FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Bianca Goean


1. Cu mâinile îngropate în mormanul ãsta de zile despre care ºtim amândoi cã vor veni sugrumate, pipãind, uscate de ger, povesteºte-mi. Despre plimbãrile cu bicicleta pe faleza ruptã la mijloc, despre milioanele de realitãþi aflate pe muchie, despre ridicolul mod în care eu adun laolaltã imagini false de stele. În buzunarul de la spate, þin mereu o rezervã de vise, nu cred c-ai ºtiut asta vreodatã... culese în nopþile fãrã lunã.
Povesteºte-mi despre ceea ce nu am visat niciodatã.

2. E ger. Fãrã nasturi, îmi strâng de jur împrejur zdreanþa asta de inimã ºiroind a tristeþe. Numai astãzi, îmi spun, numai astãzi toate cuvintele nãscute lasã în urmã muºcãturã de ºarpe, numai astãzi e vremea tãcerii cu spatele la oglindã. Nu mai pot despãrþi culorile, nu mai pot seca sunetele pe orizontul cãzut inutil la pãmânt.

3. Dã-mi o umbrã. ªtii ce-am fãcut? Am suflat ºi s-a risipit tot ce nu avea rãdãcini. Am prãvãlit un râu ºi a curs tot ce tânjea dupã mare. Am cutremurat ºi s-au deschis adâncurile peste noi.

4. Nu am nimic de rostit. Nu am nimic de vãzut. Nu am nimic de auzit. Cu bucãþele de hârtie în pumni, în mijlocul apelor, am tãiat parâmele.

De partea cealaltã a tuturor lumilor posibile, ai închis poarta cuvintelor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dana, poate ca nu e vreme fasta pentru a trai, si-atunci realitatile trebuie sacrificate si nascocite vise noi... tu spui de ferestre, eu spun de un anumit ritual (de care sunt totusi convinsa ca ti-ai adus aminte) care poate fi, uneori, calea spre... cale. Multumesc de semn si citirea printre semne.

Liviu, Justitia la noi nu are portari, are oameni in roba indeobste, si care nu-s legati la ochi, prin urmare supusi greselii (si-nca destul de des), daca pricepi unde bat. Poate data viitoare nascocesti un comentariu mai pe text... Multumesc pentru intelegere.
 
Postat de catre Bianca Goean la data de 2006-01-29 10:12:39
         
 
  Vezi cã are Valeriu (Cercel) un vãr portar pe la Justiþie. Poate cã te ajutã el cu fereastra, cã la porþi sigur se pricepe...  
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-28 20:25:57
         
 
  nu e vreme de mare moarta acum. nu despre ea e vorba acum in propozitie. acum spun asa: cind se inchide o poarta, se deschide intotdeauna o fereastra.
BIANCA, FA BINE DESCHIDE FEREASTRA AIA! TU AUZI?!
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2006-01-28 20:19:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE