FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Să furi un sărut
Text postat de Suzana Deac
Sub razele căzute dintr-o primăvară întâmplătoare vroiam să fiu din nou o fetiță, care se roșea când se uita un băiat la ea, vroiam să fiu cea care fugea, care își întorcea privirea dacă era fixată prea insistent, vroiam să fiu furioasă iarăși, când un bărbat mă săruta pe ascuns în bucătărie, pe hol, pe apucate și în secret, să nu vadă soția…sau mama mea… și eu tăceam și ei știau că eu voi tăcea…
Vroiam să fiu drăguță cu toată lumea, totuși oamenii îngâmfați sau reci mă îndepărtau, iar cei autoritari mă speriau… vroiam să fiu blândă și atentă cu cei buni, aplecați spre mine… și pe lângă cuvinte mă dezarmau cu câte un sărut șoc, necomandat și nesavurat de către mine… săruturi unilaterale.
Nu știu ce făceam în momentele acelea, cred că stăteam doar, surprinsă fiind, chiar uluită în fața unei persoane, care cu mult îmi depășea vârsta… atât de brusc se întâmpla acest lucru, încât nu mă puteam retrage sau protesta… de strigat, de înjurat nici nu se punea problema… da, de multe ori mă învinovățeam pe mine, oare ce anume din comportamentul meu a fost atât de incitant?... unde am gresit?... și tăceam și lăsam să se dizolve sărutul scurt și agitat, chiar chinuit sau suferind, poate, doar curios sau flămând, pe buzele mele… ca mai apoi să luăm în direcții total opuse, debusolați, fără alte încercări vreodată… asta înseamnă să furi un sărut…
Nu înțelegeam atunci de loc… pentru mine acest act presupunea o prietenie solidă, un consimțământ bilateral… o dorință reciprocă… da, firește, a fost un furt de sărut…
Acum îmi dau seama, când urmăresc cu mare plăcere doi tineri, care se caută din priviri, când se ascund după mișcări și se dezvelesc prin zâmbete…
Aș fura și eu un sărut numai așa… nu să șochez, ci să mă surprind…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimată d-nă/domnișoară Suzana,
Dacă dorești să savurezi un sărut bilateral, nedizvolvat, eu aș zice să-l furi în felul următor:
Ieși în stradă și spune-i primului trecător de sex masculin(sau feminin în funcție de orientarea personală)cu vîrsta între 18 și 30 de ani, care nu are carii sau herpes și posedă o halenă îmbietoare, că ești șefa unei agenții de turism și îi oferi drept premiu(să nu uităm că astăzi este 1 aprilie)o excursie de o lună în Hawai cu toate cheltuielile incluse,
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-04-01 08:42:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE