FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
FERMITATE
Text postat de Emanuel Cristescu
„Din modesta și smerita mea poziție de poet, vã rãspund cã nu scot nici un cuvânt.”

Vasile Iftimie, Răspuns la rugămintea unui editor de a respecta regulamentul revistei Europeea.

Toată stima pentru fermitatea de care dă dovadă domnul Îftimie în a-și susține crezul poetic.

Sper să am parte de aceeași stimă pentru fermitatea de care, sper eu, dau dovadă în susținerea crezului europeic:

„MĂSURI

Probabil vreun intempestiv “daltonism estetic” va fi infestat unii useri europeici astfel încât în loc de Europeea ei au ajuns să vadă aici un fel de Mahaleea. Ei bine se înșală amarinic. Începând de astăzi se instituie un tratament rapid și eficient, pentru ca fenomenul să nu devină pandeic.
Așadar, fără prea multe vorbe și explicații:
1. Orice atac la persoana cuiva, fie și aluziv, se va solda cu reducerea nivelului.
2. Orice cuvânt vulgar care va apărea într-un text sau comentariu publicat aici va avea aceeași consecință asupra autorului, ca la punctul 1.”

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?do_afiseaza_editorial=79

Așadar textul neregulamentar al domnului Vasile Iftimie a fost invalidat și începând de astăzi, pentru o lună de zile, are nivel 10.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Floriane, tată, grăbit mai ești, bre!
Păi se poate, taman matale, carele ești un ditamai ziaristul, să te iei după informații aproximative?
De unde ai dedus că eu vreau să plec de pe Europeea?
A?
Că a înțeles Vasile greșit, din comul "comuit" de mine, mai jos? Ia citește mătăluță, bre, Florică, oleacă atent și spune-mi cum ajunseși la concluziunea asta? Acolo spuneam că nu am nici un chef de mai a cere să devin editor. Căci am făcut-o o dată și pa!
A, era, de fapt, vorba de un fel de o aspirație subliminaală a matale și o deduși în vileag fără să vrei!
Of, ce ți-e și cu ziariștii eștia de casă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 20:05:04
         
 
  erata- transfigura si nu transifgura.  
Postat de catre . solitaire la data de 2010-03-09 20:04:10
         
 
  Dragos Iovan, daca tot s-a adus in discutie textul tau, imi permit sa intervin si sa spun ca votul era de la mine. Insa a doua zi cand mi-am gasit timp sa comentez si sa revin pe text... era pauza de masa.
Votul l-am dat nu pentru perfectiunea scrierii, pe care o cauta toti ca pe ciupercile bune, ci pentru portretul in sine- munca artistului. Portretul unei munci- eu asa as fi numit acest text. Pentru ca la un moment dat munca ii anula pe cei doi, nici Soledad nu era ce parea a fi si nici fotograful. Munca ii transifgura pe amandoi.
 
Postat de catre . solitaire la data de 2010-03-09 20:03:12
         
 
  Domnul Ioan Peia nu pleaca nicaieri, va asigur eu. De altfel, domnul Peia este obisnuit sa ne emotioneze, in dese randuri, cu plecarea domniei sale, dar tot de atatea ori s-a induplecat sa ne ramana aproape. Plus de asta, sub pretextul ca ne paraseste, domnul Peia isi ia dese pauze de Europeea pentru a se intoarce de fiecare data mai motivat si mai inspirat. Absenta domniei sale este observabila atat de usor incat, de fiecare data cand se reintoarce pe site, atmosfera devine sarbatoreasca.
In alta ordine de idei, sa ne fereasca cel de sus sa ne ajunga editor. Era un proverb cu un imparat care isi omoara tatal, si nu-l mai tin minte ...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-09 18:12:53
         
 
  Domnule Iovan, nu m-ar fi deranjat dacă nu-mi venea și mie bine să vă fi atras atenția asupra câtorva aspecte din text, chiar de eu nu sunt nici editor, nici om care dă voturi sau steluțe.
Mi-am manifestat cândva orgoliul și-am greșit. Am învățat atunci să dau Cezarului ce-i al Cezarului.
e păcat de europeea să piardă pe rând oameni care scriu destul de bine pentru orgolii mărunte. Și eu ca și ceilalți m-am întrebat de unde ploaia de editori, dar sunt prea micuță să cer eu explicații. Eu scriu și citesc...dacă mă simt în stare să spun ceva, spun sincer și fără ranchiună!
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2010-03-09 18:04:45
         
 
 
Ioane de la mine a plecat toată gâlceava, abia acum mă simt vinovat când am aflat că vrei să-ți iei tălpășița, nu voi încerca să te conving să rămâi pentru că nu voi reuși, nici pe mine nu m-a convins nimeni, vreau doar să-ți spun că o să-mi lipsească textele tale.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-09 17:32:28
         
 
  Eu am zis o dată, oarecum ajuns la capătul răbdării.
Acum, pa! Nu am chef să mă căciulesc la nimeni și să fac pe cavalerul înzăuat.
Mai ales că nu iese niciun gheșeft din asta...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 17:05:20
         
 
 
Domnule Peia,
Am reușit să-l înturnez pe Vasile din drum; poate-l conving pe domnul Corbu să vă dea postul, oricum eu vroiam să demisionez...dacă acceptați, bineînțeles!

Ana,

Îmi cer scuze, am închis caseta comentariilor, nu din orgoliu ori pentru că nu mă interesează opiniile colegilor, ci dintr-un motiv foarte obiectiv: înainte de a reposta acel text, onorații noștri colegi au găsit de cuviință să se întindă la o șuetă pe pagină, fără să arunce barem un cuvînt despre text; dacă tu ești votantul îți mulțumesc!
Despre niveluri, nivele și nivelări europeice adresează-te d-lui Corbu!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 16:52:58
         
 
  "Înțelepciunea înseamnă să știi unde să te oprești, să știi ce e permis și ce e interzis."
Lev Tolstoi

Tot citesc și mă minunez!
1. Am intrat pe Europeea la îndemnul unui om care scrie aici. Mi-a fost teamă de săpuneală; am primit botezul cum se cuvine, dar nu m-am gândit nicio clipă să plec.


2.Citesc despre poezia modernă, unora le găsesc sensul, altora nu. Asta nu înseamnă că producțiile respective sunt lipsite de valoare.


3."Răsfoiam" deunăzi o scriere a unui user cu nivel 100 care însă făcea destule greșeli gramaticale...mă întreb cum și până când? Oare nivelul de aici e legat de numărul de apariții, nu și de valoarea scrierii!?


4. Recunosc faptul că, din curiozitate, am încercat să știu ce scrie domnul editor Iovan, bașca poate mai învăț și eu câte ceva și când colo? mai nimic; am încercat să scriu un comentariu la scrierea despre Soledad, dar pagubă, nu e voie!


5. Polemica-i polemică domnilor, dar să se facă pe text, pe conținuturi, pe tematica abordată, pe tehnicile de realizare...nu suntem oare sătui de atâta gâlceavă prin alte locuri?

6.Nu am pretenția unor scrieri de valoare, dar nici ciubotă nu-s...în speranța că voi mai sta pe aici pentru a deprinde câte ceva din meșteșugul de a scrie, vă salut cu respect.
anna
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2010-03-09 15:59:52
         
 
  don iovane,
înainte de a-ți insinua fulminanta prezență pe acilea mi-am oferit serviciile, dacă nu ai aflat.
dar cum domnu corbu este tot atît de obiectiv pe cît ești domnia ta de săltăreț, era evident că nu o să fie de acord.
drept care, iaca, o deduși taman cu oiștea-n uluci!

apoi, ai devenit deranjant din taman clipa în care ai apărut, dar am zis, la început, să salut și eu schimbarea și să nu cîrcotesc în continuare. dar ce, te pui cu ceea ce a turnat de mama natură în tipare definitive?! pînă la urmă, ai făcut ce ai făcut și ai reușit să mă scoți și pe mine din țîțîni!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 15:30:39
         
 
  Stimabile literat(fără ironie!)
Dacă tot aveți convingeri atît de ferme (un diavol cocoțat pe umăr îmi șoptește că nu e bine)de ce nu puneți jalba pe masa domnului Corbu."umflați-l bre, că-i incompetent!"
Aici nu discutam că eu aș scrie fenomenal de bine(nici nu am venit să demonstrez asta, deși dumneata ai demonstrat ceva cu vîrf și-ndesat)sau că io v-aș judeca vasta creație(tot neironic), ci simplu fapt că sunt indezirabil...păi astea-s motive ce-ați înșiruit mai jos? Vă rîd și curcile-n lemne!V-ați bosumflat aiurea pt o vorbă, dar...uitați, am și eu în îngustimea spiritului meu o convingere: de ce nu preluați dumneavoastră funcția de editor, hmmm? Ați fi competent și v-ați impune obiectivitatea, cred eu!Aaa, e prea mare truda să citești non-stop producții minore, fără har, s-aplici reglementul cel hulit, să încasezi flegme de la ranchiunoși..păi sigur nu-i de domnia-voastră, voluntariatul acesta steril, e mai comod să cobești tarele europeice, să faci praf editorii și să-i proorocești prăbușirea!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 15:06:11
         
 
  don iovani,
acuș, pă cinstitelea:

# m-aș supăra numai și numai dacă cineva în care am investit încredere și care părea a judeca ceva mai aplicat lucrurile, s-ar dovedi, deodată, un mărunt jucător de ping-pong conjunctural, clasîndu-mă brusc, după ce m-a categorisit la un nivel acceptabil, în categoria "trash"!
asta ar fi o joasă dovadă de inconsecvență.

# dar matale te pricepi la poezie cum mă pricep eu la poker: zic pas-parol la fiecare mînă!
prin urmare, orice apreciere venită din parte-ți este complet nulă și neavenită.

# cine v-a "uns" are tot atîta pricepere la oameni cît elefanții la mersul pe catalige! a tot dat-o chix cu cel puțin 70% din editorii numiți.

# păi numele celui pomenit avea relevanță, pentru că omul chiar se pricepea la scris. și, încă, remarcabil. singurele potriveli între și între, fiind comurile mediocre și greșelile de redactare.
plus un text semnat de domnia-ta care ducea un pic către stilul celui evocat. dar se vede treaba că este, fie o întîmplare, fie un furt de stil.
așa că nu-ți mai rămîne nimic de lăudat, don iovani, ar trebui să te ștergi singur de pe listă și să te duci de unde ai venit, pentru că, în ciuda "fermități" cu care ai fost blagoslovit, tot nimic nu însemni pe aici.

ave!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 14:52:10
         
 
  er:[ar un firoscos ce molfăie rîca-ntre gingii a cercetat (are o tehnologie, zice dînsu' care-i permite să acceseze și să înregistreze tot ce apare pe site!)] cu de-amănuntul epicureic și eudemonistic, ca un bun ortodox,fenomenul pînă la ultima virgulă aiurită...halal cercetare, mai dihai ca la ANI!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 13:35:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ehei, domnu' maestru Peia s-a supărat de-a binelea (paradoxal, inexplicabil chiar... pînă cînd nu l-am călcat pe "coada poetică" cică îi eram chiar simpatic și afirma că nu-l interesează cine, ce, sunt doar să fiu cuminte și echidistant, ca un slujbaș conștiincios)și vrea să mă scoată de pe sait, încălcîndu-și vai! atribuțiunile, deoarece doar proprietarul care a considerat potrivit să mă "ungă" editor, poate să o facă!Nu-i voi servi un argument răsuflat, nici că voi să mă apăr, dar tare-aș fi vrut eu să-i văd neutralitatea pe simezele astea albastre, dacă cineva(motivat au ba, l-ar fi făcut agramat ori "praleo"!)
Dar nu despre asta e vorba..poate îs eu miop dar nu văd ce relevanță are numele ce-l tot pomeniți!Am accesat și n-am găsit nimic pe pagina respectivă; ba unii au mers cu bănuiala spre compararea unor texte, iar un firoscos ce molfăie rîca-ntre gingii a cercetat (are o tehnologie, zice dînsu' care-i permite să acceseze și să înregistreze tot ce apare pe site!)
Sorry dom' Peia pînă "fermitatea " de mai sus își arată într-un fel roadele..rămîn. Nu voi mai valida sau invalida, dar asist fascinat de spectacolul saitului blu-work!
Hasta luego compadron, hasta la vista amigos!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 13:02:56
         
 
  "...Iovan nu e Rechesan." (R.St.)

Apăi mi-e greu să cred că ne-am înșelat mai mulți.
Căci am văzut că înainte de a-mi da eu cu părerea și-au mai dat și alții.
Dar dacă dl Iovan nu are nici măcar acest merit, apoi chiar că nu are ce căuta pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 11:23:46
         
 
  Auzi, bre, nea Iovane,
O mie de vorbe, un ban nu fac!
Certamente, din toate aceste gesturi pline, pînă la refuz, de ipocrizie, nu rămîne nimic!

Reproduc o epigramă, al cărei autor îmi scapă,- și-mi cer scuze autorului, dar chiar nu știu unde să caut - epigramă care sună așa:

E bădăran, într-adevăr,
Dar e un tip sentimantal,
Că, după ce o bate măr,
Îi dă garoafe... la spital!

Așa că să mă scutești de fazele astea. Dacă ești așa galant, fă matale paradă de curtoazie p-acilea și lasă-ne pe noi în durerea noastră... minsoghinistic (sau cum ai zis!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 01:25:46
         
 
  iti dau voie sa folosesti si alte citate din exceptionala mea opera in antologia la care lucrezi...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-09 01:20:15
         
 
  Sigur, era doar o mică atenționare colegială:
"din acest distih deduc
ca iubitu-i eunuc...


Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 00:15:10


În fine, s-a limpezit enigma: era vorba de un manual de lăcătușerie, transpus în versuri!
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-07 23:42:19

Quod licet Iovi, non licet bovi!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 01:09:39
         
 
  Q: "Totuși, ieri a fost 8 Martie și nimeni n-a comentat în vreun fel creațiile Anei, Taniei, Katerinei ori Ființei, oare de ce? (neretoric)"

A: pentru ca n-am vrut sa fiu nepoliticos tocmai astazi (ieri). Taniei i-am scris o mica rautate in ajun, dar cred ca mi-a iertat-o.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-09 01:03:19
         
 
  E și tonul de vină, dar nu e totul.
cînd omul simte că are în față pe cineva care, totuși, le bunghește, lasă ciocul mai moale.
Dar dacă te-a prins de repetate ori cu porumbaca pe căciulă, ai sfeterisit-o!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 00:53:02
         
 
  si inca o chestie. ca editor, aici sau aiurea, renunta la tonul sententios. solutia cea mai simpla e sa folosesti din cand in cand "cred ca", "in opinia mea", "mi se pare ca", etc. un lingurita de modestie in vinul fiert al umorului face bine. mai ales pe frigul de afara. si mai ales in stepele pustii dinauntru.

in ceea ce priveste micile mele catrene, nu te pronunta. ale mele sunt probabil, slabe. ale tale sunt insa catastrofale...

si crede-ma, daca pana la varsta asta n-ai evoluat, de acum incolo nu mai ai nicio speranta.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-09 00:50:12
         
 
  Radu,
Nu de sfaturi din umbr[ are nevoie Europeea;pentru al tău nu am de ce să-ți mulțumesc, nu am de gînd să-l urmez, nu de alta dar și tu te dedai la ludica îndeletnicire cu bobițe de rahat(am înțeles c..at, nu-i ecoliterar, e drept mai subtil (aia cu bumbescu a fost singurul catren ironic, reușit, deși rima era forțată la maxim).
PS. Totuși, ieri a fost 8 Martie și nimeni n-a comentat în vreun fel creațiile Anei, Taniei, Katerinei ori Ființei, oare de ce? (neretoric)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 00:40:22
         
 
  Dragos, mesajul de factura geologica apartinand d-lui E.C. e limpede: apa trece, pietrele raman. e drept, mai e nevoie si de vant, dar avand in vedere viscolul de afara, conditia asta pare deja indeplinita.

as putea incheia aici, dar nu ma pot abtine sa nu te consolez pentru micul blur pe imagine din seara asta, de data asta fara nicio ironie: cu cat vei fi mai contestat, cu atat pozitia ta va fi mai solida. domnul Corbu nu va materializa niciodata o idee care nu-i apartine, domnul Corbu va solicita si chiar va asculta cu maxima atentie toate sfaturile din lume, dar nu va urma niciunul. teme-te doar de linistea aia in care iti tiuie urechile, e scaderea de presiune dinaintea furtunii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-09 00:22:54
         
 
  Cînd aud de "eco" nu pot să nu-mi aduc aminte de unii care o frecau pe la mediu și care, pentru a-și justifica lustru dat pe scaunul de sub... fund (eco!!) - vorba lu Graur! - au venitără chitiți să mă ia pe mine la frecuș că de ce nu protejez bombina-bombina și turița și mama dracului mai știe ce! Contrariat, am dat iama pe goagălul care este, și am aflat că bombinele alea erau, în fapt, niște broaște rîioase, iar turița, un amărît de lipici, de care erau pline viile țăranilor și de care nu știau cum să mai scape!
Bag samă că și eco/literatura asta, tot de sorginte evropeică, căz doar de-acolo ni se trag toate bunătățurile! - este tot un fel bombină-bombină, doar că nu orăcăie!
Cam așa am interpretat eu bancul răsuflat al lu matale, al cărui sens nici că l-am putut pricepe, domnu Corbu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 00:16:13
         
 
  er.:într-o comunitate  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 00:15:21
         
 
  Domnule Corbu,
Eu aștept să luați decizia pe care o considerați justă. Precedentul care s-a creat din această "dispută" ar putea fi repetabil. Nu puteți construi ceva într-un comunitate în care un nou venit care-și oferă serviciile benevol, este nu doar întîmpinat cu neîncredere, dar este gratulat cu repetate injurii pe motivul unor greșeli gramaticale în comentarii!
Pînă cînd ne veți comunica ce ați hotărît,eu îmi întrerup activitatea editorială.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 00:12:41
         
 
  Domnule Dragoș Iovan,

Ultimul "catren" este în afara oricărei deontologii. În rest fiți domnia voastră înțeleptul care cedează. Este mai important ce construim aici decât mâlul care se aruncă uneori asupra noastră: El se va preface în praf pe care îl va spulbera vântul. Eu nu văd o altă soluție.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 23:53:51
         
 
  să ne auzim de bine.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 23:46:13
         
 
  corectez, poezia.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 23:44:56
         
 
  nu este vorba despre ,,orgoliu,, maeste Cristescu și nici despre ,,sclifoseală infantilă,, donule Mihai Iulian Matei, este vorba depre demnitate, este vorba despre poziea scoasă din canoane, reguli, tipare, tipicuri. accept poezia și refuz reguliule domniilor voastre.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 23:42:40
         
 
  Citiți domnule Corbu comentariul meu, pentru că într-un mod grosolan este pomenit și numele dumneavoastră acolo!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-08 23:37:10
         
 
  Domnule Vasile Iftimie,

Vă ofer șansa satisfacerii orgoliului dumneavoastră: vă redau nivelul în ideea implicită că nu veți mai încălca regulamentul (nu voi avea nicio remușcare să-l reduc din nou în caz de recidivă!)

Vă întind așadar mâna. Aveți cel puțin două varinate: 1. vă satisfaceți orgoliul și îmi spuneți: nu mă interesează. Ștergeți-mi contul.
2. stingem conflictul, scrieți și nu mai publicați aici texe care încalcă regulamentul.

Voi respecta oricare dintre deciziile pe care le veți lua.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 23:31:54
         
 
  atât ați înțeles? ok.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 23:28:58
         
 
  err: ba lăsați comentarii  
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-03-08 23:26:05
         
 
  D-le Vasile I. eu am încercat, am reușit, d-voastră ați refuzat. Ok. Trecem peste faptul că știați de la înscriere că acest site nu tolerează vulgaritatea, trecem și peste vina care, în fond, vă aparține (postarea textului conținând cuvinte licențioase) și ajungem aici: vă comportați ca un adolescent (ca să nu spun "copil")! Ba vă strângeți jucăriile și plecați, ba lăsați comentați, ba lăsați impresia că v-ati întoarce, va refuzați tranșant orice armistițiu, aducându-vă, brusc, aminte că aveți principii creative. Ideea e simplă: ori rămâneți, dar scrieți ecoliterar, ori plecați! Dar nu mai exagerați atâta, victimizându-vă patetic. Doar nu veți vrea să ne apucăm să facem mătănii în fața d-voastră, pentru a rămâne user al acestui spațiu...

Puțină rațiune, totuși.
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-03-08 23:23:20
         
 
  Mă întreb, atunci cînd în subsolul comentariilor textului său, cineva ar surprinde o conversație precum cea de mai jos (care de altfel a fost validată fără nici o obiecție editorială):

" Nu, nu musai!
Mă gîndeam la cu totul alte specimene, care au emigrat din băltă în haltă.
Halta Basarab.
Pe unde și-au găsit culcuș, făcînd, în toiul zilei, pe piariștii...

Apropo de cuvinte încrucișate: am cîteva careuri, cu definițiile în versuri!
Ce zici, rup gura tîrgului cu ele?
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-02 20:05:02


să înțeleg, dle peia, faptul că "ieditorul" pârât se aciuă prin vreun canal din gara de nord, devenind capitalist (sic!)?

iar terminația coloanei sale vertebrale e sub formă de covrig? că de înfoiată, e ca dracu' de înfoiată, chit că fără motiv...
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-02 20:00:48


adrian mihai,
în giurgiu nu mai sunt cîini.
au migrat în București și au, drept simbol al abundenței, cîte un covrig în coadă.

Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-02 19:53:30


dle iOVAN

ocserv o cheste: o iei de la 48, te dai dupe cireș și ajungi unde, de fapt, îți doreai de la început, la mandea! (las la o parte faptul că deraiași în legătură cu atribuirea uneia dintre epigramele clasice unui alt autor, însă, oricum, n-aveam pretenții la matale să fi aprofundat atât de mult domeniul, acilișa te iert... ).

n-am de gând să dezvolt mult subiectul, pt că dumneata, ca editor, nu meriți atâta atenție, spun doar că vom reînnoda, poate, un dialog, atunci când vei descoperi faptul că "plezneală" se scrie, de fapt, "plesneală" (cu s de la submediocru, așa cum ești matale...).

întreb, doar, cum poate un editor cu evidente carențe gramaticale să corecteze sau să sesizeze eventualele greșeli ale amărăștenilor care își așteaptă rândul la publicare pe site? asta doar dl corbu ne-o poate spune! eu întreb direct, bărbătește, cu ce e obligat dl corbu față de dumneata de te-a urcat, ca pe scroafă, în copac? ai?

îl ai la mână cu ceva? șantaj... sau ce? așa s-ar părea, având în vedere că, în ciuda semnalelor venite din mai multe direcții, nu doar dintr-a mea, omu' închide ambii ochi la agramatismele dumitale care urlă de se aud așa cum se aud câinii în giurgiu...

cât despre epigrama monumentală din final, îi las pe colegii de site să se pronunțe, mie, unuia, mi se pare înduioșător de slabă...

e ultima oară când mă obosesc să îți răspund, m-am cam lămurit că îmi pierd timpul cu un neica-nimeni...

să auzim de bine!
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-02 19:44:52

sau dacă ar primi replici precum:

parcã te și vãd, iOVANE,
cu priviri negre de urã,
fruntea plinã de broboane
și cu spumele la gurã!

ar mai rămîne pe Europeea?!

 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-08 23:20:14
         
 
  Am acceptat critici dintre cele mai acide pa cest site, am comentat sute de poeme, am făcut cunoscută această lume pe unde am trecut, nu stau să enumăr dar cel puțin douăzeci de membrii am adus în paginile voastre iar acum sunt scos pe ușa din spate direct în lume, pentru că nu scriu în tonus cu politica europeea, ba mai mult sunt umilit cu oarece circumstanțe,,, (dacă mă fac băiat cuminte primesc zăhărelul)nu staul ca capătul podului fraților, iar dacă voi sta vreo dată voi face-o cu demnitate.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 23:06:35
         
 
  D-le Peia,

M-ați amuzat și mă faceți să mă repet reproducând, sintetic, o glumă. Mama i se adresează lui Gigel care chinuia pisica: dacă o mai chinui, ce îi faci tu pisicii o să-ți fac și eu ție. O tragi de păr, te trag și eu, o tragi de urechi, te trag și eu. Dara dacă o targ de coadă? întrebă Gigel? Ei bine, tot către o astfel de situație fără ieșire în spațiul logicii formale, duce și întrebarea domniei voastre. Răspunsul meu ar putea fi: dacă scrieți ecoliterar fără efort, veți avea inteligența și înțelepciunea alegerii expresiilor adecvate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 23:05:05
         
 
  Emanuel, daca scriu un catren, mi-ar place sa ma faca praf (sau sa ma laude) nea Mitica Genuneanu - de exemplu. pentru o proza, Bordas, Rechesan, etc. pentru poezie, Ioan Peia, sau altii. omagiile sau criticile venite de la useri fara texte postate n-au nicio valoare pentru mine. e simplu. toti avem orgolii, a nu recunoste asta e o ipocrizie ieftina. daca nu scrii, pentru mine n-ai identitate, nu esti credibil, si evident, n-ai nici autoritate. poti fi elocvent, retorica ta va fi pentru mine doar verbiaj. poti sa etalezi o oarece eruditie, te voi suspecta ca e una achizitionata cu cateva minute in urma de pe google. ia-ti ce nume vrei, dar scrie. abia atunci vei incepe sa existi si te voi lua in serios. mai tarziu vei fi editor, si te voi respecta. asta explica, in parte, ostilitatea cvasiunanima cu care a fost primita clona Dragos Iovan. comenteaza excesiv (din exces de zel) si adesea resentimentar, si desi are - in principiu - aproape intotdeauna dreptate, o face anapoda. in plus, uneori face gafe lexicale impardonabile. nu multe, dar le face. si lucrurile nu se vor schimba. editorii ideali sunt ca arbitrii in fotbal, discreti, impartiali, si fluiera putin. cand obisnuiesti sa tusesti in fluier, inseamna ca adori vacarmul peluzei. si asa cum CV-ul unui fost fotbalist il legitimeaza ca speranta a antrenoratului, tot astfel opera unui aspirant la functia de editor il va face sa fie ascultat si respectat. asta in cazul in care profilul editorului e cel din regulament. daca vrei doar agenti de proximitate, e mult mai simplu, le faci cunostinta cu codul bunelor moravuri, si gata. sau cu un filtru soft de termeni licentiosi, ca e mai ieftin, si mai presus de orice banuiala.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 22:55:54
         
 
 
Poemul a fost scris pentru tata, tata s-a dus fără să-l doară nimic, poemul va rămâne scris doar pe cruce,cât despre mâna întinsă, domnule Cristecu,nu din orgoliu și nici din fățărnicie nu o accept, eu scriu, așa cum scriu, prost, bine,,, scriu iar scrisul nu se negociază pentru că prin el exist. Respect poziția dumneavoastră de a vă păstra câmpia albastră, dar eu nu pot scrie doar de inimă albastră, credeți-mă. Este spațiul dumneavoastră și îl administrați cum vreți dar să știți poezia nu se scrie doar în pijamale cu cearșaful în cap.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 22:51:12
         
 
  Întrebare: dat fiind dispensa de interpretare pe care o dați noțiunii "comuistic", îmi pot permite să o folosesc, cu precădere și entuziasm nedisimulate, în "comuisticile" mele?
Sau trebuie, de fiecare dată, să anexez, drept justificare supremă, magistrala dv. demonstrație de legitimitate etimologică?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 22:45:50
         
 
  Așa rănâne! D-le Vasile, nu confundați noțiunile! Puteți scrie orice, însă, aici, pe Europeea, postați fără să apelați la vulgarități! Aceasta este singura îngrădire a acestui site, îngrădire cu care, să nu uităm, ați fost de acord!

Personal, vă aștept cu noi creații. Consider că scrieți cu talent.
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-03-08 22:43:53
         
 
  MIM sunt de acord. Mai ales că iată, cu această ocazie am primit și răspunsul la întrebarea despre poemul acela care m-a impresionat și pe care nu-l puteam găsi.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:39:44
         
 
  Domnule Iftimie,
Nu vă mai victimizați: ați fost RUGAT să nu faceți din Europeea un spațiu vulgar. Ați rostit aș putea spune cu o anume aroganță "nu scot nici un cuvânt.”

Cine este de vină? În rest transgresați planurile. Nu pentru că scrieți vi s-a redus nivelul. Și nu mai jigniți. Că nici eu nu sunt mucenic. Dacă doriți să plecați plecați și gata. Dacă doriți să rămâneți reparați răul pe care l-ați făcut și vă redau nivelul. Mâna mea este întinsă. Decizia este la domnia voastră.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:37:47
         
 
  D-le Corbu, propun un soi de compromis: având în vedere că Vasile I. nu este recidivist și nu a pornit sau participat la conflicte extraliterare, ce-ar fi ca Vasile I. să-și accepte greșeala, fie și prin tăcere, d-voastră să-i redați nivelul, iar eu să mă oblig a-i invalida în foarte scurt timp primul text care va conține cuvinte licențioase, urmând atunci ca d-voastră să-i scădeți nivelul?  
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-03-08 22:36:50
         
 
  prea târziu ioane vii și tu cu disciplina, sunt cătană și aș fi dat o mână de ajutor de nu mi se ștergeau punctele, acum trebuie să-mi cer scuze, să-mi cer scuze pentru că scriu, halal libertate.
mâine-s 40 de mucenici, cu mine 41 martir pe europeea. no că bat câmpii.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 22:30:43
         
 
  "În felul ăsta veți avea ordine și disciplină de marochinărie!"

Deja ați dus discuția în derizoriu. Nu mai contați pe mine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:28:29
         
 
  Vă sapă un amănunt. Esențial. O "fermitate" în deplină cunoștință de cauză și de asumare a consecințelor demersului său, a încălcat legea în timp ce, este de domeniul evidenței, cealaltă "fermitate" intruzionată și agresată, așadar în legitimă apărare, a aplicat legea. La care prima "fermitate" aderase. (Dacă mă gândesc bine, și dumneavoastră, cel puțin declarativ, ați aderat la această "lege". Și, ca să nu intrați în autocontradicție ideologică, firesc, ar fi să o apărați.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:27:15
         
 
  nu este vorba de orgoliu, pur și simplu vreau să mi se șteargă urmele lăsate prin grădina dumneavoastră că să fiu sigur că nu o să vă mai bat pe la poartă. De, sunt și eu om și vreau să evit nostalgia ce m-ar putea încerca, de, doi ani de europeea,,,, europeea de atunci maestre nu cea de acum frustrată și pudică ca o fată bătrână.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 22:26:12
         
 
  Și, apropo de regulament, dle Cristescu: propun următorul paragraf: se interzice, sub pedeapsă severă, accesul în incintă a celor care au șireturile mai lungi de 10 cm.
Măsurătoarea se face prin sondaj!

În felul ăsta veți avea ordine și disciplină de marochinărie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 22:22:48
         
 
  "Speram să apreciați similitudinea celor două tipuri de fermitate "nu scot niciun cuvânt din ce am scris" (Em. Cristescu)

Da, dar observ, în același timp, potrivit unei foarte hazlii probe de echivalență, că, în timp ce fermitatea unuia a fost țintuită pe cruce, fermitatea celuilalt a bătut cuiele! Să nu uităm că acest mod de a face dreptate a născut o religie!!!
Deh!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 22:19:24
         
 
  "vă rog, ștergeți-mi profilul."

Observați cine își exacerbează orgoliul?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:11:09
         
 
  "acum înțeleg, poemul meu cu tovarășa învățătoare a fost șters nu pentru un simplu cuvânt obscen ci pentru că cineva s-a simțit lovit în orgoliu făuritor al socialismului. Scuze tovarăși."

Nu distinse coleg. Au fost mai multe cuvinte vulgare. Ați fost RUGAT să vă conformați regulamentului. Nu numai că nu ați făcut-o ați SFIDAT regulamentul situându-vă undeva deasupra și dând un exemplu destul de rău. De mâine site-ul putea deveni plin de astfel de cuvinte obscene. Ca să vă cred de bună credință, prezentați-vă scuze și promiteți public că veți respecta regulamentul și vă voi reda nivelul. Până atuci, dați-mi voie să iubesc și eu Europeea așa cum și domnia voastră își iubește textul acela care din păcate, nu are ce căuta aici!

Ignor tonul prezumțios pe care l-ați utilizat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:09:32
         
 
  Honni soit qui mal y pense!

Probabli dumneavostră aveți încărcătura contextuală a disputei pe care ați avut-o. Eu nu am avut decât citatul pe care mi l-ați invocat ""impulsul antecomuitorului e ușor metaforeic anti-ecoliterar!:" (Dagoș Iovan)"

și întrebarea "....ce părere aveți de comul de mai sus....." Nu m-am gândit și nu mă puteam gândi decât la comentariu. Abia acum după ce mi-ați spus, văd că poate exista, destul de forțat, este adevărat, și o denotație vulgară. Însă ca să fiu drept, are acoperirea ambiguității! De aceea și citatul din limba franceză.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 22:02:26
         
 
  acum înțeleg, poemul meu cu tovarășa învățătoare a fost șters nu pentru un simplu cuvânt obscen ci pentru că cineva s-a simțit lovit în orgoliu făuritor al socialismului. Scuze tovarăși.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 21:54:48
         
 
  Speram să apreciați similitudinea celor două tipuri de fermitate "nu scot niciun cuvânt din ce am scris"

Eu de ce aș scoate vreunul din cele pe care le-am scris și le-am adus la cunoștința tuturor? Altfel m-ați fi acuzat de inconsecvență și de măsuri discriminatorii.

Așadar absolut "CONSTITUȚIONAL" distinse coleg. Însă, cum v-am spus și mai jos, percepțiile domniei voastre în raport cu evidență par a fi sui generis
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:51:21
         
 
  vă rog, ștergeți-mi profilul.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 21:48:59
         
 
  Nu sugerez nimic, sugerează noțiunea!
Dacă dv. chiar credeți că "antecomuitor" a fost și este o nevinovată întrebuințare a unui cuvînt, fără cea mai mică intenție submersă, atunci, ori sunteți complet naiv, ori faceți, neconvingător, pe naivul.

Măsura aplicată lui Vasile Ieftime este absolut aberantă!
Face parte din același arsenal de măsuri administrative, luate complet anapoda, de pe acest sait.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 21:47:15
         
 
  Vasile Iftimie, Răspuns la rugămintea unui editor de a respecta regulamentul revistei Europeea.

Toată stima pentru fermitatea de care dă dovadă domnul Îftimie în a-și susține crezul poetic.

Sper să am parte de aceeași stimă pentru fermitatea de care, sper eu, dau dovadă în susținerea crezului europeic: (Em. Cristescu)

Îmi place fermitatea lui Spartacus, dar bateți-l în cuie! Sper să-mi fie apreciată fermitatea și să mi se-nalțe o statuie!
Sau: "Curat neconstituțional, da' umflați-l"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 21:41:24
         
 
  De la "antecomuitorului" la ce sugerați dumneavoastră este o cale așa de lungă încât mă miră că insistați pe acestă fundătură. Pe care v-o mai doriți și "demonstrație impecabilă" Păcat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:38:29
         
 
  Absolut întâmplător domnule Peia. Și nu cunosc istoria disputei dintre dvs. și domnul Iovan. Am răspuns doar interpelării domniei voastre. Dacă vă ajunge cuvântul meu de onoare vi-l dau. Mai mult nu am și nici nu este necesar consider eu.

De altfel, profitând că am intrat pe site, m-a interpelat și domnul Iovan, cred pe alte teme, (nu am avut timpul să deschid link-urile pe care mi le-a trimis) căruia i-am răspuns mai jos.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:36:00
         
 
  vă rog ștergeți-mi profilul.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-03-08 21:34:43
         
 
  Ceea ce ați radiat era o demonstrație impecabilă a lipsei dv. de argumente pro/comuiste, ca să zic așa, de-aia ați și reacționat în consecință.
Modul ăsta de a dispune, discreționar, de facilitatea anulării argumentației adversarului, atunci cînd nu vă convine, îmi este arhicunoscut.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 21:32:07
         
 
  Radu,

Lipsa de timp. Mă crezi ori nu am avut două săptămâni extrem de grele. Am făcut, ca în stufdenție, câteva nopți albe. Astăzi a fost prima zi când am avut ceva mai mult timp. Mă ajuți dacă îmi faci o listă. Pe care o voi analiza. Și mă voi ține de cuvânt.

Distinse Iago fiți pe fază. Vor mai fi episoade. Să înțeleg că astfel de momente vă alimentează starea de beatitudine spirituală?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:31:04
         
 
  "Întâmplarea face că am intrat eu însumi pe site, am citit și am luat măsura." (Em. Cristescu)

Spun doar atît: în momentul cînd dl. Iovan - haideți să păstrăm convenția! - a intrat pe textul meu (atenție! s-a insinuat, provocator, de mai multe ori și în alte ocazii) și m-a luat cu "comuirea", apoi a trebuit să reacționez, pentru a-i demonstra că a comis o năzbîtie tot așa de mare ca cea pe care o incrimina în alt context.
Numai că, nemulțumit de contrareacția mea rapidă, a trecut la o intensă activitate de radiere a "comuimuisticii" mele - ca să fim în tonul demonstrației dv. academice. Cînd, însă, a văzut că nu o poate scoate la capăt cu mine, pt că i le returnam, mintenaș, peste fileu, a lăsat o pauză de lucru și, hop! ați apărut domnia-voastră!
Să fi fost un tip de invocație parapsihologică, mă întreb!
Să fi fost telepatie!
Să fi fost...?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 21:27:03
         
 
  Episodul ăsta a fost așa de precipitat că mi-a scăpat. Bănuiesc e un remix. Măsurile acționează și retroactiv? Că-n viitor e exclus!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-08 21:26:20
         
 
  nu alta data, Emanuel, as fi preferat acum.

niciunui editor activand sub nume real nu i s-au taiat pana acum cauciucurile in fata blocului de catre neimblanzita Vasilica.

altceva. ai spus: "În fapt nu-mi amintesc să fi luat vreo măsură care să aibă susținerea ta."
ai luat masuri la care eu nu am protestat. pasivitatea mea a fost astfel o dovada de sustinere. nu cred ca agreezi foarte tare termenul "aplaudac", eu, nici atat. de altfel, nu vad de ce as aplauda faptul ca iei masuri pe care tu insuti ti le propui, si mai mult, ni le promiti.

in plus, insist sa-mi raspunzi la intrebarea privind editorii. nu te somez, stiu ca asta nu functioneaza, ci doar, POLITICOS, insist.

poate ca sunt curios ca o baba, dar asta sunt.

Ioan Peia, Iovan nu e Rechesan. nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta. nu e stilul lui! in plus, daca ar fi, ar protesta. dar pentru ca nu e, si vrea sa-si pastreze statutul incognito, asa cum a promis, intretine, prin tacere, confuzia.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 21:24:02
         
 
  Domnule Peia,

"antecomuitorului" și "comul" nu sunt expresii vulgare.

Ceea ce ați produs în comentariul pe care l-am invalidat era o vulgaritate. Sper ultima!

Domnule Iftimie,

Nu am negat niciodată valoarea poetului Emil Brumaru. Nu despre asta este vorba. Dacă domnia voastră chiar nu înțelege manifest eu înțelegere. Dacă domnia voastră înțelege și perseverează atunci, cu părere de rău, pentru multe texte postate aic, inclusiv pentru textul acela care m-a impresionat, ei bine, vă spun la revedere sau adio domnule Iftimie.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:22:36
         
 
  Radu,

Întâmplarea face că am intrat eu însumi pe site, am citit și am luat măsura. Care este corectă. În fapt nu-mi amintesc să fi luat vreo măsură care să aibă susținerea ta. Însă asta nu are relevanță. Ai citit textul? Nu am spus că este rău. Am spus că nu este pentru aici. Punct. Aceste "samovare neecoliterare" devin, una două, "locomotive neecoliterare" și s-a dus dracului spiritul europeic...


Domnule adrian mihai
"iar dacă onor proprietarul de site zice că e în regulă"

Editorul nu ar trebui să aibă decât atribuții administrative. Și, prin exercitarea acestora, vrând nevrând, creează nemulțumiri. Iar aceste nemulțumiri s-ar repercuta asupra creațiilor editorului-autor. Ei bine, nu este corect ca autorul să suporte această retroacțiune. Mai ales că activitatea de editor este una voluntară. Evident sunt editori care își asumă propria identitate. Eu însă nu pot să le cer acest lucru. Cum de fapt nu pot cere ca oamenii să-și asume identitatea reală când scriu aici. Pentru că se pot epune astfel neregulilor din jungla internetului în care însușirea identității și acțiunile, unele chiar infracționale, în numele și în contul acestor identități, sunt pericole reale. Dacă nu înțelegeți beep și voi detalia.

Pe de altă parte, instituția pseudonimului nu este nouă în literatură. În fapt această procedură asigură textul ca fiind unica resursă de legitimitate axiologică. Altfel componenta socială ori de ierarhie socială a autorului, de multe ori prevalează. Sunt multe de discutat aici. Poate altă dată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 21:10:30
         
 
  "confruntare"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:55:35
         
 
  Dle Cristescu,
Țin extrem de mult la talentul remarcabil al dlui Recheșan, talent pe care-l știm cu toții!
Dar scăpați-l, vă rog, de această corvoadă, căreia nu-i face față și care, mai rău! îl poate compromite în mod iremediabil. Are mari probleme de acomodare și lipsuri grave de evaluare și comportament.
Nu sunt ipocrit, vă jur!
Personal, am încercat cît am putut să evit o confrunate cu dlui.
A fost imposibil.
Parcă-i un copilaș cu pușcă de apă, aruncă-n toate părțile și se distrează dihai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:53:51
         
 
  si o intrebare - care, sper, nu va ramane retorica:

cati editori cu activitate NEGLIJABILA (sau chiar, matematic, nula) IN 2009 SI 2010, inclusiv dupa apelul pe care l-ai semnat la mijlocul lunii februarie, au fost "demisi" de 1 Martie?

si care sunt aceia?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 20:53:42
         
 
  Domnule Peia,

"Aveți o disponibilitate absolut debordantă în a fanda lateral"

Aveți o disponibilitate absolut debordantă în a avea propria dumneavoastră perceție în fața evidenței! De ce "comul" să fie acceptat iar "antecomuitorului" nu? În afara unei argumentații pro domo aveți o motivație obiectivă? Pentru că DEX-ul nu conține niciunul dintre acești termeni! (mărturisesc faptul că nu am verificat însă intuiția îmi spune că așa este)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 20:51:07
         
 
  D-le Iovan, din punctul meu de vedere, d-voastră greșiți enorm când folosiți contul de editor și pentru treburile personale (aprecieri/critici la texte, răfuieli mai mici sau mai mari cu unii useri) și pentru cele administrative. V-ați expus cu bună știință, iar acum culegeți roadele.

O rugăminte: d-le, fiți mai atent atunci când scrieți un comentariu. Aveți, ce-i drept, o multitudine de erori gramaticale. Personal, încă cred că ele sunt cauzate de grabă. Încă cred.
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-03-08 20:48:58
         
 
  Emanuel, textul nu e un citat... si probabil, n-are forta de evocare a originalului.
dar, Dumnezeule, masura mi se pare de-o stangacie ingrozitoare.
e ca si cum o patrula de politie, aflata intamplator in misiune intr-un cartier gen Ferentari, prinde o batranica hoata, ii smulge painea din mana tremuranda si o trimite in fata procuraturii. sa fim seriosi... nu indreptam o nedreptate cu alta.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 20:48:47
         
 
  Fermi- fermitate!
Să facem o bombiță, una mică.
Dar atomică! (Accentul pe silaba 3!)(Sorry! Nu am avut deloc intenția să sugerez că "silaba" se poate citi și altfel decît în mod obișnuit!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:48:02
         
 
  nu, dle peia, nu aveti dreptate de data asta! părerea mea e că, în calitate de editor, nu trebuie să te ascunzi în spatele unui nume fals și să începi să tai și să spânzuri împrăștiat,în toate direcțiile.

culmea, când trebuia să fie editor, se dădea de trei ori peste cap și devenea critic... și viceversa. mereu în contratimp, mereu tendențios, reușind să bage o zâzanie în site de nu se mai înțeleg om cu persoană.

comentarii tăiate, apoi reintroduse, la bunul plac al dlui recheșan, nebunie totală. și nu sunt doar eu "beneficiarul" acestui tratament.

iar dacă onor proprietarul de site zice că e în regulă, fie și un lup mâncat de oaie, dar deja cred că e prea mult...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-08 20:47:40
         
 
  Domnule Iovan,

Dacă aș citi toate referințele webografice pe care mi le-ați indicat, vreo două zile nu aș mai putea face nimic. Dacă sunt texte ori comentarii care conțin încălcări ale regulamentului, aveți mijloacele informatice de a le invalida. Dacă la unele aveți dubii, trimiteți-mi-le concret, pe acelea, și hotărâm împreună. În calitate de editor, pe lângă inteligență, umor, ceva timp liber și altele, mai este nevoie de înțelegere, toleranță și o anume diplomație. Ba chiar și de o toleranță la frustrare de care eu însumi dau ori încerc să dau dovadă. Fermitatea este necesară în cazuri evidente și sau flagrante. De la care nu vom abdica. Însă nu putem fi excesivi acolo unde lucrurile sunt interpretabile ori subtil sugerate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 20:46:42
         
 
  Eu aș evoca, mai degrabă, un binecunoscut serial cu Bugs Bunny!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:41:26
         
 
  "Iar acestor negustori necinstiti sa li se taie urechea si mana dreapta" racni Vlad Dracul. Si macelarul aduse la indeplinire porunca, nu fara cutremurare... Dar pedeapsa nu i se paru de ajuns mariei sale, care intorcandu-se spre strajerii Branului rosti o ultima porunca: "Sa fie insirati deindata la marginea drumului, si tot al cincelea negustor sa fie tras in teapa, spre pilda si luare aminte"... Apoi isi lepada straiele de imprumut, si dand pinteni calului, disparu inconjurat de garda domneasca, intr-un nor de praf...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-08 20:39:14
         
 
  Sincer, îmi pare rău pentru deconspirarea unui foarte bun mînuitor de condei, atunci cînd e limpede și-și vede de scris!
Dar nu pot să înțeleg exagerările dlui Iovan - să zicem - pe zona editor, să mă pici cu ceară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:38:10
         
 
  *membru  
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-08 20:35:29
         
 
  bravo, dle iOVAN (recheșan), tot înainte, ca pionierii! începeți cu eliminarea celui mai incomod mebru, cu cel care v-a pus oglinda în față și v-a arătat că sunteți cam străior de gramatică!

în ritmul ăsta veți ajunge doar doi în europeea, dl corbu și matale!

trăiască frăția între popoare!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-08 20:35:07
         
 
  Sunteți impresionant, dle Cristescu!
Aveți o disponibilitate absolut debordantă în a fanda lateral, cînd evidența sare în ochi...!
OK: atunci și invenția mea cu singularul de la "puțuri" este la fel de validă și legitimă.
Ce spuneți?
Dar ceva care să mă și relaxeze, pls!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:30:53
         
 
  1. "Dacă tot suntem la ora pîrelor"

Respectarea regulamentului Europeea, susținerea acestui regulament și atitudinea activă pentru păstrarea spiritului europeic nu reprezintă "pâre". Ci valori în care membrii acestei comunități cred ori la care aderă voluntar. Îmi este greu să apăr aceste valori de unul singur . Orice sprijin, cât de mic, este binevenit. Încălcarea regulamentului și atitudinea divergentă a unor membri față de aceste valori îi situează pe aceia care procedează astfel în postura de cai troieni față de care Europeea are mijloce de a se apăra.

2. Este regulamentar. Invenția lingvistică "antecomuitorului" face parte din aceeși categorie cu expresia utilizată de către dumneavoastră, respectiv, "comul"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-08 20:26:23
         
 
  Domnule Cristescu,
Vă rog să analizați și următoarele texte:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=37005

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=36957

și mai ales comentariile din subsolul acesta:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=36943

Mulțumesc!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-08 20:21:42
         
 
  "impulsul antecomuitorului e ușor metaforeic anti-ecoliterar!:" (Dagoș Iovan)

Dle Cristescu,
Dacă tot suntem la ora pîrelor, ce părere aveți de comul de mai sus al dlui editor?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-08 20:11:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE