FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
E bine de știut
Text postat de Emanuel Cristescu
Este excesiv ca, aici, în loc de literatură, să se desfășoare interminabile războaie pe teme personale ori ca unii useri să-și exhibe frustrările acumulate pe site ori aiurea.

Este inacceptabil ca oameni care nu pot stăpâni arta coexistenței să-mi facă iar și iar procese de intenție.

Voi radia, fără a face niciun fel de motivație, orice text sau comentariu care încalcă regulamentul de funcționare al site-ului. M-am săturat să-mi pierd timpul făcând educație, psihoterapie sau dând explicații.

Voi uza, fără să mai atenționez, de reducerea nivelului în cazul oricui va încălca regulamentul și regulile de bunăcuviință.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Corbu,
Va multumesc pentru increderea acordata. Mai stau in concediu pana Marti si apoi ma voi ocupa de site cu pricepere si ecoliteratura, ca sa zic asa.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-29 16:58:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Să vă fie clar, dle Corbu, deși mi se pare absolut inutilă precizarea. Dar o fac, în virtutea faptului că orice demonstrație cere și un premabul:
ATÎTA VREME CÎT USERUL ECSINTESCU ÎȘI FACE DE CAP PE AICI, ÎN CONDIȚII ARHI-ARHI-ARHI/CUNOSCUTE, nu va fi liniște în veci. Rostul acetui individ este clar subersiv, destructiv, mizer. Nu contribuie cu nimic la subtanța acestui sait, ci doar incită, zgîndăre, mîzgăleșete.
Ce spuneți?
Că să nu răspundem provocărilor?
Să așteptăm adică sfînta dv. imntervenție punitivă, petrecută la nu'ș cîte ore după ce se produce scălîmbăiala alcoolică a individului, la ore mici, imediat ce începe să se amorseze în el arderile bio-cimice specifice, care îi aduc creierul în stare de giruetă atomică?
Păi cine să fie insul cu atîta lipsă de respect față de sine însuși, încît să se lase scuipat de către un bezmetic, în mijlocul străzii, și să nu riposteze? Poate vreun olog, vreun molîu, vreun prostălău fără sînge-n el? De așa ceva veți fi avînd nevoie? De o adunătură de scopiți, care să răspundă răzgîielilor unui iresponsabil, domol-domol, cu înțelepciunea sfîntă a unor călugărași aflați în pragul apoplexiei morale? Nu e mai simplu să NU mai dați prilejul unui astfel de specimene să-și manifeste tarele în locul acesta?
Spuneți că a fost cel mai sancționat?
Ia te uită ce revelație!
Păi care ar fi încheierea logică a unei astfel de constatări?
Simplă: insul e fără leac, - dovadă cele multe sancțiuni rămase fără ecou și rezultat. Prin urmare, cine e vinovat de ceea ce continuă să se se petreacă, în mod obsesiv? Cel care provoacă și provoacă aceste tip de incidente, în pofida atenționărilor, precum și, DAR MAI ALES, CEL CARE, DEȘI A AVUT NENUMĂRATE DOVEZI DE IMPURIFICARE A ATMOSFEREI SAITULUI DE CĂTRE AB-UZERUL ÎN CAUZĂ, CONTINUĂ ȘI CONTINUĂ SĂ-L RECREDIBILIZEZE!
Adică: taman DOMNIA-VOASTRĂ!
Dar, în ciuda acestui fapt evident, văd că îi faceți responsabili pe alții, care nu au capacitate de decizie și nici nu aduc saitul în stare de colaps, așa cum face, în mod excesiv și indigest, acest ins, a cărui prezență, revalidată la infinit de către domnia-voastră, este un condamnabil act de îngăduință vinovată.
Poftim!- chiar cazul de față: sub ochii domniei voastre, insul spune: "Oricum, nu voi mai folosi expresiile care fac sa se se instaleze Rabia." Pînă să invalidați textul, tot au trecut vreo 15 minute! Dar cînd lipsiți vreme de două-trei-patru zile? Logic că insul joacă leapșa pe masă, în sîcul auto/admirativ al răzgîielii lui bețive.
Așa considerați că trebuie să funcționeze o întreprindere, cît de cît serioasă?
Apăi, nu e cazul să vă mai creadă nici Sfîntul Pafnutie, responsabilul cu registrul de gafe academice!

PS: Poftim tupeu!!! Cere post de editor!!!
Asta-i culmea obrăzniciei!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-29 16:45:57
         
 
  Domnule Corbu,
Stiti bine ca sunt impartial si voluntar. Solicit postul de editor. Cum fac sa-l obtin?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-29 16:13:13
         
 
  atunci ce rost mai au editorii?

ce sens mai are acordarea nivelului de acces, daca el se obtine cu aceeasi usurinta cu care se obtinea pana mai deunazi un credit cu buletinul?

mai e ceva. spui ca editorii "cenzurau". evident, nu e vorba de asta. editorii faceau exact acelasi lucru pe care il face acum proprietarul (cu diferenta ca, fiind mai multi, si mai activi, o faceau in timp real, si ofereau diversitatea punctelor de vedere, reducand riscul arbitrariului): invalidau comentarii si texte neconforme cu regulamentul. daca vrei, editorii erau un mic parlament...

sa admitem ca totusi, uneori ei cenzurau.

cu atat mai mare e probabilitatea ca proprietarul sa cenzureze el insusi acum, netulburat decat (eventual) de bunul Dumnezeu, cu atat mai mult cu cat deciziile sale nu pot fi contestate in fata altei instante (sublime, desigur, dar lipsind cu desavarsire).

la genul asta de dictatura personala, eu unul n-am vrut sa particip.
dar vad ca altora le place voluntariatul delatiunii si micile lui delicii secrete.

drept pentru care le urez sanatate.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-29 16:09:31
         
 
  Două motive care de fapt sunt patru! Scuze.  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-07-29 15:28:55
         
 
  Este părerea domniilor voastre. Eu nu voi mai intra în astfel de discuții sterile.

Dacă sunteți interesați scrieți aici texte literare. Dacă cineva va intra în pagina dvs. și va încălca regulamentul nu răspundeți în același mod și, mai ales, nu provocați. Comentariile respective vor fi invalidate. Iar în caz de recidivă voi reduce nivelul. Altfel nu se poate menține igiena pe site. Pentru că nimic nu justifcă faptul de a bălăcări. Provocat sau nu.

Este ultima oară când precizez. Nu am nimic cu ecsintescu așa cum nu am nimic cu nimeni. Insinuările domniilor voastre sunt neonorante.

Ecsintescu cred, a fost cel mai sancționat membru al site-ului. Și dacă va încălca regulamentul va fi din nou sancționat.

Astefel de intervenții îmi mănâncă timpul. Vă rog nu mai uzați. Scrieți literatură, ignorați-l pe ecsintescu. Dacă doriți. Dacă nu nu.

Domnule Peia comentariul domniei voastre este în afara regulamentului și-l voi invalida.

Domnule CTA. Nu v-am inputat niciodată nicio vină în ceea ce privește site-ul. Ba, în multe privințe, v-am dat și vă dau dreptate. Însă atât pot.

Am anulat "dreptul" editorilor din două motive:

1. pentru că nu este corect ca un user care are nivel de postare directă să poată fi cenzurat de către un editor. Mai bine îi reduc nivelul dacă încalcă regulamentul.

2. Unii editori radiau excesiv de subiectiv comentarii absolut regulamentare. Ca să curm aceasta am procedat astfel.

3. De cele mai multe ori intervențiile editorilor îmi era atribuite mie. Și nu era corect. Așa, astăzi de exemplu am radiat mai multe texte și comentarii care erau în afara regulilor. Eu am făcut-o eu îmi asum responsabilitatea.

4. Editorii au dreptul de a valida invalida texte ori comentarii pentru useri carte nu au nivelul de postare corespunyator.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-07-29 15:27:21
         
 
  V-a împiedicat cineva pînă acum să faceți așa cum, deocamdată, doar amenințați a mia oară? Dacă-i așa, de ce nu l-ați anunțat pe ev? V-ar fi făcut el dreptate. Și v-ar mai fi adulat un pic pentru mărețele dv. realizări.

Pe de altă parte, de ce ați anulat acest drept editorilor care făceau deja acest lucru? Nu vi se pare că aceste repetate intervenții devin caraghioase? Aveți (și ați făcut totul ca să aveți doar dv.) pîinea și cuțitul și vă văicăriți încontinuu de ceea ce se întîmplă.

Nu cumva eu sînt vinovatul?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-29 15:11:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE