FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Genuneanu solicita un plebiscit
Text postat de Dumitru Cioaca
Fratilor,
Asa cum ati putut citi cu toti in aceasta sfanta zi de Miercuri si de post, Inalt Prea Sfintia Sa Parntele Sorin Olariu declarand-o de harti, ne-a invrednici sa ne dedulcim intelectul cu una din renumitele lui ghicitori canonice. Participarea credinciosilor la efortul dezlegarii aceste opere de arta a fost imens fiindca despre prea iubitul nostru prelat se susoteste chiar si in imediata vecinatae a altarului ca nici dracul nu poate sa desnoade ce innoada el.
Spre surprinderea mea parintele Sorin Olariul in loc sa opteze pentru ce-i ofeream eu ca dezlegare a ghicitorii sale a optat spre o blonda care ii dezleaga numai si numai rugaciuni personale lasand de izbeliste ghicitoarea.
Mai jos pun la dispozitia norodului cititor toata documentatia legata de acest eveniment major plus argumentele mele dezinteresate depuse in favoarea mea
pentru ca fiecare crestin sau crestina care nu depind de colacii parintelui Sorin Olariu sa-si poata o parere independenta si clara nu una aburita de vinul lui de impartasanie.

(Ghicitoarea propusa spre deslegare de parintele Sorin Olariu)
Poți să zici că-i bună rău
Mlădioasă, chit că-i bâtă,
Iar printre ortace, zău,
E frumoasă, dar urâtă.


Raspunsul corect dat de Genuneanu:
n-o fi aia ce-i frumoasa
doar atunci cand e batoasa
si-i urata de-o vadana
cand atarna de pomana?!

Raspunsul incorect dat de .Fiinta:
-Orice-ar fi, poate fi si "blonda" zilelor noastre.


Hotarare corupta luata de Inalt Prea Sfintia Sa...
-Raspunsul corect l-a dat .Fiinta


bazata pe o argumentatie care se bazeaza doar pe exceptiile care confirma regula:
1. Cine sunt bune rau? Femeile (dar numai bunaciunile...)
2. Cine sunt mladioase, gratioase? Pot fi si florile, dar si femeile. Mai ales ca florile nu pot fi... bata. Deci o femeie blonda.
3. Cine e printre ortace? Cineva de gen feminin, deci tot o femeie.
4. Cine e urata de ortacele ei fiindca e frumoasa? Blondaaa!!!
(Parintele Sorin Olariu)

Sa avem iertare parinte dar pana si blonda sustine ca raspunsul meu i se potriveste mai bine!
Pai s-o luam pe rand:
1. "Cine sunt bune rau? Femeile (dar numai bunaciunile...)" (S.O.)
Nu e alta mai buna rau in acelasi timp ca cea propusa de mine, desi trebuie sa recunosc ca raul apare cu efect intarziat adica dupa noua luni.
2. "Cine sunt mladioase, gratioase? Pot fi si florile, dar si femeile. Mai ales ca florile nu pot fi... bata. Deci o femeie blonda."(S.O.)
Parinte, propunerea mea poate fi bata si la propriu (cand vrea) si la figurat (cand nu vrea) pe cand blonda propusa de .Fiinta poate fi bata numai la figurat.
3. Cine e printre ortace? Cineva de gen feminin, deci tot o femeie.(S.O.)
Desi nu neg ca are o comportare literalmente masculina si propunerea mea este de gen feminin parinte.
4. Cine e urata de ortacele ei fiindca e frumoasa? Blondaaa!!!(S.O.)
Parinte, blondele nu numai ca tin unele la altele dar cateodata se si coalizeaza impotriva dusmanului comun. Imi amintesc ca odata ciupind de sezut pe una au sarit cu toate pe mine de si astazi ma minunez de cum de am putut scapa cu viata.
Pe cand ortaca mea si ortaca Sfintiei Tale se vor uri de moarte cat timp vom lucra in aceiasi parohie.

Propunere pentru remedierea situatiei:
-Va jur cu mana pe cel mai sfant organ al meu care ar ar fi putut sa fie inima daca nu era atat de inaccesibila, ca nu pentru a mi se face mie dreptate am semnalat falsul, ci pentru a-l demasca pe diavol care a reusit sa-si vare coada pana si sub sutanele celor mai cuviosi preoti ortodocsi. O alta explicatie nu am pentru ratacirea parintelui Sorin Olariu de a se inchina nu in fata vesnicului adevar Dumnezeiesc ci in spatele unei blonde delimitate de curburi inselatoare.
Pentru a hotara odata pentru totdeauna cine are dreptate in aceasta chestiune propun poporului Europeei sa voteze cu "dansa" daca este de acord cu propunerea facuta de mine sau cu "blonda" daca este de acord cu propunerea facuta de .Fiinta.
(Diasporezii excesiv de bruneti sau cei aflati de multi ani prin tarile meridionale nu au drept de vot fiindca s-a constatat ca ei si atuncea cand e vorba de alegerea unui drum ei tot cu blondle voteaza)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pai sigur, tie iti da mana sa glumesti cu privire la dansa, Adriana, insa la mijloc este o treaba serioasa. Chiar foarte serioasa, daca ma gandesc mai bine.
(Adrian Florian)

Domnul Adrian, aveti dreptate in proportie de 99,99 la suta cand spuneti ca treaba serioasa se afla la mijloc dar in 0,001 la suta nu aveti dreptate fiindca uite ce mi-a spus mie un nud care la facut celebru pe Picasso:

treaba aia foarte apta
in a-ti alina din streche
nu-i la mijloc, ci te-asteapta,
dac-o vrei, dupa ureche.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-19 10:38:16
         
 
  (pardon, ciocănitoare)!
(Ioan Jorz)

desi stiu ca-i o prostie
eu nu-i bag vina prea tare
motatei ciocanitoare
fiindca stie meserie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-19 03:49:03
         
 
  Hee, domnule Jorz, si pentru mine de la un timp strugurii devin tot mai acri, dar daca asi fi presedinte tot cu Udrea asi vota, dar nu bland ci cu ura...  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-19 03:42:06
         
 
  Nea Mitică, ghicitoarea e simplă, dacă o rezolvăm prin algoritmul: "De urâtă, nu-i frumoasă/ Da-i deșteaptă... Proasta, dracului...!" Cred că e Elena Udrea. Că tot umblăm cu blonda vopsită, zicând că nu e papagal (pardon, ciocănitoare)!  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-03-18 19:53:58
         
 
  Domnule Atanasiu
Mie si astazi cand aud de salam de soia mi se face ciucure...

"Poll-ul are o meteahnă, nu poți vedea cum votează diaspora față de mîncătorii de... salam cu soia."
(CTA)

cum sa-ti satisfac nevoia,
sau in pat sau printre plopi,
cand tu zilnic ma indopi
numai cu salam de soia?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 19:25:19
         
 
  Poll-ul are o meteahnă, nu poți vedea cum votează diaspora față de mîncătorii de... salam cu soia.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-18 19:05:40
         
 
  Domnule Atanasiu
Nu stiu ce m-as fi facut daca dumneavoastra nu-mi puneati la dispozitie technologia necesara unei bune desfasurari a alegerilor. Singura critica pe care pot sa va o aduc este ca ati pus pe afis o blonda atat de ispititoare incat chiar era sa votez cu ea.
Numarul mic al votantilor nu ma sperie fiindca banuiesc ca vasta lor majoritate se afla inca in camerele de votare.
Inca odata mii de multumiri pentru aportul dumneavoastra la buna desfasurare a alegerilor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 18:49:03
         
 
  "Domnule Florian
Votul domniei voastre pentru "dansa" imi va fi de mare ajutor in incercarea de a-l readuce pe Inallt Prea Sfintia Sa pe calea adevaratei duhovnicii.
Doamne-ajuta!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 02:18:13 "

Sa intelegem ca Andrei a recunoscut ca voteaza cu dansa, ca orice barbat, sau ca orice cetatean al Romaniei care nu prea stie, de fapt, cu cine voteaza- subiectul eligibil fiind confuz prezentat si confuz la randu-i? :)))
(.Fiinta)

Draga mea,
Andrei fiind un bun crestin nu putea sa voteze altfel, fiindca l-ar fi batut Dumnezeu. Biblia ne spune ca prima votare de acest fel a avut loc in Rai si a fost efectuata de Adam cu concursul Evei si sub directa supraveghere a Atotputernicului.
Cea mai buna dovada ca Dumnezeu este Unul si Singurul este ca toti barbatii indiferent de afilierea lor religioasa voteaza la fel.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 18:36:02
         
 
  Prin plecarea mea din tara, eu am ajutat Romania si am facut cel putin doi oameni fericiti.
1. Am creat un loc de munca.
2. L-am fericit cu 2000 de euro pe directorul meu (asta a fost spaga primita de el ca sa angajeze pe altineva in loc). L-am fericit cu un job caldut pe cel cre m-a inlocuit.
Pot spune ca am plecat impacat din tara, cu sufletul curat. :)

PS: O sa revin si cu replici ontopic.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-03-18 15:38:51
         
 
  Ne-au scăpat e idioți și am dat peste imbecili.
Și-au adus o contribuție majoră, ce-i drept.
Peste o vreme, ne vom mîndri cu mințile lor luminate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-18 14:21:55
         
 
  Domnule Peia, ca sa evitam o discutie interminabila pe tema pleonasmului amintit de dumneavoastra, voi cere ca "aport" sa fie citit "contributie".
Profit de aceasta ocazie ca sa le multumesc pentru inca o data romanilor din diaspora pentru contributia adusa noua, celor ramasi in tara. Ne-ati scapat de idioti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-18 13:28:36
         
 
  "aportul nemijlocit adus" (A.Florian)

Din cînd în cînd, mai aducem și noi cîte un... aport la doamna democrație. Că e blondă și dă bine din buric! Și încă nu a aflat ce e acela un pleonasm...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-18 13:04:31
         
 
  :)))

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 12:46:46
         
 
  :)))

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 12:46:43
         
 
  Pai sigur, tie iti da mana sa glumesti cu privire la dansa, Adriana, insa la mijloc este o treaba serioasa. Chiar foarte serioasa, daca ma gandesc mai bine. Votul dat dansei, pentru nea Mitica, nu poate fi obiectul unei confuzii, sau, daca exista o confuzie, nu poate fi decat o confuzie regretabila. Altfel spus, ca orice cetatean al Romaniei care stie bine despre ce vorbeste nea Mitica, nu puteam vota decat intr-un singur fel. Confuzia se naste cand cand faci legatura cu prefectura.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-18 12:25:23
         
 
  Andrei, opinia mea cu privire la exercitarea dreptului de vot e veche si se bazeaza pe o revolta sincera a omului care nu-si poate exercita dreptul de vot daca nu prea stie despre candidati decat ce vor acestia sau adversarii politici sa se stie, ambele informatii fiind alterate de aceeasi dorinta de a castiga. N-are legatura cu modul in care voteaza diaspora despre care nu-mi pot da cu parerea si nici nu am facut-o (il citam doar pe nea Mitica), dar din diaspora fac parte Veronica, Tea, nea Mitica si cateva persoane pe care le-am perceput prin intermediul scrisului ca pe niste fiinte inzestrate cu niste calitati pe care eu, personal, le apreciez. Habar n-am ce zici de Nastase. Reactia dvs. este exagerata fata de tachinarea pe care am intentionat-o eu si ma uimeste pentru ca nu v-am stiut lipsit de simtul umorului. Ba, din contra.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 12:12:30
         
 
  . Fiinta,
Sunt uimit de acuratetea interpretarii dumneavoastra data celor doua texte, dar cel mai mult ma mira coincidenta dintre opiniile dumneavoastra cu cele ale lui Nastase cu privire la dreptul de vot al diasporei romanesti, adica a acelei categorii de romani care au invatat democratia la ea acasa. Chiar asa, cred ca ar trebui sa le tii o lectie membrilor din diaspora despre civilizatia si libertatea din Romania versus libertatea si civilizatia occidentala. Altfel, dat fiind aportul nemijlocit adus tarii de diaspora romaneasca, atat in bani cat si electoral, eu nu pot decat sa le multumesc ca ne-au scapat de idioti. Va multumim, domnilor, iar copiii nostri va vor multumi si ei, la randul lor, schimband numele blondelor de la Natasa la Jane.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-18 11:50:27
         
 
  "Domnule Florian
Votul domniei voastre pentru "dansa" imi va fi de mare ajutor in incercarea de a-l readuce pe Inallt Prea Sfintia Sa pe calea adevaratei duhovnicii.
Doamne-ajuta!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 02:18:13 "

Sa intelegem ca Andrei a recunoscut ca voteaza cu dansa, ca orice barbat, sau ca orice cetatean al Romaniei care nu prea stie, de fapt, cu cine voteaza- subiectul eligibil fiind confuz prezentat si confuz la randu-i? :)))



 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 11:25:44
         
 
  Totusi, daca ma gandesc mai bine, pot vota cu nea Mitica, care atunci cand dispare de pe Europeea, -pesemne studiind terenul blond in scopuri de cucerire- o vaduveste de buna dispozitie cu hohotele de ras si cu lacrimile aferente :)

Vot.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 11:16:39
         
 
 
:)) nea Mitica, cedez io si te las pe mata sa castigi din doua motive:

1. nu-mi pot exprima dreptul de vot din cauza de variante: cu blonda n-as vota niciodata, iar cealalta varianta e prea confuza. :)) Da las-o asa, ca altfel mi-e teama ca va fi invalidata

2. Adevaratul hint care m-a ajutat sa ghicesc a fost acesta: "N-ati ghicit, dar sunteti pe aproape. Mai ales nea Mitica. El e intotdeuna in tema cu astea.
Postat de catre ... Epigramist la data de 2010-03-17 19:19:56 :)))

lucru confirmat chiar de domnia voastra mai sus: "Diasporezii excesiv de bruneti sau cei aflati de multi ani prin tarile meridionale nu au drept de vot fiindca s-a constatat ca ei si atuncea cand e vorba de alegerea unui drum ei tot cu blondle voteaza"



:))



 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-18 11:02:37
         
 
  Ca să aibă ștaif!


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-18 09:13:37
         
 
  Domnule Florian
Votul domniei voastre pentru "dansa" imi va fi de mare ajutor in incercarea de a-l readuce pe Inallt Prea Sfintia Sa pe calea adevaratei duhovnicii.
Doamne-ajuta!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 02:18:13
         
 
  Just! Aveti dreptate maestre. Raspunsul dumneavoastra, pe langa faptul ca este versificat inspirat, raspunde, punct cu punct, la indiciile date in ghicitoare. Consider ca sunteti adevaratul castigator si va felicit :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-18 01:58:19
         
 
  Veronica,
Adevarata rasplata au fost hohotele tale, nu votul si steau. Ma bucur mult ca ti-a placut.
Cu plecaciune
Genu
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-03-18 01:51:31
         
 
  Nene Genu,

Am ras cu lacrimi si in hohote atat de zgomotoase ca au venit si vecinii din bloc sa vada cu ce ma distrez asa de bine.

Exceptionala ideea, esti nemaipomenit!

Stea si vot

Veronica.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-03-18 01:36:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE