FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
culmea dezastrului
Text postat de Dumitru Cioaca
in tara ta, Miorita,
sufera acum cu totii,
c-altfel n-ar vrea talpasita
sa si-o ia din ea si hotii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate aplecător în tinda unui zeu,
Te informez că materialismul și dialectica au cca 2500 de ani și că, pe atunci, barba lui Marx nu era nici în stadiu de germene genetic. Ei, materialiștii, au venit și au spus: băi, dar voi, oamenii, nu aveți creier la purtător ca să judecați cu el?
Unii au spus că da, și, iote că după 2500 de ani, în pofida oponenței popilor de orice coloratură, credincioșii, în totalitatea lor blasfemici folosesc lucrul darcului - care este, par egzamplu netul - pentru a-și face propagandă religioasă!
Alții, că nu, că pămîntul stă pe nește spinări de broaște, că cerul e colea, stă să ne cază pă cap, că pămîntul e buricul Universului... că una, că alta, ce mai, - astăzi încă stăruie să-și folosească ipoteticul creier în scopuri de abureală divină!
Tare dixtractiv!
Iar comuniștii au adoptat doctrina materialistă numai pt că religia lor avea nevoie de un alt Tătuc, care să-l înlocuiască pe cel fictiv, din ceruri, cu cel material, de pe pămînt. Iar popii îi încurcau tare.
În fond, și creierele comuniste tot un fel de varză ideologică rumegau între sinapse, precum și credincioșii dintotdeauna!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-03 17:48:01
         
 
  stimați ayatollahi ai materialismului dialectic și istoric, frați mai mult sau mai puțin
români.
vouă, cărora vă tremură nădragii în fața ecografului, și-ați da șpagă oricui, numa' să prindeți următorul concediu,
căutînd remediu.
vouă, ce v-ați luat de-o damă bine:

rușine.


(închei cu niște rime)


Dumnezeu sunt eu.
glumesc.
habar n-am dacă există.

știu doar că mi-ar plăcea să fie,
ca în ziua aia tristă,
de autobiografie,
când veți trece Stixu-not,
și-oți zbiera "maică Precistă"
să vi-o tragă, părintește,
peste bot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-03 17:26:26
         
 
  Nu ma mir si n-am cuvinte :
Pe atei, saracii,
Cum aud de cele sfinte,
Sa-i apuce dracii.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-07-02 19:12:30
         
 
  După cum vedeți, cu Amelia nu se poate glumi!
Ea face parte din lungul șir al fanaticilor credinței, apăruți de-a lungul istoriei, care sunt gata să-ți pună jungherul la gît, să te tragă pe roată, să-ți vîre țepușe sub unghii, să te supravegheze cu armate de copii îndoctrinați (vezi Savonarola)... și nu mai citez din lungul șir de metode pravoslavnice(!) ale diferiților credincioși de pe Terra - pentru că cei aflați dimpotrivă nu cad cu fruntea-n țărînă spre pioasă spovedanie. Atunci încarcă banduliera cu anateme și trage la foc automat în cugetele necredincioșilor. Eu sunt ateu, cît privește credința oricărui individ de pe acest pămînt, avînd intuiția - neverificată, ce-i drept - că dacă va fi existînd o Forță Supremă care domină Universul, atunci aceea n-are nici cea mai mică atingere asimptotică,- nici măcar la infinit – cu glosolaliile dogmatice ale tuturor sfinților, pustnicilor, dervișilor, preoților, rabinilor, nirvaniților și cine știe ce-or mai fi, de pe acest ciudat corp ceresc, care, pînă mai ieri, se sprijinea pe spinări de elefanți sau broaște țestoase, pentru că așa cereau Înaltele Fețe Arhierești!
Fir-ar să fie! Asta ne mai lipsea: predicatori paocaliptici, cu sabia lui... Damocles la brîul lui Isus!
Și părinți trimiși la gheena pentru că nu împărtășesc bazaconiile bibilitice ale copiilor căzuți în dunga religiei!
Sau pe stradă, în chip de profeți incendiari!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-02 16:56:57
         
 
  :)))))))  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 14:37:23
         
 
  Atunci să înțeleg că veți fi descoperit cumva că nevinovatele făpturi vor fi accesând Europeea? Vor fi având poate și ID-uri, e-mailuri, nick-uri și toate cele? mare minune! Luminați-mă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-02 14:33:50
         
 
  Doamne ferește, domnule Corbu, Doamne ferește!!!

cum să includ niște persoane respectabile, venerabile, verticale etc, ca Domnia voastră sau ca mine în rândul prietenoaselor animale cu coadă? Și dvs, și eu, ascultăm cu plăcere melodia dar doar ca umili români care nu vor fi, în veci, săraci cu duhul

și nu vom intra, deci, în Împărăția cerurilor...

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 14:23:35
         
 
  Să înțeleg distinsă colegă că ascultați cu plăcere melodia cantautorului excepțional care este Victor Socaciu?

Adică ne-o și v-o dedicați?

Dedicația seraficei literate, mărturisesc, pentru mine, este surprinzătoare. Însă dacă mă gândesc la unul dintre filmele tinereții mele în care planetă avea șansa în inteligența unor primate, un minut de gândire pare a fi un bob zăbavă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-02 14:16:19
         
 
  o dedicație civilizată pentru giboni


Asculta mai multe audio Muzica
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 14:09:09
         
 
  Așa este. Să rămînem la literatură. Și la buna cuviință - creștinească, atee, cum va fi fiind ea. Și la respectul reciproc. Și la disputa civilizată.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-02 14:01:27
         
 
  Poate îi facem noi secțiuni: Altareea, Minareteea, Pagodeea, Ateea, Alteea, Ideea, șamd. Poate nu. Să rămâneem la literatură, politică și sport. Că aici mai tot românul este expert.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-02 12:53:59
         
 
  :)

Vă rog să mă scuzați, domnule Corbu! Nu era locul potrivit aici, pe Europeea

Don Quijote




 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 12:49:36
         
 
  Reveniți la literatură. Convingerile religioase și nereligioase trebuie respectate. Altfel nu vom mai avea loc în Europeea, România sau pe planetă.

Fanatismul ideilor nedemonstrabile a făcut și face mult rău. Până și cele demonstrabile, împinse la fanatism, fac rău. Pe planetă sunt miliarde de oameni. Creștini, musulmani, budiști, atei, etc. Singura atitudine religioasă corectă și serioasă este să nu încercăm să ne impunem propriile convingeri altora. Ar însemna o inacceptabilă dictatură a unora asupra altora. Care, cum s-a văzut, de-a lungul istoriei, a condus și conduce la conflicte, adesea, devenind sângeroase. În timp ce, planeta se distruge încet, încet. La această distrugere contribuim cu toții indiferent de religie ori convingeri.

Există instituția aderării voluntare ori a covingerii pașnice.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-02 12:45:38
         
 
  erata: ca la o femeie credincioasa asa cum te dai  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-07-02 12:17:00
         
 
  :))))

Vasilica,

QED

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 12:12:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu o sa raspund Amelia jignirilor pe care tot mi le faci, iti spun ca o femeie credincioasa asa cum te dai, ca faci pacate si stii tu de ce! Daca vrei, iti las ultimul cuvant sa spui tot ce iti doreste inimiora si tot ce-ti debiteaza capsorul tau!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-07-02 12:03:31
         
 
  liviu, :))))))

QED

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 11:57:13
         
 
  Vasilica, draga mea, cu tine nu e cazul de "polemică". Tu ești o mică poetesă, puțin mai înaltă decât "gasca". Tu "știi"???

Blasfemiile pe bandă rulantă pe care le spui din ignoranță nu te ating, acum, cu nimic. Ești fericită, împăcată, și dai și sfaturi. Nu poți face diferența între dispută pe idei și adresări personale, atacuri de tarabă sau de sofa. Revista "Unica" îți este, probabil, îndreptar. Vei mai răspunde, probabil, că așa ești tu, o gospodină perfecționistă. Vorbește cu gasca în limbaj de baltă, start:



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 11:55:19
         
 
  Amelia Cojocaru, comentariul tău depășește cu mult cadrul unui dialog civilizat.

Mai ieri o trăgeai pe Vasilica de codițe pentru limbajul folosit.

Dacă prostia s-ar rezuma la a pune diamante pe botul porcilor, ar fi ok. Că nu e așa, s-ar putea proba. După cum s-sr putea proba multe altele.

Mîrlănie. Limbaj de mahala. Atitudine de țață ofuscată. Tot intelectual vorbind.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-02 11:49:57
         
 
  Amelia, iti dau si eu un sfat: fii mai modesta si nu ne mai da lectii despre Dumnezeu. Stim si noi despre religia in care ne-am nascut. Zau, te crezi UNICA(a nu se intelege cafeaua "Unica" de pe vremuri!) si crezi ca esti mai presus chiar decat Dumnezeu! Iti doresc multa pace sufleteasca!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-07-02 11:45:35
         
 
  :))))

Liviule, tu ești departe rău, rău de tot. Ești o culme, ghicește a cui

te încăpățânezi să fii acolo unde nu ți-e locul, intelectual vorbind.

e-adevărat, nici locul meu nu e aici, dacă te bagi în cocină te mănâncă porcii cărora, din prostie, am încercat să le pun pe bot diamante. și-mi merit soarta.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 11:29:32
         
 
  Ioane,
Uite cum stă treaba: în ortodoxie nu există aleși și nici predestinare, nu-ți mai înșir sursele pe care le-ai folosit, nu are rost.

Concret vorbind, luăm, de pildă, Apostolii, "cei mai aleși dintre Aleși". Nu minunile i-au făcut pe ei minunați. Ci disprețul averilor, al slavei, despărțirea de toate grijile și afacerile lumești. Crede-mă, altfel, dacă ar fi fost robi ai patimilor, chiar de ar fi înviat mii de morți și nu ar fost socotiți decât niște șarlatani.

Ioane, viața omului îl face pe acesta strălucit, ea atrage harul Duhului. Uite, de pildă, ce minune a făcut Sfântul Ioan Botezătorul, cel care a adus la pocăință mai multe orașe? Niciuna. Sau Ilie. A avut îndrăzneală față de împărat și a avut râvnă față de Dumnezeu. Știi tu cojocul, peștera și munții (...). Pe urmă a făcut minunile. Ce minune a făcut David, pe când era tânăr, și când Dumnezeu a zis despre el: "Am găsit pe David, fiul lui Iesei, bărbat după inima Mea". Ce mort au înviat Avraam, Iacov sau Isaac? Nu, Ioane, nu există aleși. Există doar suflete deschise către Adevăr!! Minunile ne vatămă de multe ori, dacă nu suntem treji la minte. Iar revelația este o cale, dar nu singura.

Mintea este a ta, Ioane, nu există predestinare, iar noi nu putem da vina pe Domnul pentru greșelile noastre. Ai liberul arbitru de a alege între Lumină și întuneric.

Iar despre sabie...firește că Iisus a poruncit ucenicilor Săi să aducă pace în fiecare casă în care vor intra, iar îngerii spun la naștere "Slavă întru cei de sus lui Dumnezeu și pe pământ pace". DAR e pace atunci când se taie ce e bolnav, când e îndepărtat ce dă naștere la răzvrătire. Numai așa se poate uni cerul cu pământul. Uite, doctorul salvează restul trupului când taie partea care nu se poate vindeca. Turnul Babel, de pildă: o bună neînțelegere a pus capăt unei păci rele și a făcut pace. Nu întotdeauna, Ioane, înțelegerea este un lucru bun, fiindcă și hoții se înțeleg între ei.

Încă ceva: Pavel vorbește multe părinților și copiilor, le poruncește copiilor să-și asculte părinții și să se supună lor, dar le poruncește să o facă în ceea ce nu le atinge credința (altfel, să le dea toată cinstea). " Dacă cineva vine la Mine și nu urăște pe taăl său și pe mama sa, și pe femeia sa și pe copii săi, și pe frații săi, ba încă și sufletul său, nu poate fi ucenic al Meu". Nu să-i urâm fără pricină (mare, mare nelegiuire), ci "Când tatăl tău, mama ta, femeia ta, copiii tăi, vor să-i iubești mai mult decât pe Mine, atunci, tocmai pentru aceasta, urăște-i; că o dragostea ca aceasta pierde și pe cel iubit, și pe cel care iubește". Înțelegi, Ioane? Hristos NU ne cere să ne urâm sufletul de mântuială, ci să-l dăm războaielor, luptelor, înjungherilor, sărguințelor, că "cel ce nu-și ia crucea sa și nu vine după Mine, nu poate fi ucenicul Meu".

Dau ca exemplu de neascultare față de părinții hulitori, cazul sfintei Filofteia

"Cel ce și-a aflat Sufletul său îl va pierde, iar cel ce și-a pierdut sufletul său pentru Mine, îl va afla".

"Foc am venit să aduc pe pământ". Nu-i rău să mori, Ioane, nici să rabzi de foame, omule, e rău să mori rău. E vorba de tăria și căldura dragostei pe care o cere Domnul. Pentru că El ne iubește mult, și de-aia vrea să-L iubim și noi la fel. Apropo de muncă, și de plata ei, Domnul niciodată nu ne-a spus că, fiindcă nu muncim, nu ne răsare soarele, stinge luna, încuie miezul pământului, seacă lacurile, încuie cerurile și nu mai dă drumul la ploaie. Ți le dă și ție, să te bucuri de ele, deși hohotești zilnic împotriva Duhului Sfânt.

Ioane, nu am pretenția că am făcut aici cateheză completă. Sfântul Ioan Gură de Aur ar fi nemulțumit de mine, însă am încercat să dau drumul, cumva, la câteva explicații necesare. În ceea ce te privește, îți mărurisesc că în acatistele mele, la maslu mai ales, apare, de la un timp și numele tău. Nădăjduiesc, cu smerenie, că te vei vindeca. Te rog, numai, nu mai huli împotriva Duhului Sfânt...

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 11:24:01
         
 
  În urmă cu oarece vreme (să fie cîteva luni, să fie un an) interveneam într-o dispută dintre parteneri. Afirmam atunci că, ateu fiind, respect totuși credința fiecaruia și că nu sunt de acord cu acele opinii care tind să ia în bătaie de joc fie credința, fie simboluri ale acesteia.

Mă văd silit să nuanțez puțin poziția de atunci. Nu am nimic cu credința altuia, cu religia pe care o îmbrățișează. Am ce am, în schimb, cu exhibarea acestei credințe (uneori grotescă, alteori penibilă) și cu încercările (nereușite, inutile, agasante) de a convinge pe ceilalți de întunericul în care li se scaldă mintea.

Prima impresie mă interesează prea puțin. Următoarele impresii, dacă sunt rodul partizanatului religios, nu mă interesează nici atît.

Precum Ioan, spun și eu că am dreptul la propriile convingeri. Pe care nu le trîmbițez, nici nu încerc să le vîr în ochii și în mintea altora.
Precum Ioan Peia, să se înțeleagă, și nu precum vreun sfînt Ioan.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-02 11:14:47
         
 
  Amelia,
Se vede treaba că revelația este amprenta exclusivă a celor aleși!
Intervine o problemă aici: că există un fel de dispută a "aleșilor", anume care să fie mai "ales" decît alți aleși. Acu, ce să zic, e de presupus că și tu ești o "aleasă", de vreme ce mie - împotmolitul în rejudecăți! - nu-mi licăre nimic prin naturel, vizavi de revelația aia. Și stau și mă gîndesc, cu mintea mea care nu e a mea, ci a Lui, căci pare că sunt bucățică ruptă din Domnul - cel puțin așa pretinde Cartea aia inspirată - ei, eu, cu mintea mea a Lui, nu pricep de ce nu mă autorevelez odată, să nu mai băjbîi întru hulire și păcat. Of, of, of, și, uite, nici măcar azi, în zi sfîntă, nu mă potolesc și, uitîndu-mă înapoi, în istorie, iar mi-aduc aminte cîți enoriași războinici au hăcuit alți enoriași mai puțin războinici, întru Slava și Gloria lui!

Pace și prietenie,
Nici n-a fost, nici n-o să fie!

Roagă-te pentru mine, blasfemicul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-02 09:39:49
         
 
  Partenere,

Îți mai trebuie vreo patruzeci de vieți ca să pricepi (cu sufletul) măreția celor spuse în acele rânduri. Ca să-ți pot explica această bijuterie, ar trebui, de asemenea, să meriți acest efort. Din păcate, ești încrâncenat, ești pus pe hulă. Când te vei dezbara de prejudecăți, mai vorbim.

Plec la biserică. Azi e Sfântul Ștefan cel Mare

Dumnezeu să fie cu tine!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 09:27:38
         
 
  ,pur și simplu,  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-02 09:07:35
         
 
  Păi dacă insul ăsta, Isus, vine cu sabia și e pus pe dezbinat tot ce întîlnește-n drum, unde mai încape iubirea aia nețărmurită, Amelia?
Că, uite, noi, neluminații, pricepem lucrurile mai așa, mai lumește. Să fie de vină iluminismul nostru neluminat sau pur și simplu obscurantismul tău întunecat?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-02 09:00:32
         
 
  Liviu Bordaș, ca de obicei (cu părere de rău îți spun, măcar și pentru prima mea impresie) nu ai priceput absolut nimic. Dar nimic

Vezi, mai bine, de arbitraje. Pacea călduță îți este cea mai la îndemână

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-02 08:53:55
         
 
  "Venea omoară pe Siret".
(Roza Lang)

Mi-e foarte cunoscut acest gen de umor, ba chiar indraznesc sa cred ca persoana care a scris o schitza umoristica cu acest titlul n-a furat ideea altcuiva....

Cu stima,

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-07-01 23:33:21
         
 
  Jorz, catrenul tau e surprinzator de bun.
E sigur ca tu l-ai scris?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-01 23:25:15
         
 
 
Vin si eu cu-o intrebare :
De-si iau hotii valijoara
Si-or pleca in lumea mare,
Cine-ar mai conduce tara ?!

Ioan J

P.S. Cam asta ar fi rzolvarea!
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-07-01 23:17:36
         
 
  "Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, și pe noră de soacra sa. Și omul va avea de vrăjmași chiar pe cei din casa lui."

Pentru asta nu era nevoie să vină El pe Pămînt. Io cred că ar fi mai util să aducă pacea.

Da' dacă scrie la Biblie...

Cine iubește pe tată, ori pe mamă, mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine

Asta da. Faină zicere.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-07-01 23:07:25
         
 
  Cu respect, Valeriu Cercel, ești în eroare, niciunul nu se trage din maimuță

coada e de la altcineva
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-01 18:53:49

Ai dreptate ca gresesc
Si ii plang, naiv, saracu,
Fi'n'ca astia de-ti vorbesc
L-au speriat chiar si pe dracu.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-07-01 19:43:42
         
 
  pe o tara fara lujer
si de slaba ca o harpa
oricat ai trage-o de uger
tot nu curge, ca e stearpa.
Postat de catre Dumitru Cioaca

Stearpa, tara aia nu e,
Si apoi, la o adica,
Lapte de nu curge, pica,
Cu atati copii prin UE !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-07-01 19:12:09
         
 
  Cu respect, Valeriu Cercel, ești în eroare, niciunul nu se trage din maimuță

coada e de la altcineva
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-01 18:53:49
         
 
  Cum sa ne mai rabde Dumnezeu....
Bine, bine, dar ce vina a,u si de ce trebuie sa sufere, sa indure si sa plateasca pacatele noastre cei care se trag din maimute ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-07-01 18:38:10
         
 
  așa e maică, la atâtea violuri cu voie și incesturi de mamă care se petrec, nici nu se poate altfel. lasă că se schimbă calimera și Venea omoară pe Siret. apoi vom păși pe apă...  
Postat de catre rosa lang la data de 2010-07-01 18:32:02
         
 
  Oare cu ce a păcătuit poporul acesta, de este atât de blestemat?"
(Mihai Vasile)

Asa cum a spus si Valeriu, noi, oamenii, suntem de vina: nu stim decat sa ne uram, sa ne dezbinam, sa ne facem rau unul, altuia, sa distrugem bunurile tarii, sa le jefuim. Nu se mai inteleg frati cu surori, parinti cu copii, multe incesturi, omoruri intre ei, etc. Cum sa ne mai rabde Dumnezeu?

(Vasilca Ilie)

....

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-01 18:10:39
         
 
  Aș avea o altă opinie, vis a vis de Dumnezeu: să ferească El să se dea nas nulităților, că ți se suie în cap, încep să aibă certitudini și să-și dea peste tot cu părerea. După mine, e cea mai mare greșeală

Ia uite ce scrie în Biblie:

(pasajul e cel din Matei 10:35-39)

Nu socotiți că am venit pe pământ ca să aduc pace, am venit să aduc sabie (...)

"Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, și pe noră de soacra sa. Și omul va avea de vrăjmași chiar pe cei din casa lui. Cine iubește pe tată, ori pe mamă, mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine; și cine iubește pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine. Cine nu-și ia crucea lui, și nu vine după Mine, nu este vrednic de Mine. Cine își va păstra viața, o va pierde; și cine își va pierde viața, pentru Mine, o va câștiga."

asta să fie adevărata criză prin care trece poporul acesta, cea a cărniței și a spânzurătorilor apărute ca ciupercile din cauza foamei?

Bunătatea dulceagă să fie soluția?

biete hahalere, micuța gâsca (sau gașcă?)




 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-07-01 17:44:25
         
 
  Vin si eu cu-o intrebare :
De-si iau hotii valijoara
Si-or pleca in lumea mare,
Cine ar mai mulge tara ?!
(Valeriu Cercel)

pe o tara fara lujer
si de slaba ca o harpa
oricat ai trage-o de uger
tot nu curge, ca e stearpa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-07-01 17:32:22
         
 
  Vin si eu cu-o intrebare :
De-si iau hotii valijoara
Si-or pleca in lumea mare,
Cine ar mai mulge tara ?!
(Valeriu Cercel)

Nu ai tu grija, ramane... gena
Imprastiata pana la... Sena!:)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-07-01 17:23:33
         
 
  Vin si eu cu-o intrebare :
De-si iau hotii valijoara
Si-or pleca in lumea mare,
Cine ar mai mulge tara ?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-07-01 17:15:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE