FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Kalașnibocul
Text postat de Alex Popescu
Pamflet

Robot umanoid. Rece și detașat. Pare făcut din bucăți care imită rotunjimile cărnii. Asamblat cu șuruburi cap zenc. Fără emoții fără sentimente. Mers mecanic, programat. Teleghidat și teleghidabil. Fiabilitate crescută. Funcționează în orice condiții: aer, apă, nisp, televiziune, șocuri, căderi de la înălțimi, cădere în cap, guvern, coasă.

Sacadat și clănțănitor, scuipă cuvintele pe care le are în încărcătorul automat.Cu mare viteză Și nu poate fi oprit în nici un fel Are costuri mici de întreținere și este ideal pentru războiul de gherilă. În general cu persoane fără apărare. Este prevăzut cu trăgaci. Pe care apasă doar persoane îndrituite. Este perfect în iresponsabilitate.

Îndeplinește fără recul orice misiune. Face carieră oriunde. Nu are principii. Doar comenzi. Dacă hotărârea de a participa direct la devenirea comunistă a patriei dă greș trece la devenirea capitalistă a acesteia. Sau altă orientare sau alt stăpân. Formare de bază: păscutul gâștelor. Dominat psihic de gâscanul șef. Intelectual nu se pune.

La maturitate, toate piulițele ruginesc. Nu poate fi demontat ori reparat. Nu are percepția contrariilor. Nu deosebește teza de antiteză. Le consideră interșanjabile, conform softului din dotare. Plata și neplata, creșterea și tăierea salariilor și pensiilor sunt concepte identice. Și congruente.

Dă legi și ordonanțe. De exemplu legea celor patru scutece. Pentru eficiență se recomandă utilizarea pe ambele fețe. Se taie astfel două și rămân două. Decât niciunul mai târziu, bune și două acum. Mai ales că, prin exerciții, bebelușii, dacă sunt ținuți mai multe ore deasupra oliței, într-un final, fac ce trebuie, conștient sau nu. Pempersul de aur va stimula utilizarea parcimonioasă a prețioaselor dispozitive absorbante.

Un alt exemplu, legea pensionarilor, numită și legea black-bocsescu, pune economia în mișcare. Studiul de impact relevă necesitatea împăduririlor. Pentru că vor fi tăiați copaci din care se va obține cherestea pentru producția de copârșeie care va crește cu 15%. Componenta black va stimula fabricația de pânză neagră. Apoi săpatul gropilor și toate cele lumești întru pomenirea a 15% dintre pensionari vor conduce la creșterea PIB-ului cu 0,001%.

Nu are prejudecata timpului și a promisiunii. Catifelac prin vocație, are simțul asumării iresponsabilității.

Vise: pantofi cu cilindri hidraulici. Să poată ajunge singur să lustruiască dosul celui care are dreptul de apăsare pe trăgaciul din dotare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  hint


Legenda spune că Tereza
Ce-mpărățea și pe Ardeal
(Citește-i dragă anamneza)
Cam necheza pentru un cal!

(Alex Popescu)




am observat c-alergi, maestre,
de colo-colo: un trăpaș.
se leagă. cred că nu-i poveste.
mi-am amintit c-o apucași.


...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-14 00:02:40
         
 
  Legenda spune că Tereza
Ce-mpărățea și pe Ardeal
(Citește-i dragă anamneza)
Cam necheza pentru un cal!

(Alex Popescu)


(ehe, ce vremuri)

azi, dacă vrei muierii, frate,
să-i faci un bine similar,
ești refuzat cu demnitate:
- jos labele, nu fi măgar...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 23:42:41
         
 
  Consecvență

“n-am inteles mai nimic”
“eu gandeam ca daca dezvolt tema doamnei cu pricina”

De-aceea eu nu dau cu parul
Că tu, băiat de București,
Dacă nu-ți iese inventarul
O tot întorci ca la…Ploiești!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-13 23:12:51
         
 
  Alex, eu gandeam ca daca dezvolt tema doamnei cu pricina (de care tu, in superba ta naivitate, iti imaginezi ca n-am auzit) exista riscul sa-mi alunece piciorul si sa dau in altea alea (nonecoliterare).

in fine, o sa ma straduiesc... tu ai vrut-o.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 22:45:06
         
 
  Hint

Legenda spune că Tereza
Ce-mpărățea și pe Ardeal
(Citește-i dragă anamneza)
Cam necheza pentru un cal!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-13 22:36:09
         
 
  "mă-ntreb așa, privindu-ți freza" - Alex Popescu

nu-i freză aia. o confunzi.
(eu am un scripete model,
ridic-o sută cin'șpe pfunzi).
în poză-i strungul carusel.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 21:52:15
         
 
  maestre Alex Popescu, apreciez in mod deosebit amplul studiu introductiv care precede (ptiu) aceasta magnifica epigrama (din care sincer, n-am inteles mai nimic), desi cred ca era necesara si o postfata, o legenda, o bibliografie, si un epitaf.

o sa raspund - cu mare placere - indata ce-o sa ma viziteze muza, in clipa asta un pic intristata de infrangerea alor mei in fata Ghanei.

CU soon.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 20:02:23
         
 
  « Poseidon iubi Medusa,
și mândra-i dărui un cal.
mai lasă-l, frate... încă nu s-a
iertat păcatul. și-i penal.”

Radu Ștefănescu


Psihanalitică sau când, auzind de « Pegas », gândul te duce la « cal, păcat și penal ».

Când scrii ce scrii mai sus amice
Mă-ntreb așa, privindu-ți freza :
Oi fi-ncarnarea, cum s-ar zice,
A damei ce-și spunea...Tereza?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-13 18:48:20
         
 
  versiunea e cam horror. Medusa era dama bine, eu nu i-as fi taiat capul. oricum, nu din prima.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 13:51:46
         
 
  Poate te stimulează Ada? Că eu escussez-moi îs vorba lu' Shakespeare, straight!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 13:30:58
         
 
  Văd că trebuie să-i desenez: Meduza, fiică a lui Poseidon lalolaltă cu alte gorgone, născute din Ocheanos fu descăpățînată de Perseu. Capul ajunse armă de împietrit curioșii, trupul căzu-n valuri și din el răsări o cabalină aeropurtată ce zbură în Parnas; probabil ai vizionat mostre hollywoodiene a poveștii, dar Al. Mitru are această variantă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 13:28:49
         
 
  dar daca vrei scriu una si cu Perseu. rimeaza acceptbil cu "teleleu", "derbedeu", oho, si inca... desi nu ma prea stimulezi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 13:25:49
         
 
  Ba da. Scriam in acelasi timp. Doar ca eu vorbeam de Poseidon si Medusa. Cine i-a taiat beregata doamnei nu e relevant...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 13:10:40
         
 
  ai astigmatism? n-o vezi mai jos?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 12:57:14
         
 
  In afara informatiei despre Pegas, care vad ca tot nu vine, tot ce-mi spui e anost. nici macar un autodafe in piata publica nu m-ar impresiona prea tare, cu atat mai putin a 8-a retragere de la tapae. de ce nu scrii ceva?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 12:54:56
         
 
  PS Na, că trabă să-ți corijez și cultura generală:din cîte îmi aduc aminte(au trecut vreo 4 decenii de cînd am lecturat volumul amintit)Pegasul se născu din trupul Meduzei, mezina gorgonă descăpățînată de eroul Perseu, un soi de Terminator antic; țeasta cu rînjetul care pietrifica pe oricare se zgîia la ea, ajunse ca emblemă pe scutul bărbătoasei Palas-Athena.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 12:47:29
         
 
  Iar tot onest îți comunic că toată comedia(cu sau fără erori) ce o joci prin lavră mă plictisește...așa că n-o fi mare bai dac-oi spune farewell saitului; pînă cînd mă vei scoate definitiv de aici, ți-oi mai ciurui posteriorul cu vreo cîteva săgeți...o meriți pentru "obectivitatea" calpă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 12:43:01
         
 
  nu mi-ai raspuns. ce scrie de Pegas? cat despre lecturi, ia-o mai usor...am acasa colectia completa a gazetei sporturilor. mai e ceva: "Stefanache" e dragut, imi place. mi s-a parut onest sa afli asta. in fine, iti voi invalida toate comentariile in care continui, patologic de-a dreptul, tema Shakespeare. cu sau fara variatiuni. nu te-ai plictisit?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 12:36:14
         
 
  er:imagina  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 12:21:48
         
 
  Ștefanache, faptul că ai lacune în lecturile esențiale e scuzabil; faptul că-mi răzui toate comentariile care te-ating în orgoliu e o porcărie...dacă persiști cu cenzurarea la modul acesta lipsit de orice spirit vei rămîne cu adele, vasilicile și toate bibilicile nevropate, cu buricii și mocanii eco-euro-exaltați în zdrăngănitul cobzei dăulate a comentariilor laudative...orice îmi puteam imaginea despre devenirea ta europeică numai postura asta penibilă ba!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 12:21:18
         
 
  de Pegas ce scrie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 11:42:58
         
 
  pai si ce scrie acolo? ca eu am uitat-o acasa...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 11:41:36
         
 
  Legendele Olimpului - Volumul 2 - Eroii - PERSEU Alexandru Mitru
Editura Ion Creangă 1983
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 11:06:50
         
 
  detaliaza. usurel, in proza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 10:50:15
         
 
  Unde ești Alexandru Mitru?
"Poseidon iubi Medusa,
și mândra-i dărui un cal."
( Radu Ștefănescu)

Împins de zor ai siluit
(nu că ar fi vreo mare dramă)
Și personajele din mit
Și cincinalu-n epigramă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-11 10:23:17
         
 
  La ce mi-ar folosi carnetul?
Pegasul se conduce cu talent.

(Alex Popescu)


Poseidon iubi Medusa,
și mândra-i dărui un cal.
mai lasă-l, frate... încă nu s-a
iertat păcatul. și-i penal.



...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 09:02:59
         
 
  La ce mi-ar folosi carnetul?

Pegasul dragă de nu știi
(Și n-o spun iată vehement)
Nu se conduce cu hârtii
Ci pur și simplu cu...talent!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-11 07:10:52
         
 
  Dreptate pare că aveți
Atât că muza cea culantă
Transportă droaia de poeți
Nu-n tren. Ci cu o basculantă!

(Alex Popescu)



așa e. remarcabil flerul
matale, Alex. dar, discret,
îți spun: doar unul e șoferul.
deh, dac-ai fi avut carnet...



...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 07:02:15
         
 
  Cu logica-ți de-acum știută
Acuza ta mă lasă rece
Chiar îmbătat sută la sută
Mie, odată, tot îmi trece.

(Alex Popescu)


gândești corect! să fii pe fază.
(te sfătuiesc, că sunt un domn):
când rațiunea-ți doarme, trează,
talentul vine, cert, în somn.



...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 06:42:29
         
 
  Iluzie
„așa-i, în trenul cu poeți”

Dreptate pare că aveți
Atât că muza cea culantă
Transportă droaia de poeți
Nu-n tren. Ci cu o basculantă!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-11 06:39:02
         
 
  "ești contabil și pasager... în poezie" (Alex Popescu).



așa-i, în trenul cu poeți,
alerg cu muza, navetista.
ne giugiulim. (tu, din boscheți,
frumos, faci semne cu batista).


...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-11 06:25:56
         
 
  "în iamb contabilu-i expert,
chitanța-i scrisă de poeți.
în lume doar un lucru-i cert:
eu beat, sunt treaz, tu treaz, te-mbeți."

Radu Ștefănescu

Chiar dacă ultimul vers este lung cât o zi de post, chiar dacă scrierea chitanței (unei chitanțe) de către poeți scapă logicii, nu pot să nu remarc sonoritatea deosebită a catrenului și jocul inteligent de cuvinte din ultimul vers.

Câteva replici

„eu beat, sunt treaz, tu treaz, te-mbeți”

Diferență

Cu logica-ți de-acum știută
Acuza ta mă lasă rece
Chiar îmbătat sută la sută
Mie, odată, tot îmi trece.

Calități

În logică nu ești solvabil
Dar ai talent precum știe:
În epigramă ești contabil
Și pasager…. în poezie.

Talent
„ultimul tău vers are 2 silabe mai puțin”

Talentul tău, de pus în ramă,
În logici, zău, e intruvabil
De-l aplicăm la epigramă
E de expert: expert contabil!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-11 03:29:00
         
 
  Iar eu te rog să nu faci cu mine ca și cu altul, că nu ține.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 21:51:30
         
 
  rectific: domnule Peia, va rog sa va calmati.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-10 21:26:30
         
 
  "în timp ce tu te-ncuri"  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 21:18:11
         
 
  Auzi, băi nenică,
Poți să-mi spui și mie de ce te porți ca un ... ?
Poți pune în locul punctelor de suspensie tot ce dorești.
Ți s-a urcat șefia la cap?
Ai început să faci anafoare, ca să ne arăți cît de șmeker ești?
Uite care-i treaba: pe mine mă doare-n cutare loc de faptul că mai mă bîțîi pe aici au ba! De cîte ori mi s-a pus de-a curmezișul fasoanele lui ics sau igrec, am tulit-o rapid.
Așa că dacă-mi mai dai cu feleștocul pe un singur comentariu scris de mine, în timp ce tu încuri, fără resteu, pe izlaz, iute-iute mă duc de unde-am venit. Să rămîi TU și ciracii care te pupă-n păstrăvărie!
Punct.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 21:17:10
         
 
  Peia, sezi bland.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-10 20:50:13
         
 
  Piruete specifice!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 20:10:36
         
 
  Domnule Peia, faptul ca imi asum in mod responsabil ceea ce scriu si semnez cu numele de user Andrei Florian poate fi certificat de mai multi useri. I-as enumera doar pe cativa dintre ei: Ioana Barac Grigore, Sabina Datcu, Anda Andries, ecsintescu virtual, Radu Stefanescu, Ion Corbu... si mai sunt si altii. Cu unii am vorbit la telefon iar cu altii m-am si vazut. Sunt o persoana care socializeaza usor si nu cred ca vreunul poate sa spuna si altceva decat am declarat eu despre mine. Faptul ca dumneavoastra aveti un soi de delir care ma plaseaza in sfera serviciilor de informatii ma maguleste si ma amuza in acelasi timp. Cu alte cuvinte, aberati si va pot dovedi ca este asa cum spun. Orice cititor cu exercitiu stie ca langa o aberatie noatabila nu poti pune o alta afirmatie care sa fie si credibila. Puteti dovedi sau sa veniti cu argumente care sa va sprijine afirmatiile belicoase? NU! Dar pentru ca imi sunteti simpatic, va iert. Aberati mai departe, va rog! Sunteti comic, in felul dumneavoastra, si nu doresc sa va tubur numarul de circ.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 20:06:48
         
 
  "eu beat, sunt treaz," (Ștefănescu)

Ei aș! S-o spui lui mutu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 19:41:24
         
 
  Din textul tău, anemic și confuz
N-am înțeles decât că, iată,
Ai alergii la apă plată!
„Foamea” de whisky ți-e în uz?

(Alex Popescu)




Alex, prietene,

ultimul tău vers are 2 silabe mai puțin și trage de-un picior.
n-ar conta. a persevera e aproape uman. și timp e destul.
(în timp ce a bea te apropie de Dumnezeu).
dar ai facut o greșeală de neiertat: eu nu beau whisky ever.

corectez cu maximă politețe:


în iamb contabilu-i expert,
chitanța-i scrisă de poeți.
în lume doar un lucru-i cert:
eu beat, sunt treaz, tu treaz, te-mbeți.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-10 19:33:18
         
 
  "...si nu gasesc nimic deosebit in faptul ca atat dumneavoastra cat si presedintii de asociatii de locatari sa va gasiti in admiratie sub acest text." (A. Florian, sau sosia lui)
“Domnule Peia, eu nu imi fac dusmani din cei cu opinii diferite de ale mele.” (Același, să trăiți!)

Dragă domnule maior,
Chiar dacă nu am cine știe ce afinități cu președinții de bloc la care faci bășcălioasă aluzie - întrucît locuiesc la casă - ei bine, fie și în această ipotetică punere în comun a gusturilor mele discutabile și, desigur, submediocre, cu acei domni președinți, mare problemă nu ar fi, căci acestea nu pot cășuna nimănui, nici un rău. Problema, însă, iote că se pune altfel, în ceea ce te privește: tu ești admiratorul, servul și ideologul zelos al partidului care tocmai se află în fruntea bucatelor și al cărui mentor genial este Președintele tău, care tocmai face pe jupînul românicii. Prin urmare, spre deosebire de mine și asociațiile fantomă ale blocurilor în care-mi găsesc împlinite idealurile, tu, aflîndu-te în barca puterii, ne cășuni un foarte mare rău, în calitate de ideolog de ser/viciu. Astfel că eu nu am cum să fiu în întrecere de idei cu tine, întrucît orice dispută de acest gen s-ar desfășura pe un teren neutru și cu arme egale. Cu tine, însă, nu pot fi decît într-o stare conflictuală perpetuă, întrucît ciracii pe care-i aperi și în slujbulița cărora te afli ne pun viața în pericol celor jdemilioane de fraieri care sunt jupuiți de hămesenia voastră și aduși în sapă de lemn de tîmpenia voastră colectivă. Aci vorbim de o luptă care, de partea noastră este legitimă, purtată cu modestele mijloace avute la îndemînă, iar de partea ta, a voastră, perversă și mișelnică, întrucît aveți la îndemînă toate mijloacele coercitive ale puterii, care vă înlesnesc pornirea de a vă face de cap. Cum se și vede cu ochiul liber. Ați pus gheara pe România și vă doare-n papuci de viața noastră.
Eu știu care e rolul tău și al altor cîtorva pe aici, chiar dacă unora le poate părea exagerat ceea ce spun, așa că eforturile tale asidue de a mă aburi cu opturile-ți propagandistice mă fac să rîd, pur și mov!

PS: Dacă ați fi un ziarist cinstit, așa precum pretindeți, stimate dom' maior, ați lua la puricat toata șleahta de profitori care au transformat țara într-o regie personală, și nu ați inventa mici și chioambe cacealmale, pentru a arunca praf în ochii mulțimii.
Se pare că vă credeți eterni.
Nimeni nu e etern și, cine știe, poate veți afla destul de curînd acest trist adevăr!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 19:25:39
         
 
  Domnule Alex Popescu, revin cu un ultim comentariu, incercand sa imi spal bocancii, si va asigur ca nu exista nimic din ceea ce banuiti despre mine. N-am dorit sa spun nimic altceva decat ca un pamflet trebuie sustinut si altfel decat cu pantofi echipati cu cilindri hidraulici.
Altfel, faptul ca universitatea amintita a batut palma cu o anume parte a spectrului politic, oferindu-si serviciile, aste cunoscut publicului cititor de presa si justifica vehementa cu care amendati doar cealalta parte. Atat si nimic mai mult
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 16:48:38
         
 
  Distinse coleg,

Dacă sunteți capabil să faceți o discuție pe text mă veți putea avea partener. Că e prost scris, că nu este valoros, etc. sau dimpotrivă. Ori dacă am încălcat vreo normă legală sau morală dați-mă în judecată sau trecți la măsurile și mai radicale pe care le practicați. Eu mizez pe o presă etică. Domnia voastră mergeți prea departe. Intrați cu bocancii nespălați în alte spații. Este excesiv, este prea mult, este neprofesionist și nu este presă ce încercați să faceți aici. Aștept scuze din partea domniei voastre. Dacă nu, vă voi ignora.

Scrieți un pamflet despre mine, faceți-mi dosare etc. Dar vă rog să nu uitați că nimic din ce este făcut cu constrângere nu rezistă. Și reamintiți-vă cuvintele lui Postelnicu!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 16:34:01
         
 
  Daca nu il cunoasteti vi-l prezint eu :

Vezi mai multe video din Vedete
Senatorul obtinut titlul de profesor universitar la universitatea amintita
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 16:32:18
         
 
  Domnule Alex Popescu, :), eu nu fac dosare, si nici nu amenint. Nu am facut un secret din faptul ca lucrez in presa, iar o presa buna este o presa informata, nu? Sunt obisnuit sa asociez, date, nume, fapte si sa fac conexiuni intre ele. Il cunoasteti pe Dan Radu Rusanu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 16:22:58
         
 
  PS. Probabil că pamflesarele presupun documentare. Pamfletul meu nu a necesitzt niciun fel de documentare. Pur și simplu inspirația a venit din crunta realitate imediată.  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 16:13:56
         
 
  Jos, domnule Florian. Jos. Extrem de jos este off topicul domniei voastre. Ați trecut, se pare, la proceduri. Intelectualii răspund ideilor cu idei.

Subtil încercați să diostrageți atenția de la fondul subiectului din pamfletul de mai sus.

Am devenit așa periculos încât a trebuit să mă atenționați?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 16:09:48
         
 
  Răspuns unui subtil semnal amenințător

Numitul Florian întreabă
Cu tâlc despre un tip pe nume Voicu
Răspund: cu ofițerii nu am treabă.
De mi-ați făcut dosar rămâneți voi cu!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 16:02:10
         
 
  Distinsului coleg Radu Ștefănescu și papilelor sale (ușor nehotărăte?)

Din textul tău, anemic și confuz
N-am înțeles decât că, iată,
Ai alergii la apă plată!
„Foamea” de whisky ți-e în uz?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 15:49:19
         
 
  OffTopoic.
Domnule Alex Popescu, aveti idee daca numitul Catalin Voicu a fost profesor la catedra de drept a universitatii Spiru Haret? Vreau sa scriu un pamflet despre ”cine sunt cei care ne educa copiii” As dori sa scriu cate ceva si despre colegii domniei sale dar imi lipsesc datele necesare pentru a scrie un pamfletel aidoma cu al dumneavoastra.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 15:36:03
         
 
  epigramistului Alex Popescu:

ești savuros ca apa plată,
(citindu-te, mă ia cu frig).
dar foamea-i foame: Alex, tată,
răman fidel lui A. Covrig.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-10 15:21:21
         
 
  Corect. La obiect. Pe text. Sintetic. Dacă înțelegeați și ceva din text sigur nu ați fi scris "capodopera cu privire la dosul politicienilor." Însă fiecare pricepe după posibilități, interese și istoric. Adică rezonant. Adică cu ceea ce intră în rezonanța.

 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:59:33
         
 
  Dar cum nu cred ca ajungem la un consens pe aceasta tema, si cum nu doresc sa deschid altele, consider ca este oportun sa ma opresc aici si sa-i las pe catifelacii prin vocație sa va gratuleze capodopera cu privire la dosul politicienilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 14:46:19
         
 
  Alăturare, văd că nici acest lucru nu l-ați înțeles, era menită să arate valoarea de adevăr a afirmației domniei voastre. Logica deductivă spune că dacă există un singur exemplu care contrazice o afirmație aceasta este falsă, oricât de multe exemple ar confirma-o.  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:45:26
         
 
  Zdrobitor argumentul. Profundă referință bibliografică. Inuiesc următoarele citări dar nu le fac publice. Mediul proxim este, de cele mai multe ori, relevant. Mai trebuie sa apara cineva care sa spuna cum a auzit că le ofer cate un milion celor care susțin acest text!

Lectură plăcută din autorul pe care îl citați și pe care, dacă nu l-aș detesta oricum l-aș ignora. La mai mare.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:42:01
         
 
  ”Acum vorbesc ca sa intelegeti dumneavoastra” citat din Catalin Voicu
”Opiniile, daca nu sunt asumate in nume propriu, nu fac doi lei” citat din mine.
Va rog sa retineti ”Opiniile”
Altfel, alaturarea dintre Perpessicius, Ion Barbu si Alex Popescu a fost foarte amuzanta. Ma bucur ca macar aveti umor, fie el si involuntar.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 14:33:18
         
 
  Apoftegmă, Ion Barbu  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:27:36
         
 
  PS. Eminesciana și multe alte volume semnate de către Perpessicius, volumele lui Ion barbu și multe altele nefiind "asumate in nume propriu, nu fac doi lei"

Apftegmă integrabilă perfect în spațiul ilogicii.

Acest text ca și toate textele semnate de mine nu sunt scrise de mine. De fapt nici nu sunt scrise.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:22:13
         
 
  Unui distins coleg care crede că important este nu ce spune ci cine spune

Chiar și-n logica lu’ Pește
Ce spui, simplu și egal
Și de Gâgă ne vorbește
Dar mai mult de…papagal!

Sosia lu sosia lu etc.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 14:14:02
         
 
  Domnule Alex Popescu, ati inteles complet gresit, desi nu ma mira. De la textul domnului Cristescu pana la pamfletelul dumneavoastra este cale lunga. Opiniile, daca nu sunt asumate in nume propriu, nu fac doi lei. Altfel spus, atat timp cat semnati cu numele de clona un text de atitudine sau opinie, cum doriti sa-i spuneti dumneavoastra, nu puteti sa pretindeti ca sunteti originalul, adica adevaratul Emanuel Cristescu, clona si el la randul lui :). E ca si cum as considera ca un text semnat de un anume Gâgă ar fi scris de insusi Gâgă.
Ctrenele, insa, sunt bunicele, cu conditia sa fie ale dumneavoastra, lucru de care ma indoiesc :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 14:03:41
         
 
  Două catrene amicale adresate unui distins coleg care crede că doar citându-mă mă și valorizează.

Corect și iute m-ai citat.
Pasaje extra ai ales
Și astfel, tu ne-ai informat
Cum că …nimic n-ai înțeles!

Ca să-nțelegi, ca să diseci
Ți-ar trebui, zău, maiestate
Vreo două trei biblioteci,
Mult timp și o….eternitate!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-10 13:50:29
         
 
  D'apoi înalte starețe Manuil dacă-ți făcuși și preasfinția-ta sosie să cheamă că'i jele mare pîn țărișoară..numa' că-n lavră prepuiesc că nu-i nimerit să bagi bîta-n viesparu' narmaziu fincă iote ce bărzăuni și patimi stîrnești!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-10 13:32:38
         
 
  Domnule Alex Popescu, vreau sa va spun ca ”Dreptul la exprimare este una, creativitatea, experimentalismul, chiar și „revoltismul” ori negativismul și altele asemenea sunt altceva însă infantilismul și „facilitismul” ori „nonvalorismul” chiar dacă, în virtutea dreptului la exprimare, pot apărea pe Europeea, nu trebuie încurajate”. Mai pe scurt, ”„Scrisul publicat” te poate plasa în sublim sau ridicol”. In incheiere as adauga ca ”ecomaculatura nu poate avea justificare decât „ca drept la exprimare”
Domnule Peia, eu nu imi fac dusmani din cei cu opinii diferite de ale mele. Ar fi o idiotenie, si va sfatuiesc si pe dumneavoastra sa nu ma considerati a fi un dusman, pentru ca nu sunt. Va inteleg resentimentele dar nu va inteleg prejudecatile. Este normal ca persoanele cu pasiuni si afinitati comune sa se adune, in mare masura sa se confunde, si nu gasesc nimic deosebit in faptul ca atat dumneavoastra cat si presedintii de asociatii de locatari sa va gasiti in admiratie sub acest text.
Fragmentele plasate intre ghilimele nu imi apartin si le puteti gasi in prima pagina a acestui site. Acestea apartin domnului Emanuel Cristescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-10 13:18:42
         
 
  "textul care-o susține cam ușurel" - aici subscriu.

altfel, bine slefuit, cu staif, onorabil si bine intentionat.

umor - politehnic. suras - roti dintate. bretele si grinzi cu zabrele.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-10 12:52:11
         
 
  Nu am facut un secret. Este de notorietate.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-10 12:48:32
         
 
  Adică, am înțeles eu bine sau Alex Popescu e Em. Cristescu?
Hm!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 12:41:30
         
 
  Ucigător!
Florică trebui că a intrat în alertă maximă.
Încă un dușman de clasă al ornitorincilor își face apariția pe aici. Nasol!
Cu ce să vină împotrivă?
Cu sosia lu' Boc: pistolul Carpați, foc cu foc, care face: boc, și-a stat!

Super-pamflet!
Mînă sigură - conținut spumos!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-10 12:39:39
         
 
  capul zenc este capul unui șurub realizat sub formă conică, astfel încât suprafața exterioară a capului șurubului se află în același plan cu suprafața piesei îmbinate. Dă o oarecare perfecțiune îmbinării.

catifelac- învenția lingvistică îmi aparține. Am mai utilzat-o pe site. Sugerează limba catifelată a yesman-ilor adică a "intelectonilor" (intelectuali cameleonici).

În privința valorizării, respect orice opinie. Ca orice pamflet se vrea a fi un text de atitudine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-10 12:35:12
         
 
  Intenția pamfletistică e meritorie, textul care-o susține cam ușurel; personajul ar trebui "ciocănit" mai bine, ca să priceapă toți chibiții oranj că pușcoacea se poate b(l)oca și exploda în nas.
(mi-am notat cîteva inadvertențe "zenc"? adică butoi de tăbăcire și "catifelac"? e o invenție lingvistică incomprehensibilă pt mine)
Acestea fiind notate las loc suporterilor portocalii să-și lanseze mitraliile!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-10 11:54:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE