FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BIBLIOTECA ROMANIAN KUKAI
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


BIBLIOTECA ROAMANIAN KUKAI
este o inițiativă căreia i-am dat curs în urmă cu doi ani. Ea servește aceluiași proiect de renaștere a interesului pentru poezia niponă scrisă în limba română prin intermediul internetului. Promovarea haiku-ului cu ajutorul unui concurs lunar (care a împlinit deja 3 ani) impunea și existența unei baze de date pentru informarea promptă a celor care vor să se inițieze. Asta cu atît mai mult cu cît cărțile și revistele apărute în ultimii 20 de ani nu se găsesc nici în librării, nici în biblioteci publice.

A fi prezent astăzi cu o carte online nu cere azi prea multă cheltuială, îți trebuie doar un pic de inițiativă și de competență în a tehnoredacta textul și a-i găsi un loc pe un site care-l găzduiește gratuit.

Site-ul calaméo (o asemenea gazdă) oferă acum o nouă posibillitate de afișare și vizualizare - library widget.

Cu clic pe oricare volum din cele aflate pe rafturile de mai jos, ajungeți în pagina volumului și apoi cu clic pe Read the publication puteți răsfoi sau citi cartea.

Folosind săgețile laterale, puteți accesa alt rînd de rafturi înainte sau înapoi.



Volumele prezente pe rafturi sînt înșiruite după numărul total de vizionări.

Dacă doriți să aveți și voi propriul volum publicat într-unul din formatele pe care le vedeți, într-o bibliotecă personală, vă puteți adresa cu încredere subsemnatului folosind adresa [email protected].

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE