FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Câteva explicații
Text postat de Emanuel Cristescu
1. S-a încheiat luna pentru care au fost sancționați ecsintescu virtual și label black.
Această lună nu este încă relevantă pentru modul cum ar trebui să se comporte pe site întrucât, până acum, ei au ales varianta să nu mai posteze. Parca au postat unul sau două texte fiecare. Texte, dacă țin bine minte, în spiritul regulamentului.

Le voi mări astăzi nivelul în următoarele condiții:
Respectarea regulamentului este de la sine înțeles că se impune.
În plus, distinșii colegi ecsintescu virtual și label black, nu vor comenta în nici un fel, nici pozitiv nici negativ, texte aparținând autorilor cu care au avut conflicte, repectiv: Ioan Peia, Kosta Vianu, Corneliu Traian Atanasiu, Lordeana Cristea, Radu Ștefănescu, Cristian Vasiliu. Sper să nu fi uitat și pe alții. Și nu vor răspunde la nici un fel de provocare. Dacă se vor simți nedreptățiți îi rog să mă atenționeze și voi analiza situația.

De asemenea rog pe autorii care au avut conflicte cu cei doi, autori menționați mai sus, să nu comenteze în niciun fel textele ori comentariile domnilor ecsintescu virtual și label black.

Consider că acest pact de neagresiune literară și non – literară poate asigura buna funcționare a site-ului. Încălcarea regulamentului de către oricine se va solda cu trecerea sa în carantină. Europeea îmi aparține, asigur gratuit, liber și necenzurat dreptul oricui de a publica aici însă exercitarea acestui drept nu trebuie să se facă în detrimentul Europeii.

2. Aseră am luat măsura reducerii pentru 2 săptămâni a nivelului domnului Ioan Jorz. Pentru că, este adevărat ușor provocat, a folosit un limbaj inacceptabil aici. Sper să înțeleagă și să nu mai intre în situații în care să piardă.

3. De astăzi latunski are nivel 100.

Succes tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Noapte bună ori noapte ca sfetnic bun. Și mâine este o zi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-20 23:30:35
         
 
  "antins și gheoagă"
fervoarea cubană e-ntreagă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 23:27:45
         
 
  Este totul foarte limpede pentru mine!  
Postat de catre Label Black la data de 2010-03-20 23:25:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Pentru vreo eventuală excepție ajunge ca nuielușa șă-i ajute pe cei din groapă să-și desăvârșească opera!"
E.C.

De obicei nu mor de gheoagă,
Dar aici e... analoagă.
Când aud de nuielușă,
Chiar prefer să stau pe tușă.

Adevărat grăit, și… m-ați convins,
(Punct ochit și punct antins)
De felul meu, fiind haiduc,
Las pe Iovan, la groapă, și... mă duc!

che
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-03-20 23:19:09
         
 
  "îl rog pe dl Radu să scrie aici toți userii care au statutul de editor!" (E.C.)

din 2007 pana acum, am numarat 13 - si cu ecsi 14, dar cred ca mai sunt...


"-să văd cine încearcă să închidă primul conflictele cu ceilați" (E.C.)

eu si Rechesan am fost primii care am facut azi armistitiu, si chiar a tinut (vreo 5 minute)!

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 23:05:48
         
 
  Nu înțeleg nimic. Am mai primit și câteva e-mailuri. Am încercat să deslușesc situația. Dl. Nicolae acuză, dl. CTA îl acuză pe Nicolae, dl Peia reproșează că ecsi ar fi editor, (îl rog pe dl Radu să scrie aici toți userii care au statutul de editor!) dl Iovan îmi face un rezumat pro domo, D-na Vasilica încearcă sinteza zilei și atacă subspecia puritane, solitarie sare în apărarea doamnelor și domnișoarelor, dl Iovan sare la beregata d-lui Mocanu, dl Nicoale interpelează, dl Bordaș încearcă o privire lucidă, ecsintescu o dă cu respectul, label black nu spune nimic, dl Radu Ștefănescu ne invită la baltă, dl Cioacă face apel la curentul olfactivist, iar domnul latunski ne vorbește despre neprețuita Nina!

Doamne câtă pasiune. Doamne cât spirit. Doamne câtă ... Sigur o să vină distinsa Amelia Cojocaru și o să mă ia la întrebări!

Domnilor, doamnelor și domnișoarelor (eu o spun cu multă încredere și seriozitate distinsă Vasilica) pe timpul războiului, un batalion SS avea sarcina să păzească grupuri de 10 prizonieri aparținând diverselor naționalități. Comandanților respectivi li s-a solicitat să expună necesarul de resurse pentru îndeplinirea misiunii. Pentru 10 prizonieri polonezi au cerut două tancuri 5 mitraliere și 10 puști. Pentru 10 prizonieri unguri, la fel ca la polonezi plus 100 grenade. Pentru 10 prizonieri cehi aceleași cereri ca la unguri plus de două ori mai mulți soldați. Cam acesta era "meniul" și pentru celelalte naționalități. Când a venit vorba despre români celebrul batalion a solicitat o groapă, un soldat și o nuielușă! Stupefacției generalului care se ocupa de problemă, față de insolita solicitare, comandantul însăricinat a justificat: îi lăsm pe toți în groapă și, cum unul este gata să iasă din groapă, cum ceilalți îl vor trage înapoi. Pentru vreo eventuală excepție ajunge ca nuielușa șă-i ajute pe cei din groapă să-și desăvârșească opera!

Insist. Să uităm ce s-a întâmplat și să ne pregătim pentru viitor.

Aștept ca:
-fiecare membru să-mi trimită un material, pe care îl consideră de cea mai bună calitate și care nu a mai fost publicat în altă parte.

-să ne pregătim pentru întâlnirea de la MLR. Vă voi da detalii cât mai curând.

-să văd cine încearcă să închidă primul conflictele cu ceilați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-20 22:46:27
         
 
  Da' ce s-a intamplat, cu ce am gresit "Solitaire"?! :))  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:28:23
         
 
  Dar chiar e o adevarata abstinenta de majuscule!!! Ce se intampla? Chiar aveti nevoie de un deces ca sa folositi majuscula? Abia ce am terminat subiectul asta cu Vasile si acum incepi tu, Vasilica!?  
Postat de catre . solitaire la data de 2010-03-20 22:25:59
         
 
  Da, scuze, solitaire, eu am intrat direct aici, cand am revenit pe site, dupa catva timp, ma uit intotdeauna la comentarii, sa vad primul comentariu si l-am vazut pe-al domnului Cristescu. La momentul cand am postat eu "Imparatia Duhurilor", eram singura persoana feminina pe site.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:20:45
         
 
  "Lăsați poeții să vie la mine!"
(din predica dominicală a cuviosului Euharistie Împiedecatu' la limbă din lavra sinilie a Evropeii)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 22:16:16
         
 
  domnule Nicolae Tudor, Rechesan nu m-a rugat asa ceva, iar eu, va asigur, nu v-am invalidat niciun comentariu. jur. habar n-am despre ce vorbiti.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 22:16:12
         
 
  Gresit Vasilica, tocmai ce a comentat si instelat Veronica un sonet si mai sunt si eu pe aici. Nu esti singura, poate singura cu duhurile, dar nu singura pe site. Si Vasile nu e mazilit. Pur si simplu i s-a prins una din cîrme si se cam invarte in cerc.
Cred ca cele doua telefoane date nu de la asta se trag.
 
Postat de catre . solitaire la data de 2010-03-20 22:13:24
         
 
  Dle Cristescu,
Atîta vreme cît pe aici își va face veacul ecsintescu, individ care abia a scăpat din lesă și a și-nceput să sară cu dinții-n gard, eu nu voi mai fi prezent pe aici.
Modul în care îl reactivați, deși știți ce urmează, ba mai mult, faptul că l-ați uns diriguitor peste cei ce scriu și trudesc prin locul ăsta, în timp ce el doar se strîmbă și rînjește în hihihiu-ri de proastă-n bîlci care vinde linguri, ei bine, felul acesta al domniei-voastre de a stărui în eroare, pe mine, unul, mă dezangajează și mă scîrbește.
Și cu asta, basta!

PS: Editori, dacă ștergeți comul, îl voi reposta pînă veți face scurtă la mînă cu mănuitul feleștocului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-20 22:12:41
         
 
  er: al lui Petre  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:02:03
         
 
  Domnule Cristescu, nu stiu daca adresarea cu "doamnelor si domnisoarelor" este corecta si de actualitate. Nu mai exista domnisoare si doamne pe site.Toti barbatii sunt aici, pe front, la "razboiul editorilor". Acum se pun in discutie urmatoarele actiuni: inmultirea posturilor de editori si "deliberarea" pentru un post,(nu va pot spune numele peronajului) mazilirea nivelului de acces a lui Petre Mocanu, executarea tuturor celor 40 de femei ale lui Vasile (insemnand cele 40 de zile de post, de dinaintea Invierii Domnului Iisus) radierea comentariilor lui Nicolae, iata, v-am relatat dintr-un condei, totul. Imparatia a devenit a barbatilor. Bietele femei au ramas acasa, ca niste Penelope; tes izmene pentru toti "Ulișii" de pe site, cand vor veni de pe front cu izmenele rupte...Am ramas eu , singura "vaduva", de pe aici, care am terminat de "tesut" la razboiul meu personal, o poveste despre duhuri.Acestea fiind zise, va doresc "pofta buna" si sa va priasca bucatele ca sa veniti bine dispus pe frontul"imparatiei"!

P.S. Sper ca acest comentariu sa il luati drept gluma.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:00:39
         
 
  PS. Domnule Cristescu, Petre Mocanu are acces gratuit la muzeul pomenit?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 21:57:13
         
 
  v-am interpelat ca mi s-au sters 2 comentarii si nu mi-ati raspuns. am citit apoi ca dl Iovan i-a trimis un email lui Radu S. cu rugamintea sa-i stearga 2 comentarii, probabil pe ale mele fiindca un editor nu poate actiona tehnic asupra propriului text.
Repet intrebarea: europeea mai respecta ceva din notiunea de libertate?
va rog si pe dv sa intelegeti ca fara libertate nu se poate.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2010-03-20 21:56:01
         
 
  REZUMAT:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=37192

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=37192
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-20 21:36:45
         
 
  Domnilor, doamnelor și domnișoarelor,

Acum am revenit în București. Am primit astăzi două telefoane care îmi reclamau situația de pe site! Nu înțeleg de ce ataâta gâlceavă. V-am rugat pe cei care nu vă înțelegeți unii cu alții să vă ignorați. Sunteți oameni inteligenți, mulți talentați și chiar foarte talentați. Aseară am citit trei poeme superbe , care fac cinste oricărei edituri și pe care le-am înstelat. Ce este cu această "batrahomiomahia" de pe site. De ce atâta vanitate ? În loc să ne ocupăm de lucruri serioase ne pierdem timpul în discuții sterile. Nu-i păcat? Vă pregăteam, cât de curând, o invitație la Muzeul Literaturii Române. Păi mai am curajul? Credeți că pot face dreptate? Ajutați-mă să avem o viață literară aici, frumoasă și respirabilă. Fiți toleranți. Fiți talentați. și mai lăsați-l naibii de orgoliu.

Mă duc să mănânc și eu ceva dar sunt foarte mâhnit. Nici nu știu de unde să o iau. Poate îmi face cineva un rezumat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-20 21:21:01
         
 
  Ați și pornit la șters comuri neconvenabile, deși nu pomeneau nici un nume. Acest tip de triere după chef abia că legitimează conținutul celor afirmate de către mine.
E cler, domnilor!
Pupați-vă-n bot!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-20 20:04:29
         
 
  Vor exclama unii: o, tempora, o mores!

Altii vor constata, simplu: ridendo castigat mores.

Adevarul trebuie cautat undeva la mijloc. Asta pentru ca adevarul e intotdeauna la mijloc. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-03-20 18:40:36
         
 
  :))))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-03-20 16:46:00
         
 
  Radu, Gheorghe, Sabina, Lory si ceilalti editori. Pentru a nu mai exista dispute intre noi ca si editori (cine valideaza, de ce invalideaza, de ce invalideaza un coms gen hi hi si lasa neputintele altuia, etc.) propun sa ne organizam. Sa venim cu propuneri. Ce ati zice sa ne impartim pe domenii? Poezie, proza, etc. Sau pe zilele saptamanii? In ceea ce ma priveste eu ma pricep la absolut orice si stau pe net 7 zile din 7 :). Cu speranta intr-o colaborare fructoasa va astept cu propuneri aici. Voi lua apoi o decizie:).
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 16:40:47
         
 
  Dacă ecsintescu este sau a devenit editor, rog să mi se confirme, pentru că dacă numai vecinătatea unui astfel de personaj mă oripilează, faptul că va putea hotărî, eventual, cine și cum să existe pe aici, mă va scoate definitiv din ecuația prezenței mele pe aici.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-20 15:20:35
         
 
  Notre respect, Liviu!
:)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 13:53:42
         
 
 
"Tinand cont ca in cateva zile (...) voi incepe munca de editor, atunci o sa devin echidistant!"

la o roată, umflată bine,
cu...atâtea atmosfere,
mulțumit ai fi că ține,
dacă nu...un cui se cere!

che
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-03-20 13:39:47
         
 
  ecsi, echidistanta asta a ta va fi mai aproape de stanga sau de dreapta?

E ca acele doua drepte paralele, dintre care una parca e mai paralela decat cealalta :))

Ca sa nu mai vorbesc despre cealalta noutate :) munca de editor. Sa te eliberezi de ce :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-03-20 13:30:26
         
 
  Imi afirm public si neconditionat simpatia si sprijinul meu pentru Radu Stefanescu in ceea ce priveste sfada intre editori. Tinand cont ca in cateva zile (sa ma mai eliberez putin) voi incepe munca de editor, atunci o sa devin echidistant!
Va multumesc!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 13:20:42
         
 
  In textul asta primul comentariu "artagos" e al tau, lasa-l pe al meu sa fie ultimul. ok? si hai sa uitam.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 13:12:35
         
 
  Gheorghe, iar incepi? E asa de greu s-o lasi balta?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 13:10:54
         
 
  Dragos, amu, vorbind despre artag, io m-as uita si in propria ograda :))

PS nu stergeti comentariile off topic. Sunt parte din farmecul Europeei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-03-20 13:10:49
         
 
  De ce ții cu tot dinadinsul să îți exhibi arțagul? Nu cred că intreresează pe cineva conversația noastră...da' mă rog dacă ții să fi impudic...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 13:05:44
         
 
  raspund aici, ca are ceva mai multa greutate: e ok, promit sa nu mai initiez never o polemica sau disputa cu tine.

exceptie face literatura, sau ma rog, ce mazgalim noi aici.

sper sa procedezi la fel.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 12:33:28
         
 
  acum am primit, raspund imediat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 12:29:41
         
 
  adresa e in profilul meu din europeea, in rest, mai relaxeaza-te, omule, nu mai fi copil.

prea le iei in serios. e o parere.

si iti dau cuvantul meu de onoare ca n-am primit niciun mail de la tine!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 12:25:35
         
 
  Nu consider trebuie să-ți dau ție explicații, de pe poziții egale de editori, despre numărul sau motivul invalidării unor comentarii! (singurul îndreptățit să o facă este proprietarul saitului)
PS Cît de greu este să citești un e-mail? sau adresa aceea nu mai există?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 12:10:55
         
 
  Ioane, cred ca e un comentariu nu tocmai elegant, dar nu-l invalidez, pentru ca nu sunt sigur ca m-ai inclus si pe mine pe lista bietelor animale, in plus, raspunsul ar fi disproportionat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 11:54:02
         
 
  Am stat deoparte ca să nu mi se spună că am incitat în vreun fel anume.
Dar, după cum observați cu ohiul liber, dle Cristescu, cum dați drumul javrelor din lanț, cum sar, turbate, la gîtul trecătorilor.
Se pare că nu reușiți a vă însuși un fapt care ține de biologia elementară: ce se naște stricat din pîntecele matern, stricat rămîne pînă la putrefacția finală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-20 11:48:44
         
 
  In timp ce tu ai invalidat 108 !!!!! le-am numarat, cred ca a meritat efortul

si probabil sunt de 2-3 ori mai multe, dar ies din pagina!

oare chiar asa de toxica a devenit dintr-o data europeea de cand esti matale editor????
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 11:41:27
         
 
  Faptul că îți permiți să repeți(a cîta oară?):"ai luat-o razna" mă face să conchid: cred că damful ciorapilor lui Jorz ți-a afectat iremediabil limbajul!
Eu am încheiat aici; tu poți scrie, invalida,jigni, bălăcări sau lua în zeflemea pe oricine îți convine de pe europeea. Pe mine însă nu îți permit, ok domnule Ștefănescu?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 11:38:17
         
 
  Dumnezeule! m-am uitat de curiozitate in lista de commuri invalidate, de cand sunt aici, am invalidat 2 (doua) buc, primul al lui Kosta Vianu, celalalt al lui Jorz, so, fratioare, eu nu ti-am invalidat niciun comentariu. am tot dreptul sa observ, extrem de politicos, ca iar ai luat-o razna...

cu toata compasiunea,

etc

P.S. si apropos de una alta, vezi ca in citatul de mai jos s-a strecurat din nou o mica eroare. fatalitate, monser!

"Am considerat că subiectul propus mai sus justifică comentariul meu"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 11:29:34
         
 
  Am considerat că subiectul propus mai sus justifică comentariul meu...sau trebuie să cer vreo aprobare ca să îmi prezint opiniile?
Cleveteala acesta, familiarismul adeseori deșucheat, care în opinia ta fac deliciul saitului, în concepția mea este o tară care sufocă spațiul comentariilor și distrage atenția de la textele postate!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 11:13:23
         
 
  Gheorghita, bineinteles ca nu am primit nici un mesaj de la tine...

mai bine termina lista aia din offtopicele mele de colectie. te ajut?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 11:08:42
         
 
  Gheorghita, intrebarea asta nu ti-am pus-o tie, cred ca te agiti cam mult. Ai incercat, instead, un jogging dimineata? Iar despre email, chiar nu stiu nimic, doar daca mi l-ai trimis adineauri, am sa intru acum.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 11:01:16
         
 
  Mi se pare nedeontologic ca un editor să-și explice conflictele cu un user, indiferent cît de seducătoare ar fi amintirile sale despre scărmănatul ursuleților de pluș(unde e domnule Ștefănescu acea clamată detașare, a cărei lipsă mi-o reproșai mereu?) De altfel domnia-sa se implică prea fervent în conflicte minore și prelungite comentarii oftopic (de preferință în subsolul textelor mele) adesea folosind adresări fruste:" bre..ai luat-o razna"...sau bîzîi ca o drosophilă".La semnalările mele a considerat adecvat în spiritul colaborării editoriale să-mi șteargă 2 comentarii.
Din aceste motive cred că ar fi potrivit un pact(pe care i l-am propus și printr-un e-mail, rămas fără răspuns) să ne abținem de la comentarii în mod reciproc.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 10:51:22
         
 
  "2. Aseră am luat măsura reducerii pentru 2 săptămâni a nivelului domnului Ioan Jorz. Pentru că, este adevărat ușor provocat, a folosit un limbaj inacceptabil aici. Sper să înțeleagă și să nu mai intre în situații în care să piardă."

(Emanuel Cristescu)


Cand eram mititel si faceam una lata, ai mei parinti iubitori ma asezau pe pat cu popoul in sus (sper ca merge sinonimul), si luau la scarmanat o perna, sau in lipsa, vreun ursulet de plus ghinionist aflat la indemana. Mi s-a povestit totusi ca pedeapsa avea totusi oarece efect. Se pare ca neintelegand nimic, sau poate doar speriat de lopetile lui taica-meu, incepeam sa zbier, si vreme de vreo jumatate de ora stateam foarte cuminte, incercand probabil sa analizez situatia sau sa pun la cale alte dracii.

Asa si cu Jorz. Situatia pare trasa la xerox, doar ca stimabilul, desi are cam la fel de mult discernamant, nu mai arata chiar a bebelus. Evident, sanctiunea il lasa rece. Oricum, Jorz o frecventeaza rar pe doamna europeea, si doar din plictiseala. Si astfel, pentru a-si cumpara indulgenta, Jorz nu trebuie sa faca nimic, ci doar sa astepte un pic, dupa care, evident, o va lua de la inceput, de ex. inainte de concediu, avand in vedere ca, oricum, nu mai poate intra pe net 2 saptamani.
So. Avand in vedere situatia, imi rezerv dreptul de a-i raspunde cu prima ocazie in fix aceeasi termeni, asteptandu-ma, logic, la aceeasi sanctiune, ca doar sunt fiul aceluiasi iubit parinte, si in plus vad ca sunt creditat cu acelasi IQ. Ursuleti de plus se mai gasesc.
Ca intotdeauna, gresesc, nu-i asa? Unde?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-20 09:10:52
         
 
  am inteles si ma supun.

Pacat ca au nevoie de sprijin de la imparatie. ii credeam majori si vaccinati. nu este la indemana oricui sa-si angajeze bodyguard ecoliteral

consider subiect inchis
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 01:37:38
         
 
  sorry
nu stiam cine este la butoane.
sa ma scuze ...

Domnule Cristescu
am intrebat si va rog sa-mi raspundeti
nu am voie sa comm la niciun text atacat de Peea? Am voie sa pronunt nume? E tabu ca al lu Necuratu in Biserica?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 01:34:10
         
 
  Catre editor

Inteleg exces de zel.
Spune si motiv pentru care imi sunt rase comms. Citeste mai sus. Eu comentez la un text Emanuel. Daca erai destept il radiai pe primul si te intelegeam.

Revin. "
În plus, distinșii colegi nu vor comenta în nici un fel, nici pozitiv nici negativ, texte aparținând autorilor cu care au avut conflicte Ioan Peia"

Numitul de domnul Cristescu, adica Ioan Peea a avut conflicte cu toate textele. Asta inseamna ca nu am voie sa comentez la niciunul?

Stiu ca, asa cum imi spunea candva cineva, Ion Corbu este "un batran care nu invata nimic de la nimeni" Cu toate ca e mai tanar si decat mine si nu mai are ce sa invete mai ales de la editorul gramofon.

Multumesc

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 01:31:22
         
 
  Domnule Cioacă,

Excelentă intervenția domniei voastre. Aproape că mă gândesc la o mască de gaze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-20 01:29:44
         
 
  Draga ecsintescu,

Am fost clar. Nu mai face referire la domnii pe care i+am mentionat. Niciun fel de referire. Vrei să fie cea mai scurtă perioadă de redare a nivelului? Recitește editorialul.
Și topicul. Insist să RESPECȚI acest site. Dacă nu iar vei avea nivel 10.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-20 01:25:19
         
 
  Dupa cate am inteles eu din ucaz nu aveti dreptul sa comentati verbal sau in scris dar alte forme de discutii amicale ca dinamita sau vodca lui Molotov nu sunt interzise.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-20 01:19:55
         
 
  Gibonii mortua est!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 01:09:21
         
 
  Domnule Cristescu,
Si cu dumneavoastra am avut conflicte. Sa nu va mai comentez? Mi se pare usor hilar, dar asa cum ati spus, primeaza regulamentul echidistant.
Ii rog pe toti sa ma comenteze, si va asigur ca nu am conflicte ci doar polemici pe marginea textului.
(Ecsintescu Virtual)

Domnul Ecsi sunt de acord cu dumneavoastra si va voi sprijinii cat voi putea cu ale mele catrene pline de optimism in lupta dreapta pe care o duceti.
Si eu cosider conditiile impuse de mult prea dure.
Interzicerea oricarui atac intre fiinte dresate pentru lupta nu duce la nimic bun. Acest lucru s-a mai intamplat in istorie asa cum ne povesteste Gibons in vestita lui lucrare despre caderea imperiului roman. Nu stiu carui imparat care fusese convertit primul la crestinism i-a intrat in cap ca trebuie sa introduca pacea generala in arenele de lupta ale imparatiei a dat ordinul ca gladiatori sa intre in ele fara ghioage iar leii purtand botnite. Cele doua tabere, asa cum ne spune Ghibons, spre a evita varsarea de sange care oricum era imposibila, sau invrednicit spre un loc comun, au ridicat cate un picior si au inceput sa se usureze una pe alta. A iesit un miros de saracul Gibons care si-a scris cartea pe la 1700 inca se mai tinea cu mana de nas.
Domnule, atata timp can nu se tine seama de invatamintele isporiei se pot face greseli catastrofale.

p.s.
Celor care-mi vor spune ca primul imparat crestinat a fost Sfantul Constantin cel Mare le recomand cartea lui Gibons editia intai in care se spune, la acelasi capitol ca renumitul Sfant a fost crestinat al doilea dar a ajuns intaiul dupa detronarea narodului care a inlocuit mirosul sanatos al sangelui din arene cu alte miroase.
In editiile ulterioare sa nu cautati fiindca Biserica Anglicana a cenzurat tot capitolul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-20 01:05:41
         
 
  Mi s-au respins 2 comentarii. Am cautat sa nu fie noneco ori sa atac vreo persoana. Europeea sa nu mai ofere dreptul la replica?  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2010-03-20 00:51:51
         
 
  Domnule Cristescu,
Si cu dumneavoastra am avut conflicte. Sa nu va mai comentez? Mi se pare usor hilar, dar asa cum ati spus, primeaza regulamentul echidistant.
Ii rog pe toti sa ma comenteze, si va asigur ca nu am conflicte ci doar polemici pe marginea textului.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-20 00:01:36
         
 
  e si normal, Gheorghe, nici eu n-am nimic de reprosat lui black label, desi il prefer pe johnny walker. am fata de ei o atitudine foarte similara, si mai ales viceversa. domnule, cum lucreaza subconstientul...

scuze pentru offtopic.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-19 23:30:30
         
 
  Profit de acest topic ca să menționez:nu voi comenta în niciun fel textele postate de userul black label și aștept din partea lui o atitudine similară!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-19 23:17:27
         
 
  În regulă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-19 22:50:48
         
 
  Nina este extrem de fericită, vă mulțumește din adîncul simțirii ei feminine, eu mai puțin. Condiția mea anterioară îmi permitea să am cel puțin un singur cititor- editorul. Acum, cine o să mă mai lectureze? Nicolae? Aștept cu nerăbdare diuminica și clienții fără dinți, nefericiți, săraci și flămînzi (Zola e Yola). Și mai ales însetați de cultură. Trăiască cenaclul din bar și cei nouă poeți și prozatori prezenți la datorie. Voi dona în fiecare săptămînă 27 de lei pentru maxi-taxi.Latunski, bine intenționat cînd nu lasă spațiu după virgulă.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-03-19 22:50:13
         
 
  N-am avut niciodata conflicte cu label black (Razvan). Se impune o rectificare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-19 22:48:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE