FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tu, eu
Text postat de florin ispas
Știi, de cînd ai plecat, cerul a turnat într-una picături de stele peste mine iar ploaia de dor nu a încetat nici acuma.Din mîinile mele arse au răsărit sute de copaci care cresc fără milă, care ma rănesc neîncetat.Povestea noastră s-a transformat într-o iarnă fără de sfîrșit, cu vînturi reci interminabile iar zăpada mi-a ingropat grădina sufletului în mii de fulgi obraznici. Și ce primăvară era la început!..Cum rîdea soarele sărutînd părul tău de culoarea spicului de grîu!.Ce a mai rămas acum? Doar un drum cu mii de intersecții meschine și.. eu..Te-ai ridicat ca un fluture si dus-ă ai fost, nici măcar nu te-ai mai uitat înapoi, nici măcar nu ai mai zîmbit preț de o secundă amară.Încerc să îmbrățișez acest destin, incerc sa adun porțelanul iubirii imprăștiat pe covorul din camera mea, și tot ce mai vreau e să apari ultima dată la geamul vieții mele. Atît.În rest plouă cu tăceri cuprinse în gîndurile stranii ale eternității.Mă crezi că o vreme îmi era teamă să calc pe acel covor? Aveam impresia că zdrobesc tot ce am iubit mai mult in viața mea.Mă crezi că te caut in fiecare zbor de randunică?.De multe ori, singur cu camera goală, vedeam treceri de lumină , pasaje din galaxia trupului tău, lacrimi, praf de stele..A trecut un an sau poate mai mult și deși singurătatea s-a transformat in amintire, încă mai caut pașii tăi pe stradă..În urmă a rămas doar gara devenită lacrimă în colțul pleoapei pe măsură ce trenul punea distanțe crude între două povești ce nu mai încăpeau în aceeiași carte.Inima s-a desfăcut în halte, linii paralele, iar tu? Iar noi?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar ce, parcă deranjează pe cineva că nu știm a scrie corect românește?!
Căz doar suntem ditamai literații, nu-i așa?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-20 08:12:02
         
 
  , in esenta

 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2010-05-20 00:42:26
         
 
  Pînă la inima care se prefăcu-n terasamente și alte ceramici iubărețe, vezi că "într-una" este cam adverb și "dus-ă ai fost" e cam ... " agramatical", vorba lu' Guță Simfonicul, bre prozatorule!
Aci, trebuie să remarc vigilența editorilor inteligenți, care suntără foarte exigenți la alte alea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 22:33:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE