FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dragoste cu palme albe
Text postat de Label Black
dragoste cu palme albe
iscalita-n tample arse
plang poete...
dupa plase

----------

coaste-n sange - pe borduri,
ricosate din sosele
adunat-au lacrimi moarte
investite prin inele
plang amante
pe sosele
flescaite in parbrize
si atele

flori de pantec - implantate
verzi...departe
suflete pasind pe brize
desirate
plang doi fetusi...
plans de stele
nedreptate

----------

dragoste cu palme albe
prinsa in autostrada
plang poete, plang amante
pe zapada
stau doi fetusi plansi intr-altul
pe o lada, dupa brize
in parbrize
desirate coaste-n sange
plansul plange...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am observat că scrii vers alb, că nu-s orb. Dar e de un alb complet inexpresiv. Am detectat, desemenea, și efortul de a spune multe, dar mijloacele de expresie sunt îngrozitor de scrîșnite. Stîngace și forțate. Asta e.
Și dacă nu mă crezi pe mine, care am generoase disponibilități de a privi obiectiv problema, în virtutea consumului unei unei cantități apreciabile de materie primă, mestecată pe-ndelete - ba chiar am citit mai multă poezie de ultim grai, decît din cea pe stil vechi,- atunci nu ai decît se te amăgești cu iordanele amicilor care te mint, din neștiință sau din motive copartizane.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-07 16:55:04
         
 
  Domnule Peia, eu scriu vers alb. Incercarea asta spiralata e nascuta intr-un vineri trist. Si judecata atent are mult mai multe de spus...  
Postat de catre Label Black la data de 2010-03-07 15:45:23
         
 
  Black,
Știi care-i povestea voastră, a celor abia ieșiți din ou: că, după ce că ați citit cîteva cărțulii romanțate, pe lîngă cea de bucate și de telefon, vă credeți un fel de bașbuzuci ai lietraturii. Nici măcar nu plecați de la prezumția de bun simț că talentul nu se hrănește cu paie!
Crede-mă... am înțeles din genialel versuri de mai sus că nu le ai cu poezia deloc. Dar deloc.
Pe la proză îți mai merge condeiul, dar să te vedem pe teme libere, nu pe alea stimulate de avînturile gonadice ale amorului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-07 14:19:26
         
 
  Label Black,
Am impresia că nu ai tras nici o concluzie din atenționarea domnului Corbu! Atîta vreme cît te vei persista în injurii la adresa colegilor și editorilor, comentariile îți vor fi invalidate!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-07 13:05:44
         
 
  Eu va intreb altceva: nu cumva dvs. ati inteles din aceste versuri cam tot atat cat intelege un incepator??? Si sa nu-mi spuneti ca n-ati fost superficial...  
Postat de catre Label Black la data de 2010-03-07 12:47:19
         
 
  Fără nici o nevoie: poezia-i de nivel "începători".
Și în ce ar consta "manierele" mele?
În faptul că, în pofida evidenței, nu m-am străduit să fiu impresionat de "versurile" de mai sus.
Întreabă și tu pe cei care au ceva experiență pe domeniu și vei vedea ce răspuns primești.
Titlul textului meu nu e reprodus corect.
Iar dacă nu-s "optimist", așa cum sugerezi, nici nu am cum să mă "bucur" de nivel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-07 11:32:29
         
 
  Domnule Peia, pana una-alta bucurati-va de nivel. Fruntea sus.
Adevar graiti. Si textul Dvs. " Fii optimist" reflecteaza acelasi sentiment. Chiar mai profund.
 
Postat de catre Label Black la data de 2010-03-06 16:16:55
         
 
  Dar de ce ați radiat referința la aceste magistrale versuri:

"dragoste cu palme albe
iscalita-n tample arse
plang poete...
dupa plase" ?

Pentru că, vă mărturisesc, cu adîncă impresiune, că nu am mai întîlnit o așa de măiastră stăpînire a științei încropirii lirice, de la Ienăchiță încoace!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-06 16:10:30
         
 
  Deh.. domnule Peia... de parca nu ne-am cunoaste. Eu va multumesc pentru comentarii. Din postura in care ma aflu nu pot decat sa aplaud manierele de care dati dovada si sper sa revedem in situatii mai placute decat aceasta.
P.S - misto titlu``
Domnului Iovan ii urez " Pofta Buna".
 
Postat de catre Label Black la data de 2010-03-06 16:07:11
         
 
  Dl Iovan,
Azi postesc.
Am și eu momentele mele de slăbiciune omenească.
Prin urmare, "coastele" alea "deșirate" mă oripilează gastronomic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-06 13:56:21
         
 
  Insist, vă rog, chiar!
Poate că ar fi constructiv...uitați eu mă refer doar la o imagine:"deșirate coaste-n sînge!" care mi se pare nefericit aleasă, fiindcă mă trimite...deh e ora prînzului, către o friptură fragedă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-06 13:54:41
         
 
  Dacă mă bag la analiză, îl fac arșice! Textul.
Să-l lăsăm pe bietul autor să se creadă ceea ce nu este.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-06 13:49:42
         
 
  Domnule Peia,
Vă rog să vă limitați la analizarea textului; poate că autorului i-ar fi de folos observațiile concrete, inclusiv cele ortografice și ortoepice!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-06 13:48:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ți-aș sugera un alt titlu, mult mai sugestiv: Dragoste cu White Label !  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-06 13:46:36
         
 
  Asta ți-i marea producțiune, poete, prin care vrei să subliniezi diferența astronomică dintre, vai, rateurile mele de discurs poetic și, iarăși, vai! exemplele tale de inspirațiune epocală și rășpekt față de limba română?!!
Of, of, nici la un mișto cinstit nu se pretează!
Da'-n ia uite ce hermeneut locvace ai pe la subsol: marele critic literar Bramburicea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-06 13:42:40
         
 
  Interesamt stilul!
vot
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-03-06 10:46:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE