FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paradox: 1+1=0!
Text postat de adrian mihai
Calculul, exact si sec,
Sugerează clar ideea:
Ecsintescu si cu Black
Nu fac nici un sfert din Peia!…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule peia
uneori (sau poate deseori) ludicul ne fură și calculele literare, oricât s-ar dori a fi de exacte, diferă substanțial de cele reci, matematice. rog a înmulți domnia voastră acel sfert la care fac referire în epigramă cu coeficientul subunitar care poate face dreptate! sunteți si inginer, nu doar literat, așa că sunt convins că înțelegeti 100% ceea ce spun.
si, ca să nu uit, mulțam fain pt. apreciere, orice bilă albă de la dvs. chiar contează!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-02-25 19:11:38
         
 
  Domnule Peia,
Nina Lapșenninikova vă prețuiește la fel ca la-nceput. Dar nu poate uita episodul Anna Riciardovna. Am încercat să-i traduc fleșul prin termenul "razvevateia" - a fîlfîi- dar n-a fost satisfăcută.
Pentru că noul nostru editor nu este la curent cu idilele mai vechi, propun să-i acordăm o perioadă de grație. De acord?
Nu pot fi acuzat de faptul că nu comentez pe text.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-02-24 17:19:50
         
 
  Afrontul de a mă crede prost este ceva mai mult decît o insultă directă mr. Florian.
Din acest moment, te rog să uiți că exist.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-24 16:43:38
         
 
  Domnule Peiea, aberati cu gratie. Comentariul meu nu are leatura cu dumneavoastra decat, poate, daca aveti ceva impotriva florilor de mar, a iubirii sau, poate, atentie ca am spus "poate", aveti ceva impotriva purtatorilor de plete. Altfel, in aceeasi maniera de interpretare, ma voi trezi cu ecsintescu pe cap sa ma acuze ca i-am adus prejudicii de imagine. Plus de asta, satisfactia ca aveti nivelul mai mare decat al lui ecsintescu este atat de ridicola incat imi este greu sa nu remarc ca nu aveti niciun merit in acest sens. Altfel spus, cu cat sunteti mai incrancenat, cu atat deveniti mai ridicol. Relax!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 16:41:17
         
 
  ”Nu este corect ca domnul Peia să-și închidă comentariile la textele proprii și să comenteze aiurea.”

Stimate dle Latunski și dulce doamnă Nina,
Regret sincer că nu mai pot beneficia de inteligentele domniilor-voastre aprecieri - căci vă percep, deja, ca pe un duo - dar am considerat ca măcar lucrurile ceva mai serioase, la care țin oleacă în plus, să fie scutite de eventualele infiltrații corozive ale cîrtițelor care apar de unde nu te-aștepți, pentru a scuipa pe ceea ce, nu-i așa? ar putea să însemne o mică oază de cugetare liberă.
Cînd se va-ntîmpla, dacă se va întîmpla, ca lucrurile să se schimbe, voi expune cele scrise, eventual, ascuțimii spiritului domniilor-voastre.
Dacă, însă, vă deranjează și micile mele reacții, așa zice: firești, la provocări, promit să amuțesc chiar din această clipă și să-i las pe onor preopinenții să mă scuipe cît vor!
Dosfidanie și, respectiv, sărumîna!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-24 16:39:22
         
 
  Bun,
Să lămurim:
”Nu contează cît de lumg am parul”, dublat de ipocrita scuză din comul următor a lui Andrei Florian, - chestia cu diacriticile - este o provocare clară, oricît de subtilă s-ar fi vrut. Prin urmare, a crede că în acest caz pot fi ignorate principiile fizice ale acțiunii și reacțiunii, înseamnă a-mi cere mie, spre pildă, să întrerupt lanțul cauzal taman în momentul în care scuipatul adversarului îmi plescăie în față.
Prin urmare, a spune unui mînuitor de condei, real sau închipuit, că e lipsit de spirit, urmare a mediocrității textului postat, nu înseamnă că putem vorbi de atac la persoană. Mai departe, a completa, prin exemplu, o astfel de afirmație, nu este decît un procedeu literar, care, asemenea, nu presupune atacul la persoană.
În fapt, scopul userului Andrei Florian, care a rămas pe metereze, după mazilirea temporară a celor doi huligani, este de a mă provoca și a obține, astfel, o posibilă decizie de eliminare a mea de pe sait.
Prin urmare, îl poftesc să-și vadă de cîlții lui și să uite că exist.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-24 16:24:15
         
 
  Mihai Iulian Matei, poate ca nu stiti despre ce vorbiti, si poate ca nici nu stiti sa moderati. Atentie: am spus poate!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 16:18:40
         
 
  D-le Andrei Florian, nu sînt editor, nu-mi doresc să fiu. Sînt criticul oficial al saitului. Și tu îmi ești simpatic. Ai vînă de ziarist. Spre deosebire de Boss, eu încă mai cred în acel zis exintescu virtual(în potența lui literară)- nu și în epigonii de tip therente, label și OSC-
pentru că: talentul pute, geniul dă pe dinafară. Există și posibilitatea ca IBGeea să-i scrie textele. Cine știe, cine știe, s-a mai văzut om mort cu.....
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-02-24 16:17:04
         
 
  D-le Andrei Florian,

Este indicat ca un eveniment - un comentariu în cazul nostru - sa fie judecat in contextul în care apare. Sub aceste auspicii, via istoria dintre d-l Peia și d-l Ecsintescu, acest catren:

"Nu conteaza cat de lung am parul,
Important e cat de mult gandesc"
si ca mai pot sa infloresc ca marul
si ca mai pot sa mai iubesc ... " poate conține, mascat, un atac la persoană. Atenție: poate conține! Tot astfel, aici:


"Andrei Florian,
Oricît te-ai strădui, spirit n-o să ai, pentru că, nu știu cum să-ți spun? te naști cu el și nu-l mai poți pierde, așa cum ăia stricați din căiță nu se mai pot repara în veci.
Prin urmare, ambiguitatea ta diacritică, plus șchiopătatul infantil al versificării nu are pe cine impresiona, în afară, poate, de partenerii tăi ideologici." - oricâtă încrâncenare găsim, provocată sau nu, nu putem excerpta decât o opinie (mai mult sau mai puțin elegantă) cu privire la spiritul d-voastră polemic/artistic/politic etc.

Am rugămintea și pretenția ca și d-voastră și d-l Peia să vă asumați instrumentele și efectele polemice, iar în baza inteligenței și spiritului pe care le posedați, să purtați aceste contre într-un spirit cavaleresc, dacă nu regulamentar. În cazul unor "derapaje" accentuate, editorii se vor autosesiza.

Mulțumesc!



 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-02-24 16:05:00
         
 
  Latunski,esti editor? Pentru ca daca nu esti nu am pretentia sa stii ce este un atac la persoana. Dar pentru ca imi esti simpatic, si daca ma rogi frumos, promit sa revin cu explicatii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 16:02:37
         
 
  Domnule AF, versurile domniei voastre chiar șchioapătă. Dar, ce spun eu? Sînt oloage.
Ăsta o fi atac la persoană?
Problema e alta.
Nu este corect ca domnul Peia să-și închidă comentariile la textele proprii și să comenteze aiurea.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-02-24 15:53:28
         
 
  Fac apel la editori sa modereze comentariul domnului Peia, altfel voi considera ca apelul domnului Cristescu in chiar primul sau punct:"1. Orice atac la persoana cuiva, fie și aluziv, se va solda cu reducerea nivelului" este apa de ploaie.
Mentionez, insa, ca imi retrag orice acuzatie in schimbul scuzelor si consider ca a fost un derapaj involuntar al domnului Peia
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 15:47:13
         
 
  Domnule Peia, nu inteleg ce principiu al bunei cresteri, al educatiei sanatoase, sau al unui bun simt elementar va indeamna sa faceti aprecieri la adresa persoanei mele. Suntem pe un site literar iar comentariul meu, contrar aparentelor, i se adreseaza domnului Adrian Mihai. In consecinta, va rog frumos sa va prezentati scuzele ce se impun in cazul unui atac la persoana. Va rog frumos sa va purtati in mod civilizat, si sa nu mai parasiti granitele bunei cuviinte.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 15:34:22
         
 
  Andrei Florian,
Oricît te-ai strădui, spirit n-o să ai, pentru că, nu știu cum să-ți spun? te naști cu el și nu-l mai poți pierde, așa cum ăia stricați din căiță nu se mai pot repara în veci.
Prin urmare, ambiguitatea ta diacritică, plus șchiopătatul infantil al versificării nu are pe cine impresiona, în afară, poate, de partenerii tăi ideologici.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-24 15:05:50
         
 
  Vă rog să îmi scuzați lipsa diacriticelor din comentariul anterior. Imi cer scuze pentru o eventuala interpretare a acestuia in spirit impropriu ecoliteraturii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 14:05:54
         
 
  "Nu conteaza cat de lung am parul,
Important e cat de mult gandesc"
si ca mai pot sa infloresc ca marul
si ca mai pot sa mai iubesc ...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-24 13:36:21
         
 
  Adriane,
Apreciez spiritul epigramei tale, cît și tehnica de compunere, dar te rog să mă crezi, fie și numai un sfert de echivalență între mine și cei pe care-i folosești drept termeni de comparație, mă face să mă chircesc de scîrbă. Sunt fenomene în astă lume care nu pot conjuncționa nici măcar în unul din binecunoscutele paradoxuri ale infinitului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-24 11:09:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE