FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de CT Popescu
Am ieºit din umbrã ºi vorbesc (cã-mi place sã m-ascult),
ªi vorbe multe se rostogolesc (cãci a trecut prea mult).
Spun chiar prea multe, fãrã sã gândesc (un nefiresc tumult),
In tot ºi-n toate vreau sã dovedesc (chiar dac-am sã insult!).

Mã uit spre tine, care mã asculþi (ºi cât de mult îmi place !),
Te vãd pe tine ºi prin tine, mulþi (oh, cât de bine-mi face !).
Sã fiþi cu toþii, tot ca mine... culþi (ºi gura nu-mi mai tace),
ªi-aþi face bine sã nu fiþi desculþi (cãci sãrãcia îmi displace).

Chiar de-ntâlnesc pe unul, mai de soi (cã-n lume nu eºti singur),
El nu conteazã niciodatã pentru noi (vezi bine-i doar un gur),
Eu sunt stãpân aici, chiar peste voi ! (al meu e acest fagur !),
ªi vreau sã fiþi de-a pururea, doar oi ! (eu sunt al vost augur !).

Iar de se-ntâmplã sã-ndrãzniþi (cã-aici am vrut sã-ajung),
Sã vreþi sã mai cârtiþi (cum se întâmplã, uneori, la vulg),
Este chiar bine ca sã ºtiþi (chiar de-i luminã, chiar de e amurg),
Pe ãst tãrâm voi nu veþi fi primiþi (ºi veþi risca chiar sã v-alung).


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Poetul cauta un delir liric pe care nu-l gaseste decat in imaginatia cotidiana , totul fiind a exteririzare de impresii create la inspiratia trecatorilor mediocrii: in acest sens curge si dinamica poeziei, ce se scufunda intr-o mistica a retoricii ce ramane fara un raspuns clar, caci poezia se termina exact unde inecepe sa prinda un sens de legatura intre sine si exteriorul ce reuseste totusi sa-si atinga scopul adica sa se personifice in subconstientul autorului dandu-i un caracter antropomorf ce poate intr-o alta situatie sa-r continua luandu-l prin surprindere si traind o emotie etica...  
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-01-29 15:12:34
         
 
  Curat ,, parazitii"
In rest i-ai cam prins in hora...Ct Popescu..super..au crezut cand ai aparut pe site ca esti ..fiara.. in persoana..adicalea C T Popescu in persoana...
oau..
de abia astept sa scrii manele iti dai seama ce-o sa iasa...
Nu stiu unde este Joe King sa te comenteze ....
crede-ma e un artist...
Mama Doamne...yes ..continua..crap de ras..
Te votez...sa mor de nu...
Posteaza si pe ,, Agonia" e colo sa un popa tare poet sa vezi ce te-o afurisi ..hi hi..
PS. Maestre King arata-te !!!..S.O.S
replay....
textul e sarit rau de tot ....
zau ca e o tampenie hip hop da imi place ca le-ai dat foc ....
Oau....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-28 01:38:43
         
 
  Atropoooooo, tu chiar cã ai mâncat mãtrãgunã, eu recunosc cã-s beat dar nici voi nu sunteþi fresh, hâc...Ospãtar, înc-un rând, (aberant)!  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-27 22:36:13
         
 
  Alineeeeeeee!!! Fi-ti-ar viata ta cea schimbatoare de nume ca Dodu caii, unul hais si altul cea mai cea poezie e, mai, baiatule, n-ai habar la lucuri ascunse printre rimele alea cum le zici tu, textul e mult mai mult decat ce pare, asa sa stii, ca io cand zic ceva apoi asa este, ca n-oi sti io sa scriu dar macar simt ca am fler cand un text e supercalifragilistic expirat e comentariul tau, ia, valea si ia-ti si blamarile cu tine ca aici a fost lume serioasa si cand iti zic doi ca esti beat, sa te duci si sa te culci, auzi, sa te culci! Cu cine vrei tu, ca nu ma intereseaza! AM ZIS!!!!!!!!!!!!  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-27 22:29:41
         
 
  Sã mor eu dacã site-ul ãsta n-a luat-o razna! Ce naiba vedeþi voi superbestial la un text valoros doar la ºcoala generalã din Cuca Mãcãii, clasele I-IV? Rima din strofa a 3-a este absolut halucinantã:"singur, gur, fagur, augur", iar cea din ultima strofã e apocalipticã:"lumea, prostimea, isteþimea, pulimea". Textul e o provocare agramatã la comentarii ºi nu la conversaþie. Sinteza lui stã într-un singur vers: "Spun chiar prea multe, fãrã sã gândesc". Nu vreau sã polemizez aiurea, dar vãd cã somnul raþiunii naºte monºtri. Dacã asta e arta conversaþiei atunci trebuie sã tãcem cu toþii preþ de cel puþin un mileniu pentru a reinventa, nebatjocorite, cuvintele.  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-27 22:00:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Liviu,

Abia acum mai vii de-acasã...
ªi ai ºi mai multã dreptate, pentru cã tot ceea ce fac eu este realizat pe multiple planuri. Imi place cum gândeºti. O faci chiar foarte bine.

Oare accepþi sã discutãm despre asta ?
Bunãoarã, la ce te-ai gândit tu ?
Pentru cã ceea ce am scris eu vizeazã ºi altceva mult mai departe !
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 16:12:32
         
 
  "Oare asta vrei tu sã spui ?"

Nu, nu asta voiam sã spun, voiam doar sã atrag atenþia cã textul postat de tine ar putea fi altceva (în substanþa lui) decat ceea ce pare a fi la o primã lecturã.
Poate m-am înºelat, poate nu...
Oricum (ºi aici mã repet - circumspect cum sunt), mai rumeg ideea înainte de a mã pronunþa - dacã o voi face vreodatã.




 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-27 16:04:52
         
 
  Horia,

Da, ai dreptate. Am sã mã mai gândesc.
Problema este cã dacã aº fi pus varianta ta, lucrurile mergeau înspre individual, ori eu am vrut sã fie cât mai general.

Oricum îþi mulþumesc.
Cu stimã.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 16:03:43
         
 
  Lui Sorin,

Îþi mulþumesc.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 15:59:12
         
 
  Lui Marian Badea,

Imi placi ºi mai mult !
Dar tu ºtiai asta, ºmechere.
Pa.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 15:54:25
         
 
  Carmen,

Te admir pentru profunzime. Bravo ! Ai valoare.

PS. Sã nu þi-o iei în cap.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 15:53:11
         
 
  Lui Liviu Bordaº,

Nici nu ºtii câtã dreptate ai. Dar la ce îþi mai foloseºte ? Vezi bine, ceea ce spui tu, nici nu este luat în seamã.

Chiar vin ºi te întreb: dacã ºtii, are vreo importanþã ? Pe celelalte site-uri am avut aceeaºi problemã, cã nu, cã nu , cã nu... Pânã la urmã mã întrebam ca prostu': nenicã, ce e mai importantã, valoarea sau evidenþa ?

Vezi bine, nu-þi fac nici un rãu. Caut numai sã mã afirm pe mai multe planuri. ªi ? Unde greºesc ? Încearcã ºi tu. Vei vedea cã senzaþia este completã. Chiar aº fi încântat sã te vãd ºi sã mã pui pe gânduri. Pentru cã numai viaþa realã ne inspirã ca lumea.

Iar dacã eºti sociolog, psiholog, profesor, matematician ºi inginer, nu poþi fi poet ? Oare asta vrei tu sã spui ?

Cu curiozitate,
Cicibebe
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 15:51:22
         
 
  Excelent text, domnule CT Popescu, EX-CE-LENT!!!Pot sa-ti dau o stea? Sau, mai bine ma abtin, dar insist: EXCELENT TEXT !!!!!

Semneaza
...ulica din prostime
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-27 14:23:20
         
 
  Am publicat aici ºi chiar am sã revin (cãci nu mã liniºtesc deplin),
Ajung sã cred cã iatã, existã un destin (aceastã „artã” merge ca un motor în plin),
Iar „arta conversaþiei” privitã calm ºi fin (cã este agãþatã chiar pe un pisc alplin)
Devine pentru unii, un lung ºi crunt festin (iar un pãtrat aievea s-a transformat în clin !).
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-27 13:33:28
         
 
  Sorine,
Eºti un DOMN !

ªi sã ºtii cã nu te perii, cã nu-mi stã în caracter. M-ai cucerit. Ai "doxã", domnule. Bravo !

ªi, ca sã revin. Incearcã sã mã înþelegi. Ceea ce fac nu este gândit cu rãutate. Nu am nimic nici cu tine ºi nici cu altcineva de aici. Vã iubesc pe toþi.

Numai cã, vezi tu, fiecare pricepe unele versuri ºi deci reacþioneazã, cum spune un erou al romanului meu "Cum i-e faþa, aºa i-e viaþa !", dupã experienþa lui de viaþã.

Poate cã eu am o viaþã urâtã. Dar, ce, nu se vede cã dacã pe unii i-a învãþat viaþa asta mizerabilã sã tacã, pe mine m-a învãþat, tot sã protestez. ªi nimic nu mã întoarce din drumul meu, decât numai vorba bunã.

Ai interpretat greºit energia unui luptãtor care îºi respectã semenii. ªi care, acum te respectã mult, mai mult.

In fine. Terminãm cu contrãrile. Dacã aº fi femeie þi-aº spune fãrã ocoliº: "Te iubesc". Aºa, pot numai sã mã delimitez la "Te stimez !". ªi, sã ºtii cã este foarte mult !

Cu sinceritate.
Marian Badea.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-27 13:28:40
         
 
  "Bufniþele nu sunt ceea ce par a fi"
(aprox., Tween Peaks)

Aºa cred eu, cã sunt mai circumspect...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-27 13:23:36
         
 
  Iti reamintesc ce ai scris:
Iar dacã vi se-acordã o stea (cum vãd cã e la modã),
E bine sã scuipaþi pe ea (cãci viaþa nu-i comodã).
ªi dur sã criticaþi prostirea (sã fiþi chiar ca o sodã !),
Cãci altfel proºti vom rãmânea (prostia creºte-n holdã).
E cazul sa fac scheme si legaturi intre stele, scuipatul pe stele si prostime?

Apoi eu nu alung pe nimeni.

In plus mi-a placut romanul tau si am spus-o. Nu-mi plac animozitatile pe care le creezi pe langa roman. Sa nu facem confuzie.

Dupa cum vezi nu am mai acordat stele pentru ca intr-adevar ele nu conteaza foarte mult. Deci avem puncte comune si necomune.

Si cu asta din punctul meu de vedere inchei aici orice comentariu personal.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-27 13:16:31
         
 
  Domnului Sorin,

Sorin, am intrat pe Europeea. M-am integrat. Nu mã pot abþine de la ceva (evident cã îl accept cã sunt civilizat, vezi bine)care mi se impune. Pentru cã nu înþeleg ce te poate deranja. Cã doar nu vorbim pe la colþuri ºi o spunem rãspicat, fãrã nici o teamã, adicãtãlea nu suntem yesmen. Nu am insultat pe nimeni, decât poate dacã cineva nu se considerã ca atare. Nici nu am afirmat despre cineva cã ar fi prost ºi nici cã este agramat sau infantil cum am vãzut cã ai acceptat aici sub ochii mei, tot ca sã iasã bine. Tu afirmi cã aº fi spus aºa ceva ! Pentru cã în fapt, scuzele mele se adreseazã lui CT Popescu (ca sã vezi câtã forþã au versurile acestui om !)care ar fi putut sã considere un sacrilegiu cele spuse de mine.

Din nefericire ai avut o reacþie nepotrivitã ºi pentru cã þi-ai aºternut opinia sub versurile stimabilului, vreau sã subliniez urmãtoarele:

Iar de se-ntâmplã sã-ndrãzniþi (cã-aici am vrut sã-ajung),
Sã vreþi sã mai cârtiþi (cum se întâmplã, uneori, la vulg),
Este chiar bine ca sã ºtiþi (chiar de-i luminã, chiar de e amurg),
Pe ãst tãrâm voi nu veþi fi primiþi (ºi veþi risca chiar sã v-alung).

Mie mi-a plãcut aspectul acesta pentru cã este la modã peste tot, vezi bine, chiar ºi aici.

In ceea ce priveºte plecarea mea de aici, se pare cã aceastã "cãsnicie" tinde sã se destrame. Prin urmare, alungã-mã ! Eu nu voi sã plec cã-mi place ºi mi-ai dat trei stele (vezi ce bine fac stelele ?). ªi, dupã cum spune poetul:

Am ieºit din umbrã ºi vorbesc (cã-mi place sã m-ascult),
ªi vorbe multe se rostogolesc (cãci a trecut prea mult).
Spun chiar prea multe, fãrã sã gândesc (un nefiresc tumult),
In tot ºi-n toate vreau sã dovedesc (chiar dac-am sã insult!).

Dar nu insult, vezi bine. Cã problema asta cu steluþele nu ar trebui sã te deranjeze ºi sã o consideri ca pe ceva personal. Inþeleg eu, cã nu sunt chiar, de ieri, de-alaltãieri, în domeniu tãu, cã spui astfel tot ca sã inflamezi artiºtii, adicã sã creezi un curent de opinie. Da-mi place ! Parol. Spiritul meu face gimnasticã ºi, de când sunt aici am reuºit sã termin romanul pe care îl scriam. Acum l-am dat la corectat ºi mã apuc de altul. Poate cã tocmai de aceea acest forum reprezintã pentu mine o sursã de inspiraþie inepuizabilã.

Ce mai tura-vura, stimabile. Chiar de vrei sã plec ºi chiar de-ai vrea ca sã rãmân, eu tot ce vreau eu am sã fac. Cãci omul e slobod în toate cele. Ce poþi sã-mi faci ?

PS. Sincer nu m-am referit la stimaþii forumiºti cum cã ar fi niscai proºti. Tu vrei sã se creadã astfel. ªi cum ai fãcut aceastã afirmaþie tot ca sã creezi animozitãþi, îmi reprim simþãmintele pozitive pe care þi le nutream la început.

Hai sã vedem ce mai urmeazã ! Cã-mi este peste poate sã-mi plec grumazul, cum cã aº fi vinovat.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-27 12:53:17
         
 
  Scuzele nu se accepta!

Marian, ai intrat in site-ul Europeea. Daca poti integreaza-te in el si abtine-te de la astfel de comentarii. Daca nu, atunci nimeni nu te retine.

Si vreau sa fie clar: Nimeni nu este prost in Europeea! chiar daca unii scriu mai slab.

Nu transforma acest text in camp de bataia.

Rog sa nu apara iar polemica din cauza acestui comentariu. Ne vom risipi aiurea in vorbe inutile si interminabile.

Multumessc de intelegere.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-27 12:26:42
         
 
  In afara de ultimul cuvant care contravine regulamentului Europeea, nu pot decat sa-mi scot caciula in fata ta, CT Popescu. 'Arta conversatiei' are tot ce-i trebuie unui text excelent de actual: profunzime, realitate, aciditate, aroganta, dispretul, desconsideratia sefilor postrevolutionari (erau si inainte, dar parca nu atat de flamanzi!), inutilitatea si indiferenta existentei umane, tiganizarea poporului roman, disparitia lui intr-o conjunctura ceeata chiar de el, de popor. Si totul intr-o pagina. Un text pe care il evidentiez verbal (ma tin de cuvant).

Nu cred ca-i importanta pentru tine, dar in clipa asta ai primit toata consideratia si admiratia mea.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-27 12:18:25
         
 
  Cu tot respectul
Aº vrea sã adaug ceva,
Cã poate nu e clar în strofa ta !

Prin urmare:
Iar dacã vi se-acordã o stea (cum vãd cã e la modã),
E bine sã scuipaþi pe ea (cãci viaþa nu-i comodã).
ªi dur sã criticaþi prostirea (sã fiþi chiar ca o sodã !),
Cãci altfel proºti vom rãmânea (prostia creºte-n holdã).

Cu scuzele de rigoare !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-01-27 12:11:31
         
 
  Placut, mai putin ultimul cuvant ... pe cuvant :)
la strofa doi as schimba in : "sa fiu sarac nu-mi place" (parere)

~Numai bine!~ si la recitire
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-01-27 11:48:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE