FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Text cules de pe internet, nesemnat
Text postat de Luchi Tenenhaus
Stăteam în sala de așteptare pentru prima întâlnire programată la dentist când i-am văzut diploma atârnată pe perete. Citind numele, mi-am amintit deodată un băiat brunet, înalt si frumos cu același nume.
Fusesem colegi de liceu cu vreo 40 de ani în urmă și mă întrebam dacă putea sa fie același tip pentru care nutream o pasiune secretă. Când am intrat în cabinetul lui, am lepădat pe loc gândul acela.
Cheliosul cu trăsături brăzdate era mult prea bătrân ca să fi fost iubirea mea secretă... oare?
După ce s-a uitat la dinții mei mi-am făcut curaj si l-am întrebat dacă a făcut liceul la "Sf. Sava".
"Sigur că da, doamnă! Cum ați ghicit?" a răspuns, plin de mândrie.
"Când ați absolvit?", l-am întrebat.
"In 1973. De ce mă întrebați?"
"Ei bine, ai fost în clasa mea!", am exclamat.
Si atunci, cheliosul zbârcit m-a întrebat: "Ce materie ați predat?"




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Luchi
Marturisesc ca si eu am ras citind textul tau dar nu in hohte cum asi fi vrut ci pe infundate fiindca a rade cu gura pana la urechi cand anumite personalitati ale acestui site sunt suferide ar fi un afront.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-06-12 03:46:25
         
 
  Nu, că-mi e teamă c-o să te am pe conștiință!
De ce să crăpi și tu, doamne fere! Ești băiat tînăr și mai ai de făcut rapoarte, ca să avansezi în schemă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-11 23:36:15
         
 
  Domnule Peia, sa crape comunismul din Romania daca nu faceti o analiza pe text :)))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-11 23:34:48
         
 
  Dealtfel, și din informația cucoanei, dată doctorului, se vede că lucrurile-s aranjate ca să pice pe poantă:
"Ei bine, ai fost în clasa mea!"
De ce nu: "Ei bine, ai fost în clasa cu mine!", mult mai corect cu realitatea.
În acest context, întrebarea individului este aproape șoptită din culise, previzibilă. De-aia nici nu prea ai de ce rîde. Dacă guști umor ceva mai de calitate, rămîi impasibil. Altfel... rîzi ca Florică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-11 23:22:38
         
 
  Tu poți să rîzi de unul singur, Florică!
Poți chiar să te și gîdili ca să rîzi mai su spor, la orice glumă răsuflată.
Dar pentru gustul meu, faptul că aia a luat-o-n freză, este de rîs numai pentru cine crede că doctorul ăla ar fi identificat-o pe cucoană și i-ar fi întors-o în mod inteligent. Dar din povestire nu rezultă așa ceva, ci pare mai degrabă un aranjament al celui ce a scris chestia asta, crezînd că o să ne prăpădim de rîs. Am înțeles că nu e dl. Luchi, așa că nu are de ce să se simtă ofuscat. Ar fi putut, dacă tot s-a gîndit să ne înveselească, să apeleze la bancuri mult mai spectaculoase și inteligente. În sensul ăsta am comentat jos, nu că aș fi fost un prostălău,- cum i-ar fi plăcut lu' Florică - care (inevitabil!) se prinde și el de-o poantă după ce rîde toată asistența!
Mai gîdilă-te o dată, Florică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-11 23:10:10
         
 
  Domnule Luchi Tenenhaus, am savurat textul si m-a amuzat poanta, dar, fara suparare, cel mai mult m-a amuzat comentariul domnului Peia. A fost delicios :)), recunoasteti!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-11 22:42:22
         
 
  Ioane, mi s-a părut un bănculeț simpatic, care merita popularizarea.

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2010-06-11 22:29:45
         
 
  Și care-i faza?  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-11 22:26:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE