FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre dragoste si alti Raduci si stefanesti
Text postat de ecsintescu virtual
"da, pe radu îl respect, mai precis respect valoarea indiscutabilă care transpare din ceea ce scrie omul ăsta. cu ce v-o fi supărat? cu faptul că, scriitoricește, vă este net superior? da, vă este, și nu doar dvs. și mie îmi e superior, ba chiar mult superior, însă, spre deosebire de dvs, nu am făcut o dramă din asta."

Stiu ca-l iubesti. E si normal. Il iubeste si Cristian. E si normal. De ce nu-l pastrati pentru voi? De ce ni-l varati pe gat. Omul este extrem de sincer. Veleitar sau nu, si-a prezentat opera la diverse edituri. Raspunsul a fost clar: FLIT. Marea opera e doar o postare. Ii respect saracia isbenara, a recunoscut ca n-are parale pentru un megasucces. Poate il imprumuta Vasiliu ca el stie cum se imbraca un isbenar.

N-am nimic cu Radu. E o fiinta absolut simpatica. Ma si amuza. E sonetist, fluist si 2000-zecist. Trei intr-un unu. Ii doresc succes in marea lui aventura ca editor pe acest site. Succes in dragostea aproape priapica a distinsilor lui epigoni.

Nu pot intelege de ce un mare condeier ca Ioan Jorz este facut mingie de celuloid intre niste palete din Pal ordinar. Ar trebui sa invatati, ba baieti dastepti din ce scrie Ioan.

Sa mor daca nu imi este dor de al meu preopinent. Tipul are nerv in ceea ce scrie si ii voi recunoaste asta. Ma uraste ifrastructural dar o face nervos.Voi va comportati ca niste virili colectionari de filme xxx.

Radu Stefanescu, vreau demisia ta de onoare din functia de editor. Oricum nu o meritai. Ai fost uns in ea. Mai ales ca aluneca uns si Cristian si Adrian.

Notre respect
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE