FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ioan Peia ma uraste
Text postat de ecsintescu virtual
"Dacă ar fi existat un dumnezeu, așa cum pretind mulți, tipilor cretini, de genul tău, ecsintescule, le-aș face următoarea chestie: i-aș paraliza, astfel încît să stea-n pat ca-n copaie, cu pempărși la cur, și ăia schimbați la o lună o dată; alimentat pe o țevușcă-nfiptă-n gît, doar cu apă și săpun; te-aș lăsa să privești tavanul printr-un sfert de ochi și te-aș umple de eczeme dintre dește pînă-n pia-mater!
Pe urmă ți-aș spune, așa, părintește: "răbdare, fiule, răbdare... în curînd vei fi demn să te zugrăvească javrele vagabomde cu penelul lor fluid, pe toți boscheții și pereții"!
Dar cum dumnezeu este o ipoteză care nu intră-n calculele mele, cum și în cele ale lui Laplace, nu rămîne decît să faci figură de javră ordinară pe mai departe."

Citatul apartine lui Ioan Peia.
Va dati seama cata ura viscerala a acumulat acest sensibil poet? Spunea cineva ca am facut o fixatie pentru nefericitul poezel. Nu. Doar ma amuza. Domnia sa a facut o obsesie pentru persoana ecsintescu. Individul asta m-ar arde pe rug.. Rad de ma tavalesc.

Notre respect
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE