FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vreau îngeri specializați în materie de om
Text postat de Suzana Deac
M-ai sunat și am ieșit la întâlnire, la primul stâlp de telegraf… aveam să văd viitorul simțămintelor mele, luna care se culca pe cer duios într-un corn rotunjit la ambele capete și mă aștepta să mă așez și eu… mi-am scos șalul de la gât, crusta de pe ochi, nădejdea la vedere… am așezat recuzitele în garderoba ta, m-am întins în curbura semirotundă și meditam… dacă viața începe de la cap, înseamnă că rațiunea trebuie să domine și îmi va crește o coroană… dacă viața începe de la picioare, înseamnă că voi avea nevoie de susținere pământeană, bătături banale și nu de nisipuri zburătoare, cu praf de aur… patul lunatic mă culca în brațe fotosensibile, pregătite pentru export din esențe rare de lemn… i-am spus la granița dintre lumi, eu nu vreau infarct, infraroșu sau infracțiune, doar un contract cu aripi de îngeri… vreau îngeri specializați în materie de om… și mi-a cerut clemență pentru o zi, apoi a ieșit adevărul la iveală, s-a acoperit cu cenușa depusă pe blana oilor islandeze nevinovate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc pentru precizare.  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2010-05-01 09:24:48
         
 
  Visînd colega în cornul lunii, ai comis o inadvertență geografică:în mod evident cenușa vulcanului Eyjafjallajökull s-a depus în primul rînd pe lîna oilor islandeze, nu irlandeze și amenință prin mișcarea curenților aerieni, ferma europarlamentară de la Pipera, unde specialiștii emit ipoteza că în urma reacției particulelor de silicați cu lanolina ar putea rezulta o lînă extrem de rezistentă din care s-ar putea tricota platoșe pentru politicienii corupți!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-04-27 12:07:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE