FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Matematica
Text postat de Veronica Pavel
Scuze pentru lipsa diacriticelor, sunt pe un alt ecran unde nu le am.

Situatia pe prima pagina, acuma, calculata asfel: o postare din 50 inseamna 2%

Gheorghe Rechesan/Dragos Iovan : 20%
Nicolae Tudor: 14%
Dumitru Cioaca: 10%
Vasile Iftime: 8%

Suma acestora este 52%.

Femei total: trei nume, patru postari: 8%

Sigur, matematica nu e revelatoare in materie de valori literare, dar statisticile spun si ele ceva, din cand in cand.

Veronica
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata 'reactia'  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-24 14:04:43
         
 
  Gheorghe, am postat tortul pentru Vero, desi ma asteptam la rectia ta. :) Jur. Marturisesc ca mi-am asumat riscul sa ma alergi cu snopul de urzici, eu stiu ca nu imi vor face decat bine pana la urma, marturisesc ca, deoarece sunt cam suparata pe prietenii mei vechi care se cearta si pe mine, ca nu pot sa ii impac si pentru ca eu pesemne trebuie sa imi eliberez sufletul prin arta, am ales in ultimul timp sa creez hrana. Ba chiar am coltul meu micut intr-un locsor virtual de arta culinara. Asa ca, pana va impacati, numai torturi va asteapta de la mine. :) Apropos, acolo exista si un articol despre incondeierea oualor, da' alea sunt de gaina. Ups.
http://www.ardei-iute.ro/diverse/oua-incondeiate#comment-275
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-24 12:14:32
         
 
  În urmă cu ceva vreme,dădeam pe paginile bleu cuminți, rețete culinare; nimeni nu le-a luat în serios.Acu' văz o Ființă talentată-n cuhnii, cuminte și misterioasă încropind torturi(cu accentul pe ultima silabă)Poate-ar trebui (o spun fără misoginism)încropit un colț de atelier alimentar...dacă la scris nu-i spor, mai decorăm o tartă, mai fierbem o zacuscă, coacem un cozonac, încondeiem ouă...că tot se apropie Sfintele Paști!:)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-24 12:00:08
         
 
  Ai ghicit ingredientele. :) da' nu ca sa va fac pofta l-am pus, ci pentru ca nu pot sa iti refuz o placere. Daca ajungi prin Ro, promit ca iti fac un tort special,poate unul cu note muzicale si te las sa il mananci singura. :)
Da'sa stii ca nu e ziua mea. Mai asteapta pana prin iulie. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-24 11:51:00
         
 
  Asta asa, ca sa ne faci pofta, nu? :)))

Kiwi, ananas, capsuni, frisca, frunze de menta, stii ceva? Mooor de pofta, m-ai innebunit!

lA multi AAAAni!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-23 23:29:23
         
 
  :)

Photobucket


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-23 21:24:06
         
 
  Fiintzo!

(Ah ce-mi place numele asta al tau!)

Da, ai dreptate, nene Genu e bonom si scrie fara urma de malitziozitate. Ce denota asta? Ca renuntza la persoana lui pentru ceilalti. Generozitate, lipsa de orgoliu, intr-un cuvant, caracter nobil, exact asta e.

Ce faci? Cum serbezi ziua? Faci o torta? :)))

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-23 19:34:15
         
 
  "suntem în plină epocă a racilor"

Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-03-21 23:41:36

Mie-mi convine. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-23 07:51:01
         
 
  Vero, fara sa contest calitatile enumerate de tine, cred ca Adrian Mihai a subliniat trasatura care il defineste cel mai bine pe nea Mitica. E un bonom. Orice ti-ar spune, simti ca nu exista strop de malitiozitate acolo si de asta e imposibil sa te superi pe dumnealui. :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-23 03:02:24
         
 
  Nene Genu,

Scuze, am gresit textul sub care sa comentez, reiau aici, unde trebuie:

Stii de ce te admir eu in afara de hazul nebun, ideile nastrusnice si epigramele cu talc? Pentru fantastica modestie si pentru capacitatea de a te autoironiza.

De asta cred ca si ceilalti te iubesc. E atat de rara capacitatea asta de a rade de tine insuti!

Sa traiesti multi ani de aici incolo, nene Genu, cu sufletul tanar pe care-l ai, pana cea inspirata si frumosul caracter!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-22 18:59:59
         
 
  erata:
fata de tinere
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-22 13:54:09
         
 
  Sunt de acord cu domnul Cristescu, cu cat mai multe tinere (talente) pe acest site cu atat mai bine. Disproportia covarsitoare a tinerilor fata de tineri i-a facut foarte agresivi, se lupta intre ei pentru nimic. Ba uni au incercat sa se ia si de batrani. Domnul Cristescu a incercat sa mai stabilizeze situatia taiand nivele in stanga si in dreapta dar pana nu le va taia si din hormoni situatia va ramane exploziva.
Un proverb popular spune ca cine nu are batrani sa si-i cumpere. Eu desi sunt pe acest site cativa anisori buni vad ca inca nimeni nu vrea sa dea doi bani pe mine. Cunoscandu-mi valoarea am ajuns la concluzia ca pe acest site s-au oplosit toti sarantocii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-22 13:53:25
         
 
  Spre exemplu Liviu Bordas, a carui o varsta o banuiesc cam pe la 30 de ani
ecsintescu virtual

ecsi, numai de imaturitate nu am fost acuzat pînă astăzi :)))

Așa este. Ești pe aproape. Treizeci. Din profil-dreapta.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-03-22 09:12:03
         
 
  er: ma rog, fara "pe care", inca nu mi-am terminat cafeaua!:))  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-22 07:02:10
         
 
  Apropo de varsta, cred ca mi-e permis si un banc, la acest topic, pe care, pe mine m-a amuzat teribil::))

La banca se înfatiseaza un batrânel care cere sa i se acorde un credit destul de mare.Putin jenat angajatul bancii îl întreaba: -Ce vârsta aveti? -85 de ani,raspunde senin batrânelul. -Stiti,la aceasta vârsta aveti nevoie de cineva care sa garanteze ca veti achita împrumutul,îi explica functionarul. -A,nici o problema,vin cu tata! Blocat,functionarul exclama: -Cu tata?Imposibil!Dar câti ani are? -110,replica batrânul.Haideti,va rog!,insista el.Stiti,avem nevoie de bani pentru nunta bunicului.. Din ce în ce mai uimit,angajatul bancii întreaba: -Dar câti ani are bunicul dumneavoastra? -140,veni raspusul -140?,striga functionarul. -Si la vârsta asta mai vrea sa se însoare? La care batrânelul raspunse,facând cu ochiul: -Ei ,nu prea vrea el,dar îl împing parintii.

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-22 06:58:19
         
 
  Iulia, mulțumesc.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-22 06:19:26
         
 
  Distinse d-le Emanuel,

Nu a fost o statistica emotionala, zau asa, ci a fost o incercare de privire, prin cifre, a unei situatii "momentane" de pe site. Am adaugat si cifrele raportate la numarul femeilor prezente pe site, dar acesta nu a fost nici pe departe punctul tzintit de mine. Tea a intzeles exact asta.

Iata ca reactiile in comentarii au fost foarte diferite, in general constructive (cu exceptia unui comentariu nedrept la adresa mea), com care, din fericire, nu mi se adresa mie, ci dv, proprietarul site-ului, deci nu ma consider obligata sa rasopund.

Mi-au placut si videoul pe care l-ati trimis (il cunosteam, a circulat pe internet, e frumos!) si celelalte remarci ale dv. Consider ca da, tinerii care au poezia in singe vor veni sa posteze aici, in ciuda parerilor contrare ale unora.

Ecsi, ma bucur de prezentza ta aici si-ti multumesc pentru incurajare! Ai dreptate, tineretzea e data de texte si, in plus, sunt oameni -ca Ecaterina- care scriu superb si matur chiar fiind foarte tineri, iar altii la care varsta matura nu se observa in textele lor.

Amelia, studiul tau e fantastic, exact asa e, o multime de minoritati acuma isi cer drepturile, inventate de sloganul a fi "politicaly corect".

Felicitari!!!

Veronica

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-22 01:33:15
         
 
  Veronica, tot potrivit matematicii, unu întotdeauna este egal cu unu. Însă, potrivit literaturii, unul, de multe ori, este inegalabil, și, mai important, NICIODATĂ asta n-o vei descoperi într-o statistică (așa cum știi și tu).
Mă amuză că, prin anii 50, muncitorii erau încurajați să scrie versuri pentru a îmbunătăți cu origini sănătoase clasa intelectualilor. Astăzi vechiul clișeu al împărțirii în clase s-a multiplicat într-o duzină de categorii, mai ceva ca zodiile. Oropsiții majoritari de ieri au fost înlocuiți de diversitatea năucitoare a inventaților minoritari:
- fecioarele sfioase s-au metamorfozat în bărbătoasele amazoane ce se raportează la politicile de gen
- liniștitele balanțe contabilizează azi "devierile" de la "linia partidului", bineînțeles sub ochii atenți ai justiției oarbe, carevasăzică
- aprigilor scorpioni le-a secat demult veninul într-o societate fără sare și fără piper
- săgetătorul a renunțat să mai fie un erou solar, admonestat și reeducat în societatea lunaticilor (sau, mă rog, a lunatecelor)
- capricornii socializează, în sfârșit, la întrunirile autiștilor anonimi
- cel mai greu le e vărsătorilor, nevoiți să uite că "risipei se dedă florarul" și să treacă la utilizarea rațională a resurselor
- despre pești, umblă zvonul că ar fi trecut era lor, și, oricum, de la atâta grijă față de poluare nu cred că o să mai scape vreunul; în altă ordine de idei fetițele și-au căpătat respectabilitatea (nu știu cât la sută reprezintă, așa încât propun să fie reprezentate și pe site-ul ăsta, doar sunt minoritate), bieții pești încă sunt căutați de mascați și nu au căpătat statutul salvator
- berbecii - ăștia sunt peste tot
- taurii s-au adaptat binișor. Unii, open mind, au lăsat fanatismul de o parte, alții s-au îngrășat și au locuri rezervate
- gemenii au evoluat de așa manieră încât lumea noastră a devenit o lume a gemenilor. Cum e unul e și celălalt, toți executați la șubler, dar, atenție: unul alb, unul negru, unul galben altul roșu...Doamne ferește să fie din aceeași mamă că ar consuma prea mult carbon, și ar atenta la diversitatea minunatei lumi noi
- suntem în plină epocă a racilor: niciodată lumea n-a fost mai de-a-n(doaselea).
- să sfârșim apoteotic cu leii. Ce minunată schimbare: Le Roi est mort. Vive peeetit, petit agnelet!

Și, totuși, Veronica, Angela merge mai departe!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-03-21 23:41:36
         
 
  Felicitari Veronica.
Din pacate asa este. Ii dau dreptate, fireste, si domnului Cristescu. AICI TREBUIE SA PUBLICE TINERII! Cu toate ca tineretea pe un atelier literar este data de texte. Spre exemplu Liviu Bordas, a carui o varsta o banuiesc cam pe la 30 de ani, la fel si tu, Radu Stefanescu, Emanuel Cristescu. Exceptia care confirma regula este Vasilica Ilie care este vesnic tanara. Spun acest lucru fara urma de malitiozitate.

Poate si din cauza conflictului meu matusalemic ( nu am zis cu un matusalemic) unii s-au speriat. Daca citim editorialul semnat de Emanuel Cristescu ne teleportam la Guantanamo sectia lectura morse. Pana una alta, votez textul distinsei Veronica Pavel. Sarut mana.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-21 23:32:42
         
 
  Distinse proprietar,
Această observație, vis-a-vis de statistica afișată cu un soi de misoginism inversat seamănă al naibii cu directivele defunctului pcr! Contează vîrsta sau sexul celui care postează texte pe acest sait, sau valoarea creației? Sunt de-a dreptul indignat și sentimentul se suprapune peste amărăciunea provocată de inconsecvența afișată în cazul "tînărului" Mocanu!
Adică dacă un user aduce cu dînsul pe sait...hai să fim realiști, domnule Corbu, tinerii care scriu au saiturile și blogurile lor, nu-i interesează ecoliteratura; mai bine depuneți eforturi în "asanarea" saitului și păstrarea userilor merituoși,
Nu sunt intransigent, trăiesc printre tineri, le cunosc foarte bine gusturile și aspirațiile și fie-mi iertat exemplul nu vor poposi aici ca să scrie alături de...da' mai bine nu dau nume!
Doriți să faceți un efort educațional? Vă propun eu o inițiativă eficientă, atunci cînd voi observa că nu-mi răcesc gura de pomană!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-21 22:52:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cristescu, multumim pentru clip. Mai mult nu pot spune, decat atat: o seara buna!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-21 22:36:51
         
 
  Distinsă colegă,

Statistica emoțională, i-aș spune, neurostatistica, doare. Iar durerea purifică.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-21 22:18:04
         
 
  Dacă fiecare dintre noi se preocupă ca aici să publice un tânăr și / ori o femeie, multe dintre păcatele noastre pot fi ștese în istoria site-ului.

Cu cât veți dărui mai mult, cu atât veți avea mai mult. Iubirea este, prietenii mei, INFINITĂ.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-21 22:15:29
         
 
  Putem fi și laureați Nobel. Dacă aici tinerii nu pot posta, ori nu se simt confortabil, toată munca noastră este inutilă. Pentru cine are urechi de auzit și ochi de văzut.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-21 22:04:51
         
 
  http://ro.netlog.com/search/videos/videoid=ro-1797815  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-21 22:02:35
         
 
  aa. eu stiam ca :
practica ne omoara.
cred ca din folclor sau din popor
sau din topor ?
mai adecvat, din maciuca ?
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-03-21 20:51:08
         
 
  iauzi
:))

pese - observ la subsol 2 postari fara nicio greseala gramaticala ale lui vasile / ma rog, 1-2 virgule doar, asta da Eveniment !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-03-21 20:44:52
         
 
  Uneori, le amplifică, de unde și vorba ,,când mă scarpin mă mănâncă mai tare,,  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 20:26:52
         
 
  După câte știu eu ,,practica,, rezolvă mâncărimile.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 20:21:21
         
 
  Tea,

Hai ca nu ai treaba, m-ai avut direct! Asa e, exact cum spui.

Da, numele ar trebui, in teorie, sa ramana in spatele a ceea ce am dori sa facem, literatura. Dar stii tu cum e, cat e teoria de buna, "practica" ne mananca! :))

Ma bucur ca mi-ai calcat pragul!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-21 19:17:17
         
 
  Adriana, dar am o amintire si mai haioasa: era in ziua de Pasti si mama ma trimitea cu "imparteala"(o farfurie in care punea oua rosii, cozonac,prajituri, pasca)pe la vecine si rude. Ca sa terminam mai repede cu aceasta "imparteala", ca trebuia sa merg la niste rude mai indepartate, m-a trimis dis de dimineata la o vecina care nu isi legase cainele(intotdeauna, seara, cainii erau slobozi prin curtile oamenilor, pana dimineata). Eu eram imbracata intr-o rochie noua, pantofiori de lac, fundite la codite, ce mai aratam ca o printesa. Aveam o portita, intre vecina si noi. Deschid portita, intru, si nu fac doi pasi ca al naibii caine, care era slobod, desi ma cunostea asa, din vedere, isi inhata coltii chiar de pulpa piciorului, de mi-a sfasiat rochita cea noua.Doamne ce am mai plans atunci! Nu de durere, ca totusi au patruns coltii in carne, ci mai mult de rochita cea noua care imi placea mult, o primisem de la sora mamei de la Bucuresti, cadou.O, Doamne, cate amintiri din copilarie am!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-21 18:49:52
         
 
  cine m-a băgat, săriți fraților, că poetele mă ard pe rug.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 18:47:01
         
 
  Vasile......si eu ca naiva _batrana_ ce ma aflu, credeam ca a trecut "nitica" vreme de la Dosoftei incoace.....!

Vero, stii cat ma pricep la statistici, dar inteleg fara niciun efort....efortul tau de a-i trage de maneca pe colegi (nu colege)....asa esti tu, crezi in oameni!

Desi pe un site literar ar fi mult mai important ca "amenii" sa ramana in umbra a ceea ce produc...chestia aia care se cheama literatura.

Calvar

 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2010-03-21 18:40:55
         
 
  :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 18:29:52
         
 
  Acu', daca stau si ma gandesc, poate ca nu e rau ca sunt mai multi barbati, ca ei sunt bataiosi (asa e naturelul lor, nu?) si mai bine sa se atace (cu vorbe) intre ei decat sa le atace pe bietele femei, paote mai guralive, dar cu sigurantza mai pasnice...:)))  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-21 18:17:37
         
 
  erata :
pana cand a
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 18:12:56
         
 
  Vasilica :))
Nu stiu daca barbatii astia de aici isi rup izmenele, (bata nu taie), dar stiu sigur pe cineva( nu spui cine) care a ramas cu pantalonii agatati intr-un gard, dupa ce escaladase acoperisul unui garaj deasupra caruia se intindeau cele mai ispititoare cirese... pana a a latrat cainele :))))
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 18:12:02
         
 
  Am zambit cand am vazut aceasta statistica facuta de tine. Pai, este evident ca sunt mai multi barbati pe site decat femei, de aici si procentul!:) Asa cum am spus, intr-un comentariu, pe Europeea s-a constituit un "front de lupta" si femeile au ramas acasa, ca "Penelope", la tesut izmene pentru barbati, ca sigur, in batalie vor ramane fara ele.:))
Adriana, mi-ai trezit amintiri, cat eram de baietoasa si eu cand eram pustoaica: cum ma imbracam cu o rochie noua, cum trebuia sa o agat in crengile vreunui pom, toata ziua eram in pomi.Cate zgarieturi aveam pe maini si pe picioare!:)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-21 18:01:46
         
 
  europeea, adam vs. eva

bărbații toți, lovi-i-ar boala,
nu pot cu apă să se-mbete
și,-n față cu așa poete,
să nu le iasă… socoteala!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-21 17:54:58
         
 
  Gheorghe,

Ai dreptate, in teorie ar trebui sa prevaleze calitatea scrisului, nu numele. Doar ca in viatza reala (si asta nu numai in litearatura sau arta, dar in tot ce ne inconjoara), dupa o vreme de expunere de creatzii de valoare, se creaza si un nume. Asta e de cand lumea.

Rembrandt vindea o multime de tablouri datorita numelui, dar ele nu erau erau pictate de el, ci de discipolii lui, e drept, in atelierul-scoala pe care Rembrandt il deschisese.

Cumperi un TV Sony si platesti dublu decat unul de o marca necunoscuta, poate la fel de bun, si asta pentru ca platesti "numele".

Deci, numele se "construieste". Devine o marca. Sigur ca statisticile nu spun mare lucru, dar, din cand in cand, mai spun cate ceva, cat de putzin, nu sunt totalmente de ignorat :)))

Cat despre perceptiile diferite de pe diferite site-uri literare, e normal sa fie asa si chiar e bine sa fie cat mai multa varietate pe lumea asta, nu? :)

Scrisesem mai de mult niste poezii care au placut unui editor si poet, aici au avut un rasunet extraordinar, pe alt site n-am avut decat cativa cititori si zero comentarii. Cum vezi, nu esti singurul in a constata diferentzele de pe site-uri. Si ce conteaza asta? Fa-ti un nume si proifita de el acolo unde esti valorizat.

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-21 17:53:04
         
 
  Nu-mi plac statisticile, Vero, doar constat că noul meu text (Violent, Violeta) a avut trei comentatori și a fost ferfenițit bine, în timp ce în alt spațiu, nu-mi place să mă laud, dar ăsta-i adevărul, cineva și a propus să scrie un articol critic despre el..am revenit pe europeea încercînd să arăt că nu contează numele ci doar ceea ce scrii..se pare că m-am înșelat!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-21 17:23:15
         
 
  Erata: "tunsul", nu tunul, ca nu se vand tunuri la frizer:)))si "propozitiune" si un spatiu undeva intre doua cuvinte. Scuze pentru toate typo-urile din trecut, prezent si viitor!

Merci Fiintzo!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-21 17:17:55
         
 
  Stiu, Vasile, cu Evele tale batem orice statistica. Pana te prind Evele. :))  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 17:10:09
         
 
  Vero, mie nici prin cap nu-mi trecea sa fiu baiat, chiar daca eram tunsa scurt. Ba eram chiar gingasa in alcatuire, cred ca vinovat pentru confuzie era faptul ca alergam cate un smecheras care n-avea ceva mai bun de facut decat sa traga cu scoabe sau fisicuri de hartie cu bold in fete si il snopeam in bataie. :))

Oricum , era gata sa fur niste flori de pe net ca sa te fac sa zambesti, ca mi se parea mie ca te-a intristat statistica asta. Dar daca nu-i urgent, astept sa infloreasca pe-aici. O floricica, un sentiment, un zambet, un vers. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 17:08:46
         
 
  Tocmai pe mine mă găsești vinovat dragă ființă, la mine eva este prezentă în fiecare poem chiar dacă îi uneori îi mai schimb numele.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 17:04:25
         
 
  Fiintzo draga,

Nici gand sa fiu o "feminista", sa frerasca Dumnezeu. Am dat o statistica asa, care se aplica doar un moment, in minutele urmatoare se poate schimba, evident, ceea ce ma bucura!

Si eu, cand eram mica, vroiam sa fiu baiat si chiar sunt tunsa scurt ca un baiat, dar nu de asta, ci pentru ca e mai comod si pentru ca tunul la frizer costa de trei ori mai putzin decat la cucoane, platesc tarif de "baiat", nici macar de barbat...:)))

Mattematica de mai sus nu trebuie interpretata doar in ultima ei propzitiune, ci in totalitate :)))

De faptscopul era o si chemare a celorlalti useri si useritze (asa s-o fi declinand?), mai taciturni, dar foarte talentati, sa posteze mai des...:)))

Bucuroasa de prezentza ta,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-21 16:57:18
         
 
  Vero, nu te amari de asta! Stiam o poezioara cand eram mica pe care o tot recitam celor care ma intrebau tendentios :"Tu esti fetita sau baietel?" Le raspundeam cu foc: "Uite-asa cum ma vedeti/nu ma dau pe cinci baieti!"
Da' pe patru! :)))

Si-apoi, daca te gandesti bine, Gheorghita scrie despre Violeta Violenta, Nea Mitica nu scrie nimic fara sa pomeneasca de bobocei, Vasile scrie numai despre sexul frumos, singura exceptie fiind Nicolae, care scrie despre duminici cu el insusi, dar asta numai pentru ca, asa cum a marturisit resemnat, nu iubeste femeia si pace.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-21 16:43:14
         
 
 
no, că ecaterina ți-a stricat calculul, a postat acum câteva secunde. ecaterina rotunjește poate cel mai bine procentul.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 16:24:27
         
 
  Deși nu este relevant totuși dacă este să comparăm acest procent cu eventualul procent al scriitoarelor de la Dosoftei și până astăzi consider că pe europeea s-a depășit firescul. 8%, multe comparând cu istoria.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-21 16:21:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE