FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Democratie si cenzura
Text postat de ecsintescu virtual
Revista Playboy Portugalia a fost retrasa de pe piata, asadar cenzurata, pentru ca ultimul numar al revistei , dedicat marelui scriitor Jose Saramogo, continea pe coperta o fotografie , trucata fireste, in care Iisus Mantuitorul tinea in brate o femeie dezbracata.

Revista Play Boy aducea un pios omagiu marelui scriitor Jose Saramago, autorul celebrului roman Evanghelia dupa Iisus Hristos, roman care prezinta un Iisus Hristos uman, facut dupa chipul si asemanarea noastra. In urma aparitiei aceasta carte a fost interzisa de Biserica Catolica.

Versetele Satanice i-au adus lui Rushdie condamnarea la moartea

In 1989 „ Versetele Satanice” cartea lui Rushdie a fost declarata non – grata de catre Khomeini si fundamentalistii islamici, iar autorul ei a fost condamnat la moarte. Fatwa emisa de catre teroristi a condus la o vanare permanenta a lui Rushdie, la uciderea traducatorului japonez si ranirea grava a celui italian.

Insusi Patriarhul Daniel a „interzis” aceasta carte in Romania, pactizand astfel cu fundamentalistii islamici.

Religia este o haina de blana purtata vara, spunea Rushdie. Cenzurarea Playboy Portugalia coroborata cu Fatwa lui Rushdie ne arata fariseismul si ipocrizia celor care se revendica alesi doar pentru ca l-au confiscat pe Dumnezeu. Si nu ma refer la Hugh Hefner si orgiile sale de 1 minut asa cum spune Holly Madison. Ajuns la varsta dependendentei de Viagra teama de moarte si judecata lui Iisus Hristos i-a creat poate frisoane. Ma refer la scandalul de pedofilie fara precedent care a cuprins intreaga Biserica Catolica, la cazurile de pederastie din Biserica Ortodoxa Romana, la miile de atentate sinucigase facute in numele lui Mahomed.

Pe langa aceste lucruri. Iisus flirtand cu o femeie goale seamana cu o icoana facatoare de minuni.

preluat de pe www.nasii.ro
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Să înțeleg că nu mai scrii?
Poate vom iniția o secțiune "Preluări"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-10 08:58:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE