FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Alin Adal
Pe uliþa satului mergeau în cârjã douã babe, una cu barbã ºi cealaltã fãrã mustaþã.
-Auzi fã babo, ce bine era pe timpu' lu' Ceaºcã, furam ºi noi de la colectiv niºte porumb, niºte fasole, niºte cartofi, acu' de când cu Bãse am fost la fermã la Adrian ºi când sã fur niºte ouã au tras paznicii cu puºca dupã mine.
-Mare dreptate ai , acum statu' nu ne mai dã nimica, pensia e micã, n-ajunge nici mãcar de-o sticlã de rachiu, dar am auzit cã ai niºte pãmânt de vânzare.
-Aº avea ceva lângã ferma lui Adrian dar nu vreau sã vând, poate-mi iese o combinaþie cu un teren în Voluntari ºi îmi iau o maºinã de cusut cu pedale cã m-am sãturat sã împung cu acul, dar parcã ºi tu aveai ceva teren în partea cealaltã a gârlei.
-Aºa e, dar am primit o propunere de schimb cu un imobil de zece etaje în Predeal ºi nu ºtiu ce sã fac.
-Pãi uite cum facem, eu iau terenul din Voluntari ºi tu blocul din Predeal, cerem comision douã garsoniere, ne mutãm în Bucureºti, jucãm ºeptic toatã ziua iar greul îl lãsãm pe nepotul nostru cã e bãiat descurcãreþ, ºtie el ce are de fãcut.
-Deºteaptã ai fost toatã viaþa, dar acum vorbeºti ca din carte. Hai cãtre casã Tamara!
-Ia-mã de braþ Aurelia!
Douã umbre se îndreptau gârbovite cãtre casele fumegânde iar seara îmbrãþiºa liniºtitã albul zãpezii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pe uliþa satului mergeau în cârjã douã babe, una cu barbã ºi cealaltã fãrã mustaþã.
-Auzi fã babo, ce bine era pe timpu' lu' Ceaºcã, furam ºi noi de la colectiv niºte porumb, niºte fasole, niºte cartofi, acu' de când cu Bãse am fost la fermã la Adrian ºi când sã fur niºte ouã au tras paznicii cu puºca dupã mine.
-Mare dreptate ai , acum statu' nu ne mai dã nimica, pensia e micã, n-ajunge nici mãcar de-o sticlã de rachiu, dar am auzit cã ai niºte pãmânt de vânzare.
-Aº avea ceva lângã ferma lui Adrian dar nu vreau sã vând, poate-mi iese o combinaþie cu un teren în Voluntari ºi îmi iau o maºinã de cusut cu pedale cã m-am sãturat sã împung cu acul, dar parcã ºi tu aveai ceva teren în partea cealaltã a gârlei.
-Aºa e, dar am primit o propunere de schimb cu un imobil de zece etaje în Predeal ºi nu ºtiu ce sã fac.
-Pãi uite cum facem, eu iau terenul din Voluntari ºi tu blocul din Predeal, cerem comision douã garsoniere, ne mutãm în Bucureºti, jucãm ºeptic toatã ziua iar greul îl lãsãm pe nepotul nostru cã e bãiat descurcãreþ, ºtie el ce are de fãcut.
-Deºteaptã ai fost toatã viaþa, dar acum vorbeºti ca din carte. Hai cãtre casã Tamara!
-Ia-mã de braþ Aurelia!
Douã umbre se îndreptau gârbovite cãtre casele fumegânde iar seara îmbrãþiºa liniºtitã albul zãpezii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-07 07:34:13
         
 
  Cataclismul Cârlea a fãcut multe victime. Destinat parcã sã confirme spusele lui Moisil. Computerul ajutã sã gestionezi ºi sã prelucrezi cantitãþi inimaginabile de informaþii dar ºi când greºeºte cantitatea de greºealã poate depãºi închipuirea!

Poate reuºeºti sã înlocuieºti aceste texte.

Succes!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-07 01:20:02
         
 
  Eratã (m-ai intimidat Mariane):
"Stau duºmanii ca la pozã
cã m-am apucat de prozã."
 
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-29 22:15:02
         
 
  Bade, te-ai manelit rãu. Ete dedicaþie specialã pentru tine fãrã numãr:
"Stau duºmanii ca la pozã
cã m-am apucat de pozã."
(simþi ritmul?)
 
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-29 18:58:35
         
 
  Lasã proza, bãi, Aline,
cãci cu ea nu dai prea bine.
Pune, darã, de-o manea,
sã ne bucurãm cu ea !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-29 06:54:53
         
 
  Sorine, pentru tine fac o comandã specialã cã-mi eºti partener de combinaþii. Eu aduc o cãnuþã ºi tu aduci voturile de care mai am nevoie ca sã ajung preºedintele Europeei. Deal?  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-29 00:53:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Da' niste canute ca sa ne punem si noi noaptea placa dentara n-o fi pe undeva de furat? Ca trebuie sa ne fie la indemana... Nu se poate face totul cu gingia. Si apoi o folosim amandoi, pe rand.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-28 09:17:06
         
 
  Gigele, mi-a placut povestea, mai ales ca ma apropii de pensionare. Sa fii iubit, Valeriu  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-01-28 02:32:38
         
 
  superb
zau
jos palaria...
si ce final ai gasit...Douã umbre se îndreptau gârbovite cãtre casele fumegânde iar seara îmbrãþiºa liniºtitã albul zãpezii.
iete ca votai
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-28 01:55:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE