FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ghicitoare
Text postat de Dumitru Cioaca
desi are la activ
prinderea, cu istetime,
de-autori de multe crime,
nu este un detectiv.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Analfabetismul a fost eradicat de sistemul educational al lui Ceausescu (E. V.)

Iar Ceausescu a fost eradicat de cei educati in sistemul sau educational. (S. O.)

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-08-10 07:29:24
         
 
  Ce bine ar fi daca s-ar putea imparti lumea in doua: o jumatate capitalista si o jumatate comunista. Intre care sa se faca un zid urias peste care sa nu mai poata trece nici pasarile cerului. Iar cei 7 miliarde de oameni traitori pe acest pamant sa isi poata alege singuri regimul in care sa traiasca. Dar sa o faca o singura data in viata, sa nu vina dupa aia cu chestii de genul: n-am stiut, n-am banuit, va rog sa imi mai dati o sansa, etc.
Sa va mai spun ca eu deja mi-am ales jumatatea? Vreti sa stiti care este?
 
Postat de catre General Motors la data de 2010-08-10 07:26:51
         
 
  comunistul asta e ok, domnule

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-10 03:04:10
         
 
  Analfabetismul a fost eradicat de sistemul educational al lui Ceausescu  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-10 02:54:42
         
 
  Domnule,

Sunteti patimas. Va raportati la o ideologie cu ura si vindicativ. Sunteti subiectiv. Ati patimit, sau vi s-a parut ca ati patimit.

Milioane de romani vorbesc despre Ceausescu. L-ar alege. Astia din tara. Care nu au nicio bruma de nimic. Pentru ca marele procuror al Comunismului nu le da nicio vela din FLOTA.

Ma intelegeti.

In Valcea, Basescu, omul ala ala care a inventat procesul comunismului, a arestat un primar. Si lumea a iesit in strada. Ca tot suntem in democratie.

Basescu ne fura frunza, si nevoile si neamul. Pentru ca a facut ca un Beria adica cu un fiu de tortionar kominternist Tismaneanu, si alalalt Ptapievici o reduta a nesimtirii.

Poporul Roman a luptat si la Revolutie sar si la Independenta.

Ma intelegeti, domnule Cioaca?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-10 02:52:47
         
 
  Domnul Ecsintescu,
Analfabetismul in familia noastra s-a terminat cu trei generatii in urma. Bunicii si parntii mei care erau tarani stiau sa scrie si sa citeasca.
Gogorita cu "fara regimul comunist eu nu asi fi invatat carte" iar nu e adevarata fiindca doi frati mai mari au terminat scoala normala si respectiv liceul inainte de pacostea comunista. Au primit burse de la regimul burghezo-mosieresc fiindca erau buni la carte. Si acel regim nu a pus cote obligatorii si nici nu a luat bruma de pamant ce o aveau parintii mei pri asa zisa colectivizare benevola. Comunismul a fost abandonat chiar de rusi fiindca a fost cel mai mare dezastru din istoria omenirii. O SUTA DE MILIONE de oameni nevinovati au fost ucisi in numele unui ideal absurd fiindca era impotriva naturii umane. Petre Tutea spunea ca daca se face comunism in Sahara acolo nu se va mai gasi nisip.
De asemenea nu aveti dreptate in problema caselor,
vasta majoritate a romanilor aveau casele inainte de venirea comunismului la putere si le faceau singuri, parintii mei si-au facut singuri casa in care au reusit sa creasca sase copii. Si rudele pe care le aveam la oras isi aveau casele lor. Erau mici meseriasi dar castigau suficient ca sa-si aiba fiecare casa lui. Aceste case au fost luate si demolate cu hapca de comunisti pentru ca pe teren sa se construiasca silozuri de depozitat oameni. Orasul Valcea in care mi-am facul liceul avea patruzeci de mi de locuitori care locuiau in casele lor. Acum acest oras ca un cartier al Bucuresstiului, plin de silozuri construite sub comunism. Comunismul nu a fost distrus de americani, comunismul a implodat sug greutatea propriului moloz. Dac vreti sa vedeti cum arata comunismul faceti o vizita in Cuba. Vasta majoritate a cubanezilor nu mai vor nimic de la guvernul lor, nici libertatea cuvantului si nici alte drepturi. Singura lor dorinta este de a li se da posibilitate sa paraseasca acea minunata tara. Doua milioane de cubanezi traiesc acum in Statele Unite, deci douazeci la suta din populaatia Cubei a parasit acesst paradis comunist care da burse, ii invata carte, le face case etc. Asta nu va spune nimic?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-10 02:33:52
         
 
  Maestre,
Am ramas neplacut surprins de argumentarile dumneavoastra. Spuneti ca democratiile isi calculeaza victimele si in functie de algoritm da cu bomba. Gresit, domnule Cioaca, gresit. Un stat democratic parte la Charta ONU nu face asa ceva. Nu da cu Napalm si nu bombardeaza Serbia sau Ploiestiul nostru.
Un stat imperialist face acest lucru. Si este la fel de criminal ca si anchetatorii de la Sighet ori de la Canal.
Spuneti ca America nu a ocupat teritorii. Dar Iraq, Serbia, Afganistan, Vietnam si Coreea? Nu au fost teritorii ocupate de americani?
FMI si ocupatia lor dementa cu complicitatea unor slugi nu seamana cu un Fanar reinventat?
Marea Poarta nu este astazi pe Wall Street?
Truman este un criminal. O spun japonezii. Vorbeati ca Truman a civilizat Europa, sau, ma rog, a ajutat-o.
Ceausescu a ajutat o Romanie. O Romanie care v-a dat si scolit si pe dvs. Istoria nu opereaza cu daca. Cu Ceausescu nu stiu ce as fi fost eu. Dar stiu ca fara Ceausescu dumneavoastra erati, poate, un analfabet.
Notre Respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-10 02:07:30
         
 
  Eu cred ca raspunsul corect este:
Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului în România, http://www.crimelecomunismului.ro/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-08-09 19:32:15
         
 
  Draga Ecsi
Intr-adevar s-au implinit 65 de ani de la distrugerea Hirosimei. Arma nucleara a distrus cele doua orase japoneze omorand tot ce era viu pe o raza de cativa kilomentri. Bineinteles ca acestea au fost crime de razboi comise de americani dar nu au nici primele si nu vor fi nici ultimele. Inainte de folosirea armei nuclearae fusese bombardata Dresda in Germania. Intr-o noapte fusesera omorati 60.000 de fiinte umane de toate varstele. Tot in 1945 intr-o singura noapte au murit 100.000 de locuitori in Tokio ca urmare a unui singur bombardamrnt de noapte. Iarasi o crima de razboi de proportii, generalul care a ordonat bombardamentul a declarat in anturajul lui ca daca America va pierde razboiul va fi un criminal de razboi iar daca il va castiga va fi un erou. La data cand a ordonat bombardarea orasului Tokio toata lumea din Japonia si Statele Unite stiau care va fi soarta razboiului. Ceeace nu stiau nici japonezii nici americanii era cat va mai dura. Strategia japoneza era de a provoca americanilor pierderi atat de severe incat sa renunte la clauza capitularii neconditionate . In Okinawa, prima insula japoneza cucerita de americani au pierit in luptele date 20.000 de americani si 100.000 de japonezi. Rata a fost de 5 la 1 in favoarea americanilor, dar intr-o democratie pierderea a 20.000 de vieti pentru ocuparea unei singure insulite conteaza. S-au facut estimari ca pentru ocuparea intregi Japonii vor mai muri inca 250.000 de americani si 1.250.000 de japonezi daca se pastra rata din Okinawa. Rata probabil ca se pastra. Nici Japonezii nu au fost niste sfinti, dupa ocuparea Nankingului au omorat peste 200.000 de oameni in acest oras fara a folosi aviatia sau tunurile, orasul era deja ocupat de ei. I-au omorat clasic, adica bucata cu bucata.
Daca Truman nu folosea arma nucleara si datorita acestei decizii mureau inca un sfert de milion de americani si americanii aflau ca ca n-a folosit-o nu numai ca era dat jos ca presedinte ci era si impuscat pentru inalta tradare. Datorita armei nucleare si Japonia a avut anumite avantaje:
-au murit "numai" 160.000 de oameni in loc de 1.250.000 cat se prevedea.
-razboiul s-a terminat imediat nedand posibilitatea Uniunii Sovietice sa participe la ocuparea si divizarea Japoniei asa cum s-a intamplat cu Germania si Koreia.
De fapt americanii nu au luat un metru patrat de pamant de la nimeni in urma castigarii celui de al doilea razboi mondial. Rusi au luat de peste tot inclusiv de la japonezi, cele patru insule Kurile nu au fost inapoiate Japoniei nici astazi desi nu apartinusera Rusiei niciodata.
In concluzie:
- aliatii au comis catre sfarsitul celui de al doilea razboi mondial crime de razboi mult mai maari decat puterile axei fiindca erau net superiori din punc de vedere technologic.
-acelasi lucru l-ar fi facut si puterile axei daca ar fi avut aceleasi mijloace
-daca arma nucleara ar fi fost monopolul Germaniei, Uniunii Sovietice sau Japoniei sunt convins ca aceste tari ar fi folosit-o si dupa incheierea celui de al doilea razboi mondial pentru impotriva altor tari care ar fi vrut sa sparga acest monopol. Statele Unite fiind monopol.
Statele Unite fiind o democratie nu a mai folosit aceasta arma dand posibilitatea Rusiei Sovietice sa creasca dintr-o tara fara arme nucleare intr-una care avea mai multe arme nucleare decat Statele Unite.
p.s.
Hary Truman este presedintele meu favorit. El a facut planul Marshal care a salvat Europa de vest de comunism, el i-a ajutat pe greci sa iasa din razboiul civil ca o tara democratica si nu una comunista, el a salvat Berlinul de vest de blocada sovietica in 1948 si tot el a salvat prin politica lui Corea de sud. Astea sunt realizari cu care se pot mandri nu foarte multi presedinti americani.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 17:34:23
         
 
  Dar din marele invingator Truman. Se intampla chiar azi. 65 de ani.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 07:30:37
         
 
  "Istoria" de multe ori
E sigur neadevărată
Că-i scrisă de învingători!
"Logica"? Niciodată!
(Alex Popescu)

Domnul Alex, catrenul dumneavoastra imi aduce aminte de o nazdravanie scrisa de Churchil:
-Istoria va fi foarte cumsecade cu mine fiindca intetionez sa o scriu chiar eu.
Dar nu orice invingator o poate scrie cum vrea el fiindca uitati-va ce a ramas in istorie din marele invingator Stalin: numai praful si pulberea!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 07:28:12
         
 
  Vorbeam cu Dan Popescu omul care l-a lansat pe Ion Barladeanu. Imi spunea ca sunt unii oameni atacati direct de o ideologie. Adica, comunistii le-au luat casa. Sau..Fiind parintii chiaburi nu au fost admisi la o facultate.
Corect!

La fel de corect este faptul ca "po[porul socialist" a investit in invatamantul superior. In burse si in locuri de munca. Ca si in case.

E drept, libertatea era cam la pascut. Basescu, presedintele diasporei, ala care i-a prins pe comunisti calare pe Flota ( Flota-ce cuvant ne-ecoliterar) a cam trimis in cele mari si tari romanii. Delictul lor: MUNCA!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 07:27:05
         
 
  Domnul Alex, dupa parerea mea geografia nu se calitica sigur pentru concursul propus de dumneavoastra...

Și-ar mai fi un hint amice:
Dintre aste disciplinte,
Despre care putem zice
Că e-n top la istețime?
(Alex Popescu)

e istoria, badie,
care-i prinde si arata,
ca-n cartea de geografie
n-am dat de unul, odata.
(Alex Popescu)
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 07:18:13
         
 
  Și-ar mai fi un hint amice:
Dintre aste disciplinte,
Despre care putem zice
Că e-n top la istețime?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 06:16:50
         
 
  Analiză: între "logică" și "istorie"

"desi are la activ
prinderea, cu istețime,
de-autori de multe crime,
nu este un detectiv."


Și-ar mai fi hint amice:
Dintre aste disciplinte,
Despre care putem zice
Că e-n top la istețime?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 06:15:23
         
 
  Obiecție la deslegare. Răspunsul meu pare mai bun!

"Istoria", nu poți pretinde,
Nici când e mitologică
S㠄prindă”. Ea „cuprinde”
Rămân deci tot la „logică”!

PS.
"Istoria" de multe ori
E sigur neadevărată
Că-i scrisă de învingători!
"Logica"? Niciodată!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 06:07:37
         
 
  sorry typo nu mai corectez e Peia ptr asta  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 04:13:29
         
 
  Maestre,
Gasiti o rima si pentru Basescu.
Guvernul lui omoara tara si bugrtarii. Niciun guvern si niciun presedinte nu a taiat din salarii si nu a atentat la pensii.
Niciun presedinte al Romaniei nu a spus ca cetatenii romanii sa stea acolo si sa nu vina in tara!
Dumneavoastra si multi altii, plecati, fugiti, etc, ati vrea sa va intoarceti. Iata ca Basescu va spune sa stai acolo, chiar daca l-ati votat.
Cum comentati, maestre?
Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 04:12:19
         
 
  deslegarea

cu sau fara glorie,
criminalii cei mai cei
au fost prinsi toti, dragi mei,
de catre... istorie.

p.s.
In nici un roman poliztist nu poti da de criminali de teapa lui tatuca Stalin, unchiul Hitler sau varul Pot-Pol. Din acest motiv eu cand vreau ceva cu sange mult pun mana pe cartea de istorie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 03:25:25
         
 
  Deducție ori logică ori plasă?
Sau perspicacitate ori IQ?
Amice simt inteligența că mă lasă
Așa că spune-mi tezultatul tu!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 02:01:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Alex, esti pe calea cea buna, fiindca este este un fel de capcana in care nu cad oamenii de rand.

detectiv nu e, va spun,
dar sunteti pe-o buna psita
de-i gasiti ceva comun
cu o carte politista.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 01:26:49
         
 
  Mai fac iată o-ncercare
Ș-apoi beau cafea, o cană
Nu cumva din întâmplare
O fi vorba de...capcană?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 01:12:15
         
 
  inca un amanunt pentru usurarea deslegarii ghicitorii

Îi prinde cu istețime
Și se-nchide ca o ușă?
N-o fi vorba înălțime
De ce noi numim...cătușă?
(Alex Popescu)

ii prinde cu-asa un dar
de inima ti se moaie,
dar nu-i duce la parnaie
ci-i pune-itrun insectar.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 01:05:44
         
 
  Îi prinde cu istețime
Și se-nchide ca o ușă?
N-o fi vorba înălțime
De ce noi numim...cătușă?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-08-09 00:56:03
         
 
  Camelia, nu este acel cetitoriu care se uita dar neavand bani nu pune mana.
Aici este vorba de o ghicitoare serioasa.
Multam de trecere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-08-09 00:38:07
         
 
  O fi-un simplu cititor
Ce interpretează bine
Fi”nd atent ca privitor
La detaliile fine.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2010-08-08 22:56:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE