de invatat si ca nu ma ridic la nivelul lor. Si spun asta fara nici un fel de bascalie si fara aportul modestiei. Pur si simplu asa gandesc si eu.
Pentru mine, faptul ca am putut publica aici este un privilegiu pentru care sunt recunoscator creatorului site-ului si tuturor celor care m-au tolerat pana acum. Daca, din cand in cand am mai primit si cate o stea sau un vot, le-am luat ori drept incurajare, ori ca o ironie subtila, facuta sa ma faca sa meditez mai mult la ceea ce imi iese din gura. Sunt poet si scriitor doar in masura in care muza poeziei si a scrisului nu ma lasa sa tac, dar creatiile mele sunt inca foarte departe de ceea ce as dori sa fie.
Acestea fiind spuse, rog sa ma lasati la nivelul la care sunt si care pentru mine este chiar mai mult decat merit.
Cu multa stima, un umil invatacel in ale scrisului, tudorel666!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-09-15 22:26:33
         
 
  gaspadini, am și-o virgulă supranumerar și netu-mi merge cu cocoloașe, pajaluista. Mai trec eu p-acilea...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-15 22:16:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Io mă prind numa' dacă Lăzărică mă numește marele degrabă dregătoriu de slove albe și ermetice al europeii, dacă se angakează să-mi dea vot (incognito) la fiece postare (din când în cum și stele), și de-mi închină în toate sărbătorile legale câte un sonet (minimum rondel).  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-09-15 22:04:26
         
 
  Mda, sînt și eu în posesia unor mostre, publicate prin preajma Feleacului(și nu numai), în precambrian...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-15 22:03:30
         
 
  Da' ce fiori!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-15 21:58:06
         
 
  Nici eu nu am fost malițios. Cred că promite. Așa simt eu, și o afirm, poate nu cu 21 grame de suflet, dar pe-aproape.

De ce cred asta? Am extras seva poeziei Lazăriene din chiar pagina sa europeeană de stihuitor în vers rimat și nu numai:

Sa ma descriu pe mine?
Sa ma descrie strofa,
Ce-o fac sa-mi spuna pasul,
In toata Europa.

Sa ma descrie versul,
Cu rima sau si fara,
Ce-l fac sa darui lumii,
A mintii mele flora.


Citit în diagonală dreapta-jos - stînga-sus, textul dă fiori. Păzea, poeți ai neamului.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-15 21:54:08
         
 
  Apăi, dacă e sub protecția matale, domnu Kritik, deși am avea serioase motive să-l bănuim de spionaj în favoare Ninei, îl acceptăm.
Dar cu o clauză clară: dacă se supără, îi tăiem nasul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-15 21:46:21
         
 
  Liviu S. Bordaș,
n-a fost nici un dram de malițiozitate în afirmația mea, doar 21 grame de suflet. Nu e cazul să fii suspicios, am reținut și eu expresia din goană și-n diagonală.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-15 21:43:57
         
 
  Aferim.

Dreptul la intervenție e sfînt. Precum dreptul la postare.

Latunski, din partea mea ai un loc în strană. Tinda e cam răcoroasă toamna. Sincer, te-aș invita în scaunul împărătesc, da' nu-s patriarh decît cu numele...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-15 21:37:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE