FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ioane, sper sa nu cazi in cursa intinsa de Ecsi...
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ioane,
Din acest moment nu iti mai adresez niciun cuvant. Daca dragoste nu e, nimic nu e."
(Ecsintescu Virtual catre Ioan Peia)

Ecsi ce-i o creatura
ce-aduce doar nenoroc,
iubeste si mai cu foc
cand are-un calus in gura.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pana una alta 60 la suta din romani il vor pe Ceausescu.
(Ecsintescu Virtual)

Domnul Ecsintesc, cand eram eu tanar si inca sub laba celui mai mare fiu al poporului Roman tot romanul zicea ca mai bine ar veni rusii sa ne scape de el. Asta nu insemna ca vreunul din ei isi dorea sa vina rusii. Cea mai buna dovada este co romanii nu s-au miscat atata timp cat era pericolul ca rusii sa ocupe tara. Cand romanii au realizat in 1989 ca rusii nu vor invada Romania poporul Roman s-a miscat asa de repede ca geniul carpatin nu aa avut tipm nici sa fuga. Asa si acum, romanul spune multe la necaz si din pacate romanul astazi iar a dat de necaz. Asta nu inseamna ca doreste reinvierea lui Nicu Scornicel.
Am auzit ca PCR-ul a fost reinfintat. Daca romanii ar fi fost atat de nostalgici dupa epoca de aur ar fi votat cu acest partid. Sau daca nu au facut-o o vor putea face in viitor daca aceasta le e dorinta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-02 02:28:00
         
 
  Excelent raspuns, domnule Cercel. Exact asa si era. Aveam cea mai exacta Constitutie dar nu se aplica nimic. Mi-ati raspuns perfect. Ati terminat facultatea in Romania?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-02 01:38:35
         
 
  O ho, ho, baiete !
Dac-ar fi sa judecam ce facem noi oamenii am avea nevoie de multe sute de ani si dupa cum ai auzit, sfarsitul va fi cam peste doi ani.
Multe se fac si multe se interpreteaza. Vezi tu, legea este egala in fata tuturor, dar oamenii nu sunt egali in fata ei. Trecerea frontierei pe timpul lui Ceausescu era un act de mare curaj si bravura caci puteai sa-ti pierzi si viata. Chestia cu mexicanii in America, multi se intreaba de ce o fac, de ce trebuie sa treaca frontiera fraudulos cand pot trece foarte simplu pe acolo pe unde trece toata lumea.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-02 01:35:21
         
 
  Si inca ceva. Traficul de droguri este o infractiune in America? Trecerea frauduloasa a frontierei, la fel? Intreb? Aia care omoara in numele libertatii sunt ok?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-02 01:17:13
         
 
  Cumva, da, Valeriu Cercel. Sunt tanar. De aceea nu inteleg de ce ura subiectiva devine nazism ideologic. Nimeni nu este vinovat pentru inadaptarea dvs la un sistem care va si invatat, Facultatea aici, nu-i asa?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-02 01:15:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Totusi eu zic sa lasi pagina lui nea Mitica in pace ca nu-i frumos sa ne comentam in casa altuia.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-02 01:03:15
         
 
  Ecsi draga,
eu nu ti-o spun ca un fugit, ca unul care a plecat cu un pasaport in interes de serviciu si a cerut azil politic ci ca unul patit rau. Dupa ce am trecut granita si m-au dat sarbii inapoi in '69 si dupa parnaia de un an, eu, in tara mea nu am mai avut niciun drept, nici la facultate, nici la gestiune, la nimic, eram considerat inamicul, sau dusmanul poporului. Dea-bia dupa '77, cand toti speram ceva schimbari si ele nu apareau, am cerut sa plec legal din tara, conform decretului 212 dat de Ceausescu, dar dupa ce am semnat scrisoarea lui Goma, am pierdut si serviciul si atunci, am organizat o demonstratie in Bucale, cu un grup ce posedau "vana", vorba maestrului Corbu, de 10 decembrie, ziua internationala a drepturilor omului , zi in care am fost bine'nteles arestati si dupa multe interogatorii, parnaie si alte cele ni s-au dat pasapoarte catre libertate. Asa ca nu fi confuz cand vorbesti de "fugiti ".
Ca lumea il vrea pe Ceausescu acum, eu cred ca, chiar de ar fi in viata nu ar fi nebun sa o ia iarasi de la capat cu plata datoriilor externe si cu arestarea borfasilor, hotilor s.a.m.d.
Cred ca esti foarte tanar, dupa cum te exprimi,asa ca ai circumstante atenuante.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-02 01:02:18
         
 
  Stiti ce nu inteleg eu? De ce fugitii sunt mai interesanti decat ramasii. Lasitate pentru unii, fuga din tara, sau curaj pentru altii. Martiri aia care au daramat WTC sau teroristi? Intelegeti? Pana una alta 60 la suta din romani il vor pe Ceausescu. Sondaje facute de Soros. Asadar...Ramaneti acolo. Va vedem pe youtube.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-02 00:40:54
         
 
  Dar acum s-au dus sa-si ia,
Bineinteles ca-n rate
Pentru cand se vor vedea,
Niste lectii de karate !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-01 21:54:17
         
 
  M-ai topit cu asta nea Mitica !
Lasa-ma sa-mi revin putin.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-01 21:44:21
         
 
  Insa nu te speria,
Doar ce-am auzit un zvon :
Boala aia o avea,
Cu respect, doar pe Ion !
(Valeriu Cercel)

Ioan are-apucaturi
dintre cele mai frumoase,
dar nu cand dintre panduri,
si-alege sa-i dea la oase
c-o muchie de secure
spre-al racorii cu laturi
pe-unul cu pupile pure
atunci cand nu-s pofticioase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-01 21:26:28
         
 
  p.s.
desi-i putea fi fatal
ca era slabit-o boala,
cu dragostea-i virtuala
a speriat un spital.
Postat de catre Dumitru Cioaca

Insa nu te speria,
Doar ce-am auzit un zvon :
Boala aia o avea,
Cu respect, doar pe Ion !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-01 20:36:07
         
 
  Poate-atunci s-ar demonstra,
Când cei doi s-or lua de mână
Și apoi s-or împuia,
Că pe site mai este vână.
(Valeriu Cercel)

Ecsi fiind un virtuos
in probleme de morala,
e-adeptul cel mai focos
al dragostei virtuale.

p.s.
desi-i putea fi fatal
ca era slabit-o boala,
cu dragostea-i virtuala
a speriat un spital.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-01 20:02:11
         
 
  Poate-atunci s-ar demonstra,
Când cei doi s-or lua de mână
Și apoi s-or împuia,
Că pe site mai este vână.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-01 19:52:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE