FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Nu poate exista dragoste fara bani!Cele doua elemente sunt strans legate intre ele, in societatea actuala.Nu poti trai intr-o cocioaba mizerabila sau intr-un canal abandonat, fara apa si sapun, cu persoana iubita, care pute a rahat, decat daca esti un babuin iresponsabil, un troglodit care nu se gandeste decat la sex!Fara un cont solid in banca, nu esti decat un zero, un cersetor la poarta vietii, care se multumeste cu ramasite de la masa bogatilor.Nici o femeie frumoasa, cu adevarat frumoasa, n-o sa te remarce.O sa te multumesti cu o nevasta grasuna, stupida si paroasa, care o sa-ti toarne n+1 plozi, in speranta ca n-o vei parasi pentru una mai imbecila decat ea...Un barbat urat, burtos si batran, dar posesorul unei averi ametitoare, va avea intotdeauna o femeie superba, in detrimentul tipului frumos, inteligent, dar sarac, provenind dintr-o familie de tractoristi, din tata in fiu.Sa lasam povestile languroase si sa ne trezim la realitate!Fat frumosul calarind un cal alb, dezideratul tuturor pustoaicelor acrocefale, nu e decat un escroc chelios, de varsta a treia, care, intre doua afaceri de miliarde si cateva donatii, de ochii lumii, pe la biserici, o sa te viziteze pe tine, top modelul prostut si visator, intrebandu-te grohaitor, dupa ce te scoate la un restaurant de 5 stele:"Cat ma costa, pisi, ca sa te am?"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Amorul neștiind ce e
Ea-ntreabă prima dată: CE?
Perseverând pe acest drum,
Nerăbdătoarea-ntreabă: CUM?
Dar din păcate pentru sine
Ea tot mai rar întreabă: CINE?
Iar azi întreabă doar atât:
Nici ce, nici cum, nici cine...CÂT?
(TOBOGANUL SĂNĂTĂȚII MORALE)
Succes,
Rodica Elena
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-02-09 13:02:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Liviule, o strangere de mana din partea Maestrului pentru atitudinea ta "impaciuitorista":)Numai bine!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-01-29 20:58:57
         
 
  Lasa, bre, Liviule, ca ti iau eu mana, da' sotia ce zice?:))  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-29 20:23:56
         
 
  Iacă, m-am întors și o iau din capu' satului, de unde am rămas.
Mâna mea e tot întinsă, orice-ar zice orice cârcotaș. Dac-o ia cineva, bine...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-29 20:16:24
         
 
  Liviule, culmea e ca io il cunosc bine si personal pe Rudy, e baiat de baiat, vorba cantecelor in voga, da' pesemne ca toti avem asa, perioade alea de premenopauza si preandropauza, chit ca nu ar fi cazul lui, tinind cond de varsta pe care-o are, comparativ cu mine si cu tine, dar eu ii datorez mult tanarului asta minunat in realitate, si ma doare cand sare la gatul altor oameni pe care eu ii apreciez...
Scuze, Rudy, cred c-am zis mai mult decat trebuia si poate nici nu trebuia, aici, in pagina ta...
Dar eu chiar nu pot sa tac si port inca rani vechi...
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-29 18:50:49
         
 
  Livache, nu mai intinde bre mana c-or sa zica carcotasii ca iar ai iesit la cersit!:)In rest, n-am nimic cu tine:)

Rudy Himself
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-01-29 18:48:43
         
 
  Lasă, Mătrăguno, că te lămuresc eu.
Ia, rămăsei dator cu o copită de Colorado și o plătii acuma, că mă doare sufletul când îmi știu soldul cu minus...
Altfel, n-am nimic cu omu'...numa' să-și mai domolească cei colți...
Ba chiar îs gata să întind mîna.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-29 18:43:05
         
 
  Bre, Rudy, textul tau ma lasa lampa....da' si dialogul Rudy-Liviu....ceva imi scapa, cred ca un offtat...  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-29 18:11:36
         
 
  Toate vechi și toate nouă,
filozofează două surate, două,
unii-și poartă averea în spate,
pentru câțiva n-ajung palate.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2006-01-29 15:00:28
         
 
  "in detrimentul tipului frumos, inteligent, dar sarac,"

Nu te aprinde, că din textul citat mai sus n-am analizat decât două epitete...

Cu interes, același...
(n-am vrut să zic cu același interes...)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-29 14:20:35
         
 
  Liviu, onorat de comentariul tau "magulitor" cu usoare accente de invidie pentru bicepsii mei!:)P.S:hei,dar stiam ca iarna gandacii de colorado stau ascunsi!Probabil tu esti o exceptie care confirma regula!:)

Cu prietenie
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-01-29 14:15:51
         
 
  Ce faci, maestre, ai trecut la genul comic?... sau întrevăd eu ușoare urme de gelozie pe conturile unora și altora...Nu prea ai trecere, din lipsă de card?...Că la capitolul "frumosul călărind un cal alb" nu stai chiar rău, se vede din poza de pe pagina de prezentare...nu e nimic în detrimentul tău acolo... Da' te-aș întreba ceva, mai intim...De ce nu ți-ai pus pe pagină și poza "din față", să se vadă și pectoralii, că doar și pentru ei ai tras la fiare...Ori ți-a fost teamă să nu vedem că, deși ai făcut gimnastică destulă la viața ta, de-ți crescură mușchii straturi-straturi și rânduri-rânduri, la capitolul pipi nu prea ai făcut antrenament...De unde, cred eu, și complexu' de mai sus...
Greșesc cumva, pisi...micutzule...
Iar grohăitorului ăluia chelios, de vârsta a treia, care ți-a suflat diva oferindu-i la restaurantul de cinci stele o ciorbă de burtă la fel de reâncălzită ca ce am citit eu aici, ce să-i zic?...a luat și el ce n-a putut lua altul...

Un gândac de Colorado
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-29 14:09:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE