FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Curlingul la români (epigramă)
Text postat de Valeriu Cercel
Sportul ăsta, pentru noi,
Ar fi chiar de nota zece !
Dai cu piatra, țipi și-apoi,
Înjurând o freci la rece !

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Asta-i tare rău!
Și bine făcută.
Doar că lipsește o virgulă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-19 21:16:49
         
 
  ROMANII LA OLIMPIADA ALBA

(In delegatia Romaniei a fost luat un bober cu pile in locul campionului national care se calificase la olimpiada. De asemnea in proba de sanie pereche - femei, una dintre cele doua fete a fost lasat acasa si in locul ei a mers in Canada o alta piloasa)

Cu toate ca sunt prost de tot
Si n-am puterea sa inving
Am fost si eu inclus in lot
Ca sunt maestru in cur/ling.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-02-19 20:36:54
         
 
  Un cretin ca tine, născut la 4:58, desigur.
Din smîrcurile Brăilei. (Vezi balada)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-19 16:43:41
         
 
  Așa să fie, dl Valeriu, să vă audă cine-o mai fi pe sus, că, pe jos, sunt atîția cîți și-l adjudecă, încît îți vine să crezi că, drăguțu de el, ar fi o mingică de ping/pong.
Doar că, pentru planul ăsta al meu, aș avea nevoie, după o sumară socoteală, de vreo zece ani de trudă, timp în care să cutreier cca 1000 de cărți, alese pe sprînceană și, apoi, să purced la treabă.
Numa să n-o sfeclesc sau să nu mai am ce băga la ghiozdan.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-19 16:42:00
         
 
  Peia,
04:58
:)))))))))

Era un banc cu un bonjurist, maestre Cercel. Vi-l spun altadata...
Notre respect.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-19 16:17:30
         
 
  Maestre Peia,
Vad ca nimeni nu a facut vreun comentariu referitor la cele spuse de dvs. mai jos, iar aceasta tacere ma face sa cred ca aveti dreptate. Si spun asta considerand ca nu cunosc, fiind departe de multi ani, cum stau lucrurile pe-acolo.
Mult succes la noul volum pe care intentionati sa-l scrieti !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-19 15:33:23
         
 
  Tu ce kk-maka ești, mă, ulică?
Vreun bumb de dos, cu gloria pîrțului în creștet?
Du-te dracului?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-19 13:09:06
         
 
  Eu stau deoparte, isbenarule.. Si privesc amuzat. Rad de tine. Si tu te agiti. Jucaria mea. Pupici.

UPS. fiind amandoi isbenari, ma refer la cel indigen.

Pa Pa
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-19 00:37:52
         
 
  Dle Valeriu,
Ara fi așa de simplu, oho!
Dar să fie asta o soluție? Să lăsăm lumea de capul ei, așa cum a tot fost lăsată, și să ajungem în halul de a ne fi silă să mai respirăm? Înțeleg că nimic nu-i perfect, dar a sta deoparte și a privi amuzat, rumegîndu-ți domestic satisfacțiile mici și egoiste, pare a fi un act de condamnabilă indiferență și de supremă lașitate. Am convingera că lumea a deraiat, tocmai din lipsa endemică de oameni hotărâți și inflexibili, care să sancționeze, fără șovăială, strîmbătatea și demența agresivă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-18 22:29:06
         
 
  Frate Peia,
revin cu un comm ce l-am facut anterior si caruia vad ca nu i-ai dat importanta :
Cauta sa iesi din societatea in care traiesti ca nu nenorocitii ce ti-au iesit tie in drum si ii stii tu ca fac ce fac, reprezinta neamul romanesc.
Si-mi permit sa-ti mai dau un sfat :
nu face ce fac ei ca te vei confunda cu ei.
Oricum, imi place cum le zici, dar totusi ai face bine sa nu-ti mai consumi pixul pe asa ceva.
Si pe la noi mai apar d-astia, dar sa stii ca nu au succes deloc fiindca nimeni nu-i baga in seama.
Pace si iubire !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-18 21:19:14
         
 
  ”Eu as veni cu argumente, fapte si chiar probe in ati demonstra ca Romania, ca tara, ca pamant, si neamul romanesc de cand e el si pana astazi sunt cu mult inaintea altor tari si neamuri.
Cand spui de ceva ca nu este bun, asta o faci in comparatie cu altceva ce ti-a facut placere sau te-a confortat.”

Păi dacă ne comparăm cu proștii, domnu Cercel, atunci e clar că suntem scule de bascule!...

Poftim, jigodia de Sclemberici, care-noată-n jeg pe-aici: comparat cu un deraiat mintal, de la 9, pare să fie, oareșcum, întreg la cap. Glumeții sunt vîrîți în cămașă de forță; el umblă liber și-și deversează duhorile de sconcs, pe oriunde. Dar dacă judecăm mai cu luare aminte, observăm că țăcăniții veritabili au o scuză: fac rău fără să știe. Pe cînd, el, care este un nenorocit sărit de pe axă doar atît cît să nu dea-n șanț,- încă mai știe ce face. Ba e chiar entuziasmat de ticăloșia lui, și-ar ecraniza-o, dacă ar găsi tot un smintit, ca el, să-l eternizeze în ipostaza-i tembelă. Adică: un exemplar de abjecție umană, care iese din orice tipare imaginabile. Esență de scîrboșenie, de duplicitate, de perversiune/ într-un cuvînt: o secătură. Un Gregor Samsa, care mai păstrează, încă, alcătuirea bipedă de ființă umană. Dar, pe dinlăuntru, prin caverenele-i comportamentale, e un vierme bălos.
Ei bine, nenorociți de teapa ăstuia, multiplicați fără măsură, au dus Românica în rahatul din care nu va mai ieși în veci. Ca nefericit rezident, nu ai decît o șansă: să fugi, fără a te mai uita înapoi, decît, eventual, să tragi un scuipat cu năduf.
Ferice de emigranți! Privesc cu lejeritate și chiar cu amuzament ce se întîmplă pe aici. Și, din cînd în cînd, ne fac pustiul de bine de a ne da sfatuuri generoase despre cum trebuie să ne adaptăm noi vicisitudinilor existențiale și să ne iubim murdăria din buric.
Mulțumim foarte frumos!
Vă vom fi recunoscători pînă la nemurire!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-18 20:25:52
         
 
  In Burkina Faso nu se accepta ISBN cumparat, ma baiatule. Tu vei compila numa' acilisea. Din mila domnului Corbu.

Domnule Cercel, frustrati au fost si aceia care au plecat, fugit, emigrat de rau spre mai bine. Sartre spunea ca oamenii deci si fugarii, fugitivii, emigratii au aceasta condamnare. Apropos de lege. Toti o aclamam. Pe timpul lui Ceausescu si al legislatiei din acele vremuri un transfug era, legal, un infractor. Un turnator era nu numai legal dar si perfect moral cu sistemul. Un criminal era condamnat dar beneficia si de prescriptia de 20 de ani. Dupa revolutie am constat ca transfugii sunt eroi iat turnatorii nu au dreptul la prescriptie. Platesc pentru o fapta considerata morala si legala pe care au facut-o acum 20 de ani. Este istoria facuta de invingatori? Adica o frectie la rece?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-18 01:23:58
         
 
  Frate Peia,
Imi pare rau ca epigrama asta, fara valoare, ti-a starnit astfel de sentimente. Pana acum nu a existat in lume vreun scriitor care sa scrie despre tara lui, sau despre neamul lui, cu argumente bineinteles, ca ar fi proaste. Eu as veni cu argumente, fapte si chiar probe in ati demonstra ca Romania, ca tara, ca pamant, si neamul romanesc de cand e el si pana astazi sunt cu mult inaintea altor tari si neamuri.
Cand spui de ceva ca nu este bun, asta o faci in comparatie cu altceva ce ti-a facut placere sau te-a confortat. Ca sa vorbesti de Romania si de neamul romanesc, ar trebui sa sti multe, chiar foarte multe despre alte tari si alte neamuri.
Nu sari la concluzii fara a pune in balanta niste factori. "Romania e cea mai proasta !" a spus-o un individ frustat si neputincios in fata nametilor ce se ridicau in drumul lui. Multi fac asa cand nu pot da inainte. Injura si blameaza tot ce se afla in jurul lor. Mai gandeste-te.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-18 01:11:47
         
 
  Inșii atît de des întîlniți nu sunt de pe altă planetă. Ci de p-acilea. Sunt din neamul ăsta românesc, de două parale, iar faptul că o idignare ipocrită și caraghioasă ne animă, brusc, atunci cînd spunem lucrurilor pe nume, nu se cheamă patriotism, ci un mod vinovat de a dosi gunoiul după ușă. Este vinovat și, mai ales, condamnabil, căci felul acesta semeț de a ne cocoloși strîmbătatea și a ne bate părintește pe creștet, atunci cînd ar trebui să rostim adevărul în gura mare, ei bine, în loc să rezolve lucruile în vreun fel, le conservă și le perpetuează. Suntem niște nimicuri cu moț, de secole, și așa vom pieri în pulberea veacurilor.
Mai zilele trecute, la TV, în cadrul unui reportajul legat de împotmolirile, devenite legendare, în zăpezile drumurilor, un ins a deschis ușa din spatele unei mașini împotmolite/n noian și a rostit o frază monumentală: ”România e cea mai proastă!! Apoi, a trîntit ușa la loc. Voi lua sentenția respectivă a individului în cauză, drept motto al viitoarei mele cărți. În care voi înșira toate argumentele care să dovedească acest lucru, cu vîrf și îndesat. Chiar dacă ar fi să o public și în Burkina Faso!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-18 00:04:45
         
 
  Dragul meu,
Daca-i asa, cartea ta nu va avea pic de succes. Cei care o vor citi-o, nu vor gasi nimic anormal, spectaculos, iesit din comun ci doar o poveste la ordinea zilei. Totusi, ma gandesc sa-ti dau un sfat. Cauta sa iesi din societatea in care traiesti ca nu nenorocitii ce ti-au iesit tie in drum si ii stii tu ca fac ce fac, reprezinta neamul romanesc.
E adevarat ca unii au apucaturi nasoale, dar ai grija sa nu-i bagi pe toti in aceeasi oala.
Succes.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 22:41:17
         
 
  Și nu verice fel de prostie: una super-agresivă, intoxicantă și demolatoare!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 22:31:41
         
 
  Iar cei cîțiva, inși de ispravă, de care pomeniți domnia voastră, nu prea cred că au sînge neaoș prin vine. Sunt teleportați din alte ere și din alte emisfere.
Pe aici: țigănie, lăcomie și prostie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 22:27:03
         
 
  Ntz!
Am cam răscolit, printre picăturele, istoria și istoriile.
Suntem de kk, comparativ cu orice.
Ăsta-i adevărul. Iar eu voi analiza, mai degrabă, un fenomen sărit de pe normalitate, și voi pomeni doar colateral de toți nenorociții pe care i-am întîlnit în drum.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 22:22:45
         
 
  Aici ai zis bine : ratacit printre lichele, insa despre cartea vitriolanta la adresa unui neam de nimic, ar trebui sa te mai gandesti, ori sa fii foarte specific despre care neam vei scrie.
Romanii au calitati, au traditii, au pricepere, indemanare si istetime, au respect si multa dragoste, asa cum alte neamulri pe lumea asta nu o au, si io ti-o spun ca am avut timp, treizeci de ani sa compar si sa ajung sa vad aceste lucruri. Mai bine scrie o carte despre aceste lucruri. Cei care fura si jefiesc un neam si o tara, cei care nu au respect pentru cei din jurul lor si nici de pamantul de sub picioarele lor, nu cred ca ar merita sa se scrie nimic despre ei.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 22:14:17
         
 
  Deocamdată, fac un antrenament ușor, de acomodare!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 21:49:41
         
 
  Nea Valerică,
De douăzeci de ani am condus și eu cîte ceva. Și, în pofida lucrurilor care mereu sunt croite anapoda, mi-am justificat existența, cu vîrf și îndesat. Adică: am dat hoților de la stat cam tot ceea ce am produs; am dat și altora posibilitatea să-și cîștige existența și, în general, am tras, ca un bou, în jugul de rahat al economiei dărăpănate, din țara mafioților cu flamuri violet. Era să o mierlesc de vreo trei ori, că pe aici ești sigur de viață doar dacă apuci să te culci întreg și să te visezi John Wayne. Timp în care mi-am neglijat pasiunea, spunîndu-mi că dacă toți am fi muncitori cu gura sau scîrța-scîrța pe hîrtie, coate-goale, mațe-fripte, cine ar mai coace pîine?
Iar azi, după 20 de ani de muncă silnică, sunt un pîrlit!
Ăsta-i rahatul de țară unde am ținut să fac pe pricipialul și să constat, în cele din urmă, că am fost un prost, rătăcit printre lichele.
Sper, însă, să mă pot revanșa, și, după o altă trudă de ceva ani, de aici încolo, ani necesari pentru a recupera timpul pierdut, să scriu cea mai vitriolantă carte la adresa unui neam de... neam. Adică... de nimic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 21:46:52
         
 
  Maestre Peia,
M-ati adus la punctul de a ma intreba ce motiv as avea pentru a va incalzi cu ceva.
Doriti fapte si nu vorbe ?
Pai am luat taxiul de la Piata Romana pana in Berceni si soferul mi-a facut capul patrat cu ce-ar face el de-ar fi in guvern sau presedinte. M-am dus sa ma tund si la fel, si frizerul, aceiasi istorie ! Guvernul e de cacao si el daca ar fi fost presedinte ar fi facut si-ar fi dres de milioane de ori mai bine. Acum veniti dvs.
Pai ce sa va fac fratilor, daca in loc sa conduceti tara aia v-ati facut cu totii soferi, frizeri si scriitori ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 21:11:15
         
 
  Aci o picași, dom Valeriu, dar pe mine, cel puțin, nu mă încălzește cu nimic.
Fapte, nu vorbe.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 20:46:09
         
 
 

Vin cu o clarificare
Ca engleza-i fistichie :
Curlingul e sportul care,
La noi...urca-n ierarhie !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 20:16:30
         
 
  Citiți mai cu atenței, onorate domn!
Vorbeam de Urdea! Vedeți legătura cu Brînza de import electoral...
Dar dacă, totuși, m-ați dumirit în legătură cu curlingul și mi-ați indicat un reper de natură turistică, foarte precis nominalizat, atunci sunt în clarissimo. În fond, saltul de competență de la Urdea, la Udrea, nu comportă decît cîteva clase de șmenăreală în plus.
Miersî, pentru esplicații - vorba lui Guliță francofonul! Tot un român neaoș, d-al nost!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 19:13:05
         
 
  Maestre Peia,
Curlingul este un sport ce se joaca pe gheata. Este jucat in foarte multe tari devenind popular chiar si in Rusia. Acum, la olimpiada asta de la Vancuver, asa cum noi am avut traditii in sporturile de iarna, Romania nu s-a prezentat cu o echipa de curling, dar poate ca se va prezenta la olimpiada viitoare. In schimb, mi s-a umplut inima de bucurie si sufletul de mandrie cand am vazut pe micul ecran ca la patinaj artistic am avut si noi un concurent roman.
Despre cum veti trai in viitorii cinci ani, nu am idee caci nu sunt informat de prevederile planului cincinal, iar despre doamna ministru Udrea, cred ca sunteti confuz. Dansa este la turism, nu la sport.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 18:56:33
         
 
  Domnu Valeriu,
Aveți stofă de diplomat: răspundeți printr-o întrebare!
Reformulez, splitînd, în și mai clar:
1. Ce este curlingul? (Presupun că e ceva de bine!)
2. Cine îl practică?
a) românii din țară, care au această misterioasă abilitate?
b) românii (dacă nu, cumva, or mai păstra această titulatură doar cu numele) de peste hotare, care hotărîră, pentru noi - curlungiști entuziaști de pe aici - cum trebuie să trăim în viitorii 5 ani?
Despre asta e vorba?
Despre luminoasa prestație a neamului lui Brînză în folosul neamului lui Urdea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 18:35:17
         
 
  Si mai pe intelesul nostru, te referi la romanii de pe-aici, de pe Europeea, sau la cei de pe dincolo ?! Oricum, este un sport usor pentru noi mai ales ca se poate juca tot anul, chiar daca este un sport de iarna, si cu pietre si injurii de orice marime.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-02-17 17:19:57
         
 
  Mai pe-nțelesul nostru, domn Valeriu: cam ce tip de exercițiu ar fi curlingul ăsta și care români l-ar practica? Cei de pe aici sau cei de pe dincolo?  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 16:49:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE