FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informații
Text postat de Emanuel Cristescu
Începând de astăzi nivelul domnului Ioan Jorz a fost ridicat.

Celelalte reduceri de nivel se mențin.

Începând de astăzi fiecare user, indiferent de nivel, poate acorda steluțe pentru textele de pe site. Cei care nu reușesc sunt rugați să scrie un comentariu ori să trimită e-mal la [email protected] pentru a primi setările necesare.

Am rugat editorii să nu mai valideze texte și comentarii semnate de Petre Mocanu. Dacă o fac înseamnă că vor răspunde solidar cu Petre Mocanu dacă acesta va încălca regulamentul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ultimele zvonuri ale zilei:
-petre mocanu a fost nominalizat pentru premiul Herder; cînd a aflat vestea eminentul poet a declarat neecologic:"v-am...f...t!"
-domnul buricea a descoperit o supernova pe care o va boteza în cinstea apartenenței la acest sait bleuburicopeea
-radu ștefănescu și-a confecționat o clonă de sex feminin; în acest mod el poate hărțui toate poetele de pe sait, fără să provoace incidente domestice
-vasilica ilie a luat inițiativă să încondeieze ouăle de Paști cu produse reciclate din exegeza proprie,"Mărturisiri", întrucît au rămas acolo din "noaptea valpurgilor" și din festinul vampirilor destulă vopsea roșie!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-04-01 10:23:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vasilico,
Alea n-au fost vise, ci halucinații.
Mă mir că a rămas "cloșca" necercetată de către fantezia ta poetică. Roșeai și tu cîteva ouă intergalactice. Făceai muncă de prozelitism creștin, ducîndu-i faima pînă la marginile roșietice ale universului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-04-01 09:34:29
         
 
  Domnule Cristescu, ce coincidenta! Eu chiar am visat azi noapte ca mi-ati marit nivelul de acces pe Europeea, pe care il astept de doi ani!:) Apoi, aveam asa, niste maini lungi, ca am furat toate stelele din Carul Mare, Carul Mic, (lasand cerul vaduvit de acestea) si am luminat cu ele toate textele de pe Europeea! Numai luceafarul nu s-a lasat furat! :))  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-01 06:49:13
         
 
  P.S. uitasem, am si eu cateva surprize placute: primul astronaut roman a ajuns pe Luna, si azi noapte a fost terminata autostrada Soarelui, si eu am fost primit in Uniunea Scriitorilor, si mi-au marit salariul, si...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-04-01 05:32:28
         
 
  reactii:

la 1. -
la 2. -
la 3. -

...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-04-01 05:18:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE