FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anunt important pentru romani!
Text postat de Mihail Buricea
ROMANI, clipa razvratirii voastre impotriva nelegiuitilor care v-au adus in pragul disperarii a sosit.
Inrolati-va in lupta pentru o viata demna si prospera!

ORGANIZATIA REVOLUTIONARA NEOCOMUNISTA!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  N-am timp de discuții. Hai, punem de o colectivizare? Luam pământurile țăranilor și ne făcem șefi de cooperativă. In opinia mea, sunt mulți autori care pot sa fie șefi de cooperative agricole de productie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-05 00:12:15
         
 
  Nene Mitica,
Multam de inteventie.
Amelia e fata cu prințipii asa ca a inteles.
Balerina aia de care zici era din lacul lebedelor, dar de-atatia ani, era pensionara. De unde carnita ca era doar pene si os !
Iti spun eu ce s-a intamplat apoi, dar nu aici ca ma aude lumea si multi vor zice ca ma laud.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 22:08:48
         
 
  "Tu sti asta, dar casuni pe mine avand sentimentele ce le ai fata de toti plecatii din tara."
(Valeri Cercel catre Amelia Cojocarul)

Doamna Amelia,
Va rog sa nu-l judecati prea aspru pe amicul meu Valeriu Cercel pentru remarca lui nepoliticata si neavenita. Dee cand osul boieresc al domniei sale nu mai este ce era face asta si cu fetele care au cele mai progresive intentii. Stiu asta de la o balerina care dupa ce a intrat in camera lui pe varful degetelor si numai dupa zece piruete era prin apropierea patucului lui boieresc a fost data afara pe acelasi motiv "ca a dat buzna".
Omul asta care pe timpuri iubea atat de mult carnita e de nerecunoscut. A ajuns sa spuna ca e vegetarian pana si boboceilor cei mai apetisanti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 21:50:57
         
 
  Deja am primit doua emailuri !
Se pare ca sunt oameni care se gandesc la tara si popor si nu la burta si buzunarul lor.
Deci cam asa stau treburile.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 21:25:41
         
 
  Ioane draga,
sa sti ca nu esti primul ce il aud ca vine cu o astfel de idee. Am un amic bun la Bucuresti care are un biznisulet si el si care dupa ce mi s-a plans de taxe, dari si alte dandanale mi-a spus ca speranta multora din tara este in diaspora. Ca numai diaspora de va veni, sa faca un partidulet si implicit sa faca schimbari in favoarea poporului si a tarii. Chestiunea este ca exista si opzitie. Multi ar spune : cine sunteti bă voi astia care ati stat la caldurica pe fotolii de plus sa ne conduceti pe noi ? (vezi ca ti-am furat un "ă" din comul tau)
Ati venit cu burtile si portofele pline sa ne dati noua lectii de democratie ?
Ai vazut ce i s-a intamplat lui Ratiu. L-au papat minerii.
Acuma, daca o fi si-o fi, si s-ar gasi prin diaspora cativa, si cum tu ai vana (dupa cum vad) rebela, am putea face o miscare acolo, o combinatie de "fugitivos" si bastinasi, dar din nou ma tem ca se va pune problema, tipic romaneasca, cine va fi șefu' ? Hai sa zicem ca se va trece si de asta,
dar apoi ne vom lovi de o chestie care a disparut pe-acolo si care se cheama "incredere".
Totusi, cat de complicat ar fi, este posibil.
Ai adresa mea de email ?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 20:25:17
         
 
  Dl. Cercel,
La afirmația pe care o faceți cum că noi, aici, suntem urîcioși și cine știe ce alte metehne mai avem, aș avea o sugestie extrem de ușor de urmat: veniți domniile voastre, cei "netracasați" și, evident, senini și educați, de prin străinătățurile alea și faceți așa, un fel de organizație, partid, sectă sau ce s-o nimeri, care să ne civilizeze și pe noi și să ne aducă în rîndul lumii bune. Uite-așa vă veți dovedi patriotismul fierbinte care vă animă, ori de cîte ori vă aduceți aminte de România, în poezele și șezători nostalgice.
Ce ziceți?
Mie-mi pare tare simplu.
Mai simplu decît să ne aciuăm pe lîngă domniile-voastre serenissime, așa ca nepoata, că, vorba aia, e prea multă cheltuială și tapaș să ne cărăbănim toți de pe-aci, pentru SF. Libertate sau primitiva glojdeală și...
...PATRIA VĂ VA FI RECUNOSCĂTOARE!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-03 19:47:42
         
 
  Amelia draga,
In multe comentarii am remarcat greseli sau lipsa unor litere dar nu am interpretat-o ca agramatism national. Greseli se intampla la testatura. Tu sti asta, dar casuni pe mine avand sentimentele ce le ai fata de toti plecatii din tara.
Valorile tale eu ti le respect, insa ai facut o foarte mare confuzie.
Eu cand am plecat din tara, in '79, am plecat spre libertate, sa traiesc liber. Faptul ca tarile unde am trait, America si Canada, mi-au oferit aceasta libertate, am avut posibilitatea de a trai mult mai bine ca acasa si mi-am crescut si copii intr-alt mediu.
Trebuie sa-i diferentiezi pe cei ce au plecat pentru a fi liberi de cei plecati pentru stomac. Sunt romani acum si prin Tailanda, Filipine, si chiar in multe tari din lumea a treia unde o duc mai bine ca acasa, in Romania.
Nu gasesc ca ai avea dreptul sa ii urasti nici pe cei care au plecat pentru stomac pentru ca omul liber poate sa-si aleaga cum si unde sa traiasca si daca ei au ales sa plece in insulele Fiji, asta este treaba lor, iar daca nu le convine se pot intoarce acasa. Este un drept al oricarei persoane libere.
Din commul tau, care este citit si de altii, ne faci sa intelegem ca esti tare necajita. Mi-a mai spus mie o nepoata de-a mea,cand am fost in tara acum vreo 10 ani, ca un repros, tot asa la necaz, ca din cauza noastra ei o duc atat de rau. Acum trei ani, cu sotul si fetele ei, doua, s-au mutat din Bucuresti la Detroit. Primul care le-a gasit job, chiar in primele saptamani, a fost Sorin Olariu pe care mereu il pomenesc. De cand traiesc si ei in State, de cativa ani, caci ne vedem foarte des, am remarcat la ei o schimbare. Nu mai sunt uraciosi, nu mai sunt tracasati si vad alfel viata ceeace ma face sa cred ca societatea in care traiesc este diferenta.
Daca voi acolo va insultati mereu si va ofensati, este si normal sa aveti o viata mizerabila. Vezi, tu mi-ai spus de trei ori, in trei comuri ca sunt la clasa a cincea. O persoana cu scoala, profesiunea si pozita ta ar trebui sa arate clasa si decenta, nu sa se coboare la insulte, ca cei marunti de mahala, ca ai vazut cat de greu este urcusul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 19:10:42
         
 
  Domnule Cercel, e imens de spus dar nicio șansă de priceput!

vedeți dvs, mai sunt și oameni pentru care mâncarea și liniștirea conștiinței, sunt, împreună, apă de ploaie. Unor câini flămânzi sau unor cerșetori pe care-i disprețuiești în adâncul ființei tale de homo integrus burtos, le arunci o ciosvârtă care-ți rămâne din preaplinul mesei. Sunt mulți de "i" la masa ceea, și trebuie trimiși aiurea pentru a spăla vinovăția agramatismului dvs național.

nu vă urăsc, doar că valorile mele sunt altele. E-adevărat, vă disprețuiesc, așa cum îl dispețuiesc pe cel care nu a putut să poarte demn datul sorții sale: șansa de a se fi născut aici.

Burta reprezintă animalul din om și, ca argument, valorează cât o alegere de-o viață.

mă opresc aici, și vă doresc poftă bună, vouă, comunităților pierdute în relativisme de carton!



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 18:32:46
         
 
  Nene Cioaca, m-ai transpirat de emotie cu explicatia matale si io care credeam ca stiu regulamentul partidului pe de rost.
Paragraful asta mi-a scapat da-mi iau angajamentul ca pe viitor sa nu mai fac asemenea erori si accept chiar si-un vot de blam din partea membrilor cu un singur "i"
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 18:18:45
         
 
  E-adevarat ce spui de Obama, numai ca lumea are ce manca in America, numai ca "la noi" in Romania au ajuns sa se manance intre ei.
Chestia cu "el fugitivo" imi da, poate o falsa impresie, poate nu, ca tare ii urasti pe cei plecati care nu au stat cu voi acolo sa-si indure soarta.
Vezi tu, noi traim aici intr-un babilon de natii, care fiecare are o alta limba, alte traditii, alta religie, si ne intelegem minunat.
Totodata, umbland prin multe tari, am aflat ca traiesc mai multi portughezi in afara Portugaliei decat in Portugalia, spanioli gasesti aici, le la Rio Grande in jos si-n sus, mai multi ca-n Spania, de italieni nu mai vorbesc. Cel mai mare oras italian este Buenos aires si nu Roma. Cel mai mare oras polonez nu este Varsovia ci Chicago, dar toti, cand se duc "acasa",sunt primiti ca cetateni ai acelor tari fara a fi insultati sau sa li se impute ca traiesc prin alte tari, numai la noi, romanii, am remarcat aceasta ura contra celor din diaspora, cu toate ca noi, de-aci, mereu trimitem ajutoare catre tara, in bani sau alte cele, pe la orfelinate, pe la spitale, si acum la aceste inundatii ce-au fost s-au colectat foarte multi bani, haine si alimente pentru cei ce-au fost napastuiti si asta ca suntem romani.
Multam de atentionare pentru acel "i" care din greseala l-am pus. Daca este sa cauti vei gasi poate si alte litere lipsa in textul meu. Asta ti-e profesiunea.
Sa fii iubita !


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 18:15:47
         
 
  "iar în românește cuvântul membri, nearticulat, se scrie cu un singur "i""
(Amelia Cojocaru)

Amelia draga,
Tin sa te anunt ca in regulamentul noului partid este scris foarte clar: membri de rand se scriu cu un singur i iar cei din cadrele de conducere se scriu cu doi de i.
Vali se referea la cei din urma.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 18:15:33
         
 
  Apoi, tre' sa ai patru oua, si alea nu de canar. Daca ai avea trei, unul pot sa ti-l imprumut eu ca celalalt mi-a ramas in gard aseara cand am fugit de la vecina ca tocmai sosise, neanuntat,
jupanul.
(Valeriu Cercel)

Vali
Tocmai ma intrebam de unde vine aceasta schimbare de voce in creatia ta literara.
Acuma sunt pe deplin lamurit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 18:04:41
         
 
  pentru El fugitivo:

principala diferență dintre noi și ei este că America este condusă de un comunist notoriu, Barack Hussein Obama, unul care "nu este" ci "poate", ales de o majoritate care i-a înghițit rahaturile de genul "yes, we can", iar în românește cuvântul membri, nearticulat, se scrie cu un singur "i" (chestie fixată, firește, în aceeași clasă a cincea)

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 17:54:46
         
 
  Nene Mitica Genuneana,
Matale ai sarit prea repede la inscriere ca nu-i asa cum matale visezi.
Eu am citit constitutia partidului si lilia lui Eco si cred ca ai face bine sa stai in litera regulamentului, asa cum ii place si domnului Corbu.
In primul rand, tre' sa gasesti doi membrii care sa te sustina si sa garanteze loialitatea matala
fata de partid. Dupa cum stim, matale ai avea un membru, ranit si ala di lupta data aseara cu pisica aia.
Apoi, tre' sa ai patru oua, si alea nu de canar. Daca ai avea trei, unul pot sa ti-l imprumut eu ca celalalt mi-a ramas in gard aseara cand am fugit de la vecina ca tocmai sosise, neanuntat,
jupanul.
Apoi, tre' sa ai palme, si foarte multe, dar nu pentru aplaudat ci ca sa ti le dai singur vazand cu cine ai plecat la aceasta lupta istorica.

Traiasca lupta pentru pace !
si pretenia intre popare !
si ar mai fi multe....
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 17:28:59
         
 
  Amelia draga,
Comunisti sunt si pe la noi prin Canada si deasemeni si in State, dar sunt foarte putini,
asa cum erau si in Romania inainte de '89, ca dupa '89 toti ati declarat ca nu sunteti comunisti. Chestia care io am realizat-o pe aceste taramuri este ca acesti comunisti din America, cat sunt ei de putini, umbla in Cadilacuri si Lincolnuri, asa cum umblau si ai nostrii inainte in Mercedesuri. Deci asta este una dintre diferente, apoi a doua, este ca la noi, in Romania, cat de putintei erau, ca nu erau toti comunisti cu toate ca aveau carnete rosii, erau aplaudati si iubiti de o mare masa de membrii. Acesti membrii, in America lipsesc, nu exista. Ce se vede de-aici este ca cei care au fost comunisti in Romania inainte de '89 si care au beneficiat de toate drepturile, au avut vile la munte, la mare, Mercedesuri la scara si astazi au aceleasi beneficii chiar mai mult, si-au dat scaunele copiilor si nepotilor lor, iar cei care pe vremuri erau membrii si aplaudau, si acceptau rahatul si chiar mai spuneau ca-i bun si ca mai vor, si astazi sunt la fel.
Asa se vede poza de aici si daca tu crezi ca ceva nu se vede bine, te rog sa ma corectezi.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 17:15:57
         
 
  anunt important pentru viitoarele tinere ciucuriste!

cele care sunt pentru ciucurel sa intre!
cele care sunt impotriva ciucurelului sa ramana afara!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 17:00:30
         
 
  și totuși, tovarășe cu Cercel, și mata, stimate activist bolșevic latunschi, noi am fost AICI



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 16:53:35
         
 
  cerere de inscriere

nici un alt anunt politic nu mi-a tzacurat ciucurelul cu atata vigoare.
nici al Capitanului, desi ar fi putut, dac nu-l gasea deja in stare de functionare.
nici al Maresalului, desi ar fi putut daca nu-l gasea in stare post-functionala.
tovarasei mele de viata din mileniul trecut nu-i vine sa-si creada ochilor. rade si plange si joaca si fiind si foarte credincioasa se inchina la el ca la o minune.
deci tovarase Mihai, prin prezenta te anuntam ca poti conta atat pe noi cat si pe scaunul nostru cu rotile.
traiasca clasa muncitoare si ciucurelul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 16:51:35
         
 
  Latunsky draga,
ce vezi aici, nu este altceva decat o manevra a domnului profesor Corbu, care, io v-am zis-o si ieri ca e cotoi batran. A cautat sa faca regula pe site, sa-i gaseasca pe cei care produc conflicte, ofenseaza si jignesc dar n-a avut mare succes. Asta este doar o cursa intinsa marlanilor (asa cum dansul s-a exprimat candva)si a neamurilor proaste (expresia mea) pentru a iesi singuri la iveala.
Matale, care si la Tiraspol curge sange romanesc, cred ca te-ai prins. Io, cu dragoste romaneasca intervin sa te anunt doar pe tine, ca-mi place accentul care-l ai si te rog sa ramana intre noi. Lasa-i pe ceilalti sa arate ce pot si ce au sub izmene.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 16:41:39
         
 
  Și te mai întreb ceva, ce te-am întrebat și-n alt an: Dacă ești cine te dai, ce-or zice fiii lu' matate cînd citesc asemenea enormități?
Ori poate i-ai repudiat, poate i-ai aruncat de pe stînca tarpeiană...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 16:21:18
         
 
  Tovarășe Buricea,
se mai dădu un fîss, dară, încă nu s-a dovedit c-ai făcut ceva prin bălegar. Și așa mai muri un "post". Să intonăm Internaționala, apoi să mergem în sînul familiei (celula de bază a tuturor regimurilor politice).
Proletari și universitari din toate facultățile particulare, uniți-vă !
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 16:11:49
         
 
  Ai dreptate Amelia.
Sunt rupt de realitatile de-acolo si din franturi nu inteleg prea multe.
Imi place limbajul tau.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 16:09:26
         
 
  Pui mic, cerceluș,

Pentru epigrama genială de ieri, îți iert repetata naivitate, deși te-aș sfătui cu drăgălășenie să nu te mai expui în felul ăsta ridicol. Pe târâmul ăsta de pe care cu negrăit curaj ai decolat mata, se întâmplă mii de chestii care te depășesc.

Nu era nimica de citit acolo, era o chestie colorată, de privit, iar apoi trebuia să faci un mic exercițiu de asociere cu alte chestii colorate sau, doar, vomate prin zonă. Pentru clasa a cincea, aia a matale, ar fi fost suficient

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 16:03:37
         
 
  Amelia draga,
am citit "Curriculum Vitae" al acestui Gheorghe si nu am gasit nimic iesit din comun. Mi se pare a fi un tip foarte normal pentru acele taramuri.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 15:41:48
         
 
  am platit apoi 25 de ani...sa-i reparam !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 15:34:24
         
 
  Amelia, poate că așa e, dar o întrebare nu-mi dă pace... ce-are Andrei cu prefectura? Ori te lovi și pe tine căldura din August?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 15:33:57
         
 
  Gospodin Latunsky,
numai ca eu iau in considerare, cu mandrie romaneasca, scorul, care e de partea noastra chiar daca am jucat acasa. O data imi amintesc ca am jucat in deplasare, pe timpul lui Antonache, si parca i-am batut asa de tare ca am platit apoi 25 de ani.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 15:33:32
         
 
  Propun, bineinteles, sa schimbam si numele site-ului in "Europeea Neocomunista si Ecoliterara". Eu doresc sa ma ocup de recrutarea cadrelor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-03 15:29:30
         
 
  să zică ce, latunski? în vacanță avem timp de ziare, și stăm și noi, la taifas, ca tot românul. parcurgând "vocile curate" dăm și peste declarația CNSAS privindu-l pe jidanul de Andrei Gheorghe.

născut la Lipețk, Rusia, fiu al numților Nikolai și Ludmila, Gheorghe primește de la CNSAS de curând confirmarea că fost urmărit de securitatea română. Ia să ne punem noi altă întrebare: de ce îl urmărea securitatea pe amărășteanu ista?

să fi fost spion, oare, cu vreo misiune jumate prin zonă?

ia să vedem noi cu cine seamănă Gheorghe? Și cine are interes să se desființeze serviciile secrete românești??

http://cekilumeu.wordpress.com/2010/02/27/realizarile-lui-andrei-gheorghe-sau-curriculum-vitae/

P.S. e nevoie să așez aici, ca o confirmare, bucăți din activitatea lui Gheorghe în România?

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 15:25:36
         
 
  "S-or fi luptat nemtii pentru noi, da' rusii s-au luptat cel mai tare".(Valeriu Cercel)
De treizecișidouădeori au venit în Principate și în Romînia. Obiceiurile se păstrează, tradiția este predominantă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 15:22:24
         
 
  Nene Buricea, pot sa ma inrolez si eu? Pentru ca, uite, vorba domnului Cristescu, se sinucid pe capete toti comunistii si e pacat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-03 15:22:05
         
 
  Si eu la fel am invatat despre eroismul soldatului sovietic !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 15:01:07
         
 
  S-or fi luptat nemtii pentru noi, da' rusii s-au luptat cel mai tare.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 14:59:54
         
 
  Valeriu,
și nemții s-au luptat penztru noi: Anno Domini (sic!) 370. Hermanic, regele ostrogoților răsăriteni a căzut eroic (de pe cal) la malul Nistrului. Withimer, fiul său (sau Witnimic), a încercat să apere actualul Buzău, dar a sfîrșit precum tatăl. Nu se spune nimic despre daci. Doar despre eroismul nemților.
Hunii, vin hunii!
Codicilul ungurului ........ în care se vorbește despre cavalerii daci (tradus de o romîncă văduvă).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 14:57:07
         
 
  De-i asa, uite ca o sa va trimitem ceva ajutoare.
Ii trimitem pe americani sa va elibereze si apoi vor trebui sa va plateasca si datoriile. Dar aveti grija ca atunci cand vor veni sa nu-i bateti.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 14:46:48
         
 
  Din afara nu veti cunoaste decat consecintele actiunilor revolutionare ale ORN!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-09-03 14:44:09
         
 
  Fratilor,
Pai de la dacii nostri ce se batura cu romanii, luptaram apoi impotriva barbarilor, a hunilor,gotilor, tatarilor, apoi luptaram contra turcilor, apoi contra nemtilor, apoi a rusilor, apoi iar impotriva nemtilor pana am ajuns sa luptam construind socialismul, apoi comunismul....pai nu v-ati plictisit de atata lupta ? Mai lasati-i si pe altii !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 14:42:14
         
 
  A, mai am o întrebare și apoi pec la lipit fluturași: Bunicul Lidiei, premianta clasei, ce spune despre acestea?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 14:41:38
         
 
  saitul n-are "vană" că nu e cadă de baie...poate unii membri au mai mult umor decît pastișatorii neizbutiți ai lui Topârceanu și Coșbuc!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 14:41:22
         
 
  Pai d-aia zice dom' Corbu ca siteul are vana !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 14:34:18
         
 
  Si, uitați-vă cum un anunț ciudat devine comentariu pendinte de literatură!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 14:23:16
         
 
  Sănătoasă rezervă domnule Latunski! Nici io n-am chef să polemizez, Agîrbiceanu scrie bine, chiar mai bine decît Șolohov,chit că luă Nobelul.
necondiționatul meu respect
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 14:18:50
         
 
  Ptr. Rescheșan,
Sper că veți înțelege de ce nu fac cunscută " Opera Magna" ce-mi aparține(sic!).
A, cum (?), ea este fumată de alți vicioși!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 14:18:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  aha, distinse Latunski, care va sa zica tiparisi fofoloanca lu' agarbiceanu pe tiparnita aia veche de acasa si de sonetele lu' taica Will nici nu vrei s-auzi... te-am notat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-03 14:17:45
         
 
  Domnule Recheșan,
sînteți singurul om de pe sait cu care nu vreau să intru în polemică. Nu din frică, nici din respect, doar dintr-o o neînțeleasă rezervă sufletească. Nu o pot defini! Și nici nu vreau!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 14:10:54
         
 
  fefeleaga? chto eto fefeleaga? tihom Donu, velika kniga!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 13:53:25
         
 
  "Uite, latunski a ințeles și e gata să-l vîre la tiparniță." (din comentariul lui Liviu S. Bordaș)
Latunski a tipărit și Fefeleaga, de ce nu s-ar implica în politică? Ai?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 13:43:30
         
 
  er: arhimandrit  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 13:22:14
         
 
  Noa, nu-i bai! Dacă psaltirea arhmandritului Corbu, întîistătător în mitocul siniliu nu coprinde nicio zîcere asupra manifestelor roșii, verzi sau de altă farbă, "versetul" lui musiu Buricea poate trece ca o fărîmă de umor involuntar!
Emoticoane? vezi dacă n-are coana Lenuța ot Pitești că și ea vîntura idei d'astea acu ceva vreme.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 13:22:00
         
 
  Domnule Buricea,

E înfiorător ce se întâmplă acum în România. Oamenii se sinucid pe capete. Este îngrozitor ce se întâmplă și într-adevăr trebuie să facem ceva. Și cu siguranță vom face. Sper democratic. Dacă nu va fi prea târziu.

Dar ca să ajungem să ni se ia amprenta tastaturilor, imprimantelor și să vorbim doar cu noi înșine este prea mult.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-03 13:21:20
         
 
  Aș pune o stea, da' saitu' n-are decît galbene. Mi-e să nu fiu acuzat de fascism și antisemitism.

Știe cineva unde se găsesc emoticoane cu secera și ciocanul?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-03 13:06:20
         
 
  Radu, Gugălu' e orb, surd și mut. Nimic despre ORN.

Am găsit cîte ceva despre ORL, cică l-ar fi înființat un neamț pe nume Otto. Acu', dacă o fi partid sau organizație revoluționară, Gugălu' nu spune. Nici nu menționează că ar avea telefon.

Posibil ca și Gugălu' să fie în eroare.

Mai caut pe Twitter. Sau pe Hi5. Cine știe?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-03 13:02:51
         
 
  O să rămâneți surprinși, dar ăpsta e ecel mai reușit text umoristic pe care l-a dat vederii dl. Buricea!
Involuntar, desigur.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-03 12:58:46
         
 
  Domnule Buricea, dată fiind invitația făcută într-un spațiu public, vă asumați răspunderea de a lămuri aici câteva chestiuni iminente. Ulterior, voi lua cuvântul:

1. Nonsensul celor trei trmeni scriși cu majusculă zgârie retina: comunismul, neocomunismul, au ca esență revoluția perpetuă. Când s-a încheiat ea, totuși, pentru a irumpe (din nou)? Există vreun comunism nonrevoluționar?

2. Ce linie continuați dvs? Linia Dej, linia Pauker sau linia Ceaușescu? De unde vă trageți legitimitatea? În felul acesta pot afla împotriva cui voi lupta în lunile viitoare.

Spre exemplu, Pauker lupta împotriva României iar Ceaușescu împotriva Occidentului. Ceaușescu nu era, firește, un comunist autentic, ci un interbelic vopsit în roșu. Totuși, aș dori să-mi explicați: linia Pauker e continuată azi de Bruxelles, unde s-a transportat încă din vremea lui Stalin sediul Internaționalei dvs, locul de unde este astăzi condusă și mâncată țărișoara noastră. Totuși, dacă ascultați de ei, cum v-ați gândi să salvați dvs România?? Infiltrându-vă la dușman acasă?

3. Ce proporție de români sunt în organizație (în afară de domnia voastră, firește)

4. Definiți-mi, vă rog, ce înseamnă pentru un comunist prosperitatea și cum veți acționa fără a încălca principiile constituționale. În speță, prin ce mod veți lua proprietatea oamenilor și cum îi veți judeca pe cei vinovați de a avea casă, mașină sau mai mult de doi metri pătrați de vie în jurul casei?

5. Comunismul este, prin esență, internaționalist. Cum vă permiteți să-i chemați la luptă doar pe români? Șefii dvs știu de acest anunț?



cu mulțumiri, o admiratoare

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-09-03 12:52:11
         
 
  Gheorghiță, anunțul e scris cu litere? E!
Are greșeli de ortografie? N-are.
Are mai mult decît un titlu? Are.
Are idei? Puține, fixe, dar are, nu poți nega.

Ce i-ar mai trebui pentru a fi un manifest literar?

Uite, latunski a ințeles și e gata să-l vîre la tiparniță.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-03 12:50:47
         
 
  P.P.S.
Deși lecturînd atent e clar că discursul nu ni se adresează, nouă români mai mult sau mai puțin verzi în ceru' gurii(scuze gaspadin latunski, e vorba de trufandalele ofilite din obor)ci nației lui Nero, Caligula și Caracalla(vezi roata carului buclucaș)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 12:44:49
         
 
  Vedeți distinse apropritar, dacă n-aveți editori în dejurnă, ce manifeste neliterare se strecoară p-acilea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 12:42:11
         
 
  vade retro sataniel..că-l chemăm pe arhanghelu' Mișu și-ți pîrlește aripioarele cu paloșu-i de foc..care Mișu? Ăla de n-are voie să zică aici p..u!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-03 12:40:26
         
 
  Tovarășe Buricea, azi nu e așa de cald, ba dimpotrivă. Disconfortul termic al lunii trecute v-a marcat cu cod de bare. Poate că e cazul să mai așteptăm, mai gîndiți-vă! Constat că nici nu ați informat forurile superioare. Disciplina de partid ar avea de suferit de pe urma acestei prestații la bară.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 12:38:29
         
 
  pai unde, cum? un nume, un nr de telefon, de fax? cred ca ne iei la misto.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-03 12:30:42
         
 
  Tavaris Latunski, Dej nu stie, dar poate incerci matale sa mergi si sa-i spui!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-09-03 12:22:31
         
 
  Domnule Bordas, ORN nu are nevoie de parerea ta!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-09-03 12:20:22
         
 
  Tovarășe Buricea, în sfîrșit!!!
Eu sînt pregătit. Merg la boxă, șterg tiparnița de praf, hîrtie mai am din timpul războiului, doar un burete mai cumpăr. În cîte exemplare? Zece mii e bine? La noapte le distribui.
Dar de ce nu respecți regulile conspirative. Tovarășul Dej știe de inițiativa lu' matale?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-03 12:19:34
         
 
  Domnule Buricea...

Nu cred că locul unui astfel de anunț este aici.

Apoi, nu văd de ce aș opta pentru neocomunism. Indiferent de ceea ce l-ar deosebi de comunismul vechi.

Nu cred nici in organizații revoluționare.

Așa că spun pas.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-03 12:15:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE