FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Îndemn pentru scoaterea țării din criză
Text postat de Mihai VASILE
Pentru țară bugetari!
Puneți umărul cel drept,
Iar voi dregi pensionari,
Puneți mâinile pe piept.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ultima oră și ceva:
Am aflat unde e Boc!
E la biserica de la Cotroceni, stă cu mîinile pe ața de la clopotul lui Băsescu, să-i sune alarma, cînd vor veni asediatorii!
Sărmanul Boc, nu avu și el parte măcar de o ultimă independență de clopotar-prim!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 00:57:54
         
 
  Nasol!
De-aia o fi dispărut Boc?!
Florică, am trecut azi pe lîngă voi.
Pe lîngă LabenGroup, vreau să zic.
Aveați o pelerină neagră-n geam!
La ce folosea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 00:02:49
         
 
  "maine vin si minerii" De tata aceasta nu vor mai fi transportati cu trenurile organizate de către domnul Băsescu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-18 21:43:11
         
 
  Cristian, maine vin si minerii. Ar fi cazul sa le cumperi flori si sa-i astepti in gara. Nu uita sa iti iei cu tine si lampasul, intelectualule.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-18 20:21:39
         
 
  "aveti puterea de a discerne intre propaganda si instigare la violenta" Andrei Florian

daca noi astia reactionarii suntem cei care instigam la violenta sa intelegem de aici ca dl Andrei Florian este cel care se ocupa cu propaganda?!... aha...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-05-16 12:41:50
         
 
  Deci, dacă e vorba de “convingeri si vocabular de maidan”, să vedem cu e cu acest vocabular
la super/gazetarul de la LabeGroupUnu:

Și ce strecoar㠑mnealui printre sapiențiile mediatice pe care ni le-a oferict dreept cadou și exemplu de sobrietate morală?
Iată:

1.“reactia pe care ati declansat-o in mod pavlovian”
2. “mintea acestor tonomate virtuale.”
3. “acestora nu le putem cere responsabilitate,”

Vom răspunde, pe rînd, în spiritul expresiilor drăgălașe de mai sus:

1. De aici se înțelege că noi am fi niște javre politice, căci, nu-i așa? reflexul pavlovian este cel care ne animă.
- Răspunsul nostru: cine zice ăla e!
2. Dacă suntem niște “tonomate virtuale”, adică nește papagali vorbitori, atunci răspundem:
- Cine zice, ăla e!
3. Dacă nu ni se poate cere “responsabilitate” în sensul că am fi nește bezmetici, culeși de pe coclauri, atunci:
- Cine zice, ăla e!

În felul ăsta, scurt și cuprinzător, am rezolvat problema eleganței de vocabular pe care o reclamă Florică Gazetaru’. Cînd mai are astfel de accese de orgoliu pedelist, lovit în naturel, ne poate contacta la ce oră dorește ‘mnealui, asigurîndu-l că n–o să-i rămînem dator, chiar dacă se crede o fecioară vergină, cu himenul moral făcut harcea-parcea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-15 11:33:33
         
 
  acea naivitate  
Postat de catre mihai robea la data de 2010-05-15 04:38:11
         
 
  pana la urma voi, scriitorii de pe siteurile astea ar trebui sa scrieti despre ce merita scris si nu despre istoria asta mizera. Poate despre cum si-au pastrat limba, credinta si obiceiurile românii din Bucovina si Balcani, ca te infiori si ti se ridica pielea pe tine cand auzi si citesti, poate despre cei cateva sute de aromâni rămasi printre ruine la Moscopole care au jurat sa nu plece niciodata, stransi pe cateva strazi in jurul singurei biserici ramase in picioare, poate ar trebui sa scrieti despre ce inseamna cultul mortilor pentru romanii sud-dunareni, mai vii decat cei vii, despre respectarea unei traditii care pentru ei inseamna lipsuri si datorii, dar la care nu ar renunta pentru nimic in lume, despre ce inseamna o floare, frăsânelul, pentru românii din Albotina, acolo unde se intampla si acum minuni. Poate ar trebui sa stiti ca la ora la care unii dintre voi se cearta pe nimic sau pocesc limba română, in zeci de sate din Bulgaria cateva sute de copii merg pe jos poate 6-10 km doar ca sa-si invete limba neamului lor, nu in scoli, ci in casele poate prea neincapatoare ale unor invatatori de-ai lor, si n-au manuale, doar unele incropite de ei, si invata cate 10-20 in jurul unui abecedar. Si nici carti in limba română nu au, si uneori se intreaba, niciodata cu voce tare, ai cui sunt. Poate ar trebui sa vorbiti despre Liceul românesc din Sofia unde nu invata nici un român. Si atatea altele care se intampla in jurul vostru, dar nu tin sa fiu patetic.  
Postat de catre mihai robea la data de 2010-05-15 04:35:54
         
 
  si daca institutiile sunt garantul democratiei si nu-si fac treaba, vasazica ca nu sunt, vorba lui caragiale, ca si atunci se mai fura, dar mai cu fereala, mai cu sapca...si atunci ma intreb eu despre ce vorbim noi aici, sau de ce vorbesc unii in cuvinte pompoase, pana la urma de doua Românii, una pompoasa, eu mi+as intoarce capul, si una grava, adancita in tragism, o regasim la Caragiale..uneori vrem sa fim naivi, poate este mai bine asa, fiindca in aceea naivitate exista un licar care ne arata ca inca nu ne+am ticalosit.  
Postat de catre mihai robea la data de 2010-05-15 02:57:39
         
 
  cu democratia romaneasca e cam asa: poti alege intre varza, ciunga si bostani, adica poti alege orice, dar nu tine de foame. Cum era si in vremea lu' tataie, puteai alege..sa te uiti 15 min., un ceas, doua(fiindca mai mult nu se putea)..la mihaela, la tembelejurnal sau ce mai era..n-am memorie emotiva. Si adica nu exista opozitie, alternativa r e a l a? Pai nu. De ce? Asta e cu skepsis, este in cartea de bucate pentru fazani.
Sa luam chestia cu alegerile fraudate masiv, cit s-a putut de fiecare 'beligerant'..pai in cazul asta TOATE institutiile erau puse pe jar, se probau conexiunile, aportul, coordonarea, sursele...mergandu-se pana la desfintarea partidelor. Cam asa se intampla in lumea civilizata. Dar la noi poate a fost pomana porcului..iar chestiile pe care le-am vazut la tv, prin presa..la ce au declarat oamenii..cu bunuri, bani primiti, cu poze pe telefon...eu zic ca noi visam..asa cu ochii deschisi, dar n-a fost chiar nimic, lumea-i rea, invidioasa. Si zic eu asa...ca nimeni n-a vazut(din cei care trebuiau) ce a vazut orbul de la braila.
 
Postat de catre mihai robea la data de 2010-05-15 02:37:55
         
 
  Domnule Cristescu, sunteti mandru de reactia pe care ati declansat-o in mod pavlovian celor care au convingeri si vocabular de maidan? Va rog sa recititi comentariile si sa reflectati la ceea ce incercati sa construiti in mintea acestor tonomate virtuale. Daca acestora nu le putem cere responsabilitate, dumneavoastra aveti puterea de a discerne intre propaganda si instigare la violenta. Sper ca o aveti si ca veti sti ce este normal sa faceti in spiritul si litera regulamentului pe care singur l-ati conceput.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-15 01:21:33
         
 
  Bine, sorinache acetilcolinat
Du-te șlefuiește-ți Solenoidul, știu cît îți iubești tecstulețu';amenințările și morga asta de, vezi doamne, ești un gentleman lasă-le jos că-ți măcăie dicteul și scîrțîie logica pe la încheieturi.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 23:30:09
         
 
  Gata domnilor Peia si Rechesan, departe de mine orice dorinta de a va rani orgoliile, nici nu va cunosc macar, insa pe viitor mai atent cand postati comentarii prin care generalizati si acuzati, asa, aiurea. E spatiu public si va puteti trezi cu "spioni" pe cap.
Eu v-am salutat respectuos, va doresc o seara superba si multa, multa sanatate. E cel mai important lucru,nu?

Cele rele sa se spele, asa-i?
Adios
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 22:44:39
         
 
  Broșurele vei fi publicînd matale, taică artileristule!
Că doar ești savant de renume mondial, după modelul Leanța lu' Cizmaru!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 22:24:55
         
 
  Înturnîndu-mă la "subiectu" dialogului, nu cred, meștere Peia, că merită efortul unei controverse argumentate..e prea plin de sine, autointitulat cercetător și scriitor, l-a citit sireacu' și el pe Kafka a- ncropit trei silabe ș-alea gîngave și hop, poezeaua, vezi doar ce a-nțeles,se joacă cu vorbele ca Mendel cu mazărea, doar-doar i-o pica muza beată de acetil-colină în brațe!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 21:37:52
         
 
  și-acuș încet cenzura trecea-va..mimînd obiectivitate editorială  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 21:16:59
         
 
  Ei, Peia, nu te mai supara asa...
Tu esti patriot adevarat, nu tradator de neam si tara ca mine.
Dupa cum spui, ai dat la cazma (ce-i drept se vede din postarile tale), tot respectul!!!
habar n-am cine esti, aud pt prima oara de tine, daca esti vreun poet important din giurgiu, toata stima si mandria (ca mi-ai raspuns!)
Hai ca ma duc la tiparnita am ceva de sabotat diseara!
PS iti publici brosurile literare pe bani publici? te intreb asa din curiozitate, am un formular operativ aici si trebuie sa completez...
:)
toate bune!
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 21:07:44
         
 
  "Peia, nu-i treaba matale ce fac eu, da?" (Un Tunar)

Auzi, bre Tunare, dacă nu e treaba mea ce faci tu acolo, după ce ai păpat din banii statului român, adică din banii noștri, și ai spălat putinica la căldurica occidentală, pentru a face acolo pe savantul cu petlițe (tare te-ai ofuscat, semn că am dreptate!) după care vii să ne dai nouă lecții de patriotism cacofornic, apăi treaba matale, mare sau mică, nu prea e să mîrîi încoace și să ne faci idioți. Că asta se cheamă că cine zice ăla e! După ce că ești complet agramat, mai vii să ne și arăți cum se scrie românește? Regret că nu-ți pot spune una pe țigănește, ca să-ți arăt că savantlîcurile tale or fi bune prin văioagele diasporeze, că, pe aici, pe unde nu prea ai făcut puricei, nu sunt bune decît pentru gargară proletară.
Cît ai luat pentru propaganda pro/pedelistă?
Cîte grade, vreau să zic!... că Băsescu și-a înaintat în petlițe toți fidelii!...
Văd că ești dăștept cu diplomă furată, după cum te lauzi, dar după cum apari, ești din contră!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 20:52:59
         
 
  N-ai înțeles, luneci ca-n patinoarul blondei ministrese, eu una-ți zic tu alta scoți...ei, să-ți fie editorialitatea ușoară!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:51:01
         
 
  bine, Gheorghe, acum las-o, am inteles.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-14 20:49:38
         
 
  Nu fi tendențios, săraci și cinstiți că doar te bîntuia deja fantoma lui Will!
Nu rînjesc că n-am de ce(sau cu ce!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:49:29
         
 
  Nu fi tendențios, săraci și cinstiți că doar te bîntuia deja fantoma lui Will!
Nu rînjesc că n-am de ce(sau cu ce!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:45:13
         
 
  sper ca nu cu duhul...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-14 20:42:01
         
 
  ei, asta am făct toți că doar e o vorbă poporală da' nu-mi permite ecoliteralitatea pudică, pun bip: cu banu' ban faci, cu p..a copii săraci!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:36:25
         
 
  "Hai sari pe baricadă, spune și tu ce ai făcut în ultimii 20 de ani?"

copii

(am exersat indelung inainte)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-14 20:33:43
         
 
  Dacă tot mai ai dubii cognitive persoanale, iacă cu toată sinceritatea îți spun acilea(că la emailuri tot nu răspunzi)pînă nu-mi ștergi comul află că tocmai alegerea-ți de a te ralia și aplauda opiniilor astea trase cu tunu' au declanșat între noi conflictul ( dacă a fost , în opinia-mi doar o toană muierească din partea-ți)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:33:14
         
 
  coane bordașule, trăiască famelia mata... uite și autobiografia mea policromo-cameleonico-neocomunistă:

galben sunt -că n-am mâncare-
roșu -de la enervare-
negru -c-am la suflet foc-
și portocaliu -deloc!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-05-14 20:32:47
         
 
  ei, ștef, eu postez de ceva vreme cîte-un text și tu nci ăcar virgulele nu mi le m+ai corectezi..Hai sari pe baricadă, spune și tu ce ai făcut în ultimii 20 de ani?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:22:29
         
 
  Pe-aici pe la noi prin regiune e o vorbă: cică numai țiganul își laudă ciocanul...așa că țigănește-te cu cine-ți convine, eu te ignor, ești eterna pierdere de vreme a societății, un clișeu istoric: la gît ai cravată în cap doar fericirea norodului  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:20:46
         
 
  Da' cocoloșiți nesimțirea lu' sorinel, uite că merită, avem parte cică de disprețul lui?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:17:37
         
 
  Posteaz-o. Ai garanția a cel puțin unei citiri.

Poate chiar o să-mi placă. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-05-14 20:15:56
         
 
  Apropo, rechesane, chiar lucram la solenoid zilele trecute, ma gandeam la tine:)
sa stii ca iese ceva fain de tot pana la urma, tin cont si de critica ta!
legat de maniere, hai, zau, nu esti tu in masura sa-mi vorbesti despre asta, nu?
Si da, sunt un agent, 008, pistol, carnetel, ochelari de soare, bricheta cu aparat foto. Iar institutul, este casa conspirativa. Acolo uneltim impotriva orandurii, crimele impotriva statului etc....Noi asa o numim. Te alaturi?
mai,mai,mai...))))))))
PS-nu te mai tot supara pe mine asa din nimic. Eu doar imi fac datoria.
Hai ca ma duc la tiparnita, am niste manifeste pe rol, nu suporta amanare.
:)
nu ti-a placut poezuca postata de mine? e recenta!
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 20:15:15
         
 
  as posta o chestie.
am vreo sansa s-o cititi macar?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-14 20:12:42
         
 
  "Afarisite tunaru,
Mitocănia-ți specifică de limbaj nu merită un răspuns, te comporți lamentabil, n-ai maniere, ești nou venit pe europeea, porcărele de genul celor înșirate la adresa unor membri ți-arată nivelul cultural și nuanța cromatică:ești portocaliu în cerul gurii și miroși ca Solenoidul acela, știi la ce mă refer...în consecință nu cred că meriți un răspuns adecvat, fiindcă nu ai nici o legimitate să pui întrebări unei persoane fizice de naționalitate română..asta de nu vei fi în serviciile de care a amintit domnul Peia!"

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 19:55:21



Primul comentariu adresat d-lui Tunaru de Gheorghe R. (fără ca d-l Tunaru să i se adreseze lui Ggheorghe)


"Tunarule, ce dai cu tunu'n turmă, fiindcă bien-sur făcuși mai multe pentru Românica a beteagă poți și exemplifica?Sau doar pălăvrăgim de dragul controversei, boală națională dusă-n desagi ca rîia pe capră, a voastră o fi mai lăptoasă dar tot stă în aport!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 14:08:24"

Qed
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-05-14 20:04:32
         
 
  er: legitimitate  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 20:01:34
         
 
  PS la voi la institut? care institut, cui i servesc gadgeturile-ți biochimice? Nu că m-ar interesa dar ești dubios de abscons...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 19:56:43
         
 
  Afarisite tunaru,
Mitocănia-ți specifică de limbaj nu merită un răspuns, te comporți lamentabil, n-ai maniere, ești nou venit pe europeea, porcărele de genul celor înșirate la adresa unor membri ți-arată nivelul cultural și nuanța cromatică:ești portocaliu în cerul gurii și miroși ca Solenoidul acela, știi la ce mă refer...în consecință nu cred că meriți un răspuns adecvat, fiindcă nu ai nici o legimitate să pui întrebări unei persoane fizice de naționalitate română..asta de nu vei fi în serviciile de care a amintit domnul Peia!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 19:55:21
         
 
  Pensionarii au de ales

Fiindcă sunteți rele poame,
Anul ăsta toți în țarnă.
Cine nu moare de foame,
Va muri de frig la iarnă.

 
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2010-05-14 19:48:06
         
 
  PS.
Iona Peia:
idiotul ala de care vorbeam, e un senator PNL care, in timpul dezbaterilor (legea pensiilor), se uita la un film porno. Acolo in sala. Iar Crin Antonescu, a gasit scuza: a fost o eroare de sistem.
Si afla ca eu nici macar NU am votat. Dar, recunosc, mi-am dorit ca basescu sa iasa.
Nu era Nastase cel care a propus imediat dupa alegeri "restrangerea drepturilor celor aflati in diaspora?"
Deci nu eu vorbesc la comanda, am impresia ca tu o faci. Folosesti aceleasi idei.
Am tot respectul pentru romanii care muncesc in tara si fac treaba, insa cei ca tine, care intra pe forumuri sa traseze concepte, sa ne "esplice" ei ce si cum, merita tot dispretul meu.
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 19:44:30
         
 
  Măsuri anticriză

Miza este foarte mare
(Tot așa și filodorma):
Construim patinoare
Ca să lunece Reforma.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-05-14 19:40:25
         
 
  Peia, nu-i treaba matale ce fac eu, da?
si daca am spus "acolo la voi" se referea la apelul dvs de scindare, de separare intre cetatenii acestei tari: cei care au votat pro/ contra, cei care dau "la cazma" si cei care "se imbogatesc afara si dau lectii de democratie".
Suna asa...bolsevic nu?
Inca nu iti este jena pentru ce ai scris? Nimic, nimic?

Recunosc ca nu sunt un maestru al limbii romane, da macar nu spun tampeniile pe care le afirmi tu cu atata maiestrie literara.
In rest, cam atat, scrii mult si fara rost, a se vedea comentariul tau. Cam ca tot ceea ce se face pe la noi. Gargara. Teorii. Planuri, etc...

Alte intrebari, sugestii?
cu toata "admiratia",

Domnule Florian, bine v-am gasit aici. Va stiam sub pseudonimul Zexe, nu?
Asa este, imi aduc aminte de anii 90 si sloganurile de atunci. Trist sa le reauzim in anul 2010.
Multa sanatate,
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 19:35:23
         
 
  Parcă era un forum p-acilea, unde fiecare își poate etala vastele cunoștințe din domeniul politichiei sau finanțurilor și unde se pot schimba impresii mai mult sau mai puțin autorizate.

Pune cineva măcar de un catren, dacă de o epigramă nu?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-05-14 19:15:36
         
 
  Rechesane, mersi ca ai postat aia, oricum te uiti ca mata-n calendar.
Si stii ceva: da ceva mai recent ca ala-i vechi de tot. Vezi ca sunt mai multe... Ca habar nu ai cu ce se mananca si la ce e bun n-ar fi o problema, insa mai mult ca sigur e folositor cuiva, mult mai folositor decat postarile tale. Iar cat despre facultate, ai dreptate am facut-o in bucuresti, si asta am recunoscut-o peste tot pe unde am fost. Pe baza asta multi studenti au venit la noi in institut. Si ince ceva: sunt mandru ca am facut facultatea in romania. Asa incat am facut macar un lucru pozitiv, nu? acolo cum s-a putut.
Ca nu intelegi tu, repet, e ok, poate limbajul si ce a facut si face gigi, zavoranu, poponet sunt mai aproape de nivelul tau.
Tu ce ai facut, ca nu mi-ai raspuns? Ai ajuns la o varsta, ce lasi in urma?


Toate bune.
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 18:54:09
         
 
  Stimate Tunar, din rastelul din Fanar,
Calibrul matale lingvistic este demn de tot hazul!
Se vede că ai plecat cam de multișor din țara a cărei limbă ai cam uitat-o și pentru care suferezi adînc, precum se vede! Atît de adînc încît ești gata să-ți dai și fîrtaiul de salar de biolog, pentru a o repune pe picioarele-i reumatice!
Sau nu, și mă înșel eu?

Acuș vin și te întreb, așa ca să mă luminez: ce trebșoară mai ai matale pe acilea, de ești atît de vehement? Și, mai ales, cu ce scop te dusăși pi colo, piste otare? Nu de alta, dar știm și noi, că nu ne-am născut ieri, că una mare parte dintre cei plecați, chipurile! fuseră cu misie specială, misie pe care, cum se vede, o prelungiră și peste hotarul lui 89! Văd că eviți să-mi răspunzi la întrebarea dacă ai fost frun șăf dă campanie băsistă. Te dadai, în schimb, la retorici fulminante, în contra dujmanilor orînduirii.
Taică, vei fi avînd matale obiective precise de îndeplinit pe acolo, dar, pe aici, nu prea ține cioaca să ne amețești cu vorbăraia aiasta agramată. Sunt alții mai pregătiți, pe aici, pentru genul ăsta de dus cu zăhărelul!

Zici că NOI suntem vinovați că:

" Voi ati votat pe 1kg de ulei si o punga cu zahar, da?
Voi l-ati pus dus pe Becali in parlamentul european, da?
Voi ati supt de la buget, asteptand sporuri si ati hranit sindicatele, da?
Acolo, in romania, un director al unei intreprinderi falimetare castiga 20.000 euro pe luna, da?
Acolo, in romania, o secretara de primarie castiga 6000 lei pe luna da?
Acolo in romania un putoi cu bemveu omoara oameni pe strada si va rade in nas dupa aia.
Si cu toate astea, diaspora e vinovata?
Peia, nu ti-e rusine?
Ce le faci celor 5 milioane de romani care l-au votat pe basescu? Aia din romania? Le interzici drepturile? ii executi?
Spune, Peia!
OK, dati-l jos pe basescu, asa si?
Vine geoana si va da pensii mai mari?
Vine johannis cu miliardele?
O sa opreasca idiotul ala filmele porno la care se uita, in parlament?"

O să ți se pară ciudat, stimate artilerist de politichie de export, dar nu NOI am votat masiv pe un kil de ulei, nu noi am supt ce zici c-am supt, nu noi ne-am angajat secretare, nu noi circulăm cu bmv-uri, nu noi, falimentari fiind, cîștigăm 20.000 de euroi, nu noi l-am ales pe Becali în Parlamentul European și, mai ales, dar MAI ALES, nu noi am votat-o pe geniala fiică a președintelui, adică cea plină de succesuri, în același respectabil Parlament! Dacănu ai pricipit bine, noi taman asta acuzam la puterea actuală, căci ea este promotoarea acestor metehne pe care matale – ca un vighilent observator politic ce mi te afli! – taman le înșirași pe lista de mai sus. (Excepție face geniala fiică, pentru căci, nu-i așa? acilica, noi suntem nește infami acuzatori de capacități supradotate, care obțin numai succesuri!)

Mai spui: “Ce le faci celor 5 milioane de romani care l-au votat pe basescu? Aia din romania? Le interzici drepturile? ii executi?”

Se vede treaba că matale ești un pic cam dus cu pluta peste Atlantic și privești prin binoclu pe partea ailaltă, aia care depărtează, devreme ce nu vezi un adevăr mare cît roata carului: păi drepturile alea, pentru care cu atîta fervoare perorezi, taman le tăie Băsescu, bre Tunare! Și, dacă e să metaforizăm puțin, în felul ista chiar că i-a executat în piața publică pe cei “5 milioane de români care l-au votat”, precum spui!
Apoi, nu știu de unde ți de năzări că eu aș pleda pentru Mircea Geaonă?!
Nu am scris nicări așa ceva.
Se vede treaba că ești antemontat și te deduși de gol cu poliloghia matale bio-neologistă.
Problema e că suferi de un deficit de logică accentuat, devreme ce faci supoziții nefondate, plecînd de la presupunerea că un rău mai mare decît cel cu care am fost cadorisiți azi, ar fi fost eventualitatea unei alte variante politice, ieșite din alegeri. Apăi, se vede treaba că toți pedeleii sunteți nește reproduceri de aliodori, dacă puteți ști și ceea ce nu s-a întîmplat!

Nu știu despre ce idiot vorbești, dar observînd că repeți de mai multe ori numele țărișoarei, a cărei soartă aman îți stoarce lacrimi de crocodel, (“Acolo, in romania,” “Acolo, in romania,” Acolo, in romania,…etc), deduc că ea, țărișoara asta, are, pentru vibrantele matale simțăminte patrioticești, de trăgător cu ghiuleaua ideologică, o importanție de substantiv comun!!

PS: Nu am priceput cine este idiotul la care faci aluzie, dar observ că, pentru voi, vocabularul este un fel de sarcină de serviciu: nu folosiți decît cuvintele pe care le-ați primit, drept consemn, la apelul de seară!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 18:50:51
         
 
  Excelente intervențiile ardeleanului mucalit, talentat și multicolor ă...pardon policolor.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 18:43:11
         
 
  Multumesc domnului Corbu pentru analiza serioasă facută in legatură cu inexistența în băncile din România a activelor toxice.

Nu pot sa pierd prilejul de a va semnala alte câteva fațete ale crizei financiar-economice, cu rugamintea de a ne spune opinia dvs.:

http://www.revista22.ro/articol-5964.html

Autorul afirma in esență asta: împrumutul la FMI din 2009 a fost făcut nu pentru a acoperi datoriile neplătibile ale unor entități românești (stat, firme private autohtone sau populație), ci ale unor firme străine înscrise în România. Care și-au finanțat expansiunea în România cu bani aduși din străinătate și pe care ar fi trebuit să-i dea înapoi într-o mare măsură în 2009.
Nedreptatea la pătrat este legată tocmai de faptul că datoriile acestor firme au fost făcute pentru obținerea de profit în chiar țara pe care o pun acum să se îndatoreze spre a le prelua finanțarea acestor datorii și a posibilităților de continuare a activității lor aici. Spusele președintelui Băsescu sună extrem de exact: România nu avea nevoie de bani din afară! Așa și este, România n-avea nevoie, dar firmele străine din România aveau!


Am vrut sa vad daca e așa. Iata ce am găsit pentru luna mai 2009: BNR a avut in mai intrări totale de valuta la rezerva valutara de 6,28 de miliarde de euro (incluzand banii de la FMI), in timp ce iesirile au urcat la 4,32 miliarde de euro. Pe langa banii retrași de băncile comerciale, BNR a menționat ca factori de influentă si operațiunile derulate pe piața interbancara si deprecierea dolarului in fața euro (care a facut ca activele in dolari să valoreze mai putin in euro comparativ cu luna precedenta). Stirea e aici:


http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/bnr-a-luat-5-mld-euro-de-la-fmi-rezerva-a-urcat-cu-doar-2-mld-euro-cum-comentati-4476234/

Mai e cazul sa caut informații și în următoarele luni?

Iată ce avertiza fostul premier, Popescu Tariceanu:

http://www.ziare.com/tariceanu/guvern-tariceanu/tariceanu-romania-nu-va-avea-bani-sa-returneze-imprumutul-fmi-895109

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-5335500-imprumut-fmi-traian-basescu-sustine-ultimul-lucru-care-face-romania.htm

De asemenea, vă mai cer cateva informații, având in vedere ca rar am ocazia de a discuta cu un om de specialitate (de fapt intrebările sunt mult mai multe dar nu vreau sa abuzez de timpul și rabdarea dvs.).

1. Cum se face ca ani de zile Grecia si-a putut ascunde deficitele, care au explodat chiar acum?

http://www.financiarul.ro/2010/02/11/cum-a-ajutat-goldman-sachs-grecia-sa-isi-ascunda-deficitul/

2. Care e rolul speculatorilor in criza greceasca?

http://www.realitatea.net/wall-street-journal--george-soros-si-alti-speculatori-ataca-moneda-euro_702329.html

și cât susțin ei proiectele politice europene:

http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-7268561-mana-fier-comisiei-europene-manusa-catifea-bugetul-national-aprobat-intai-bruxelles-apoi-parlamentul-national.htm


Vă mulțumesc

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-05-14 18:41:58
         
 
  Domnule Florian

Solidaritatea este și trebuie să fie cu România și cei care protestează. Nu cu aceia care au adus țara în pragul dispariției.

Ascultați ce vă spun: actualii guvernanți nu sunt capabili decât de rău. Nu mai repe ce v-am spus mai jos. Trebuie un nou început. Și acesta nu poate fi realizat decât pe baza unor alegeri anticipate finanțate de stat în părți egale pentru fiecare partid care este capabil să depună candidați.

Altfel se conservă o plutocrație expirată moral, managerial și patriotic.

Este ca și cum unui poștaș care a fugit cu pensiile oamenilor îi dai și luna următoare banii pentru a-i duce pensionarilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 18:39:46
         
 
  PS Sper că nu ești portocaliu:))
Postat de catre Gheorghe Rechesan


Nț... Îs policolor:

Alb la piele, ca și murii,
Verde, ca frunza pădurii,
Și cam negru-n cerul gurii...



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-05-14 18:31:32
         
 
  Domnule Cristescu, ma bucur si subscriu pozitiei pe care o abordati. "SOLIDARITATE" trebuie sa fie cuvantul cel mai des folosit. Violenta verbala si intoleranta sunt specifice unei epoci uitate. In schimb nu sunt de acord cu alegerile repetate pana cand iese cine doriti dumneavoastra. Este suficienta perioada de 4 ani intre doua alegeri, iar alegerile pe timp de criza pot reprezenta inca o povara pe bugetul statului si asa atrofiat.
Guvernul trebuie fortat sa urgenteze masurile de reforma a statului iar proiectele legislative pe care le propune Parlamentului sa nu fie caricaturi de genul legii de functionare a Agentiei Nationale de Integritate.
Avem nevoie de o Justitie care sa judece cu celeritate cazurile grave de coruptie la nivel inalt, vezi cazul retelei lui Catalin Voicu, si sa dea verdicte ce pot servi drept exemplu pentru cei care mai atenteaza la functionarea statului de drept. Cred ca putem incepe de aici. Daca dupa o perioada de o saptamana de la inaintarea scrisorii catre FMI guvernul nu anunta nicio masura radicala de reforma, sunt pentru remanierea guvernamentala. Eu as incepe cu ministrii Seitan si Vladescu iar daca Blaga nu reuseste sa stopeze contrabanda cu tigari si alcool consider ca se poate inscrie si el pe lista. Daca Videanu nu vine urgent cu proiecte de legi care sa actioneze in sprijinul sectorului privat si al economiei in general, sa se ceara afara.
In tot acest timp, opozitia trebuie sa isi faca treaba in Parlament si nu in sediul sindicatelor, si nici pe strada.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-14 18:23:55
         
 
  Chapeau, coane Bordaș, ai pus ca de obicei pontu'pe Ü cu binecunoscutu-ți calm regional (chiar mă simțeam izolat că iote, ni, regățănii iștea mai iuți la sînje vor să puie de-o baricadă...)
PS Sper că nu ești portocaliu:))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:23:48
         
 
  DIN LAC ÎN PUȚ


Cu o taxă și-o acciză
(Sigur, e un gand dement)
Vor urni țara din criză
Și-o vor duce-n faliment.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-05-14 18:19:11
         
 
  Spiritul latin este coleric nu așa răbdător ca acela indian.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 18:18:42
         
 
  Da, cred că m-am înșelat. Membrii nou veniți par în afara oricăror dubii. Vă prezint scuze pentru momentul de suspiciune.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 18:17:34
         
 
  Probabil, presiunea străzii, da' pînă și adepților lui Gandhi le-a trebuit ceva vreme și mii de bastoane pe spinare în timp ce manifestau pașnic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:14:40
         
 
  Aferim Ioane, aurită fie-ți gura! Pe baricade, adicătelea? Ce să le opunem domle? În 89 ne-am dus unii cu burta goală înainte, alții chiar pieptul...acu să ridicăm oprobiul, logica bunului simț înaintea nasului? Pamfletiștii nu dărîmă guverne, eu unu' nu știu să se fi întîmplat undeva-n lumea contemporană..poate pe la antici vreo epigramă să fi dărîmat edili și senatori  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:13:02
         
 
  Văd și eu în caseta din dreapta că rapid a crescut numărul userilor iar aici au apărut diversiuni. S-ar putea să mă înșel. Însă este posibil și să nu mă înșel.

Domnule Peia, eu mă refer la membrii de aici ai Europeii. În rest cred că am fost EXTREM DE CLAR: alți guvernanți. Iar aceasta nu se poate realiza decât sub presiunea străzii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 18:11:46
         
 
  Gheorghe Recheșan,
Nu există zonă media care să nu fie supusă supravegherii atente a petialiștilor lui Băsescu.
Doar nu ești atît de naiv să crezi că pe aici nu sunt băgători de seamă!?
Pe cîțiva îi tot divulg eu, de cîte ori am prilejul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 18:09:05
         
 
  Chiar credeți, dle Cristescu, că buldogii puterii actuale, după ce au pus mîna pe frîie prin rapt și minciună grosolană, prin încăpățînare prostească și savantlîc de fefeiști, mai acceptă să lase osciorul dintre molari?!
Să stăm la masă cu grețoșii ăștia care nu știu altceva decît să manipuleze în mod grosolan conștiințele modeste?
Ei bine, nu!
Așa cum comuniștii - mă rog, o parte din ei - au fost înlăturați de la putere prin forță, așa nu vor accepta nici ăștia să plece, decît lăsînd doar cenușă și pustiu în urma lor!
Găunoșenia și fanfaronada ăstora vor atinge cotele absurdului absolut!
Mi-a fost totdeauna gura aurită.
Așa îmi va fi și acum.
Veți vedea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 18:06:50
         
 
  PS Cine monitorizează saitul? nu ne dați și dumneavoastră palpitații, doar sunteți proprietar și acționar unic, nu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:05:47
         
 
  Nu e chiar utopic ceea ce propuneți, dar nici pe departe o rezolvare în timp util; opiniil de acest gen au fost mediatizate, dar cine să mai aibe încredere și-n tabăra opusă, fiindcă e clar că sunt 2 românii, a noastră și a lor! Au băgat în ceață societatea civilă, au cumpărat unii intelectuali, ceilalți stau în expectativă.
Nu mă pricep la economie, poate și modificarea cotei unice, o politică adevărată de stînga ar putea înclina balanța.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:04:07
         
 
  Patrihoți ce fac greva foamei îmbuibîndu-se și au tupeul să ne ceară acum solidaritate...e plin internetul de bloggeri dăștia de culoarea mandarinei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 18:00:01
         
 
  Domnule Recheșan,

Cuțitul a ajuns la os iar segregaționismul, lipsa de comunicare, parti pris-urile, fanatismul, orgoliile și răzbunarea nu ajută. Cred că avem datoria să ne ascultăm unii pe alții și să vedem cine și de ce greșește. Eu am fost foarte clar în opinii, sper. Dacă am dreptate atunci trebuie să vedem ce soluții sunt. Și, dacă le găsim și ni le asumăm să le promovăm.

Eu cred că având rezerva pe care o avem la BNR trebuie de urgență găsită o forma alternativă de împrumut, chiar dacă va avea costuri financiare mai mari, însă sigur va trebui să fie cu costuri sociale mai mici.

Apoi mărit procentul de deficit bugetar.

Însă esențial trebuie ALEGERI ANTICIPATE organizate de către un guvern de tranziție alcătuit din tehnicieni. Iar finanțarea alegerilor, în limitele pe care România și le poate permite acum, să se facă EXCLUSIV DIN FONDURI DE STAT DISTRIBUITE ÎN MOD EGAL TUTUROR PARTIDELOR CARE SE ÎNSCRIU ÎN ALEGERI. Cu asistență internațională ca să nu se mai fure voturile. Și cu camere web în toate secțiile de votare inclusiv în momentul deschiderii urnelor și numărării voturilor. Numai astfel putem cunoaște cu adevărat voința electoratului și poate schimbăm ceea ce se cheamă "clasa politică"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 17:59:37
         
 
  D-le Cristescu,
de ce vă mai legănați în iluzii? unul e un jurnalist în mercenariat continuu probabilce a făcut și va face strategii pentru cine dă mai mult, celălalt e un ofuscat pe origine care bate cîmpii și literar și logic. Cum să gîndim alături de ei atunci cînd evodența scoate ochii ei au argumente că e vorba doar un fleac de conjuctivită benignă
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 17:47:07
         
 
  Superbele diversiuni de mai jos au deturnat atenția de la subiect care este DEZASTRUL ÎN CARE A FOST ADUSĂ ROMÂNIA ȘI SOLUȚIILE DE SALVARE.

Rapid au apărut 3 useri noi ale căror texte și comentarii sunt validate live!

Eu vă pun, domnilor care monitorizați acest site, următoarele întrebări:

1. Mai pot fi credibili aceia care ne-au adus în acestă stare? (Nu-mi iese din cap plânsetul unei mămici care a luat de bună legea, a renunțat la carieră a făcut un copil și acum se vede nevoită să-l întrețină din ceea ce cred guvernanții că i se cuvine!)

3. Cine a adus țara în această situație?

4. Ce soluții se întrevăd ori ce soluții propuneți pentru ieșirea din această situație?

Lamentările nu ajută, încrâncenarea și diversiunile nici atât. Nu este rolul unui site literar să dea soluții însă situația este extrem de gravă și orice experiență este bine-venită. Mă aștept că românii din diaspora să ne împărtășească din practicile din țările lor. Pentru că toți cei plecați sunt buni români și au plecat dev aici de nevoie. Și, sper, cu toții poartă România în inimă. (Am un prieten în Cleveland și când l-am vizitat am constatat că toate cele vreo cinci televizoare pe care le avea erau pe posturi românești.)

Nu ne folosește divizarea. Să gândim împreună SOLUȚII.

De exemplu să încercăm să vedem cum poate fi redus deficitul bugetar și cum poate fi repusă în mișcare economia. De unde și cu ce costuri se poate împrumuta România ca variantă alternativă la restricțiile până mai ieri muribundei instituții care era FMI. Are cineva relații pe la fondurile suverane de investiții și multe multe altele.

Insist să facem măcar un armistițiu, dacă nu chiar pace și să vedem ce putem gândi noi, această mână de oameni pentru care literatura pare a fi o pasiune comună.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 17:43:25
         
 
  E un adevărat noroc pentru Andrei Florian că a găsit pe cineva care gîndește în aceeași vibrare de diapazon! Se dă tonul pe labeunu și gură-cască cred tot ce li se injectează-n retină...Totuși în numele consecvenței dacă nu a logicii cum poate vorbi(figurat) un portocaliu în numele lui Coposu sau Rațiu? Musiu îi bagi pe toți în oală la grămadă, cine nu e cu voi e comunist, nostalgic, retrograd...fi're'ar să fie de moralitate...
iacă și gîngăvitorul ce tună și fulgeră contra nației ce făcu pentru românica:

Comparative Analysis of Functional Assays for Characterization of Agonist Ligands at G Protein-Coupled Receptors
Anke Niedernberg

Cardiovascular Disease Group, Aventis Pharma, 65926 Frankfurt, Germany

Sorin Tunaru

Pharmakologisches Institut, Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg, Im Neuenheimer Feld 366, 69120 Heidelberg, Germany

Andree Blaukat

Pharmakologisches Institut, Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg, Im Neuenheimer Feld 366, 69120 Heidelberg, Germany

Bruce Harris

CNS Disease Group, Aventis Pharmaceuticals, Bridgewater NJ, 08807-0800

Evi Kostenis

Cardiovascular Disease Group, Aventis Pharma, 65926 Frankfurt, Germany, [email protected]

A variety of functional assays are available for agonist or antagonist screening of G protein-coupled receptors (GPCRs), but it is a priori not predictable which assay is the most suitable to identify agonists or antagonists of GPCRs with therapeutic value in humans. More specifically, it is not known how a given set of GPCR agonists compares in different functional assays with respect to potency and efficacy and whether the level of the signaling cascade that is analyzed has any impact on the detection of agonistic responses. To address this question, the authors used the recently cloned human S1P5 receptor as a model and compared a set of 3 lipid ligands (sphingosine 1-phosphate [S1P], dihydro sphingosine 1-phosphate [dhS1P], and sphingosine) in 5 different functional assays: GTP{gamma}S binding, inhibition of adenylyl cyclase activity, mobilization of intracellular Ca2+ via the FLIPR and aequorin technology, and MAP kinase (ERK1/2) activation. S1P induced agonistic responses in all except the ERK1/2 assays with EC50 values varying by a factor of 10. Whereas dhS1P was identified as a partial agonist in the GTP{gamma}S assay, it behaved as a full agonist in all other settings. Sphingosine displayed partial agonistic activity exclusively in GTP{gamma}S binding assays. The findings suggest that assays in a given cellular background may vary significantly with respect to suitability for agonist finding and that ligands producing a response may not readily be detectable in all agonist assays. (Journal of Biomolecular Screening 2003:500-510)

Key Words: G protein-coupled receptor • G protein • sphingosine 1-phosphate • S1P5 receptor

Journal of Biomolecular Screening, Vol. 8, No. 5, 500-510 (2003)
DOI: 10.1177/1087057103257555

Nu am răbdare să traduc, tipul e biolog studie și scrise niște chestii, dar în folosul cui? A lui personal că doară-și plăti studiile, nu? Da' liceul și Universitatea unde-o absolvi, în Bora-Bora?
Am trecut peste realizările literare acolo tipul e d-o emfază și-un veleitarism ce sare la beregată și e atît de obiectiv încît fiindcă-i ironizai un text a fost în stare să lingă unde a scuipat
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 17:39:03
         
 
  1. Nu diaspora l-a facut castigator pe Basescu, ci flacarile violet de la finalul numaratorii.
2. Diasporenii trimit in tara de mai multa vreme acei 25%.
3. Nu conteaza cat sunt de mari sau de mici sunt pensiile, guvernul le vrea cat mai scurte.


 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-14 16:49:00
         
 
  A propos, domnule Mihai Vasile, epigrama e si la obiect si de actualitate. Ar fi de ras daca n-ar trebui sa plangem. Pentru ca tot veni vorba, as invita un dobitoc infumurat si plin de el(sunt prin guvern, dar si pe de laturi, lingai oportunisti, pozand, culmea, in "anticomunisti") sa ramana o jumatate de ora cu o grupa mica de gradinitza ca sa vada cum taie frunza la caini o educatoare, de exemplu. Prostia e o ecuatie fara limite.KV  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-14 16:35:42
         
 
  repet aici o intrebare nepoliticoasa de-a dreptul: ce opere literare semnate AF sau Sorin Tunaru (o fi vorba de tunuri financiare?) justifica ridicarea poalelor si aratarea buricului (imburicarea, pe romaneste) la aceste distinse dihanii politice absolut neliterare? Nu mor de curiozitate, evident, dar ar trebui sa se intrebe dumnealor inainte de a fi asa de siguri, nu? KV  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-14 16:31:50
         
 
  Taman acuș am primit un semnal din Răchițele!
Supraveghează lucrările de construcție la sala de sport, finanțată dîn banii fraierilor!
Are nevoie urgentă de ceva aerobică musculară, domnu prim, în lupta cu dujmanii dă clasă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:57:11
         
 
  err:
"că așa îi dete ordin comandirul cu mască de capitalist feroce"
scuze! - cu o mînă scriu, cu cealaltă sap la cazma!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:54:07
         
 
  Dle Tunaru,
Colegul dv. de rastel, care face pe anticomunistu', că ața îi dete ordin comandirul ci mască de acpitalist feroce,- colegul, zic, vă transmite paciență!
Asta a vrut să spună, de fapt.
Că în chestia cu "idioții" s-o fi gîndit la cei pe care îi are în vedere pt viitoarea campanie electorală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:52:33
         
 
  Peia, eu ti-am vorbit cu Dvs, ok?
Din cauza diasporei a ajuns romania o runia???? Peia, nu iti este rusine? Asa un pic?
Voi ati votat pe 1kg de ulei si o punga cu zahar, da?
Voi l-ati pus dus pe Becali in parlamentul european, da?
Voi ati supt de la buget, asteptand sporuri si ati hranit sindicatele, da?
Acolo, in romania, un director al unei intreprinderi falimetare castiga 20.000 euro pe luna, da?
Acolo, in romania, o secretara de primarie castiga 6000 lei pe luna da?
Acolo in romania un putoi cu bemveu omoara oameni pe strada si va rade in nas dupa aia.
Si cu toate astea, diaspora e vinovata?
Peia, nu ti-e rusine?
Ce le faci celor 5 milioane de romani care l-au votat pe basescu? Aia din romania? Le interzici drepturile? ii executi?
Spune, Peia!
OK, dati-l jos pe basescu, asa si?
Vine geoana si va da pensii mai mari?
Vine johannis cu miliardele?
O sa opreasca idiotul ala filmele porno la care se uita, in parlament?

Tot la taieri de salarii se va ajunge Peia, tot acolo, ca nu mai e de unde.

De ce lovesti in oameni care au ales sa plece pentru ca acasa analfabetii conduc?
Cine esti tu sa acuzi ca au votat altii pe basescu si nu pe idiotul ala de geoana?
Cine iti da dreptul asta?
Comentariul tau si nu numai arata ca romania s-a imputit de la picioare, apoi a ajuns sus de tot.

 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 15:51:52
         
 
  Boc?
Care Boc?!
El, dacă a existat vreodată, acum a devenit, din super-minuscul, microscopic! E prim-ministru pe zona amibelor!
Mai l-ați văzutără careva?
Dați un semnal de alarmă, dacă...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:49:10
         
 
  Domnule Tunaru, nu-i luati in seama pe cei care va vorbesc de rau, cu timpul au devenit o minoritate si trebuie tolerata cu ingaduinta si intelepciune. Va mai aduceti aminte cum spuneau in 90? "Voi nu ati mancat salam cu soia si nu puteti face politica. Ce ati facut in ultimii cinci ani?" . Ma pufneste rasul cat de idioti au putut sa fie cu cei care se intorceau in tara si care aduceau cu ei experienta democratica deprinsa de la mama democratiei. Nu au afacut-o din rautate cu Campeanu si nici cu Ratiu. Au facut-o pentru ca au fost niste comunisti idioti. Rautatea au manifestat-o fata de Dl. Coposu, despre care se putea spune ca nici macar mirosul de soia nu-l simtise. Noi i-am iertat de mult si ii toleram pentru a le arata copiilor nostri de ce sa se fereasca in viata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-14 15:44:26
         
 
  Mai e unul, pe aci, pe la Giurgiu, cu același nume - Sorin Tunaru!
Vei fi fiind matale acela, sau chiar ești un zburător prin țările calde?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:34:17
         
 
  err 2:
"pentru a-și polei"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:32:02
         
 
  err:
"Nero a dat foc Romei pentru a-și construi o Domus Aurea - o casă de aur! "
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:30:24
         
 
  Deci,
NOI am stat aici, domnilor diasporezi și alți domni!
NOI, adică cei care am tras, ca dracii, la plugul democrației - și accentuez: cei care am făcut asta, în mod cinstit și fără opturi ideologice, nu ca șmekerii care au profitat de truda noastră. Am plătit taxe și impozite de ne-a luat dracu! EU ȘTIU asta, căci am FUNCȚIONAT în această economie chinuită, pe rol de administrator de societate. Numai eu știu cîtor măgării și abuzuri funcționărești a trebuit să le fac față. Cîtă prostie și prejudecată a trebuit să înfrunt. Cîtă corupție și presiuni din partea profitorilor, cîtă mafie de stat. Voi scrie toate astea într-o carte, pe care am început-o deja. Am tras, timp de douzeci de ani, ca un bou, crezînd în bunele intenții ale guvernanților. Îmi ziceam că nu poți, peste noapte, să cureți răul. Că, pînă la urmă, lucrurile se vor așeza. Că trebuie să nu îngenunchem.
Ei bine, finalmente, m-am ales cu praful de pe tobă, cu datorii inventate de către hămesiții statului și cu sentimentul că am fost jefuit de viață, de sănătate, de destin.
Am tras sub Iliescu, pentru a-i îmbogăți ciracii.
Ciraci din care făceau parte și bercenii, și blagienii, și videnii și toată gașca lor de coțcari, care, acum, se dau drept opozanți ai lui Iliescu. Ăștia care ni s-au urcat în cîrcă și fac pe purii, animați de cine știe ce generoase intenții. Sunt niște super-mincinoși, care s-au specializat în gogoși electorale, în știința de a ne prosti cu sila.
Mă simt un sclav, căruia, după ce i s-a stors sufletul, a fost aruncat la gunoi.
Prima dată, cînd am simțit că valorez în ochii pușlamalelor ăstora cît un nimic cu moț, ca cetățean, a fost atunci cînd, ajuns într-un spital – pentru care plătisem la sănătate de mă spetisem – am fost tratat ca o otreapă. Puteam să mor ca o unealtă bioenergetică oarecare, nici dracu nu se sinchisea de asta! Să nu mai povestesc de ce am văzut acolo, de indiferența și cîinoșenia cu care erau tratați oamenii ajunși în neputință și durere.
De atunci, nu mai suport minciuna poleită în fraze meșteșugite, menite să-ți ia piuitul vigilenței.
Nu mai suport indivizii care dau cu clanța, care n-au pus, în viața lor, mîna pe-o unealtă, pentru a-și cîștiga existența cu sudoare, care nu au făcut față unor situații de viață grele, aflate la limita supraviețuirii.
Nu-i mai suport pe țîrcovnicii spilcuiți ai puterii, de orice gen ar fi ea, care nu au învățat altceva, la școla lor de partid, decît să învîrte politichia printre dește. Și să trăiască din munca altora.
Nu-i mai suport pe amploaiații statului care vin să te caute și-n fund de parale, doar-doar or mai găsi ceva de pus la teșchereața lor de japițe profitoare. Căci, sunt sigur, nici o para chioară din taxele împovărătoare pe care le-am plătit nu a ajuns în mîna celui căruia îi era destinată, de drept.
Ei, și bomboana de pe colivă!... cînd nu au mai avut ce să inventeze, liftele fanariote au scos, din pălăria circarului, taxa forfetară. Le-a păsat că, prin demența asta colectoare au distrus și fărîma de viață economică ce mai pîlpîia pe ici-colo? Nooo! Dă-i în p… m…-sii! Există? Să plătească. Noi să fim sănătoși și să trăim pînă la ălelalte parodii de alegeri!
Apres nous, le deluge!
Așa că voi, domnilor diasporezi, lăsați fazele astea cu nu știu ce merite în întrecerea socialistă!
Ați stat, bine mersi, prin străinătățuri, v-ați adunat bănișori la batistuță, din care nu ați fost vămuiți în nici un fel, bănișori care doar s-au plimbat prin economia asta, pentru că s-au întors de unde au venit, cumpărînd bunuri care tot de acolo de unde ați venit au fost aduse. Un mic transfer de piață, și atît.
Cu ce ziceați că ați contribuit la propășirea țărișoarei ăsteia?
Cu poza falsă a unei bunăstări pasagere?
Eu am dat statului bani peșin.
Voi ce-ați dat?
Ați dat un dictator, a cărui grijă, timp de cinci ani, a fost să-și consolideze poziția, aduncînd în jurul lui o șleahtă de profesioniști în ale manipulării și să încununeze veșnica aspirație a lui Iliescu – ratată, vai lui! – de a fi un despot luminat. Uite că, uncenicul lui întru communism, Băsescu, a reușit! El este un despot stră-stră-stră-luminat! Nero a dat foc romei pentru a-și construe o Domu Aurea- o casă de aur! Băsescu a dat foc României pentru a-și poleii biserica sub care speră să se spele de păcate și să lase, cu lilmbă de clopot, de 20.000 de euro, că ne-a fot baci, pînă ne-a băgat în draci!
Eu aș zice să vă spălați cu el pe cap, domnilor diasporezi, și să nu ne mai priviți pe noi ca pe niște asistați social de către competența voastră căpșunărească!
Pa!

Tunare,
Poate nu știi, dar, în România, cu tot furtul și mita electorală, Băsescu a pierdut!
VOPI - accentuez - voi, anume știm noi cine, ăia care votarați cu o viteză de trei inși pe minut, ca-n magia lu David Copperfield!
Sperc ă nu ai tupeul să mă întrebi și pe mine ce am făcut pentru Romînia!
Adicătelea, mai ezact, păntru burtoșii ăia, pe care îi aperi matale, cu aplomb patrioticesc. Apropro: nu cumva ești unul dintre organizatorii diasporezi de alegeri?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 15:26:55
         
 
  Tunarule, de ce dai cu barda în unilinqua noastră? Dacă ai uitat-o, stai în diasporița băncii tale, cool, ha! Eu mă strofoc căutînd marmeladă, salam cu soia și halli-lullu fără E-uri, iar tu vii să-mi predai știința armelor? Noi mai avem și diacritice, chiar dacă și pe astea ni le vor înghiți globaliștii. Mai bagă un proiectil și dă semnal la bucătăria de campanie...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-14 15:23:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pai ma refeream la indemnul cf. caruia cei din diaspora sa stea in banca lor. Ia uite aici:
"Păi taman d-aia îi ceream diasporei să contribuie și ea la dezastrul băsescian: că au cîștigat parale frumoase pe dincolo, le-au vîrît la teșchereață, fără să plătească nici un fel de dijmuliță p-acilea, așa cum facem noi, zi de zi și ceas de ceas, zgîrmați la poznare de gărzile financiare ale statului puturos și hulpav. Dar să plătească, de asemenea, și inspirația politicească prin care au hotărît în locul nostru"
Ce zici? cool ha? Adica, baetzi, noi vrem sa avem shmenu nostru acilea, voi stati acolo departe, ca ati plecat de prea bine si o duceti de nu se poate. Atitudine nu? Da romanii care au votate pe base din romania, ce li se recomanda? Ca voturile diasporei au fost de cca 1%. Aa??
Inteligenta maxima in citatu' de mai sus nu?
Si cand va aud cu nea nelu-n gura sau nastase, mi se pare ca NICIODATA romania nu se va schimba din interior.
Si istoria are dreptate, cei care au facut Romania mare au venit de pe afara. Nu?
Greseala lui Boc este aceea ca nu a dat afara toti bugetarii aia care freaca menta prin primarii si care vor sporuri. Toti oamenii aia 'de cultura' care isi publica mizeriile pe ban public. Si pt asta, Boc tre sa-si ceara scuze sau sa plece. Aici trebuie o mana de fier, altfel o frecam la rece mult si bine.
Si tu Rechesan, TU ce ai facut pt tara asta de iti permiti ma intrebi pe mine? Aud?
Eu nu iti raspund la intrebarea ta, cauta si tu pe google si vezi daca mai am sanse sa fac ceva.
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 14:39:26
         
 
  Nu, diasporezii, nu trebuie stigmatizați (deși există un procent de bursieri plecați cu pile clientelare și rămași helas acolo:ubi bene ibi patria și-acu dau lecții de democrație)majoritatea căpșunarilor dezorientați au votat în turmă (au fost nenumărate dovezi prezentate, or fi au ba, credibile, nu mai contează deocamdată)și inexplicabil cei care ar fi trebuit să admită soluția unui "stranier" la conducerea lotului(în varianta că cei doi capi se țineau de cuvînt)fie din xenofobie au votat contra fie sau abținut.
Mămăliga nu e gyros cu tzatziki, Egeea nu-i Marea Neagră,lac-rusesc să fie că broaște-s destule, societatea-i dezbinată, clienții se vor dumiri doar cînd o înțărca bălaia de tot, da' pe-un năuc încăpățînat cum să-l lămurești el e convins de importanța foncției...
Tunarule, ce dai cu tunu'n turmă, fiindcă bien-sur făcuși mai multe pentru Românica a beteagă poți și exemplifica?Sau doar pălăvrăgim de dragul controversei, boală națională dusă-n desagi ca rîia pe capră, a voastră o fi mai lăptoasă dar tot stă în aport!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-14 14:08:24
         
 
  Nu va mai luati dupa toate avioanele, Johanis nu putea spune asa o gugumanie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-14 12:34:09
         
 
  Domnule Peia, eu sunt din diaspora care am sperat sa iasa basescu. Stiti de ce? pentru ca am fost nevoit sa plec din tara prin anii 2000, stiti poate ce vremuri.
Pantru ca nu mai vrem iliescu si nastase. Pentru ca am vazut dezastrul tarii in anii 1990-2000 first hand.
Referitor la diasporezi, ei aflati dvs, ca acei diasporezi au contribuit mai mult la dezvoltarea tarii (nu numai prin banii trimis) decat au facut-o cei ramasi in tara.
Sa nu uitam ca in anii 2007-2008, tara era condusa de un GUVERN care era la cutite cu basescu. De ce?
Toti isi luau plasme pe buletin, case in rate etc, iar salariile erau de 300 euro lunar. Ei, cum dracu sa fie sustenbila toata porcaria asta?? Stiti ce a fost periaoda aia? o mare spaga electorala!! Asa s-a trait in ultimii 10 ani in romania.
Si mai lasati diasoporezii deoparte, ca nu geoana (care dadea exemplul greciei, ha!!) era solutia.
Ce-i asa de greu de inteles. Iar criza asta ne-a afectat, tocmai pentru ca a lovit piata creditelor. Aaa?? Asta e originea crizei stimati comentatori. Este o criza a creditelor, ultimii 50 ani au insemnat o radicalizare a sistemului de creditare. Iar noi, romanii, am intrat in circul acesta fara sa stim cu ce se mananca.
Acum, platim, si ne spunem asa: nu ne-a lovit criza ci altceva. asa este, am primit un mare pumn in fata si nici nu stim de unde a venit. Nu-i curios?
toata stima si bine v-am gasit aici.
 
Postat de catre autoru' minune adriean la data de 2010-05-14 12:21:23
         
 
  Altă diversiune: Mircea Geoană este un cadavru politic. Nu ne interesează. Nu ne interesează PSD-ul și alte partide. Nu ne interesază acum decât salvarea țării.

Și asta ar trebui să însemne alegeri anticipate libere și independente. Nu trucate ca acelea din noiembrie. Nimic din ce este făcut cu forța ori cu frauda nu rezistă. De-a lungul timpului Europeea cultivă chiar acest spirit: onestitate, sinceritate, adeziune sinceră la valorile în care membrii săi cred.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 12:10:51
         
 
  Domnule Florian,

Intuiția mea îmi spune că Johanis ar fi fost o mare șansă pentru România. Manipulatorii, inteligenți, nu zic nu, au făcut ca noi să ratăm această șansă. Acum am fi vorbit despre investiții, dezvoltare, creștere economică, posibil, despre o cooperare româno-germană și altele. Nu despre suferință și salvarea țării! Tempi passati...

Acum avem în față DEZASTRUL. România trebuie și va fi salvată. Nu însă de și cu acești guvernanți. Au luat o țară cu o economie în creștere și au adus-o aici. Ei au adus-o, nu criza internațională.(v-am demonstrat mai jos de ce)

Din păcate au aceeași încăpățânare oarbă ca a lui Ceaușescu. Presimt că prețul pe care îl vom plăti va fi imens.

Salvarea României constă, pentru cine nu a înțeles încă, în salvarea ei din mâinile și mintea celor care vremelnic, manipulator, incompetent și dezastruos o conduc.

PS

Nu-mi place acest stil de conversație , în care văd că excelați, adică al deturnării atenției de la subiect și trimiterile arborescente. Așa că mă voi retrage din discuția cu domnia voastră.

Vă doresc succes!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-14 12:04:00
         
 
  Hai sa vedem si alternativa:
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-14 11:44:53
         
 
  Florică, tată,
N-o mai da cotită! Ce treabă ai matale cu prefectura, cînd purceaua moartă e la voi în cocină!
Adică, taman ne trecu glonțul pe lîngă ureche, înțeleg io, dacă venea neamțu premier.
Numa bine, că dacă veniră dăștepții voștri, ne-a intrat glonțu ăla, fix, în căpățînă!
Ești cam pe alături, franț, tu și papagalii ăia de la LabenGroup!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 11:37:15
         
 
  http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7271988-klaus-johannis-reducerea-salariilor-duce-diminuare-substantiala-veniturilor-buget-din-cauza-scaderii-impozitelor.htm

Klaus Johannis: “Deocamdată scăderea salariilor bugetarilor cu 25 la sută va avea două efecte: nemulțumirea profundă a bugetarilor va fi primul și o diminuare substanțială a veniturilor la bugetul de stat va fi al doilea. Aceasta fiindcă toți bugetarii plătesc impozite la bugetul de stat și sunt o sursă sigură. Dacă vor apărea și alte efecte vom vedea după”

Ne-a trecut glontul pe la ureche si n-am stiut: Retineti!
1. Scăderea salariilor bugetarilor duce la scăderea impozitelor plătite de aceștia și deci a veniturilor la buget.
2. Impozitele plătite de bugetari sînt sursă sigură de venit pentru buget.

Vă rog să citiți și comentariile din subsolul articolului de pe HotNews, sunt spumoase și nu doresc să le stric farmecul decupându-le.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-14 11:21:27
         
 
  Veșnicul cîrcotaș - Ioan Peia!
Profit de această ocazie pentru a vă anunța că: începînd de ieri, pe postul lor de televiziune, a început și campania "bai Monica Columbeanu" pentru identificarea și transferarea banilor din buzunarul lui Iri în sutienul propriu. Ce legătură are asta cu pensionarii și bugetarii? Nici una, dar nu aceasta era problema. Marin (ăăă, Radu) Moraru, de profesie sculer- matrițer, știe să îmbine perfect patrița (gura lui) cu matrița (posteriorul lor).
Andrei, tată, mai bine nu spuneai la ce post ai job. Un uichend plăcut!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-14 11:20:30
         
 
  si daca, totusi, democratia romaneasca este gestionata strict inca de la inceputuri, iar singura ei deschidere reala este cea a colaborationismului? Si daca orice gest de permisivitate este gandit din perspectiva efectelor in spatii profesioniste? Daca, de fapt, tot ce pare intamplator este atent premeditat? Daca 'lipsa de profesionalism' este pur si simplu o alternanta la alte metode uzate moral, consumate ca si credibilitate?  
Postat de catre mihai robea la data de 2010-05-14 10:00:07
         
 
  Pensionarilor, bre, vă scapă ăștia de la Labe de sărăcie!
Dați fuga-fuguța pe postul ăla, adică al Paștelui Cailor, și măriți-le și lor raitingul, că de cînd s-a prins lumulița că se toacă doar mărar de morar pe-acolo, nu se mai uită nici pisicile de apartament la ei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 09:12:30
         
 
  În spațiul dintre cele două semne (<>), spațiu care văd că a apărut gol de conținut, era următoarea formulare: "Dăm noi o ordonanță de urgență bocistă și cîștigăm tot, așa cum am cîștigat și alegerile alea trucate"!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 09:07:23
         
 
  Ieri, la parodia de conferință băsesciană, unde erau prezenți numai nește gladiole de ziariști, care, atunci cînd puneau cîte o întrebare, le tremura omușorul în gît, ca piftia, ieri, zic, una din cele mai incomode întrebări care i s-a pus sultanului de la Cotroceni, a fost aceasta: "Credeți că mai are șanse Rîmnicu Vîlcea să cîștige Cupa Campionilor?"
"Hă,hă,hă,hă,hă!" a răspuns sfîntul Băsescu, de pe scaunul de fanariot, de sub capela poleită în aur și clămpănind din clopotul care-i poartă numele... "Hă, hă, hă!... Poate are!" <>, ar fi trebuit să continue, dar, deși nu a făcut-o, a lăsat să se-nțeleagă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 09:04:30
         
 
  Marele ziarist "Nasul lui Pinnochio" a identificat el, cu ajutorul consilierului prezidențial Aliodor, o sută de milioane! Băi, cînd îl văd pe ăla că stă cu plaivasu-n mână și, scîrța-scîrța pe hîrtia aia, de pe panoul din stînga lui, cu cifre aiurite și poezii economico-politice, mă apucă un rîs homeric!
Ce propagandă ieftină, de tip pur băsescian!
Cîți fraieri care să se mai uite în gura voastră mincinoasă veți fi crezînd voi că încă viețuiesc în Țara Românească, Florică, gazetarule de la Labe?
Păi taman d-aia îi ceream diasporei să contribuie și ea la dezastrul băsescian: că au cîștigat parale frumoase pe dincolo, le-au vîrît la teșchereață, fără să plătească nici un fel de dijmuliță p-acilea, așa cum facem noi, zi de zi și ceas de ceas, zgîrmați la poznare de gărzile financiare ale statului puturos și hulpav. Dar să plătească, de asemenea, și inspirația politicească prin care au hotărît în locul nostru.
Sigur, că, de fapt, referința mea era, în mod evident, la cei care sunt, bine-mersi, plecați din țară definitiv și, de pe-acolo, de pe plaiuri a/mioritice, ne mai dau, din când în când, și lecții de democrație planetară. La ei făcusem aluziune, dar cum șmekerezul de gazetar antrenat în diversionism, nu-ți este străin, Florică-Pseudo, ai dat-o-n faza care-ți convine!
Neșansa ta, a voastră, e că lumea nu-i plină numai de proști care să vă creadă necondiționat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-14 08:54:35
         
 
  Nașul, știe orșicine,
este un om de coceni,
pentru ca traiește bine
cu base din Cotroceni!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-05-14 03:36:59
         
 
  profit de aceasta ocazie si va anunt ca, de aproximativ o saptamana, postul nostru de televiziune a demarat o campanie de solidarizare cu cei mai loviti de aceasta criza, pensionarii. Campania isi propune sa localizeze, sa depisteze si sa recupereze banii scursi pe cai ilicite din bugetul de stat si sa ii intoarca acolo unde le este lcul, in pensiile celor cu pensii mici. Pana in aceasta seara, moderatorul Radu Moraru a localizat surse insumand circa 100 de mil. de euro. Astepteptam mailuri care sa vina in intampinarea initiativei marelui jurnalist la adresa [email protected]
Domnule Peia, daca aveti sugestii va astept sa ne scrieti. Solidaritatea pe care o solicitam este din directia celor bogati spre cei loviti atat de napraznic de acesta criza. Domnule Peia, va rog sa nu uitati ca diaspora a asigurat in mare masura cresterea economiei despre care premierul Tariceanu spunea ca duduie. Sarmanii capsunari care si-au lasat familiile in tara si au plecat sa faca o bruma de avere. Va rog sa va reconsiderati pozitia fata de acestia si sa nu ii mai tratati cu dispret. Capsunarii i-au permis Tariceanului sa angajeze in sectorul bugetar peste 500 000 de "rude".
Seara buna tuturor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-14 00:30:35
         
 
  "Despre hoti si hotii am aceeasi opinie cu dumneavostra." (Andrei Florian)

Evident, hoții și hoțiile sunt prezenți și prezente oriunde altundeva, în afara bătăturii pedeliste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 23:06:16
         
 
  Și pentru că veni vorba de solidaritate, ar fi corect și cinstit să li se ia și "diasporezilor" 25% din salar, că ei au hotărît, pare-mi-se, că Băsescu este super sultanul României!
Hai, domnilor diasporezi, puneți mînuță de la mînuță, și aruncați în cutia milei rodul inspirației voastre politicești. Că nu e drept ca voi să hotărîți ce și cum să fie pe la noi, și noi să plătim?
Ok!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 22:59:45
         
 
  Nu pot sa nu remarc cele doua catrene care mi se par foarte bune. Si cel al lui Mihai Vasile si replica data de Andrei Florian.  
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-13 22:21:01
         
 
 
"Andrei Florian, sunt de acord cu tine, ar fi inutil să mai argumentez și eu convingerea că aceste măsuri sunt necesare în urma măcelului făcut de Iliescu și-a lui ceată." P.M.

Prietene Petre Mocanu, desigur ca doar inocenta te indeamna sa scrii cuvintele de mai sus...

- poate ca nu esti la curent dar de la ultimul mandat iliescian au trecut 6 ani (de ce nu dai vina pe turci!) si intre timp a fost la conducerea tarii "singurul politician cu ceva demnitate" - Basescu. Cine-i Basescu? Pai ala cu casa din Mihaileanu, tata lu' Eba, ala de promitea ca mareste salariile profesorilor da’ pe urma i-a decimat si acu’ le taie si din chenzina, ala cu "rusine dinu patriciu!", ala de ne face pe toti manelisti, ala de danseaza pe la chermeze cu oamenii din bobor, dar cand e vorba sa stea alaturi de alti sefi de stat se balbaie ca un copil mic.

- criza? pai oare de ce in polonia nu a fost criza anul trecut? de ce ungaria a iesit deja din criza? cum e cu reformarea statului? in sase ani au fost introdusi in structurile statului 500000 de oameni - clientela politica (aia de care chiar Basescu vorbea intr-o inregistrare recenta! sau pe asta nu ai auzit-o! poate ar trebui sa te uiti si la antena 3! sau mai bine nu, ca e de fapt o facatura cum a fost si aia cu pixelul albastru!)!

-pe vremea lu' nastase erau in aparatul de stat 900000 de persoane/ acum sunt 1400000
(cine e nastase? pai nastase este cel mai bun premier pe care l-am avut noi in perioada post-decembrista - a spus-o si cristoiu si chiar "singurul politician cu ceva demnitate" basescu! romania a avut pe vremea lui crestere economica de 4%! a avut un imprumut de la FMI pe care l-a rambursat!) da' el nu bun, ca e comunist!

- vrei sa imi spui ca la noi acu a venit criza? ca guvernul boc nu stia inca de anul trecut situatia in care ne aflam? (nu! clar ca nu stia ca i-a zis basescu ca am iesit din criza prin decembrie si el a dat din cap ca a inteles! criza vine doar cand zice base ca vine!)

- chiar daca astea ar fi singurele masuri (nu sunt, dar sa presupunem!) care ne-ar scoate la lumina nu sunt de acord sa le aplice tot aia care ne-au adus aici!

- "ar fi inutil sa mai argumentez si eu convingerea..." dar te rog argumenteaza! Argumenteaza ca pensionarii - de altfel foarte multumiti de situatia lor! - sunt instigati de PSD si TV (TV-urile alea mogulesti), argumenteaza ca nesimtitele astea de mame dau sa suga din tata statului si ca se descurca si cu 6 milioane, etc...). Argumenteaza!

- am auzit ca astazi boc a venit in fata parlamentului sa-si explice masurile anticriza. exceptional… 

- mi-a placut in mod deosebit articolul "http://www.gandul.info/puterea-gandului/cersetorul-de-solidaritate-6114249" replica la marlania presedintelui. Apropo de solidaritate: propun ca cei care l-au sustinut pe base sa fie si ei solidari si sa-si doneze din lefuri! Se poate! Zau asa!... :( eu ma simt solitar.

- Andrei Florian! nu ma lua in seama! sunt doar un om rau! un reactionar care nu vede calea luminoasa pe care ne duce tatucul vostru!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-05-13 22:12:13
         
 
  "respect părerea de apropritar a domnului Cristescu și-mi târăsc "nivelul"... "

În lipsa argumentelor, insinuări calomnioase. Aș califica gestul drept "măgărie" însă niște francezi mi-au solicitat măgari pentru export. Am studiat problema și am văzut cât de sensibile sunt aceste animale. Pe care, nedorind să le ofensez, nu voi folosi acest termen. Un altul care să descrie situația nu găsesc pentru moment. Așa că solicit un help.

Intervențiile mele nu au nicio legătură cu statutul meu de proprietar al site-ului. Iar nivelul userului Petre Mocanu nu are nicio legătură cu statutul meu. Dacă urmează procedurile îi voi ridica nivelul. În rest TICĂLOȘIE.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 22:04:20
         
 
  Tu le vorbești de furtună și ei se scarpină în nas!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 21:54:46
         
 
  Încăpâțînarea prostiei și stăruința întru orbire au fost cele mai catastrofice consecințe ale evenimentelor sociale dureroase din istorie.
Nu mai e nevoie să exemplific!
Băsescu și-a făcut un clopot de 20.000 euro, la Cotroceni, pe care și-a gravat numele!
Probabil, cînd îi va bate, vor ieși, în păr, toți enoriașii sfinției sale și se vor jeli ca oile pierdute pe coclauri...
Și nici un mocan nu va reuși să le mai adune!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 21:51:44
         
 
  Andrei Florian, sunt de acord cu tine, ar fi inutil să mai argumentez și eu convingerea că aceste măsuri sunt necesare în urma măcelului făcut de Iliescu și-a lui ceată, ce se mai poate spune de Tăriceanu lu' Patriciu și la urma urmei, nici cu ăștia nu mi-e rușine.
Băsescu mi se pare singurul politician cu ceva demnitate.
Iartă-l pe domnul Peia, e mult prea adâncit în răutate, respect părerea de apropritar a domnului Cristescu și-mi târăsc "nivelul"...
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2010-05-13 20:08:18
         
 
  Ca să vedeți cît de hulpavi sunt:
La Olănești, o nevastă de deputat PD, a pus grilaj, cu sistem electronic de evidență și acces, la izvoarele de apă minerală. Mai mult: alături e o cușcă, în care un pîndar, dublat de un altul, veghează la distribuirea strictă a cantității de apă. Stă scris: "nu e voie să intri mai mult de șapte ori și să consumi mai mult de un litru și jumătate". Ce iei în plus, este ilegal și îngrașă! Dacă există, cumva, un pacient care nu se poate deplasa la izvor și îi cere colegului de cameră să-i aducă apa, cel ce face acest gest de ajutorare riscă să i se anuleze cardul de acces. Pentru ca nu cumva nevasta de deputat să piardă din izvorul de bani care vine din măruntaiele pămîntului și pe care a pus ea stăpînire, un al treilea supervizor umblă incognito prin stațiune, de la izvor la izvor, să-i identifice pe "contravenienți"! Aici s-a ajuns cu hămeseala îmbogățirii ciracilor pedeliști, care, evidaman, nu sunt moguli, ci doar nește capitaliști cinstiți, de-ai lui Băsescu!
Bineînțeles, singurele hoteluri care dispun de facilități speciale - adică de bilete de tratament, decontate prin casa de sănătate - sunt cele ale apropitarilor, și ei nește bieți capitaliști de-ai lui Băsescu. Ceilalți, mici și neînsemanți în genul de economie restrictivă, adică redusă doar la nevoile mahărilor, sunt în stare de faliment.
Cînd cucoana a fost prinsă la înghesuială și acoperită de furia mulțimii, aceasta, impertinentă și sigură de ea, ca toți pedeliștii, (însoțită de bodyguarzi) i-a arătat mulțimii degetul mare, scos printre arătător și inelar, în semn de "asta-i al vostru"!
Desigur, aceasta-i doar o calomnie grosolană de-a Antenei 3!
Partea proastă e că eu taman vin de-acolo și, dacă mi-amintesc bine, parcă nu mănînc din știrile pe care le servesc posturilor de televiziune, așa, ca unii, candizi și drăgălași.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 18:59:55
         
 
  Auzi, cică pleacă la job!
Pentru ăștia, munca nu e muncă, e job!
O fi precurtarea de la joben!!
Numai la ruși, munca e trudă și știința e năucă!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 18:35:25
         
 
  Dar, apropo:
Cine-și face sală de sport, pe banii noștri, în satul natal?
Cine alocă, în plină "criză", fonduri pentru orgoliul uriaș al piticului din Răchițele?
Păi, DITAMAI prim-ministrul, și să nu-și onoreze și el datoria de fiu al satului, către comunitatea care a dat țării, lumii, universului un așa de gigantic diriguitor?
Știți cînd o să meargă economia asta de tip băsescian?
Cînd o face plopul pere/ Și răchita răchițele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 18:29:02
         
 
  Se pare că numai tu te crezi dotat cu trigon cenușiu elaborat, Floriane, tată!
Desigur, eu nu am căpățînă, nici măcar cît un om de rînd, să realizez faptul elementar că ne-ați adus în stare jalnică, de faliți. Eu judec cu neuronii altora. Ai Antenei3, precum spui, cu dilatată mînie proletară. Numai tu nu judeci cu recuzita de morar a lingăului de la Labe! Uite cine vorbește!
În cîte întreprinderi de natură economică vei fi fiind tu angrenat, ca să vezi cum stau lucrurile? Pe la cîți funcționari abuzivi și tîmpiți ai statului te vei fi plimbat tu, ca să știi cum stau lucrurile în realitate? Ce altceva faceți, voi, deontologii lu' Prapurgel, decît să răsuciți politica, precum, - vorba populară: porcul, dovleacul?
Voi, tipii de genul ăsta, sunteți educați să nu recunoașteți adevărul, nici dacă vă pică în ochi, ca cianura.
Din ăștia, ca voi, fac din normalitate o stare de asediu perpetuă.
Ieri - ai lui Iliescu.
Azi - ai lui Băsescu, urmașii demni și supradotați ai lui Iliescu.
Și în timpul ăsta, fraieri ca noi, care muncesc ca proștii, ca să vă umple vouă burdihanul, sunt tîrîți prin viață, ca niște preșuri de șters pe picioare. Dacă ar exista o dreptate universală, pentru voi și neantul ar fi un loc prea blînd de a vă conține.
Atac la persoană?
Dar cine ne aduce în situația de a ne blestema zilele că existăm? O entitate a/personală, care sălăsluiește undeva, deasupra noastră, și ne stîlcește destinele? Nu. Cei care își bat joc de noi poartă un nume, sunt strict identificabili, pot fi arătați cu degetul. Ei, identificații, ne mănîncă ficații. Ei ne aduc în stadiul irepresibil de revoltă. Și-atunci? Nu trebuie puși la zidul infamiei și lapidați? Îi lăsăm să facă pui? De securiști? Școliți în cursuri diversioniste?
Pe-al cui portret îl arseră în piața publică? Pe-al lui Băsescu, parcă. Cum de nu vă puserăți buldogii să-i identifice pe făptași și să-i vîre la pîrnaie pentru crima de lez-băsescitate?

Radule Ștefănescule,
Tu poți să dai cu feleștocul cît poftești și să te crezi mahăr de sait, dar pe mine, unul, nu ai cum să mă convingi că nu am dreptate.
Dacă e să analizăm contracomentariul tău, parcă-mi vine să identific, cu adevărat, o jignire mitocănească, în următoarea sapienție, care-ți aparține:

"As putea spune ca esti abject, dar prefer inca sa cred ca ti-ai pierdut mintile."

Se pare, însă, că, pe tine, nu prea are cine să te tragă de răspundere, așa că faci pe pîndarul de moșie, atent să duci vitele la obor, cînd nu respectă cărarea seniorului, împrejmuită cu sîrmă ghimpată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 18:21:52
         
 
  M-ati lamurit ca aparitia crizei financiare la noi in tara s-a datorat lipsei de reactie a guvernului din 2007

Nu ați înțeles. Concluzia celor spuse de către mine este că nu s-au produs asemenea fapte astfel încât CRIZA FINANCIARĂ INTERNAȚIONALĂ NU NE-A AFECTAT DELOC. Dacă răspunsul la vreuna dintre întrebările mele ar fi fost pozitiv da, criza financiară internațională ne-ar fi afectat.

Foarte puțin ne-a afectat criza economică internațională. Criza din România este produsă peste 80% de către guvernanții noștri care habar nu au de economie și își stabilesc prioritățile nu după nevoile țării ci după interesele lor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 17:55:54
         
 
  "lipsa de vlaga cu care s-a angajat sa faca reformele" Domnule Florian la catastrofa din țară dumneavoastră veniți cu lipsa de vlagă? Adevărul așteaptă domnule Florian. V-am prevenit din noiembrie. Și Ceaușescu fusese ales tot prin fraudă morală și nu numai cu vreo câteva luni înainte.

După părerea domniei voastre cât ar trebui să maim așteptăm? Eu am răbdare. Țara se pare că nu!

Domnule Florian știți cât de mult mi-aș dori să mă înșel? Știți cât de mult mi-aș dori să aveți dreptate? Am în jurul meu oameni foarte dragi mie pentru care suferă consecințele acestor impostori și v-o spun cu mâna pe inimă aș fi fericit să fiu obligat să vă prezint scuze public și să recunosc faptul că m-am înșelat. Din păcate nu m-am înșelat și dumneavoastră știți bine aceasta domnule coleg.

Domnule Florian, nu din auzite vă spun am vă personal mame și bătrâne plângând. Fapt care m-a cutremurat!

Ăștia pe ce pun mâna fie strică fie fură. Dezamăgit? Scârbit domnule coleg. Scârbit! Uzurpare de calități oficiale și subminarea economiei naționale.

Nu v-au impresionat deloc pensionarii? Nu vă impresionează mamele? Vă respect opțiunea însă nu o înțeleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 17:33:30
         
 
  Domnule Cristescu va raspund sumar pentru ca trebuie sa plec la job.
1. M-ati lamurit ca aparitia crizei financiare la noi in tara s-a datorat lipsei de reactie a guvernului din 2007
2. Nu cred este o discutie arborescenta, decat, poate, daca considerati ca prin acordul punctual cu privire la lipsa de fermitate a actualului premier as fi incercat sa va derutez
3. Sunt de acord ca sunt cu mult mai multi oameni mai priceputi decat cei din actualul guvern, dar in contextul actual refuza sa participe la guvernare, ori nu intrunesc conditia de alesi democratic prin vot liber.
Promit sa revin pe seara.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 17:10:02
         
 
  Domnule Florian,

1. V-ați lămurit cum este cu criza financiară?

2. Discuțiile arborescente reprezintă o tehnică de a evita subiectul. Nu știu dacă va fi fost tratată de Volkov.

3. Sunt oameni și soluții care pot pune țara pe o direcție bună. Incompetenții și farsorii dau vina pe greaua moștenire. Domnia voastră sunteți inteligent. Nu picați în această capcană.

4. Domnule Peia în problema guvernării aveți dreptate. În problema catalogării colegilor noștri nu. Insist să ne păstrăm statutul de intelectuali și să nu mai polemizați făcând atacuri la persoană. Nu de alta dar pierdeți cu dreptatea de partea domniei voastre pe motive de procedură!

Eu cred că ambii noștri colegi sunt onești și de bună credință. trebuie să ne respectăm reciproc. Asta nu înseamnă că trebuie să fim și de acord.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 16:57:34
         
 
  Domnule Cristescu,
Cu privire la actualul Guvern va marturisesc ca si eu sunt dezamagit de lipsa de vlaga cu care s-a angajat sa faca reformele. Eu l-as fi dorit pe Basescu preminer cu o majoritate de dreapta in Parlament si un social-democrat, fost comunist, la Cotroceni. Asa cum il stim cu totii, Basescu ar fi terminat pana acum reforma statului si s-ar fi ocupat de relansarea economiei private.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 16:56:03
         
 
  Domnule Cristescu, in perioada 2007-2008 economia duduia, sau cel putin asa eram asigurati de guvernul Tariceanu, adica un guvern minoritar liberal dar sustinul din Parlament de o majoritate social-democrata. Tot in aceasta perioada banii obtinuti din privatizarea BCR in loc sa ia drumul investitiilor au apucat sa alunece pe alte jgheaburi. Imi aduc bine aminte?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 16:47:31
         
 
  Ioane, n-am fost si nu sunt nici securist, nici membru de partid, si nici nu-ti ascult telefoanele, omule, nu stiu din ce palarie le tot scoti. In plus, nu-mi amintesc sa-mi fi exprimat aici vreodata optiunile politice, si nici sa fi aruncat vreodata cu laturi in tine, asa cum facusi ceva mai jos. As putea spune ca esti abject, dar prefer inca sa cred ca ti-ai pierdut mintile.
Comentariul ti l-am invalidat pentru o injuratura, exact ca acelea cu care te gratula ecsintescu. Si asa voi face si de acum incolo, daca vei continua. In rest, scrie ce vrei.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-13 16:39:39
         
 
  Domnule Peia, discursul dumneavoastra este preluat de pe Antena3, nu va mai osteniti sa-l slefuiti. Numa mira ca va inspirati din operele complete ale lui Ciutacu, ma mira ca le-ati repetat de atatea ori incat ati ajuns sa credeti ca sunt opiniile dumneavoastra. Il cunoasteti personal pe domnul Voiculescu?
De aceea, nu cred nicio iota din ce mi-ati insirat despre domnia voastra in ultimul comentariu. Revolta dumneavoastra seamana cu a unui fost turnator la securitate frustrat ca nu mai are unde sa toarne, sau a unui fost activist de partid, frustrat ca nu mai tremura nimeni de frica la auzul amenintarilor traditionale.
Sau poate sunteti doar un om cu o imaginatie foarte b..., foarte b...., foarte bogata.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 16:38:39
         
 
  "Ce facem in cazul acesta? Echilibram balanta si incercam sa intarim sectorul privat, nu? Cum putem face aceasta echilibrare?"

Ce mama dracului "întărire de sector privat" ați făcut voi, mă, pedeleilor, cînd i-ați pus pe toți cu roatele-n sus?
Cine a inventat taxa forfetară, care a făcut praf și pulbere sectorul privat? Papa de la Roma? Sf. Pafnutie, făcătorul de plăci de gramofon Columbia?
Dășteapta voastră de Grațiela Iordaș, cu șapte foncții plătite gras, pe măsura naturelului ei nesimțitor. Aia și alții ca ea au inventat-o.
Fă minimumul de efort și du-te la Camera de Comerț, să vezi oameni debusolați, care, deși nu aveau nici un fel de activitate pe "societatea" pe care i-a pus dracu să o înființeze și pe care nu au mai putut-o desființa din motive de birocrație nesimțită, (că tot vă place vouă adjectivul ista!) ei bine, s-au pomenit cu ditai zeci de milioane că trebuie să plătească, pentru că d-aia! Ba, unii, erau și în proces de lichidare și, cu toate astea, sunt buni de plată - vin hîrtiile căpcăunilor de la fisc acasă și-i amenință cu scoaterea bunurilor personale la licitație, dacă nu achită.
O tîlhărie mare cît secolul!
Și tu vii să-mi cînți doine la fluierul piciorului, Florică, tată!
Dacă mi s-ar permite, ți-aș spune unde să te duci, tu, cu patzachinele tale politice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 16:27:35
         
 
  Trece însă criza este rezultatul "conducerii" de fapt non-conducerii guvernului! Să nu amestecăm planurile. V-am spus: dacă nu ar fi fost criza internațională, (raiul în jurul nostru) ca să aibă pretext guvernanții de a da vina pe ea și de a-și masca astfel greșelile de gestiune și incompetența, noi tot această criză internă am fi avut-o!

Am mai spus că am fost și suntem încă influențați de CRIZA ECONOMICĂ internațională. Vă rog să sesizați diferența criză financiară - criză economică.

Și acum demonstrația "Criza financiară internațională nu ne-a afectat deloc. Absolut deloc"

Criza financiară a debutat în 2007 sub forma crizei ipotecare americane cunoscute drept criza suprime. Ea are la bază și în conținut active financiare toxice.(pot reveni cu detalii)

A ieșit vreuna dintre băncile românești să informeze că și-a depreciat activele ca urmare a achiziționării de active toxice?

A ieșit BNR care supraveghează piața monetar bancară să informeze că vreo bancă românească are în portofoliul său active toxice astfel încât este necesar să-și diminueze capitalul social?

A ieșit vreo companie românească listată la bursă să informeze astfel de evenimente?

A ieșit Guvernul să ne informeze că active toxice externe au intrat în economia noastă?

De exemplu banca germană IKB a achiziționat astfel de active toxice și s-a trezit expusă la riscul de credit al americanilor fără ca ea să activeze pe piața americană și să devină în august 2007 aproape falită! (a achiziționat produse financiare toxice, supersofisticate, strălucitor ambalate, în virtutea unei tendințe de câștig exagerate, mergând până la lăcomie)

Prin urmare nu am avut astfel de "evenimente financiare". Evident criza financiară, respectiv ruperea echilibrului lichidităților a condus la criza economică. Aceasta cum v-am spus s-a manifestat asupra noastră prin scăderea cererii la export. Care, cu un guvern capabil și responsabil, putea fi înlocuită cu investiții publice cum v-am spus în comentariul anterior. Și care sunt necesare și care trebuia să fi fost făcute mult mai demult. Acum măcar obligați trebuia să le facem. Ce a făcut constituționalistul lăsat repetent de către Curtea Constituțională? Nimic. Ba a mai și distrus 1500 000 de firme. Când moare o firma trebuie pus doliu. Când mor atâtea trebuia doliu național.

Acesta este rezultatul. Nu numai al greșelii cu "forfetarul" Nici pe acesta nu l-a înțeles. Ci a mai multora acțiuni guvernamentale!

Meditați la cele de mai sus și contraziceți-mă!

Marin Sorescu a scris cândva un volum de parodii "Suflete bun la toate" Pe care, dacă nu l-ați citit, vi-l recomand. Acum criza internațională pare a fi bună la toate! Iar pentru incompetenți este o scuză perfectă. Pe care naivii o înghit. Unii totuși cunosc, știu, înțeleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 16:25:44
         
 
  Nu spun că mi-ai tăiat comul pentru un "sictir", mr. Ștefănescu, pentru că gestul este un abuz, desigur, și nu mă miră. Dar deloc, deloc, deloc...
Spun că mi l-ai șters pentru super/evidentul motiv că nu ți-a convenit conținutul comului meu. De ce?
Pentru că, așa cum am mai spus cîndva, faci parte din aceeași gășculiță cu petlițe albastre a lu' mister pseudoFlorian.

Și ce spune pseudo/florinelul ăsta?
Că eu susțin comunismul?
Frățică, voi nu aveți măcar minimumul de intelighenție ca să inventați ceva mai credibil, în afara refrenelor mentorului vostru mentolat Băsescu?
Păi, fă un mic apel la memorie și revezi disputa televizată pentru președinție, cînd s-a întîlnit cu Năstase, și chiar Băsescu, cu gurița lui de gioni/olkerist, a făcut următoarea afirmație:

"Cu ce e vinovată țara asta, Adriane, de este nevoită să aleagă între DOI COMUNIȘTI"?

Eu susțin comunismul, Florică?
Eu fusăi mare șmeker la Anvers și văzui rivuluția la televizie? După care, pîș-pîș, prin diferite comitete și comiții, ministeriate și primărie, cînd a făcut doar gargară și s-a remarcat numai prin contre idioate, acuzînd pe toată lumea că nu-l lasă să-și facă mendrele?
Uite că, acuș, vai lui! a pus mîna pe toate frîiele și s-a ales praful!
Ce mă iei tu pe mine cu sperietori de genul comuniști și securiști, cînd voi v-ați desprins din comuniștii și securiștii lui Iliescu?
Vă dați curați și luminați?
Sunteți doar niște mici păcălici, care habar nu au pe ce lume trăiesc. Din clipa în care v-ați cocoțat în fruntea bucatelor, nu ați făcut altceva decît să stricați și amărîta aia de jucărie economică ce mai funcționa, cît de cît. Mai spuneam în comul pe care mi l-a șuntat amicul tău de suferință, că eu am simțit lucrurile astea pe propria-mi piele. Nu vorbesc din cărți. Am funcționat, timp de 20 de ani, în economia aia reală, de care voi nu aveți habar, plătind statului parșiv și nesătul, impozite și taxe de miliarde bune. L-am scutit, deasemenea, de grija de a întreține în jur de douăzeci de familii, care își cîștigau pîinea din întreprinderea mea și pe nervii și sănătatea mea.
Am suportat jigodismul funcționarilor abuzivi ai statului, am trecut peste șicanele javrelor din sistem, am tras cu dinții ca să exist și, în pofida lor, am reușit să stau în picioare.
Asta pînă cînd ați ajuns voi să luați frîiele-n mînă - o armată de clănțăi și nepricepuți!- ca să se ducă totul dracului în cîteva luni.
Singurul lucru nou pe care l-ați adus a fost joaca de hoții și vardiștii - o meteahnă infantilă! - că la altceva nu se pricepe armata voastră de diversioniști. Toți sunteți o apă și-un pămînt: țanțoși, agresivi, plini de voi, deștepți ca oile! Cu alte cuvinte: morari și andreeaporeni!
iar ceea ce vă mai este caracteristic, este tupeul dus mult dincolo de limita acceptabilului.
ca și acum!
În locul tău mi-aș căuta o gaură cît mai ferită, în care să mă ascund. Dar nu,- tu andreeaporanul morărist - faci opturi dialectice pe aici, crezînd în continuare că mai sunt proști care să te creadă.
Nu închei cu sictir! ca să nu mă șteargă din catastif amicul tău de suferință și ideologie.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-13 16:05:39
         
 
  Domnule Cristescu,
Daca puteti demonstra cu cifre ca aceasta "Criza financiară internațională nu ne-a afectat deloc. Absolut deloc", promit sa imi reconsider pozitia.
Va promit acest lucru in ciuda parerilor unanime, atat ale economistilor cat si ale politicienilor de toate culorile, pareri care confirma ca Romania trece prin cea mai grava criza din ultimii 20 de ani.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 15:46:18
         
 
  Erată

Să fi fost prea tânăr pentru a fi putut înțelege "sindromul Bobu"?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 15:10:49
         
 
  Domnule Florian,

Să fi fost prea tânăr pentru a fi putut înțelege "sindromul Bobu"

Criza financiară internațională nu ne-a afectat deloc. Absolut deloc.

Criza economică internațională ne-a afectat prin reducerea exportului nostru cu cca 17%din PIB. reducere care putea fi înlocuită prin investiții în infrastructură, educație, cultură, sănătate. Dacă cei care conduc ar fi avut habar de economie. Sunt experți în manipulare dar ignoranți în economie.

Dacă în jurul României era Raiul pe Pământ noi tot aici eram. Pentru că NU ȘTIU ȘI NU ÎNȚELEG ECONOMIE ȘI NICI NU VOR SĂ ASCULTE.

Orice program fie și întocmit de laureați Nobel le dai pe mână îl distrug. Pentru că sunt incompetenți și aroganți.

Singura soluție: ALȚII! Chiar nu v-ați convins domnule Florian? Eu mai am răbdare. Am pus acest diagnostic cu mult înainte de alegeri. Prin februarie anul trecut. Am demonstrat că niciuna dintre măsurile luate de "guvernul Boc" nu a fost anticriză. Dimpotrivă. Mă doare când îi aud pe unii care îmi sunt foarte dragi și care acum regretă ce au votat. Însă își merită soarta. Din păcate suferim și noi, cei care cu luciditate am văzut, am constatat am atenționat și...degeaba.
Cu sinceritate și oarecare duioșie vă întreb: oare ce ar trebui să mai facă pentru a vă lămuri și dumneavoastră?

PS. Nu trebuie băut tot whisky-ul dintr-un butoi pentru a vă lămuri dacă este bun ori poșircă! Acesta, domnule coleg, este "whisky de pufoaică" în care manipulatori deosebit de inteligenți au pus tranchilizante și l-au sevit fraierilor drept Jack Daniels Tennessee whiskey.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-13 15:07:47
         
 
  Avem nevoie de profesori, de medici, de politisti, de functionari, etc, dar cand "ouvrierul" din sectorul privat gafaie si nu mai poate cotiza atat cat cer bugetarii eu cred ca este o lipsa de maturitate sa blochezi o reforma care pune in acord posibilitatile financiare cu pretentiile salariale. E o idiotenie inventata de televiziuni ideea dupa care intre bugetari si cei care asigura bugetul de stat s-a cascat o prapastie. Pur si simplu nu sunt atati bani pe cat pretind bugetarii sa primeasca. Ce facem in cazul acesta? Echilibram balanta si incercam sa intarim sectorul privat, nu? Cum putem face aceasta echilibrare? Prin transferul de forta de munca din partea excedentara in partea cealalta. Care sunt parghiile Guvernului? Guvernul face din sectorul bugetar un domeniu neatractiv prin impunerea unor salarii conforme cu posibilitatile sale financiare.
Despre hoti si hotii am aceeasi opinie cu dumneavostra.
Cu respect, Zexe.
Cam asta e tot
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 14:54:53
         
 
  Domnule Mihai Vasile, nu exista clasa sociala care, intr-un fel sau altul, sa nu suporte consecintele acestei crize. In 2005 pensia medie era de 311 lei, iar in 2009 a fost de 735 lei. Am ajuns in situatia ca un pensionar mediu sa aiba venit mai mare decit venitul pe pembru de familie pentru 2 salariati medii cu 2 copii. Merita si salariatul ala sa traiasca si sa-si creasca copiii? Nu stiu daca stiati dar exista doua salarii minime, unul mic pentru sectorul privat si altul mai mare pentru cel bugetar. Cel de 600 de lei este pentru muncitorul din sectorul privat iar cel de 715 pentru cel bugetar, stiut fiind faptul ca din impozitarea muncitorului privat este platit cel bugetar. Statul discrimineaza pozitiv atat pensionarii cat si pe bugetari.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 14:44:13
         
 
  Sunteți înfricoșător
precum e Belmondo
Nea Buricea, mai ușor,
l'ombelico del mondo
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 14:27:48
         
 
  Cum vad eu lucrurile:

Sunt pensionar. 42 de ani am contribuit la fondul de pensii gandindu-ma ca banii economisiti o sa mi se dea inapoi. Ce observ acum; din bani economisiti (de voie, de nevoie) mi se ia 15%. Daca acelasi lucru s-ar face si cu "economiile" celo care s-au imbogatit in ultimi 20 de ani, nu asi zice nimic. Oare ei nu ar trebui sa contribuie la scoaterea tarii din criza?
 
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2010-05-13 10:59:31
         
 
  Borfași și hoți aduși de vânt,
ce-ați atentat la viața noastră,
Cristoși să fiți, sub bolt-albastră,
nu veți scăpa nici în mormânt!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-05-13 08:58:40
         
 
  Ioan, Florian, eu unul nu am nimic impreuna sa reeditati aici polemica de asta toamna, de la alegeri, (desi mai bine ar fi fost pe blog), dar ma gandesc ca ar fi bine s-o faceti ceva mai soft. Ioane, ultimul tau comentariu e ok, mai putin indemnul final, astfel incat, cu parere de rau, o sa-l invalidez. Il poti reposta schimband cu "cvartir!", "clondir!", "volintir!", "cimitir!", sau ceva asemanator.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-13 06:07:41
         
 
  Mai usurel, domnule Peia, mai usurel ca, uite, numai ce se schimba generatiile si va trecem in cartea de istorie si pe dumneavoastra ca autor si sustinator al comunismului multilateral dezvoltat. Ura de clasa este specifica unei epoci de aur dar apuse.Ne-ati lasat o tara plina de turnatori la securitate si activisti de partid iar acum, cand tinerii isi doresc sa mai schimbe ceva din statul asta bortos, ne sariti la gat si doriti sa ne bagati la parnaie. Sa va fie rusine!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-13 00:29:49
         
 
 
Bine le mai spui, Vasile
și le întorci ca pe clătite
iar bugetarii mor cu zile
de sărbătoare neplătite
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-12 20:01:16
         
 
  Nene Peia, incrancenarea asta nu face bine nici la imagine si nici la sanatate. Daca nu stiati, criza economica este una mondiala iar masurile de austeritate se iau in toate tarile lovite de criza. De altfel, nu m-ar mira sa aud de la dumneavostra ca veti astepta sa vedeti la procesul presedintelui ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, si rudele victimelor manifestatiilor din Grecia, Franta, Spania, Portugalia, Irlanda....
Nu stiu daca sunteti bugetar sau pensionar dar cred ca e necesar sa mentionez ca salariul meu a suferit scaderi succesive inca de inceputul anului trecut. Tot pentru cunostinta dumneavoastra restructurarile care au avut loc odata cu scaderile salariale la firma la care lucrez ne-au injumatatit. Atat timp cat banii cu care sunt platiti bugetarii au in componenta lor o fractie din contributia mea, consider ca solidaritatea acestora cu mine trebuie sa fie matura si reala. Altfel, de comunisti si populism sunt satul.
Cu respect, Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-12 19:31:22
         
 
  Aștept cu încredere și interes un proces Băsescu, plus ciracii lui, pentru subminarea economiei naționale!
Dar, apropo: era un activist fervent pe aici, care papă din același castron cu lingăul Moraru, și care tare se bucura pentru victoria în alegeri a găștii de potentați, ajunși, prin mișelie și fraudă, în fruntea bucatelor. Acum pe unde-și face veacul tinerelul cu aere de mafaldă politică? Compune imnuri faraonice pentru gealații din a căror palmă își lua firimiturile simbriașe? Sau își reconsideră, strategic, poziția?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-12 16:54:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE