FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La mulți ani tuturor membrilor Europeea care poartă nume de flori
Text postat de Emanuel Cristescu
Cu întârziere le spun tuturor "La mulți ani!"

PS.
1. Am redus și nivelul contului IBG pentru că noaptea trecută de pe acest cont au fost postate comentarii inacceptabile pe acest site.


2. Intrarea userilor în dispute personale și apoi solicitarea de către părțile combatante a reducerii nivelului părții adverse este o practică incorectă. Voi reduce fără milă nivelul celor care încalcă regulamentul. Mutatis mutandis nimeni nu este mai presus de regulament.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  maestre, de data asta, un catren catastrof excepțional, nu-ți pot refuza un răspuns:

- taică, șade la portiță
cujetând, Iovan sau Ghiță?
- tot un drac... precum se vede,
ostenit. da' mai mult șede.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 17:40:10
         
 
  Vasiliu,
Ca să te simți complet detașat de conflict:

C-un catren deschizi portița
De la stînă.Baci Ștefan
Hăulește mai avan
Decît toată Miorița!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 15:29:56
         
 
  Faptul ca stihuirea ii este dlui Iovan peste mana nu ar fi de neiertat... Si aroganta editoriala i se poate trece cu vederea tinand seama ca europeea este un staul in care oile haulesc spre luna mai abitir ca lupii... Dar ce te faci cand autorul se intalneste cu editorul si cu criticul? Mai ramane cititorul pentru ca cercul sa fie inchis.

Cu dedicatie:

Pe autorul ce consuma
Pentru catrene, celuloza,
Il rog sa puna-n ele-o gluma
Si-apoi sa le rescrie-n proza.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-03-29 15:15:42
         
 
  Ce bine se completează cele 2 personalități europeice..plenar, amical, textual...o mică neconcordanță, junele Vasiliu, e cu juma de ritm în urmă în acest pas-de-deux, dar ce are a face?!
Observația despre comentariile-catrene e critică? Obiectivă? Sărăcia argumentelor mă face să-ți răspund doar cu o interjecție:neah!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 14:07:49
         
 
   
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 14:01:58
         
 
  Dragos, oricine are dreptul de a lasa comentarii, evident, ai dreptate. Inclusiv dreptul de a se face de ras in catrene-surogat caznite, la care singurul zambet posibil e cel fizionomic, gen cleste de rufe.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 14:01:35
         
 
  D-le Vasiliu.
îți înțeleg partis-pris-ul amical, e scuzabil în evidenta apetență a moravurilor europeice; în ceea ce privește restul intervenției, te poți lămuri vizitînd pagina de autor; în legătură cu "arogarea" te asigur că greșești flagrant:arată-mi te rog unde scrie în regulament că un editor nu are dreptul de a comenta!
PS-ul e ilar:nu vă interesează, dar vă băgați în vorbă..ahhh, dulcea, inegalabila cleveteală a lavrei bleu, ce-ar fi saitu' ăsta fără ea?!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 13:52:47
         
 
  De ce sub astfel de cometarii (care nu au nimic in comun cu datoria de editor) se gaseste semnatura Dragos Iovan si nu aceea de autor (care o fi ea!). Mai ales ca semnatura autorului este mai grea decat cea a editorului (in acest caz!). Si inca o intrebare: de cand un editor isi aroga si aere de critic? Oare de cand Dl Corbu a declarat razboi nonvalorii?! Cred ca aceste functii ar trebui separate...

Cristi

P.S. Nu ma intereseaza acest conflict... insa imi vine sa rad citind urmatoarea fraza:
"Stimabile roagî pe cineva să-ți șteargă derapajul lexical, e păcat de barbișonul lui taica Will să te dai așa-n stambă!". Urat din partea dvoastra dle Iovan.

P.S.2 Daca ar fi scris autorul poate ca era altceva... Dar asa... Rusinica...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-03-29 12:46:51
         
 
  "vezi penibilele comentarii editoriale pe care le dezvolți"

Iovane, de ce nu-ti consumi energia in exces, de exemplu vanzand castraveti, in loc acestei tentative, e drept, laudabile, de a reforma lexicul?
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 11:12:07

Q.E.D.!!! Stimabile roagî pe cineva să-ți șteargă derapajul lexical, e păcat de barbișonul lui taica Will să te dai așa-n stambă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 11:53:24
         
 
   
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 11:13:00
         
 
  Iovane, de ce nu-ti consumi energia in exces, de exemplu vanzand castraveti, in loc acestei tentative, e drept, laudabile, de a reforma lexicul?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 11:12:07
         
 
  Ștefănescule,
Intervenția matale e la fel de confuză, substantivul "membru" are și formă feminină
(S.m. și f. Persoană care face parte dintr-o colectivitate (organizată); fiecare dintre persoanele sau unitățile care fac parte dintr-o grupare sau o organizație socială, politică etc.,)
Penibilă sunt acribia cu care-mi urmărești pașii și lipsa evidentă a unei atitudini obiective(vezi penibilele comentarii editoriale pe care le dezvolți)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 10:51:50
         
 
  Gheorghe Rechesan, urarea prof. Corbu a fost adresata tuturor membrilor europeeni, indiferent de sex. Interventia ta e malitioasa si confuza. Femininul "membrilor" sunt "membrele", nu-i asa? Penibil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-29 10:21:48
         
 
  Domnule Iovan, în cazul de față (ca și în multe altele), fandarea este o eschivă:

1. Arată o fermitate rușinată, fiind vorba de o sancțiune întîrziată și amînată abil, scuzîndu-l pe împricinat pentru abilitatea fandării.
2. Nu mai amintește despre protecția eșuată a împricinatului, clamată anterior.
3. Sancționează un cont pentru favorizarea infractorului, reușind să-l scape basma curată pe făptuitor.

Fiat justitia, pereat mundus. În traducere liberă: țara arde și...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-29 10:00:44
         
 
  Mie îmi pare mai degrabă o alunecare stîngace...iar despre membri numai bine, membrele neflorale să se usuce-n glastre!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-29 08:45:27
         
 
  Admirabilă și adîncă fandare!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-28 23:57:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE