FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Puzzle
Text postat de iuri iulian Lorincz
Nu știam că ferestrele tale
se deschid spre interior
o simplă atingere cu mâna
și geamurile s-au spart în mii de cioburi
rănindu-mă
nu te îngrijora
pot trăi cu plasturi pe inimă
rănile
nu sunt decât
o imagine tridimensională
asamblată în doi
într-un joc de puzzle
neterminat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Totusi, sa lasam timpul sa treca. Timpul poate schimba multe. Si eu pot lasa de la mine mai mult decat cred in momentul de fata. Cine stie?"

Înțelept spus. Când eram licean, o tempora! am scris în oracolul une colege "Timpul este institutorul universal blamând excesele și suprimând conflictele" Avea și o trimitere directă. Mi-am rememorat-o acum pentru că ura nu face bine nimănui și în special celui care urăște. Să lăsăm timpului propria noastră înțelepciune. Și binecuvântata uitare și iertare sau invers,
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 20:20:56
         
 
  "Eu atât pot să spun: nu esti aici pentru vreun user ci pentru literatura"

Nu pot scrie si nici citi pe Europeea literatura mai buna decat am deja in propria biblioteca. Dumneavoastra puteti? :)

"Când se aruncă în tine cu noroi tu luminează și el se va transforma în praf pe care îl va spulbera vântul"
Domnule Cristescu, probabil, citatul in sine e frumos si plin de sens. Numai ca pentru a-si face efectul trebuie sa te surprinda, sa te faca sa descoperi un unghi din care nu ai privit lucrurile si sa te faca sa le vezi altfel. Eu le-am privit din toate partile si tot asa le vad. Eu nu vreau sa transform pe nimeni in praf. Se intampla oricum, fiecaruia dintre noi, la un moment dat. Eu va multumesc pentru interventii. Le-am pretuit asa cum am pretuit si faptul ca ati incercat sa faceti ceva ce nici unul din noi nu a fost in stare sa faca.


Eu am iertat. Probabil va trebui sa inteleg ca nu ma pot supara pentru ca o faceti si dumneavoastra. E mai greu sa uiti, decat sa ierti. Totusi, sa lasam timpul sa treca. Timpul poate schimba multe. Si eu pot lasa de la mine mai mult decat cred in momentul de fata. Cine stie?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 18:27:33
         
 
  Eu atât pot să spun: nu esti aici pentru vreun user ci pentru literatura. Când se aruncă în tine cu noroi tu luminează și el se va transforma în praf pe care îl va spulbera vântul. Am citat aproximativ, dintr-un clasic însă nu am siguranța numelui. Gândul mă duce la Maiorescu. Dacă m-am înșelat vă prezint scuze.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 17:01:10
         
 
  a se citi: "Sa iti infranezi furia cauzata de o insulta. Mai ales cand e nedreapta."

Imi cer scuze lui Radun ca am abuzat de pagina lui, dar cred ca e de inteles de ce evit celalalt topic.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 16:50:39
         
 
  Si sa va mai spun ceva. Faptul ca am ales sa nu va cer pe site sau pe mail pedepsirea userului ci sa plec m-a ajutat sa castig o lupta. O lupta cu mine. Cel mai greu lucru din lume e sa iti infranezi furia. Mai ales cand e nedreapta. Dar "daca poti sa iti infrangi furia, poti cuceri lumea". Eu nu imi propun sa cuceresc lumea, dar sunt convinsa ca am castigat lupta cu mine insami. Ca tot ce insemn eu, ca om, e mai presus de furia mea de moment. Am iertat. Totusi, lumea mea de aici, s-a schimbat iremediabil cu aceste cuvinte. Lumea mea din afara e la fel. Ma distrez facand teste IQ, rezolv fara greseala texte de logica pentru magistratura, tot fata care a terminat facultatea cu bursa de merit sunt, tot o mama care isi iubeste copilul, un prieten bun si un copil pe care, asa cum imi spunea un bun prieten, Nichita l-ar fi sarutat pe frunte, dac-ar mai fi trait. Numai ca nu mai scriu.

Nu v-am reprosat ca nu i-ati redus nivelul userului, m-am intrebat doar de ce nu ati facut-o? Mai ales ca a recidivat cu o alta insulta, pentru care s-a ales cu o dedicatie literara, in cateva minute dupa. M-am intrebat de asemenea de ce a tacut Europeea. Inca ma intreb.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 16:43:53
         
 
  Domnule EC, subiectiva sunt, recunosc. Dar nedreapta? Unde v-am invinovatit pentru ce fac altii? O sa intelegeti exact ce anume va reprosez -in ceea ce ma priveste- cand va veti raspunde la urmatoarele intrebari: Era userul care m-a insultat avertizat cu ceva timp inainte pentru o insulta pe care a adresat-o altui user? Era. Ce era firesc sa urmeze dupa ce a uzat de notiuni ca " nulitate" ", pupă-n fund autoritatea și degajă mirosuri absolut de nesuportat pentru orice creatură pământeană sau extra- de bun simț" !!!!"? Sau "Prostia, încrâncenarea, rotirea unor concepte de toată jena, mistificarea realității cu care probabil că este obișnuită din viața de zi cu zi"? Sa mai continui? Ce era firesc sa urmeze?

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 16:27:37
         
 
  Domnule EC, subiectiva sunt, recunosc. Dar nedreapta? Unde v-am invinovatit pentru ce fac altii? O sa intelegeti exact ce anume va reprosez -in ceea ce ma priveste- cand va veti raspunde la urmatoarele intrebari: Era userul care m-a insultat avertizat cu ceva timp inainte pentru o insulta pe care a adresat-o altui user? Era. Ce era firesc sa urmeze dupa ce a uzat de notiuni ca " nulitate" ", pupă-n fund autoritatea și degajă mirosuri absolut de nesuportat pentru orice creatură pământeană sau extra- de bun simț" !!!!"? Sau "Prostia, încrâncenarea, rotirea unor concepte de toată jena, mistificarea realității cu care probabil că este obișnuită din viața de zi cu zi"? Sa mai continui? Ce era firesc sa urmeze?

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 16:27:37
         
 
  Adriana,

Ești subiectivă și mă nedreptățești. Am luat atitudine și am invalidat mizeriile respective. Nu mă poți face răspunzător de ce fac alții. Eu cred chiar că intervenția mea a fost și sancționatorie și reparatorie. Dacă aceasta este argumentația pentru care pleci de pe site nu cred că este suficientă. Dacă îmi poți reproșa personal ceva fă-o aici sau pe e-mail.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 16:06:23
         
 
  * pentru ca Europeea  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 14:41:05
         
 
  Domnul Emanuel Cristescu:

" Dacă majoritatea spune că X sau Y sau Z fac rău Europeii pot lua măsura restricționării unuia sau altuia pe o anumită perioadă de timp."



Domnule EC, indiferent ce ar raspunde majoritatea pe care o intrebati, eu cred ca sunt in asentimentul celeilalte majoritati- a membrilor care au plecat- cand va raspund:

Am plecat pentru Europeea mi-a facut rau mie.

Pentru ca, daca nu v-ati dat inca seama, am plecat. Incet, incet am plecat. Am plecat pentru ca daca stii ca e posibil ca ducandu-te noaptea in parc te poti trezi cu un par in cap, nu te duci noaptea intr-un parc. Am vrut sa cred ca Europeea- sau orice site literar- e un mediu al oamenilor de alta factura. Ca oamenii care scriu o fac pentru ca pun pret pe cuvant si pe valoarile pe care societatea reala le calca cu nepasare in picioare. Am incercat sa fiu toleranta si sa trec peste iesirile unuia sau altuia, peste aprecierile facute cu rea-credinta si sa ma multumesc cu inceputul de atitudine pe care ati luat-o, cel putin in ceea ce ma priveste. Dar nu mai e destul. Pentru Adriana nu mai ajunge. Poate ca lumea reala e mai agresiva decat Europeea, dar tot ea imi ofera parghiile care sa ma ajute sa imi apar demnitatea. Dumneavoastra va este frica sa bagati infractorul dupa gratii. Va intrebati daca majoritatea considera ca trebuie lipsit de libertatea de a fi rau, daca a facut rau mai multora sau numai unui caz izolat, peste care se poate trece, nu-i asa? Nu intelegeti, domnule Cristescu, ca folosirea unor cuvinte care au fost considerate jignitoare pentru demnitatea umana trebuie sa lipseasca - macar temporar - pe cel care uzeaza (fara sa asteptam sa abuzeze) de ele, in acest mediu, de insusi dreptul la cuvant? Nu stiu cum sunt altii, dar eu nu mai permit nimanui sa ma insulte. Pur si simplu nu mai permit. Mi se pot reprosa multe pe acest site - dar nimeni nu poate spune ca am apelat vreodata la insulte de o asemenea gravitate ca acelea care mi-au fost adresate. Nimeni. In aceste conditii consider plecarea mea un gest de demnitate firesc si atat. Nu cer sanctionarea nimanui si nici nu ma mai poate intoarce acum un asemenea gest. Va doresc sa aveti curajul sa fiti ceea ce puteti fi si ceea ce asteapta ceilalti de la dvs. sa fiti.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-09-02 14:27:19
         
 
  PS decît să vă raportați statistic la regulament(o altă cauză a răului europeic este nereformarea acestuia, fapt reclamat imperios de mult timp de mulți useri)mai bine raportați-vă la valoarea textelor postate.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-02 13:11:23
         
 
  er: sentințe  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-02 13:09:15
         
 
  Da, o fi europeea vie, dar numai a atelier literar nu arată! da' mai bine , că tot vă plac statisticile, vizionați raitingul pauper din ultima lună, este edificator și nu poate fi bănuit că ar conține mesaje denigratoare.
Nu am pretenția că dețin adevărul despre muribundul sait pe care-l conduceți sporadic,nu cred că am enunțat sentinețe, constat doar o stare de fapt sau dacă vreți e o senzație subiectiv-literară; convingeți-ne de contrariul și POATE vom reveni.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-02 13:08:54
         
 
  Mulți au cântat prohodul lavrei și de mult timp. Și, iată, Europeea trăiește. Este vie. Cu păcate și calități. Când fiecare reclamă pe fiecare "adevărul" nu poate fi restabilit decât prin raportare statistică la regulament. Asta vreau. Dacă majoritatea spune că X sau Y sau Z fac rău Europeii pot lua măsura restricționării unuia sau altuia pe o anumită perioadă de timp. Și putem constata ce se întâmplă. Domnia voastră sugerați că numai spusele dumneavoastră sunt corecte ori cine reclamă singur are dreptate. "cadavericeilavre" Subiectiv și neadevărat. Și defăimîtor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 12:44:13
         
 
  bună idee, o să-i cînt mitocului siniliu prohodul...cît despre grija excesivă asupra imaginii mele nu văd de ce vă preocupă: n-ați intervenit în situații alarmante, eu doar semnalam o hazoasă eroare de redactare taman în titlu!dumneavoastră ați fluturat deja pudibonderia ca pirandele fustele la circa de poliție!
Realitatea de pe-aici e că, pomparea de oxigen cadavericei lavre cu balonașe sociologice e ca măsurile lui Boc, irită, aruncă-n depresie , sărăcesc și sunt economic inutile.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-02 12:35:59
         
 
  Domnule Gabor,
Corectează titlul. Presupun că ai vrut să scrii Puzzle
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 12:34:44
         
 
  poate apărea  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 12:18:11
         
 
  Domnule coleg,

Ce aveți cu excelentul autor Gheorge Recheșan? De ce vreți să-i maculați imaginea? Unde ați găsit, în textul de mai sus, cuvântul pe care îl invocați?

Dacă doriți să fiți cu orice preț gică-contra, faceți-o măcar pe realități nu pe invenții.

Eu vă aștept cu lucrări bune și cu nominalizări pe e-mail ca să văd sincer care sunt relațiile interpersonale care dăunează Europeii.

Vă voi da un exemplu. În practică poate apare următoarea situație: același atelier, aceleași utilaje, același management. Schimbul I, 20 persoane. Schimbul al doilea 20 persoane. Volumul producției: schimbul I 100 unități; schimbul al doilea 70 unități. Printr-o sociogramă se poate determina proveniența diferenței de productivitate care de multe ori constă într-o simplă schimbare de personal între schimburi. Lideranța excesivă, starea conflictuală și multe altele pot fi relevate în urma unei sociograme. Mutatis mutandis asta aș vrea și eu să constat. Însă majoritar. Pentru că simpla opțiune a cuiva poate ori nu poate fi relevantă. Dacă vă interesează Europeea procedați cum v-am rugat. Dacă nu lăsați-mă să procedez, mutatis mutandis, cum cred eu că ar fi bine. Dacă mă hărțuiți nu faceți altceva decât să întârziați luarea măsurilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-02 12:11:04
         
 
  puțăl! foare eco-literar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-02 11:55:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE